debby: ja over 2wk gaan wij heerlijk 3,5/4wk naar de zon....ergens in frankrijk! we zien wel waar we belanden! ooo meis....tis ook niet gek heh.......denk aan jezelf en je gezinnetje! sterkte met alles! hopelijk heb je dit wknd even kunnen genieten!
@ debby: Ik ben 'blij' dat ik niet de enige ben met een slacht slapend kindje. Hier ook de makkelijkste/slechte weg, maar ik vind het wel even best, zo komen we tenminste aan onze slaap toe, al is het met een onderbreking. Klinkt wel heftig hoor, ingestort. Maar je hebt ook zoveel op de dakje gekregen de afgelopen tijd. Hopelijk heb je dit weekend even lekker een beetje bij kunnen komen. CP is wel een park waar je lekker aan relaxen en ontspannen toe kunt komen, dus ik hoop dat dat gelukt is.
@peertje, hoe gaat het nu met je? lekker hoor, die vakantie in het verschiet. en zo'n draakje hebben we hier in mannelijke vorm, haha.... @wendy, dat is een mooie prijs!! @debby, we zijn niet meer in zuidlaren geweest, maar we gaan nog eens terug, is ons goed bevallen. alleen die slapeloze/gebroken nachten met Mika.... hoe gaat het nu met de kleine man? hoe was het weekendje weg? je handdoek is vanavond de deur uitgegaan, zal morgen in he sorteercentrum zijn, en overmorgen bij jou, want was na 17u! @coco, hier is het ook nog niet altijd dat Mika doorslaapt, regeld dat hij 's nachts wakker wordt.maar het wordt steeds minder vaak. @all, hier flink ziek geweest, en nog steeds niet beter, flinke keelpijn en moe....als het aanhoudt deze week even naar de HA. deze week hebben hubbie en ik nog samen vakantie, Luka is bij opa en oma, dus een rustig weekje hier. willen wel nog naar de bios en bowlen met Luka, en donderdag zijn we 5jaar getrouwd, en gaan we tapas eten, dus nog wat leuke dingen op de planning. vanochtend al wezen shoppen voor nieuwe schoenen voor Luka, en meteen 2 spijkerbroeken gekocht voor Luka en voor mij ook 2, want door het afvallen paste niet alles meer...
luukske: hier gaat t weer goed! goddank! jeetje wat duurt t lang bij je!!! heftig griepje! wel lekker nog ff vrij! hopelijk ben je snel weer de oude! hihih shoppen is altijd leuk!!!!!
@peertje en @all, inmiddels dus naar de HA geweest en heb bijna zeker de ziekte van Pfeiffer (of de BOF), maar denk zelf aan Pfeiffer....ik ben zooooo moe, en heb flink de lymfeklier opgezet....morgen met spoed bloedprikken en dan krijg ik een paar uur later de uitslag....ben benieuwd. heb me ziekgemeld, want ben nu eigelijk mijn verlofdagen aan het opmaken met ziek te zijn....bel wel goed, maar niet gek.... jullie horen het wel wat eruit komt, maar het zou iig mijn extreme vermoeidheid verklaren!!
Ons weekendje CP was heerlijk. De jongens vonden het superleuk en hebben echt genoten (en zelfs een keer een nacht doorgeslapen!). Ze gingen 'laat' op bed en sliepen dan heerlijk door tot 9 uur 'sochtends. En nu...weer thuis, back to reality, die keihard is. Morgen weer werken, of niet, weet het eigenlijk nog niet. Zit weer verschrikkelijk met mezelf in de knoei...erg vermoeiend en ik zal jullie daar niet lastig mee vallen! @Luukske, succes meis met bloedprikken en de uitslag! En verstandig dat je jezelf hebt ziek gemeld.
morgen. Weer even een teken van leven van mijn kant. Druk druk op het moment met de voorbereidingen van het huwelijk. Flinke stress gehad over mijn jurk...maar inmiddels heb ik een geweldige lieve en vooral goede coupeuse gevonden die mijn jurk helemaal top gaat maken (jurk was te lang, bovenstuk te klein...) heel verhaal maar dat zet ik even niet neer aangezien er ook bekenden mee lezen die er die dag bij zijn wendy: wat rot van je evenwicht! vooral met 2 kindjes. Lijkt me best eng! pas goed op jezelf hé. Luukske: succes vandaag! hmmm nu weer even terug lezen, want ben de helft alweer kwijt!
Debby: denk goed om jezelf meis. Het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt! Lot: gefeliciteerd met je nieuwe baan. Iedereen die vakantie heeft, bijna vakantie heeft of al op vakantie is: Geniet ervan!
