coco: oo super meid! wendy: hahah die foto!!!! planking ken ik wel ja,....maar dit niet! mm fijn zo'n buurman, maar volgens mij mogen ze vanaf 7.00-22.00 uur gewoon klussen....al had ie dat ook een uurtje later kunnen doen, btje medeleven is wel op zn plaats lot: oo leuk dagje! hahaha het went hoor, 3 kids babyp: ik had daarna altijd een buggy mee, dus eerst mezelf omkleden, job zat toen in de buggy, daarna hem omkleden en de zwemzaal in.....
ik doe altijd mijn zwemkleding onder mijn gewone kleding aan dus dan kan ik eerst yinthe doen en dan snel mijn kleren uitdoen daar bij die tafels en klaar. terug is natuurlijk een ander verhaal, hier staat wel een box maar ik durf ze daar niet achter te laten. er is wel een groot hok, denk dat ik straks de buggy idd gewoon mee neem dat ze daar even in zit, bij mij in het grote hok, als ik mezelf afdroog en aan ga kleden. maar het liefst heb ik dat ludwi gewoon iedere keer mee kan.. tot nu toe steeds wel, maar je zult zien... zal niet altijd gaan... *net gelijk even zijn rooster bekeken; 18 nov heeft hij reserve dienst.. kan dus nog alles worden 2 dec heeft hij de vroege en daarna nog een keer een reserve... dus het valt wel weer mee! tot die tijd kan hij mee naar alle lessen! (behalve als we op vakantie zijn dan )
Wij gaan ook altijd met zn 3tjes (of 4tjes inmiddels ). Maar zelfs dat vond ik lastig, haha. Vooral na het zwemmen idd. We hadden nu wel een goede oplossing: manlief ging zichzelf aankleden terwijl ik Jennifer aankleedde en dan kon hij haar op schoot houden terwijl ik mezelf ging aankleden. Maar een buggy is idd wel een erg goed idee voor als ik alleen ga!! Wat een slim idee.
@Luukske, en hoe was de rommelmarkt? Vandaag de jongens inderdaad een fotoshoot laten doen. Alleen Owen is helemaal niet lekker (spuugt veel, net zowat zijn hele fles er weer uit ), dus hopelijk zitten er een paar leuke foto's bij . @Coco, super hoor die nachten, hopelijk houdt hij dit vol . Wat sneu voor je vriendin, ik weet helaas hoe ze zich voelt . Joehoeee go Coco ! @Wendy, wat leuk dat jullie een pakje hebben gekocht voor de kleine man . HIer gisteren ook zo'n onweer, vooral veel flitsen, verder viel het wel mee. @MrsNuke, stoere winterjas voor Jayson! @Peertje, jouw kids zijn echt snel inderdaad . En ik vind ook zodra ze lopen, dat het baby-achtige eraf is. Gelukkig doet Owen nog niet veel moeite om te gaan lopen . @Lot, wat leuk een dagje naar de Eemhof. Ik vind het alleen zo jammer dat het peuterbadje niet zoveel heeft qua glijbanen. En dat zand in dat water, brrrr. Hier vandaag een fotoshoot laten maken van de jongens. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Owen was helemaal niet lekker (spuugt heeel veeel en drinkt weinig, geen goede combi ), dus hopelijk van hem ook een paar leuke foto's. En nu lekker opd e bank hangen en relaxen. Morgen gaat Ryan voor het eerst 's middags naar de psz (in plaats van de ochtend). Hopelijk vindt hij dat ook een leuke groep!
