November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Wendy en Luukske: Is niet niks zeg, baarmoeder eruit. Is meteen zo erg definitief.

@ Wendy: Hoe is het met de rat? Was het er maar één?

Hier gisteren naar CB geweest, alles was goed. R. is nu 81 cm en ruim 11kilo.

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @coco, denk dat ik het daarom gewoon ook niet niet "kan"/"wil"....ik heb na de bevalling voor het eerst sinds mijn pubertijd een eigen cyclus (onregelmatog, maar toch), dus wil mijn lijf gewoon even de tijd geven, want het heeft het nooit gedaan....ben alleen ongi geworden met de pil(dus nep ongi's) en met het spuiten/slikken van hormonen, waardoor ik nu wel 2 mooie mannekes heb rondlopen!!

en wat fijn dat R weer goedgekeurd is!

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, ben aan het aftellen richting de vakantie....nog 2 weken, ben echt moe als ik 's avonds klaar ben met werken. ik hoop dat we het een beetje droog hebben, want anders wil ik volgend jaar toch weer richting zon, hoeft niet aan de andere kant van de wereld te zijn, maar ik heb Beieren, Oostenrijk, Slovenie etc op het lijstje staan....Kroatie heb ik 2x gezien, en Frankrijk is niet zo "mijn" favo land....ik ontspan echt bij het zien van de bergen, weet niet waarom, maar heb daar gewoon iets mee!!

Engeland/schotland/Ierland staan ook heel hoog op de lijst, maar hubbie trekt daar nog niet zo aan....is gewoon ook niet zo weervast....we gaan volgend jaar iig wel weer een aantal dagen naar Londen!!

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Waar gaan jullie nu heen dan Luukske?

Wij zijn ook van de bergen hoor. Afgelopen april een week naar Duitsland geweest, maar wil ook graag weer eens naar Italie, daar gingen we vaak heen toen ik nog thuis woonde.

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @coco, we gaan dit jaar naar Drenthe, dus een keer eigen land, vorig jaar in Limburg gebleven en de hele vakantie regen...hoop dat het nu beter is....
    ik ben helemaal verzot op Beieren, had daar al naar een camping gekeken, maar hubbie wilde niet, hij had geen zin ver te rijden.

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    luukske
    jeetje das enorm vervelend zeg dat zo erg vloeien.. :(
    hoop dat het nog een beetje vol te houden is tot een beter moment

coco
    ja tot nu toe maar 1 gevangen en nergens meer wat gevonden verder...

met R naar cb geweest? huh? hier zijn ze pas op huisbezoek geweest en voorlopig hoeft y helemaal niet daar naar toe..?

lekker hoor dames op vakantie.. bij ons gaat het dit jaar waarschijnlijk niet gebeuren..
    alleen 2 op 3 juli ff met z'n 2tjes weg; naar een hotel in utrecht (arabische sferen)
    daar heb ik wel zin in!
    heel misschien eind sept/begin okt nog ff verder maar dat zal dan (als het zo is) een last minute worden.

oproep; WILLEN JULLIE EVEN STEMMEN OP YINTHE ?? KLIK HIER DAN

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Wendy: Ja, voor de 18 maanden controle. Hier komen ze niet aan huis, met J. ook nooit een huisbezoek gehad.

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hier ook geen huisbezoekjes, alleen bij pasgeborenen....

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hoi ladies..

Denk kom weer eens langs gluren..

Hier alles goed naar omstandigheden.

Jay groeit super donderdag naar cb geweest. Hij was 86 cm en 10,6 kilo lichtgewichtje dus..

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    bleh!
    hier voedselvergiftiging gehad dus goed ziek geweest allebei..
    yinthe heeft het wel in de gaten gehad want die wilde niet eten.. goed van haar zeg! en gelukkig nergens last van gehad! :)

ludwi en ik wel.. kwam er aan alle kanten uit (sorry voor het onsmakeliijke)
    voordeel: ben ik 2 dgn bijna 2 kg afgevallen en het eerst getalletje op de weegschaal was een 6 vanochtend! das twee jaar geleden! was in die twee jaar steeds een 7, of een 8 tijdens de zwangeschappen.. !

morgen met r naar CB.. hij is lekker aangekomen, weegt nu net geen 8 kg. ben wel benieuwd hoe lang hij nu is.. ik gok op zo'n 66 cm . hij groeit als kool!

edit: kon het niet laten hem even op te meten, hij ligt nu te slapen en niet helemaal gestrek en toch kom ik al aan de 72 cm!!! :$

11. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    *zwaai* kom ook weer even om hoekje kijken;)
    net even terug gelezen en

debby: gecondoleerd meid! heb t niet eerder meegekregen, wat verschrikkelijk!

luukske en wendy: jeetje heftig zeg! maar met pijn en veel vloeien is t ook niet fijn!

coco: wat goed van R!

hier zijn we ook aan t aftellen tot de vakantie, nog 5,5 week!:D en dan lekker 4,5 week vrij en op naar frankrijk!!! ben er zooo aan toe! zomer in NL is tot nu toe ook niet alles! hopelijk voor de thuisblijvers word t beter de komende weken!

draakje Tess is echt een draak, als mevrouw dr zin niet krijgt is t krijsen...en niet zo zachtjes ook.....ze zit regelmatig op de mat in de gang....al blijft t soms ook zo komisch....probeer dan maar niet te lachen;)

verder weinig nieuws hier, alles zn gangetje! hoop bij jullie ook!

