November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @coco, hoe gaat het nu met R?

@jootje, irritant als die mensen voor je voeten lopen, toch...haha....

@wendy, hier ook een manneke dat aan de diarree was....
    hoe gaat het nu met Rhody?
    en wat fijn dat je broer weer in NL is.
    super dat de tattoo je rust geeft.

buuf had weinig last van de bevalling, is weer volop aan de wandel etc....

@all, gisteren naar een garageverkoop geweest in de buurt...150 huizen hadden zich aangemeld, dus we hebben een heerlijke wandeling gemaakt EN een leuk koopje gehad....een zgan Lodger Bunker voor 7,50 euro!!!

verder een slabbertje geborduurd met mijn borduurmachine....

Bekijk bijlage 246733

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    wat een leuk slabbetje!!

fijn voor je buuf hoor! ik loop nog regelmatig met pijn.. :(

met Rhody gaat het nu weer een stukje beter.. wel nog steeds (!!) diarree-achtig maar iets minder erg. maar zojuist wel weer flink buiten de pamper...
    heb hem even terug gebracht naar 5 voedingen zodat hij iets vaker kleinere hoeveelheden drinkt en dat gaat een stuk beter gelukkig.

leuk zo'n garageverkoop! zeker als er zoveel mee doen en je ook nog iets leuks kunt scoren voor weinig! :)

hier morgen weer naar de tandarts.. blehhhh.
    de laatste zws heeft mn gebit helemaal verpest.. :(
    morgen gelijk 2 behandelingen op 1 dag anders moet ik weer een keer extra naar tilburg rijden..
    ludwi en yinthe gaan ondertussen naar de efteling, en ik waars later ook nog...

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @wendy, succes vandaag bij de tandarts....
    en heel veel plezier in de efteling.

@all, hier een K.U.T nacht achter de rug...was laat thuis van mijn werk, en Mika is vanaf 3.30u al wakker en wil niet slapen....vanochtend rond 6u was hij even ingedoezeld, maar schrok wakker van Luka en hubbie....ik heb het idee dat meneertje binnenkort over moet naar het juniorbedje, want hij krijst echt als hij in het ledikantje ligt....MAAR ik wilde het eerst nog een likje verf geven, want bij Luka was het Lime...maar ik wil het nu donker grijs maken....dus werk aan de winkel....

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Luukske: Ja R is gelukkig weer helemaal beter.
    Leuk slabbetje zeg!

@ Wendy: Wij zijn gisteren ook in de Efteling geweest. Maar ik heb je niet gezien hoor. Als ik had geweten dat jij er ook was had ik er op kunnen letten.

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hey das jammer!
    was wel leuk geweest.. maar zou jou/jullie eerlijk gezegd ook niet herkennen hoogstwaarschijnlijk hoor.. ;)

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, dames bij wie slaapt het kindje al in een ander bedje? ik bedoel een juniorbedje, of een zijkant van het ledikant af?
    heb gisteren iig al een dekbed in juniormaat gekocht voor komende winter, en heb zelf een paar overtrekken gemaakt.

ik ben nog een beetje zoekende, want wilde het peuterbedje dat van Luka was (Bolke bedbankje met lade) verven (is lime, wilde het grijs), maar hubbie vindt het te veel werk allemaal....dus ben toch een beetje aan het kijken voor een ander bedje...Lime past gewoon niet qua kleur op zijn kamertje....

7. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Yinthe slaapt sinds d'r 14 maanden in haar peuterbedje. zit een deurtje in en die is voorlopig nog dicht.
    ze slaapt bij mijn ouders in een gewoon bed.
    (2 tegen elkaar aan en zij op het bed dat tegen de muur staat zodat ze er niet zomaar af zal rollen)
    ze kan wel al goed zelf op en af het bed klimmen

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier slaapt R. in het ledikantje met de zijkant eraf. Tegen de tijd dat hij 2 wordt gaan we voor een juniorbed of éénpersoonsbed kijken. J. had ook ongeveer die leeftijd toen hij naar een groot bed ging.

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Wendy: Ik had jou misschien wel herkend, heb al vaker foto's van je gezien. En anders kijk je toch ook wel om als je een bekende naam hoort zeggen tegen een kindje.

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hier een meisje wat nog gewoon in een ledikantje slaapt. Ga haar nu eerst ook nog niet op een peuterbedje doen. Ze heeft nog geen uitklimpogingen ;)

Luukske: wat een leuke slab, zag leuke dingen voorbij komen op FB
    Ga je dingetjes verkopen??

Wendy: wat rot dat je nog steeds zo'n last hebt :(

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @coco, Luka lag hier ook met 18 maanden in een juniorbedje....en pas later in een 1 persoons...wil nog niet helemaal toegeven aan het feit dat de kids groter worden, hihi...

@jootje, ik ga idd op aanvraag dingen maken en verkopen, hihi...

