November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jucade, fijn dat je via de reintergratie op die plek makkelijk even de tijd kan nemen...

@coco, wat goed van R. hier ook wel kindjes die vroeg wakker kunnen zijn....maar we hebben een tijdje rolluiken, en das een uitkomst!! als Mika vroeg op is, dan kan ik hem wel makkelijk rond 9u terug in bedje leggen.

2. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Hoi!

Sorry, lang niets van me laten horen.

Drukke periode achter de rug en nu net een deugddoende vakantie gehad.

Morgen ga ik ook bloed laten prikken, maar dan wel voor iets heel anders.
    Vanmorgen had ik een knalposi test van clearblue.

Geen idee hoe ver ik zou zijn want mijn cyclus was in de war...

Als alles goed gaat, komt er volgens mij rond april een brusje voor T.:)

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Jucade, je moet het gesprek met de arbeidsdeskundige dus nog even afwachten? En is er volgens jou wel iets dat je nog zou kunnen doen? En dat vrijwilligerswerk, kan dat ook betaald werk worden?

@Coco, gelukkig slaapt R 9 van de 10 nachten door. Hier gaan we in onze vakantie (vanaf zaterdag) proberen om Owen te laten huilen, zodat hij ook door gaat slapen, althans dat is de bedoeling ;). Hebben jullie geen kippies meer dan? Lekker aan het verbouwen dus, althans opnieuw aan het inrichten. Wat bijzonder dat jullie het kleinste kamertje nemen :D.

@Grietje, gefeliciteerd!! Gepland of?

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja er is genoeg wat ik nog wel kan, maar geen intensief werk meer. Vraag is of ik zoveel procent word afgekeurd maar dit is dus nog afwachten. Ik zou bij dit werk kunnen blijven als de arbeids deskundige dit ook goed vind, hoop t maar!

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @grietje, gefeliciteerd!!!

6. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Dankje! Ja, het mocht wel :) ik nam al sinds maart geen pil meer maar we hebben niet gericht geklust. Deze maand toch raak, vakantie he...

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    Proficiat Grietje!!!

Hier al een hele tijd niet meer geweest... wij zijn alweer een jaar bezig voor een brusje voor M, 8 maanden opnieuw in de MMM en ik heb al 2 keer een gemiste innestelling gehad, waarschijnlijk als gevolg van de bloedingen en spoedcurretage na de geboorte van M... allemaal heel heftig en ik zit er echt een beetje door!
    Daarom dat ik even de moed niet heb om op zw-pagina te komen... maar ik denk nog aan jullie hoor ;)

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Grietje: Wat leuk, gefeliciteerd!

@Ineke: Dat zijn vervelende berichten.. Hoop dat het jullie ook snel gegund is dat er een brusje bij komt.

@Coco: Heerlijk dat R nu meestal doorslaapt. Kom je zelf ook aan je rust toe.

Hier gaat het zn gangetje. Luuk doet het goed op sondevoeding. Hij heeft inmiddels een Mic-key sonde in zijn buik (eerst een PEG en die is vervangen door een Mic-Key). Hij heeft zijn groeiachterstand heel goed ingehaald en weegt nu 11.700 gram. Verder is het wel heel vervelend dat hij nog steeds niet kan zitten. Er zit gewoon geen vooruitgang in. Soms wel erg frustrerend voor hem, wat hij snapt alles en wil zoveel, maar dat lukt dus niet.
    Hij kan sinds van de week wel uit een rietje drinken dus we zijn super trots.
    Verder wachten we op dit moment nog op uitslagen van een lumbaalpunctie (hersenvocht via ruggenprik eruit gehaald) en genetisch onderzoek naar "startle ziekten" Dit is zeer zeldzaam dus we zijn benieuwd of hier iets uit gaat komen.

9. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw

Hoi Ineke... 'k vind het zo erg voor jullie. Volgens alles wat ik op FB kan, zijn jullie schitterende ouders! Het zou jullie zo gegund zijn. Wij beseffen dat we veel geluk hebben... Al is het nu pas tijdens de vakantie gelukt omdat ik ervoor gewoon te gestresseerd was om iets te doen lukken... tis nog heel pril dus, wij zijn nog lang niet voorbij de risicovolle periode...
    ik zend je een pb

10. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw

Dankje!

Wat goed dat Luuk uit een rietje kan dinken! Het is en blijft een heel stoer dapper ventje hoor! EN jullie als ouders zijn heel erg sterk

11. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    Grietje, ik vond je al ZO stralen op die supermooie foto van jullie 3tjes ;) precies een voortekentje...

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje wat heftig Ineke. De MMM is ook zooo zwaar, hele dikke knuffel. En je mag hier altijd van je afschrijven he!