zoo dames! jullie kletsen wat af zeg!! phoe! Coco; lekker die nachten doorslapen! hopelijk blijft het nu goed gaan! Patroeschka; Fijn dat er in iedergeval iets uit gekomen is! kan je daar weer rekening mee houden! Luukske; wat verkocht vandaag? mrsnuke; leuke jas!! peertje; Esmée kon ook met 9 mnd vanalles! het ging toen echt in 1x hard! alweer 10 mnd vandaag.. Babyproject; ik zwem ook met Esmée! ik kleed eerst esmée om, en leg die in de kinderwagen en dan mezelf. bij ons staat er een box in de kleedruimte dus zodra ze haar zwemkleding aanheeft gaat ze daarin en kleed ik mn eigen om. gaat goed zo! ik ben langzaam begonnen met esmée haar verjaardag! heb even een soort van gasten lijstje gemaakt en zit op 72 man zonder kinderen!! dan heb ik allen mijn kant en F. zn kant, (opa's oma's ouders broes en zussen) en goede vrienden.. vind het lullig om te gaan schrappen dus wrod waarschijnlijk een druk dagje! Alleen kom ik niet uit de kado's.. wat vinden jullie leuker; de commode of kleding kast; (is voor de pop en van hout gemaakt)
Goedemorgen, Hier een leuk weekend gehad, fotoshoot van de jongens laten doen door een vriendin (alleen Owen was niet lekker, dus hopelijk zit er iets tussen...). En nu is arme Owen ziek, spugen en diarree...en weinig drinken en wat hij drinkt, spuugt hij zowat allemaal weer uit. Maar even goed in de gaten houden. Schijnt een virus te zijn, arm mannetje. @honeyy, ik vind de commode wel erg leuk! @Wendy, hoe was jullie weekend/
hey meiden, hier een druk weekend achter de rug, gewerkt en de rommelmarkt...we hebben een hoop zooi kunnen verkopen en zijn 260 euro rijker, haha...echt leuk! 2 oktober is er een markt bij mijn ma in de buurt, en daar ga ik met de rest naartoe, mijn zus heeft ook nog veel, dus we krijgen weer een kraam vol....en wat we dan verdienen is voor de kindjes voor 5 december, haha.... verder heb ik dadelijk een toets voor mijn BIG registratie(die moeten jaarlijks worden herhaald om als verpleegkundige te kunnen werken), dus ik ga maar even "studeren"
Debby oh wat leuk een fotoshoot! ben benieuwd naar de resultaten! beterschap voor Owen!!!! debby en honeyy mijn weekend was tam! zaterdag de wemeldingedag maar zondag helemaal niks.. eigenlijk wel saai en de rest van de week zal het niet veel beter worden, ludwi heeft de hele week nachtdiensten dus kan overdag niet veel doen want hij ligt te slapen.. da vind ik zoooo vervelend!!
Oh ja, die nachtdiensten zijn voor hem niet leuk, maar voor jou natuurlijk ook niet . En het is ook geen lekker weer dat je even met Yinthe weg kan.
hij vind het zelf niet eens zo vervelend geloof ik.. en is ook wel lekker voor de financieen natuurlijk maar voor mij is het wel irritant. magoe... hoort er bij. maar 7 achter elkaar is wel errug veel! ga zo ff met Yinthe naar de winkel, zijn we er toch ff uit
hey meiden, vroeg me af hoe jullie kindjes het op het moment doen.. micah is erg huilerig en hangerig namelijk en net heeft hij zelfs bij mij op de borst gelegen.. (dit is echt niks voor hem! hij wil dit nooit) hij wou heel de tijd bij mij liggen en papa kan echt niks goed doen..
Dat herken ik niet bij Owen, misschien is hij niet zo lekker en wil hij gewoon het liefste bij mama liggen? Owen is echt ziek, hij slaapt of hij ligt bij mij op schoot (en dat doet hij normaal NOOIT!). Hij heeft ook nog geen fles binnen gehouden, kijk het vandaag even aan en anders morgen maar even de ha bellen.
ach wat zielig ik heb net koort gemeten en hij heeft wel verhoging.. hoop niet dat hij ook ziek wordt.. beterschap voor Owen xx
luukske; hoe ging de toets? nou toch weer een mooi bedragje hoor! moontje; Esmée is vandaag ook wat hangerig / chagrijnig.. misschien komt het door het weer? of een sprong? want esmée is ong. even oud? Debby; beterschap voor Owen!! zielig he als ze zo ziek zijn
Yinthe is de laatste dagen ook erg huilerig en hangerig, dus je ben niet de enigste ze is ook haar slaapschema helemaal aan het veranderen, nog wel even lang maar eerst was het om een uur of 22/23 uur naar bed en 9 uur of later er uit, nu steeds om 21 uur slapen, of eerder, en om een uur of 7 / 8 er uit. dus niet erg die verandering... beterschap voor de kindjes die ziekjes zijn!