November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ babyproject: Wat leuk, gefeliciteerd met nog een meisje!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vandaag was ze weer 4.30 wakker, heb haar eerst een tijdje laten rommelen en huilen en helaas na een flesje wilde ze ook niet meer slapen en was t wéér brullen.. Devin werd ook wakker, dus ik heb Carmen naar benee gebracht en Devin een fles pap boven gegeven en die sliep door tot 8.00. Carmen ging om 8.00 weer naar bed tot jawel.. 9.15 en toen van 14.15 tot 15.15.

Lampje heeft ze al en verlatingsangst ook al maanden, maar heb t idee dat dat t niet is. Ik ga de aai over haar bol wel proberen alleen ze heeft vaak gepoept :s dus móet r wel verschonen...

yes al 5 kilo lichter :)

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo, al 5 kilo lichter, goed hoor! In hoeveel tijd?
    En succes met je kleine vroege vogel. Erg vermoeiend....

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    In 4 weken :)

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hey patroes
    is er iets veranderd op de kamer ofzo?
    andere beer op de kast?
    misschien door een verandering dat ze niet zo goed slaapt?
    of als dat niet is misschien juist eens proberen iets veranderen? bedje anders neer te zetten?
    kweet het ook niet hoor. probeer mee te denken maar is moeilijk he...
    sterkte er mee iig.

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sja voorheen sliep ze ook gewoon door.. naja we zullen wel weer zien wat de nacht brengt ;) Ik denk dat ze gewoon wakker word omdat ze moet poepen of dus gepoept heeft dus dan is alleen ff heengaan en een aai niet haalbaar :s

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @wendy, wat een bezige bij ben jij toch!! leuk hoor!!

@patrouschka, super 5 kilo!!
    en balen van die slechte nachten...heb je idd er iets anders op staan? knuffel oid? merk hier dat ik voor Mika het gordijn voor de inham op zijn kamer(daar staat de kledingkast en voorraad luiers/doekjes etc achter)dicht moet maken.

@babyp, gefeliciteerd!! 2 meiden, leuk zeg!!

@coco, hoe gaan bij jullie nu de nachten?

@ineke, beterschap met Mila!! hier ook een halve ui onder het bedje van Mika, en het helpt echt! smeer ook geregeld LUUF.

@all, hier een lekker ontspannen weekend achter de rug, lekker gaan zwemmen gisteren, alleen Mika vannacht om 3,15u wakker, dacht dat hij gebraakt had want hij had een glibberig gezichtje, maar hij had zijn hele gezicht vol snot....wrs door het zwemmen en de ui op kamer, het zit el goed los!!

dadelijk Luka naar school en even verder relaxen....want gepoetst heb ik gisterochtend met hubbie, dus het hele huis is klaar!!
    heb een nieuw leesboek gekocht, dus lekker ontspannen!

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou ja, schiet mij maar de feestverlichting in.. Geslapen tot 5.45 en pas 6.15 er uit :)

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @patrouschka, GO CARMEN, GO DEVIN!! heerlijk!!!

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Peertje, hoe gaat het nu met Tess? Er heerst volgens mij ook een virus (wat Owen ook heeft gehad) met diarree en overgeven, geen koorts. Hopelijk heeft ze dat niet.

@Wendy, hahah ze lijkt wel erg veel op jou als baby :). Wat stom ook dat de aankleedtafel zeiknat is, dat schiet ook niet op. Gelukkig waren ze aan het einde van de les wel weer droog. En wat lief dat jullie helpen met knutselen voor Sinterklaas.

@Luukske, gefeliciteerd met het slagen voor de 2e test, nog maar 1 te gaan :).

@Miza, wat een vervelend bericht voor Thijs :(. Jullie hadden zo'n goede hoop en dan valt dit toch wel erg tegen.

@BabyP, ook via deze weg nog gefeliciteerd met nog een meisje!

@Patroes, die kleine meid slaapt inderdaad wel erg weinig :(. Ik heb helaas geen tips, misschien proberen het bedje eens te verplaatsen? En super hoor 5 kilo lichter.

@Ineke, oh arm klein meisje. Inderdaad flink stomen in de badkamer en zoutoplossing doet ook wonderen.

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Even snel... probeer later weer te reageren op jullie. Komt er even niet van helaas..

Met Luuk gaat het momenteel weer niet zo goed. Hij had van het weekend weer pseudo kroep en is weer allemaal aan het spugen. Vanmorgen zo veel overgegeven dat het op het laatst alleen maar gal was en echt uit zijn tenen kwam. Ook kwam het uit zijn neusje en dan moet hij heel hard huilen. Ik heb dan zo met ons mannetje te doen. Vrijdag weer naar Utrecht. Konden ze er maar iets aan doen. Hij voelt zich op zo'n moment dan zo beroerd en kijkt me zo indringend aan van : Help me nou mama!