En wat super dat Luuk kan drinken uit een rietje. Lijkt me voor hem inderdaad ook frustrurerend, wel alles begrijpen, maar niet alles kunnen. Moeilijk hoor. En hoe gaat het met jullie? Want dit alles gaat je natuurlijk niet in je koude kleren zitten.

13. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    grietje: gefeliciteerd!!!!

Ineke: :( wat jammer meid.. hoop van harte dat jullie snel een brusje kunnen verwachten...

marleen : ja snap dat Luuk frustraties zal hebben op bepaalde gebieden. is ook zielig ook zeg. las op fb van zijn 'uit een rietje drinken' .. echt goed en leuk zeg!

zag trouwens net dat wuppie op 4 mei is bevallen van een zoon.. Sem
    ze was nog maar 33.5 wkn maar placenta begon los te raken dus toen kwam hij al vroeger ter wereld, met 2400 gram

hier heel druk gehad... en zp eigenlijk helemaal vergeten.. *schaam*
    maar het gaat goed met mij zeg!

geen buikpijn meer, heb alleen last van pijn als ik uhhh moet poepen.. had ik eerst niet maar nu dus wel.. maar ja, daana ist ook over dus ik klaag niet hoor!

buik begint ook al minder te worden. sommigen denken volgens mij nog wel dat ik zwanger ben maar niet meer zo erg als eerst. komt vanzelf goed.
    van geraakte zenuw geen last meer.

gisteren met dinnetje naar dutch valley geweest.. was erg gezellig
    alleen na afloop wel anwb moeten bellen want was wat kapot aan de onderkant waardoor ik niet fatsoenlijk kon rijden.
    was de tweede keer in 5 dgn dat ik de anwb nodig had, dinsdag ook al met kapotte (andere) auto bij mcdrive gestaan en toen moest ik weg gesleept worden zelfs.. maja.

ipad is inmiddels al een poosje binnen.. leuk!!!

tilburgse kermis geweest bijna de hele week haha.. was gezellig!
    nu kermis in goes.. vandaag geweest, daarna ff met yinthe naar strandje bij ons achter geweest, heerlijk! en
    verder is het aanmodderen met onze peuterpuber. pfffff haha maar wel een schatje toch nog hoor..

verder vast nog wel meer mee gemaakt maar weet het ff niet meer zo 123 .. .

hoest met jullie allemaal verder????

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ineke, volg je op FB een beetje met die prachtige foto's van Mila! balen dat de MMM nog niet heeft mogen leiden tot een nieuwe zwangerschap, maar mijn duimen draaien!!
    ik weet wel nog dat ik de 2e keer MMM zwaarder vond dan de 1e keer.

@marleen, wat goed van Luuk!! en fijn dat hij zo goed is bijgekomen, hij is ongeveer 1 kilo zwaarder dan Mika! ben benieuwd wat de lumb. punctie zegt.
    ik hoop dat Luuk qua motoriek ook snel vorderingen maakt....

@wendy, allemaal leuke dingen gedaan, leuk!!

@all, hier is de vakantie voorbij, Luka is vandaag gestart in groep 3....en Mika is een echt huis-tiran...grrrr....

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    Ik vond de 1ste keer MMM erg zwaar, maar inderdaad, de 2de keer is echt niet minder zwaar... het blijft een uitputtingsslag...

De meesten onder jullie volg ik op facebook, maar ik ga echt proberen hier wat meer mee te lezen ;)

16. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hmmm..
    volgens mij ligt het aan mij.. ik ben nogal een nakomeling wb facebook.. maar ik heb laaaaang niet iedereen van zp op fb..
    wie wil mij nog toevoegen??

ik ben wendy pekaar
    (volgens mij ben ik zo ook gewoon te vinden)

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @wendy, ik heb je wel erbij....haha....
    heeft Yinthe trouwens nu al vaker op het potje geplast?
    ik moet het nog van zolder halen, hihi....

18. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik heb nog niet eens een potje in huis ;)
    Zo knap van Yinthe!

Ik heb je ook op facebook hoor. Net als veel anderen van hier. Leuk om te kunnen lezen hoe het gaat!

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Debby: De kippies zitten nu bij onze schoonouders bij de dierenwinkel in de ren. DE buren hadden een beetje last van ze, want ze zaten 's ochtends om 5 uur, zodra het licht werd, al te kakelen. Straks tegen de herfts komen ze weer terug, dan wordt niemand er meer wakker van.

@ Grietje: Gefeliciteerd!

IK kom ook al zo weinig meer hier. Volg jullie (de meesten) inderdad wel op FB, maar das toch anders dan hier vind ik. Hier kletsen we echt over onze kindjes. Wil wel weer meer/vaker bhier komen, maar op de een of andere manier komt het er steeds niet van.

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @coco, hier is het idd echt over de kids, en FB meer prive dingen....nouja, prive, hahahaa.....

Deel Deze Pagina