November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    nou hier druk maar wel gezellig gehad

met mn buik ist nog altijd knudde
    met rhody alles goed
    met yinthe nog niet echt, is 'lastig' zit zichzelf steeds in de weg en heeft flinke diarree gehad gisteren.

ik heb lang haar en volendam was leuk
    nog bij jaap buys op terras gezeten haha

en nee... geen jan of monique smit of nick en simon gezien..
    wel nog langs het winkeltje van de vrouw van simon gelopen maar bij niemand op 'visite' geweest (zouden ze tenslotte bij ons ook niet doen;) )

heb er wel van staan te kijken dat mensen zo ontzettend uit d'r plaat kunnen gaan als ze een 'bn'er' zien..
    sommige mensen, als ze jaap zagen zitten, gingen elkaar echt terug trekken aan de kleren en dan op 2 mtr afstand naar m gaan staan wijzen en tegen de mensen waarme ze zijn 'kijk daar zit jaap buys!!' .. zowee!!! we zijn niet in de dierentuin?!?!?

wij zagen het ook wel maar denk dat hij het van ons niet eens wist dat wij wisten dat hij dat was..
    magoe..

ik ga d'r ff 1 troosten die verdriet heeft hierzo..
    zal geen namen noemen maar ze is 1.5 jaar.. ;)

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    meiden.. waar zijn jullie???

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jootje, gaat idd erg snel allemaal!!

@wendy, balen dat Yinthe zo uit haar doen is...hebhet hier vorige week ook met Mika gehad, en dat was echt niet leuk.
    fijn dat het met Rhody wel goed gaat, maar jammer dat je buikje nog niet wil.

fotoooooo van je lange haren, hihi....
    en wat leuk, Volendam, dat ik wil deze zomer ook nog doen....

@all, Mika slaapt super in zijn nieuwe bedje, 's ochtends klimt hij er alleen niet uit, terwijl hij er wel zelf ingaat, hihi...hij roept dan mama mama...of begint te brullen, haha....
    verder dit weekend niet echt veel gedaan, ja gewerkt, dus gisteren een handdoek voor Mika gemaakt....ben helemaal verslaafd aan dat borduren.....

Bekijk bijlage 249840

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Tis hier idd rustig!
    zijn veel dames die al heel lang niet meer zijn komen kletsen.
    Jammer!

Luukske: wat gaaf dat uiltje!! :) Leuk leuk!

wendy: ben ook erg benieuwd naar je haren :) FOTOOOO ;)

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    nou hier ben ik dan!

Bijgevoegde bestanden:

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Wendy: Leuk zo, je haren! Hoe lang blijft het erin?

@ Luukske: Wat gaaf zeg. Ik vind het altijd zo stoer en leuk als mensen zulke dingen zelf maken. Vind het jammer dat ik het niet kan.

Gisterenavond lekker samen met mn man naar de sauna geweest. Schoonmoeder was hier om op de jongens te passen.
    Ze had R. naar bed gedaan zonder flesje drinken, want die hoefde hij niet. En vannacht werd hij maar één keer wakker om 3 uur, toen heb ik heb drinken gegeven en daarna heeft hij keurig doorgeslapen tot 7.15 uur. Ben zo blij dat de nacht hier eindelijk beter gaan.
    Ook zegt hij nu ineens heel vaak mama. Eerst alleen maar papa, ook als hij mij bedoelde. Maar nu roept hij echt naar mij, en dat vind ik zo leuk.

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Leuk Wendy! Wat hebben ze precies gedaan? Zijn dat speciale extensions? Heb me een tijdje geleden ook georienteerd omdat ik wel wat meer haar zou willen hebben. Mijn haar is wel lang, maar erg dun.

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    dit zijn 100 losse extensions van socap, laten zetten bij nail and hair in purmerend.

ze blijven zo'n 3 a 4 maanden zitten.
    op hun site staat wat je evt zou kunnen kiezen (aantal enzo) per doel wat je ermee wil bereiken.

wat ik heb laten doen kost normaal 400 euro maar ik heb het via vakantieveiligen voor 96 euro.. :)

op vakantieveilingen kun je ook kiezen voor haarwaving maar dat zo ik af willen raden. heb ik zelf gehad en zeker als je voor 'meer' haar wil gaan moet je dat niet doen.

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @coco, wat leuk dat R nu duidelijk mama zegt....en ik duim dat die nachten bij jullie steeds beter worden, het is nu iig al beter dan meerdere keren per nacht!!

@wendy, het staat je leuk!!

@marleen, hoe gaat het bij jullie?

@all, gisteravond een workshop bloemschikken gehad, en een mooi tafelstuk gemaakt.
    verder heeft Luka 3 dagen vrij van school, ivm schoolkamp groep 8, en mijn schoonpa komt hem straks halen, hij wilde bij opa en oma logeren. ga ik straks nog even shoppen...

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oh, dat is een goede actie! Van 400 voor 96. Niet verkeerd! Bedankt voor je info.

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Coco: Leuk dat R. nu Mama zegt. Luuk roept t de hele dag door haha. Erg grappig om te horen.

@Luukske: Even shoppen is nooit verkeerd. Heb afgelopen zaterdag ook uitgebreid geshopt. Bij ons in "de stad" hadden ze in alle winkels een BTW-actie. Alles dus met 19% korting en daar heb ik goed gebruik van gemaakt. :D

Met Luuk gaat het naar omstandigheden goed. Hij spuugt nog steeds wel, maar groeit heel goed nu hij continu voeding krijgt via de PEG-sonde. Hij is in twee weken 600 gram gegroeid en weegt nu 10.800 en zit dus ineens keurig tussen de lijnen. Qua motorische ontwikkeling gaat het heel traag. Luuk kan nog steeds niet zelf zitten. Hij heeft geen evenwichtsgevoel.

