hey dames... sorry dat ik ff niet zo veel op jullie reageer.. heb van alles in mn kop waardoor al wat ik lees niet echt aankomt dus zit hier ook als een zombie achter dat ding van 'wat moet ik nou typen??" behalve dat over Luuk.. dat komt wel aan... en hard ook vind het zo erg
Ik kom soms ook echt niet aan reageren toe op jullie berichten. Sorry! Ik lees wel mee en leef ook met jullie mee. Luuk heeft vanmorgen niet overgegeven dus dat is fijn. Wel weer even een confronterend moment, want hij kreeg weer een test bij de fysio. Ik wist wel dat het niet zo goed zou zijn, maar zo zwart op wit is altijd weer anders. Hij scoorde de vorige keer 2 punten en 1 punt (grove en fijne motoriek) en nu maar 1 en 1 punt. In totaal dus 2 punten en hij kon 19 punten halen. Hij heeft zijn achterstand dus helemaal niet ingelopen. Was ook wel een beetje te verwachten, maar je hoopt toch zo dat het anders is.
@Wendy: Toch geen vervelende dingen aan je hoofd waardoor je je niet zo goed kunt concentreren? Hoe is het met de pup trouwens?
Wat een lief filmpje Marleen! En wat reageert hij leuk op wat zn grote broer doet, echt lief... Hopelijk zijn er genoeg van deze leuke vrolijke momenten om echt te genieten van je kleine jongen en je gezin. Kun je er genoeg kracht uitputten om met de nare dingen om te gaan. Weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen maar ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel... @ Wendy: Wat is er met je aan de hand? Gaat alles wel een beetje goed? Dikke knuffel voor jou!
@Coco: Ik begrijp je helemaal hoor Deze momenten zijn erg fijn en geven inderdaad kracht voor de mindere periodes. De broertjes reageren sowieso erg leuk op elkaar. Ze zijn echt gek op elkaar en Luuk moet altijd lachen als hij Roel ziet.
marleen he wat vervelend zeg.. wat had ik hem toch veel meer punten gegund zeg! nee geen vervelende dingen op zich.. -zijn wat dingen aan het verzinnen om meer ruimte in huis te creeeren. zeker aangezien we weer een kamer moeten afstaan straks aan onze kleine dame, en aangzien papa en mama nogal veel spullen hebben en t.o. daarvan een relatief 'klein huis' is dat best een uitdaging! - de pup druk en vervelend - komen er weer allemaal verjaardagen aan - de vkantie; ontzettend veel zin in maar ook de zenuwen over hoe het allemaal zal gaan met die kleine meid en haar eten/drinken. allemaal leuke dingen eigenlijk maar in mijn kop ben ik er zoveel mee bezig dat ze niet meer zo leuk zijn.. stom he? wat een heerlijk filmpje zeg... wel fijn om hem zo te horen lachen ondanks alles.
Wat een heerlijk filmpje zag ik voorbij komen van Luuk! Ik had alleen geen geluid, klopt dat?! En tegenstrijdig dan weer dat hij weinig punten scoorde bij de fysio . Ondanks dat je het wel weet, komt het toch altijd hard aan. Misschien de combinatie van hormonen en veel dingen aan je hoofd Wendy? Dikke knuffel voor jou in ieder geval!
marleen: wat een geweldig filmpje! een lachende luuk!! super om te zien!!!! balen van de test van de fysio, je houdt toch ergens hoop dat ie toch vooruit is gegaan! wendy; soms heb je van die dagen meid...dan heb je t zo druk in je hoofd! maar geloof mij, t komt allemaal goed!!!! debby: haahah schattig! en ik vind owen net zo'n klein clowntje, met die krullen aan de zijkant en die grote blauwe kijkers!!!!
even kort; wat een leuke filmpjes!! Marleen; wat een lekker vrolijk ding!!! Debby; hij drinkt echt goed uit een beker zeg!!
debby wat knap van Owen! bij Yinthe druipt er nog van alles over haar kleertjes hihihihi vanavond naar concertje van de fanfare geweest. ben natuurlijk zelf gestopt dus nu als toeschouwer. en yinthe was mee! ze was continue aan het dirigeren en meeklappen en dansen, echt grappig. vooraf nog even naar de oma van ludwi geweest om te vertellen dat ons 2e kindje een jochie is. ze vond het superleuk!! ontzettend verrast, en ook verbaasd dat we dat al wisten, dat dat kan tegenwoordig.. haha even later bij de fanfare hoor ik van de moeder van een jong muzikantje dat die het per ongeluk al verklapt had! en oma had gezegd dat ze dan wel net zou doen of ze van niks wist!! hahahahaha ik had het niet meer... die gekke oma (92) verdient echt een oscar! verder nog een kast gekocht vanmiddag, om de administatie in kwijt te kunne, dus dat is al een hele opluchting! later deze week de tv verhangen zodat we ook wat meer ruimte krijgen in de woonkamer, daarna ben ik een tevreden mens... nu ga ik slapen, ben moe!!!! mrsnuke heb je het al binnen???
@ Wendy: Whahaha, die oma van jou. Kan op haar leeftijd nog wel meespelen in een film. Echt lief dat ze dat zo heeft gedaan.
Vanmorgen ging het weer helemaal niet goed met Luuk. Zodra de voeding aan werd gesloten kromp Luuk in elkaar, ging hard huilen en op een gegeven moment werd hij wit en slap en viel in slaap en dat gebeurd nooit (hij was net wakker). Mijn hulp (verpleegkundige) was er en vond dat ik de dokter moest belle. We zijn net terug van de huisarts en we moeten vanmiddag naar Utrecht. Ze vond het erg vreemd dat hij bijna flauw viel en suf werd. Overleg met de dienstdoende kinderarts gehad en die wil hem zien en dan sluiten we daar de pomp aan en kijken of hij dan weer flauw valt. Wat een toestand weer...
ahhh gadverdarrieeeeeeeee wat eng trouwens ook zeg! ik vind het echt te erg voor woorden allemaal. ze moeten nu echt goed hun best goed doen tot er een oorzaak is! dit kan zo niet langer! dit mannetje moet geholpen worden! :x:x