@all, heb de babykamer op MP gezet, en als die weg is, kunnen we kleurtjes gaan toevoegen aan de kamer, en dan krijgt Mika een peuter kamertje....
    vannacht weer een rotnacht, Mika was om 4 u weer wakker, en zet dan een luide keel op, haha....NOT....gelukkig is hubbie vandaag met hem naar beneden gegaan....

12. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    wat zijn we tam allemaal., iedereen flink genoten van het lekkere weer zeker ;)

yinthe was overhit geraakt... :( arm kind.

volop spelen in het badje in gewoon op plaats maar toch teveel in de zon gezeten...
    ze had gisterenmiddag 38.7, 's avonds 39.6
    vanochtend nog 38.6 en heb het net niet gemeten want ze vind het helemaal niks maar is wel weer heppie nu.. staat weer te dansen enzo dus komt wel goed maar ben er wel van geschrokken!

vandaag maar veel binnen want kan geen parasol zetten, heb er geen voet voor..
    partytent gaat me zelf niet lukken en lud is werken.. jammer hoor. ze wil zelfook graag naar buiten maar durf het zo niet aan, hebben nogal veel zon op plaats en dat beetje schaduw wat er is is geen stukje waar ze fatsoenlijk kan spelen.

13. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    hey meiden,
    alles goed? wat een weertje heh de afgelopen week! heerlijk!
    we hadden lekker t grote zwembad op, en tess maar plonsen1

hier nog niet in juniorbedje, daar slaapt isa nog in, denk einde van dit jaar pas, dan krijgt isa een gewoon bed en dan kan t peuterbed naar tess.

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @wendy, arme Yinthe....laat haar maar goed drinken!
    wij hebben de tuin ook op het zuiden, ik heb een zonne allergie, dus ik kom amper buiten. Mika en Luka hebben gelukkig niet mijn huid, hihi, die kunnen lekker buiten spelen. ik heb de aquaplay opstaan, dat vinden ze zoooo leuk!

@peertje, haha, die Tess...plonsen....en ik zag een leuke foto op fb met een loopfietsje...heb ook al gekeken voor dat kleine maatje, want die van Luka is te hoog....

@all, zaterdag gezellig met de mannen de stad in geweest en lekker geshopt voor MIJ...was wel nodig, want ben inmiddels 20 kilo kwijt....
    zondag hebben we een BBQ gehad met een groep vrienden en alle kids...erg leuk en erg gezellig. de kids hebben zich vermaakt, en de de volwassenen ook, hihi....
    en gisteren zijn we met zijn 4tjes naar ouwehands dierenpark geweest, heerlijk genoten, het voelde echt als vakantie!!

verder heeft Mika het slapen weer door, heerlijke nachten van minimaal 12u, morgen komt de nieuwe kledingkast en het juniorbedje, en dan kan ik nog wat leuke accesoires maken voor op het kleuterkamertje!!

15. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Luukske:20 kilo!!! wowwww :) wat goed zeg!
    ja dan mag je zeker shoppen(en das dan ook leuk hé!!)
    ben even kwijt, maar welk dieet doe je?

enne dingen maken voor de verkoop klinkt goed!! ik heb straks nog wel wat babykadootjes nodig ;)

wendy: och jee, arme Yinthe! Hoe gaat het nu met haar??
    en hoe is het met jou buik?

Marleen: hoe gaat het met Luuk? las op FB dat hij weer zo moest overgeven... :(

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jootje, ben aan het bakkeren....nu niet meer zo streng, maar het gaat er nog steeds af, hihi....
    enne je mag je bestellingen gerust plaatsen, hihi....heb voor het weekend 15000 patronen binnengekregen, erg leuk!!

17. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Luukske: leuk leuk :)
    Als het zover is hoor je van me! :)

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Trouwens heb voor ik zwanger werd van denise ook gebakkert. Was goed vol te houden vond ik! en ik was toen meende ik 11 kg kwijt.
    Ik zal na onze vakantie in sept weer aan de slag. (kan nu niet,aangezien mijn trouwjurk op mijn maten zijn gemaakt)

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jootje, ik ben idd toen ook pas gaan bakkeren na de bruiloft, want die jurk moest gewoon mooi zitten, hihi....
    ik ben voor de zwangerschap van Mika 37 kilo afgevallen, en tijdens de zwangerschap ruim 25 kilo bijgekomen, en die zijn er weer aan blijven plakken....maargoed, nu er weer bijna vanaf, joehoe....

@all, heb net het juniorbedje van Mika opgezet....heb hem er even op laten zitten, maar hij durft er niet af, haha....en dat ding staat echt heel laag aan de grond. ben benieuwd hoe het vanavond/vannacht gaat. vanavond komt de nieuwe kledingkast, maar denk dat hubbie die pas morgen opzet....

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    zucht...wat gaat dat dan weer snel hé als je leest over junior bedjes....

Deel Deze Pagina