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marleen, fijn dat het naar omstandigheden goed met Luuk gaat, alleen balen van dat spugen....
    fijn dat hij zo gegroeid is....hij weegt weer meer dan Mika, hihi....
    en BTW vrij shoppen, doe ik ook graag, hihi...is hier eind van de zomer ook weer in de stad.

@all, las op FB dat Debby's pa plotseling is overleden, dus Debby...een mega dikke knuffel!! uit je verhalen kon ik opmaken dat jullie een goeie band hadden, en ze ook veel met de kids deden.....sterkte iig voor jou en de mannen!!

13. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    marleen wat fijn dat het beter gaat!!
    gewicht is netjes zeg!
    hij is nu even zwaar als Yinthe

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Debby: Gecondoleerd met het overlijden van je vader. Dikke knuffel voor jullie.

@ Marleen: Wat goed dat Luuk nu zo goed gegroeid is zeg. Heeft hij nu ook nog steeds last van die aanvallen of dat niet meer?

15. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ahhh dat heb ik gemist..:( sorry debby!

gecondoleerd!!! dikke knuffel en veel sterkte..

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @wendy, jij ook niet zo'n mooi nieuws....phoe!!
    wanneer willen ze je inplannen voor de ok? wat is de precieze reden dat hij eruit moet? de pijnklachten of ook vloeien?
    bij mij moet hij er eigenlijk uit ivm het vloeien....maar ik kan (lees: WIL) nog wachten ivm het niet mogen tillen etc...

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hey luukske bij mij moet hij eruit vanwege de pijn. vloeien is deze keer niet van toepassing. wel gewoon ongi worden, al doet dat wel veel meer pijn dan voorheen was maar dat kan ook zijn omdat het nog maar 2 keer is geweest.
    heb regelmatig nog avonden dat ik in bed lig met helse pijn, pcies hetzelfde als naweeen.
    ook overdag vaak steken in mijn buik en door naar mn .......

maar jij ook al joh.. :( balen zeg..
    bij jou ook alleen de bm ?

waarschijnlijk ben ik met een week of 6 aan de beurt...

ik zie ook erg tegen die herstelperiode op maar ik hou het niet vol om daarmee te wachten tot dat beter uit zou komen vanwege de pijn.. .:(
    ga morgen ff bellen of ik thuishulp krijg dan... en (schoon)ouders komen ook veel helpen en heb ook hele lieve buren.. alles komt goed..;)
    ow ja en ludwi gaat proberen zorgverlof te krijgen maar zal nie meevallen in de zomerperiode.

nou we hebben vannacht een rat gevangen!
    stond sinds enkele dagen een klem maar steeds maar niks er in.. en nu deze ochtend ineens wel! joepie!!! vanmiddag en morgen maar eens onderzoeken waar die vandaan moet zijn gekomen en dat verhelpen...
    en schoonmaken onder het aanrecht blok ook want daar liggen veel rattenpoepies maar durfde het niet toen deze nog niet gevanen was..:(
    hopelijk is/was het er maar 1 !

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    wendy: mooi zeg, doe lange haren :)
    en wat een rotnieuws...BM eruit...zo defenitief hé, maar pijn hebben is natuurlijk ook niks.
    Ik heb trouwens erg moeten lachen om het "oranje" filmpje van Yintje op FB. geweldig! dat broekje en hoe ze staat te swingen :) haha

Marleen: Luuk is lekker gegroeit zeg! :)

debby: had je ook al sterkte gewenst via FB , Vind het heel erg voor jullie! zo plotseling, zo zonder afscheid. *knuf*

Luukske: och jee, jij ook een operatie in het verschied...had ik even gemist..
    jij ook sterkte!

ga vanavond met mijn zusje naar een concert van marco borsato in Groningen! echt zin in :)

19. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    jootje ik zag het op fb ... veel plezier!!!

wat gaat het hard zeg..
    rhody zit al aan de fruithapjes..
    en je kunt je kont niet keren of meneer ligt op zijn buik.. die draait al volledig op zijn buikje incl armpje !
    das toch wel heel vroeg volgens mij?
    kan het me van yinthe niet meer herinneren.... (en nog ff geen zin om de tas in te duiken waar alles in zit wat ik opgeschreven heb)

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jootje, ik las dat je hebt genoten van Marco....leuk zeg!!

@wendy, wat rot zeg die pijn....
    super van Rhody!!
    ik hoop dat je thuiszorg krijgt, want ik weet vanuit mijn eigen werk(als vpk in de thuiszorg) dat ze gewoon tegen mensen zeggen dat de partner best na zijn werk het huishouden etc kan doen....

@jootje en Wendy, bij mij moet de BM eruit ivm het helse vloeien..ik kan dan het beste 1 week op de wc blijven zitten want het "stroomt" er echt uit, ben dan echt aan huis gekluisterd, heb me er ziek voor moeten melden.....heb laatst ook de hysteroscopie gehad om te kijken of het niet van een poliep kwam....maargoed ik wacht dus nog even totdat Mika naar school gaat, want mijn moeder woont 30 km van ons vandaan, is zelf zwaar hartpatiënt, en mijn schoonouders zouden wel wat kunnen helpen, maar toch....
    mocht het gewoon niet meer te doen zijn, kom ik eerder op de wachtlijst.

Deel Deze Pagina