@all, hier dus toch wrs Pfeiffer....moet het eind van de dag voor de definitieve uitslag bellen, maar die wat binnen waren verklaarden wel een hoop.... nu heb ik alleen net mijn baas aan de lijn gehad, en ze vond het, zo kon ik het eruit opmaken, belachelijk dat rusten het enige medicijn is, want ik moest ook aan mijn collega's denken, die gedupeerd waren doordat ik ziek ben.....ze wil volgende week met me aa tafel gaan zitten om te bespreken hoe en wat, ik zou dan maar overdag moeten gaan werken....huhhhh, had de huisarts niet gezegd "rusten"???? heb haar ook gezegd dat ik er niet om gevraagd heb....dus jullie snappen het wel dat ik best wel pissed off ben!!
Luukske: in 1 woord belachelijk! snap wel dat ze alternatieven wil bekijken om te zien wat wel mogelijk is, maar in principe is het natuurlijk belachelijk dat je moet denken aan de collega's die gedupeerd zijn...pff die snappen dat toch ook wel! je bent niet voor de lol thuis.
@jootje, idd....mijn collega's weten dat ik ziek ben, en hebben me allemaal al beterschap gewenst....maar mijn bazin is gewoon zo belachelijk bezig! @all, HA heeft net nog gebeld, ik moet nu dadelijk een AB kuurtje ophalen, want hij wil dat de lymfeklier niet meer zo gezwollen is....ja, en ik wil dat ook, want heb echt last ervan.... oh enne, heb vandaag een klein feestje....we zijn vandaag 5 jaar getrouwd!!
Gefliciteerd met jullie 5e huwelijksverjaardag ab kuurtje is dan idd vast fijn. Opgezette klieren kunnen zo plagerig zijn. Was nog vergeten te zeggen dat Lianne al steeds vaker op wc haar plasjes en poepjes doet nog geen structuur of zo erin, maar zo nu en dan. zet haar er standaard op voor en na het slapen (omdat ze het zelf zo leuk vind ) en zo nu en dan wil ze dus zelf.
@jootje, wat goed van Lianne!! jongetjes zijn over het algemeen iets later dan meiden, dus ik begin er nog niet aan....we hadden Luka met 3 jaar zindelijk, niet echt geoefend, maar van de ene op andere dag....van te voren nooit geprobeerd omdat hij dus een aantal keren aan zijn plasbuis is geopereerd, en we niks wilden forseren.... @all, gisteravond zijn ze de onze bugaboo komen halen, ik kon hem goed verkopen, en Mika wilde er echt niet in (schreeuwde moord en brand). we hebben vanmiddag een Maclaren buggy gekocht, en daar wil hij wel in!! het geld dat over was van de bugaboo, na de buggy-aankoop, zetten we beide mannekes op de spaarrekening, hebben ze er ook nog een leuk centje aan overgehouden!
@jootje, ja zo kunnen we weer gewoon wandelen, want Mika schreeuwde echt alles bij elkaar, en hebben ze er een leuk centje erbij op hun rekening! hoe gaat het met de voorbereidingen? alles zover geregeld? spannend....nog een dikke maand!! ben benieuwd!!
Ach t gaat, net als aldoor. Ene dag beter als de andere. Vandaag gesprek gehad, ben bijna 2 jaar ziek dus zou dan de WIA in 'moeten' dus vandaag overlegd/besproken en aangegeven wat er wel en niet kan. Dan nog n gesprek met een arbeids deskundige en zij beslist uiteindelijk welk werk ik nog kan uitvoeren. IIg niet meer wat ik voorheen deed, nl leidster op n Kdv. Maar ik ben nu aan het re integreren als vrijwilliger op n sociale werkplaats en dit bevalt mij prima. Ik kan m'n rust hier nemen ieder uur en iedereen 'mankeert' daar wat dus ze staan er niet raar van te kijken
Inderdaad erg rustig hier. Ligt ook aan mij hoor, ik ben momenteel ook niet dagelijks op zp. @ Jucade: Als alles goed gaat en de gesprekken gaan goed, zou je daar dan ook echt aan het werk kunnen, wat nu je vrijwilligerswerk is, of moet je op zoek naar iets anders als je weer aan het werk moet? Ik vind trouwens jouw onderschrift echt cool! Wij hadden op school een klas vol behangen met loesje spreuken, die zat ik altijd te lezen onder de les. Met R. gaat alles goed. HIj slaapt nog stees 9 van de 10 nachten door. HIj is dan wel vroeg wakker, tussen 6 en 6.30 meestal, maar dat nemen we op de koop toe. Straks als de nachten langer donker zijn, trekt dat hopelijk wat bij. Verder zijn we een beetje aan het rommelen in huis. Volgende week komt een vriend onze achtertuin opnieuw straten. DE kippies hadden al het gras opgegeten, dus dat is nu één grote blubberplek. NU wordt de hele tuin betegeld, wel zo makkelijk, en handiger qua ruimte. Daaarna komen er langzaamaan nieuwe meubels in de woonkamer, zijn we een beetje voor aan het rondkijken. En daarna gaan we de kamers boven doen. J. krijgt onze grote kamer. R gaat naar de kamer van J. En wij nemen het kleinste kamertje van R.