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marleen, heb tranen in mijn ogen van jouw mailtje weer....
    dikke knuf voor Luuk en jullie natuurlijk!!!

@debby, nog 3 weekjes zie ik aan je banner en dan is het feest!!!

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Marleen, ik krijg gewoon ook tranen in mijn ogen van jouw berichtje. Wanneer stopt het bij dat kleine mannetje?! Dikke knuffel meis!

Ja, nog maar 3 weekjes en mijn kleine mannetje is alweer 1 jaar! Het gaat nu zo snel, hij begint 'eindelijk' te brabbelen en zegt nu ook papa, nog wel onbewust, hahaha. Zooo lief!

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Och Marleen, zo sneu voor jullie jochie.. en je dan ook nog aankijken, hulpeloos is helemaal zielig :( vooral omdat je gewoon NIKS kan doen..

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Marleen vind het zo erg als ik dit lees voor je mannetje en jullie, zoveel machteloosheid voor jullie en Luuk zoveel pijn, brok in mijn keel.

Patroeschka, Go Carmen vannacht nog iets langer slapen. Je bent al goed afgevallen.

Nou hier was het vannacht weer drama met Isa ze werd wakker en iets huilen speentje gegeven en knuffel maar was niet genoeg wij er iedere keer heen maar ze was zo verdrietig en waarom we hebben echt geen idee.

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Wendy; wow! wat lijkt Yinthe op jou zeg!!

Miza; ik wil je even een dikke knuffel geven, ookal ken je me niet! maar je verhaal grijpt me echt aan! wat een zware tijd voor jullie! :(

Babyproject; Gefeliciteerd! een zusje wat leuk!! :D

Patroeschka; gaat het slapen al beter? esmée heeft ook een tijd gehad dat ze om 5 uur klaar wakker was! ben maar gewoon met d meegegaan, dus om 5 uur na beneden fles geven etc. na eentijd ging dit echt beter en kwamen we weer aan onze slaap toe!

Marleen; phoe :( word er gewoon een beetje emotioneel van van je bericht!! :( dikke knuffel!!

lot; misschien nachtmerrie??

wie had haar kind, met 11 maanden al op koemelk? wil dat ook gaan proberen met esmée, ze vindd dat veel lekkerder! stap je dan in 1x over of langzaam??

bij de kruidvat zijn de babyborn poppen 20 euro! ipv 55.. misschien kado/sint tip?

Xx

17. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    babyp: WAT LEUK!!!! 2 meiden, super hoor!!!!

ineke: beterschap met mila!!!

patroeschka: jee das niet veel slaap nee...zag al veel tips langskomen...zou t ook niet weten!
    en wat goed, 5 kilo lichter!!!!

luukske: hihih lekker alles onder de snot! ach hij kan t maar kwijt zijn!

debby: nou denk dat dr kiezen in aantocht zijn:( hele bobbels achterin en 10 zure diarreeluiers per dag, waardoor dr kont eruit ziet als een baviaan....maar ze blijft wel lachen tussendoor!!!! dus komt goed!

marleen: :(:(:(wil zo graag goed nieuws lezen over luuk! het houdt niet op heh....wat is er toch aan de hand:(:(:(

hier zelf ook overal snot, hoesten, bleg.....en dat in mn verjaardagsweekend, maarja...gister verplicht in bed en relaxen, vandaag weer wat beterder en gewerkt...moet me nu wel geestelijk even voorbereiden, normaal op dinsdag en woensdag vrij en nu moet ik werken en ben ik donderdag en vrijdag vrij, das wel erg prettig....maar toch!

18. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ja dat was ik, met 10 maanden, ik ben in 1x overgestapt, ging zonder problemen!

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Bedankt voor jullie lieve berichten. Het gaat met Luuk de hele tijd met ups en downs. Als er maar iets is, zoals een verkoudheid o.i.d. dan lijkt meteen zijn hele systeem van slag en gaat hij overgeven. Daarna gaat het soms weer een paar dagen goed en spuugt hij niet en dan begint het weer opnieuw. Vanmorgen was het wel heel zielig omdat hij maar blééf spugen. Ik ga het vrijdag in het WKZ maar weer aankaarten of het toch niet nog een keer onderzocht moet worden of er echt niks te vinden is in die regio. Hij is en blijft een kwetsbaar mannetje vrees ik...

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heel goed Marleen, je zou toch denken dat er daar idd iets niet helemaal lekker zit, vind t echt sneu..

Hier voorlopig tot 1 jaar sowieso nutramigen. Dus we zullen daarna wel zien.

Deel Deze Pagina