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Bedankt voor de lieve berichten!

Op 6 juni 2012 is mijn vader onverwachts op vakantie overleden aan de gevolgen van een accute hartstilstand. De 2e vakantiedag was het, niets aan de hand en hij is ineens dood. Mijn leven staat/stond stil...donderdag weer proberen te werken.

13. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ah debby zo ineens is wel hard zeg.... en dan nog op vakantie ook..
    dat kan niet makkelijk zijn geweest.. hij was met je moeder daar?
    dat zal dan ook niet niks geweest zijn..
    snap dat je dan even tijd nodig hebt om jezelf waar bij elkaar te pakken..
    en hoe oud was hij?

14. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    debby: wat verschrikkelijk zeg....veel sterkte met het verwerken ervan! :(

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn ouders waren met vrienden uit Duitsland op vakantie in Hongarije. Mijn vader is 64 jaar geworden.

En alsof dat allemaal nog niet erg genoeg is, werd ik net gebeld door een hele goede vriendin. Haar vader is vannacht onverwachts in zijn slaap ook op vakantie ('gelukkig in Nederland) overleden...

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @debby, hoeveel narigheid kan een mens aan!! dikke knuf!!

@peertje, 4,5 week weg...wil ik ooooooook!! hihi....

@wendy, klopte de lengte van R?

@all, ben veel aan het werk, maar nu aan het aftellen tot onze vakantie vanaf de 30e!!

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Van de week toch geschrokken. We hadden J. en R. net op bed gelegd en zaten beneden. We hoorden R. nog een beetje mopperen/huilen door de babyfoon. Op een gegeven moment horen we voetstapjes boven en het traphekje opengaan, J. kan dat zelf. Dus ik naar de gang om J. terug naar boven te sturen, zie ik dat R. ook op de trap is! Hij was al op de tweede tree vanaf boven(gelukkig in zn achteruit, de veiligste manier voor die kleintjes). Heb als een gek J. aan de kant geduwd en naar boven gerend om R. te pakken. Ik kon wel janken van schrik! Daarna met J. gepraat natuurlijk. "Ja R was aan het huilen dus ik heb hem maar uit zn kamer gelaten." Was heel lief bedoeld, dat wel, maar heb hem wel heel duidelijk uitgelegd dat het heel gevaarlijk is als R. zonder papa of mama op de trap is.
    Maar wat nu? Ben eigenlijk wel bang dat dit vaker gaat gebeuren, en zit niet meer op mn gemak op de bank zolang de jongens nog niet slapen.

18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    debby; jeetje meid van je vriendin ook al!!! pffff heftig hoor wat je nu ineens allemaal moet doorstaan... *knuffel*

coco; schrikken!!!! wel lief maar ooooow zo gevaarlijk.. gelukkig ist goed afgelopen!

luukske;; uhhhh nee totaaaaaaal niet!!!
    hij is maar 65 cm hahaha snap nog niet hoe ik dat fout heb gedaan maar goe... 71 zou ook wel echt erg zijngeweest...

19. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    debby: wat een narigheid allemaal:( sterkte meid!

coco: oeps das schrikken......helemaal als je t niet verwacht! hier gaat tess vaak bij job op schoot van de trap en soms alleen, op dr kont....

luukske: heb je niet zoiets als t slecht blijft in NL, ik pak de spullen en rijden naar de zon???! ik word zo depri van t wisselvallige weer hier....

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Coco, dat was zeker schrikken. Maar ik denk dat J. het ook wel begrepen heeft? Dat hij dat beter niet meer kan/mag doen?

Hier druk druk druk, verwerken van het verlies van mijn vader (het lijkt soms of ik het wegstop en geen tijd geef om te verwerken) en morgenavond de crematie van de vader van mijn beste vriendin. Het hele weekend bij mijn moeder geweest, daar gaan we 1x in de 2 weken naar toe, omdat ze ook niet naast de deur woont (ruim 1,5 uur rijden). Dus wel heftig, want het huishouden etc. hier draait ook door, althans moet doordraaien ;). En dan nog 2 dagen werken, pffff, adem in, adem uit ;).

Deel Deze Pagina