@marleen, wat een leuk filmpje....ook het filmpje van het liedje voor Roel!! hopelijk kunnen ze iets voor jullie betekenen in het ziekenhuis....wat een toestanden allemaal, dikke knuf meis!! @wendy, haha....herkenbaar....wij hebben ook geen super groot huis, ook niet klein, maar toch altijd ruimtegebrek....hier is het nu zelfs zo ver dat we 2 dressoirs extra in de kamer hebben staan, voor onze spullen en het speelgoed van de 2 mannen....hou je maar vast want met een jongen en meisje zal het nog erger worden, gezien ze verschillend speelgoed krijgen, haha...hier vooral veel door het leeftijdsverschil! @peertje, is het snotteren weer wat minder? @debby, super van Owen!! @honeyy, ik geef Mika ook regelmatig gewone melk tussendoor, hij vindt alles beter dan die poedermelk, haha.... hij krijgt 's avonds wel van bambix zo'n avondpapje, hetzelfde als de pyamapapjes.... @all, Mika heeft tandje nummer 5 door, en nr6 zit eraan te komen....vannacht ook maar 1x wakker geweest van zijn snot, haha...het lijkt iets beter te gaan. vanavond werken, en morgen komen ze voor de TV, deze heeft af en toe kuren, wazig beeld aan 1 kant, terwijl dat dure kreng 9 maanden oud is! kan dus niet naar de markt morgen, maar ga daarna wel even de stad in om de 2 speelgoedkisten te bestellen voor de mannekes!
Marleen weet je al meer?? phoe het gaat niet echt goed he? vind je echt een krachtige vrouw! dat je niet ingestort bent en dit allemaal zo goed doet! (uit wat we lezen he ) respect en knap dat je het vol houd! Je moet wel dat snap ik! maar wat een sterke vrouw ben je! * dikke knuffel*
Hier eindelijk weer een berichtje van mij. Luuk is weer opgenomen in het WKZ. We zijn ruim anderhalf uur bij de dienstdoende kinderarts geweest en die wilde hem uiteindelijk toch opnemen. Hij ligt nu aan de monitor om hem goed in de gaten te houden. Morgen is onze eigen kinderarts er weer en dan horen we het beleid. De kinderarts heeft nu ook gezien dat hij heel onrustig wordt als de voedingspomp aan staat en dat hij weer vrolijk wordt als het weer uit staat. Hij vond het ook heel gek dat hij vanmorgen dus helemaal slap en wit werd. Ook kon hij niet verklaren waarom hij geel ging spugen en geen melk terwijl er al wel 120 cc melk binnen was. Het blijft allemaal erg raar dus.... Wordt vervolgd!
Dit was Luuk vandaag tijdens het inlopen van de voeding bij onze hulp op schoot en zo gaat het regelmatig... http://youtu.be/JFhvId5drIA Geen leuk filmpje dus als je er niet tegen kunt dan kun je beter niet kijken
dat gaat door merg en been. marleen, je hebt er niks aan maar ik denk echt heel vaak per dag aan jullie en Luuk. leef heel erg met jullie mee. HEEL VEEL BETERSCHAP VOOR LIEVE KLEINE LUUK. ik hoop erg dat ze hem onderhand kunnen gaan helpen. heeeeele dikke knuffel.
Dat is lief Wendy... Alle anderen ook bedankt voor de reacties. Ik ga straks weer richting Utrecht. Kijken wat deze dag gaat brengen.
@ Marleen: Ook namens mij een hele dikke knuffel. Ik weet verder ook niet wat ik moet zeggen... 't is zo rot allemaal. Ik denk aan jullie, sterkte!
Net een gesprek met de arts gehad en Luuk moet sowieso tot maandag blijven en dan kijken ze of er nog meer onderzoek gedaan moet worden.
marleen: zo leuk t eerste filmpje was, zo naar is t 2e filmpje wat verschrikkelijk meid...en nu ook weer opgenomen.... heel veel sterkte en beterschap voor Luuk!
tot maandag zoiezo.. . maar ze gaan 'kijken of er meer onderzoeken gedaan moeten worden' .. ik mag er naast zitten en dom zijn maar hoezo kijken? dat lijkt me logisch toch dat er meer onderzoek gedaan moet worden? zolang ze niks hebben gevonden moeten ze toch blijven zoeken? of zie ik dat verkeerd? hoe moet dit mannetje nou verder dan? is niet lullig naar jou bedoeld he marleen! maar snap niet dat ze zo praten daar in het zh ..
Lieve Marleen, wat een vreselijk filmpje en je hart breekt als moeder. En het viel mij op hoe lief jullie PGB-er (sorry, ben even haar naam kwijt) Luuk ook vasthoudt,volgens mij zijn jullie ook erg blij met haar!! En nu lees ik net het bericht dat hij sowieso tot maandag moet blijven, maar hoe reageert hij in het zkh op de voeding? En hebben ze daar al onderzoek naar gedaan, want ze kunnen toch niet niets doen?! Ik ben het met Wendy eens, bedoel het ook niet boos naar jou, maar zo kan het toch niet blijven met dat kleine mannetje. En hoe lang moeten jullie als ouders 'toekijken', want zo lijkt het me dat jullie je voelen. Ik snap het zkh ook even niet . Maar voor jullie een hele dikke knuffel meis!!!
@marleen, ik heb gewoon kippevel van het filmpje... zoals honeyy ook al zei....je bent een sterke vrouw, ik snap wel dat je moet, maar toch!!! ik weet wat het met je kan doen, ziekenhuis in-ziekenhuis uit.... en zoals wendy al zei...er moet gewoon goed gekeken worden, buitenstaanders zien ook dat dit niet normaal is. ik hoop gewoon dat ze verder gaan in hun onderzoeken, want zoals het nu gaat, maakt het je kapot.... dikke dikke dikke knuf!!!
De dokter was behoorlijk onder de indruk van het filmpje. Het lastige is dat Luuk soms wel heel rustig is als de voeding inloopt (de voeding van 12.00 uur ging goed). Ze hebben tijdens de vorige opnames al zoveel onerzocht, dat ze volgens mij niet meer weten wat ze nog kunnen doen. Er is met een camera in keel, slokdarm, maag en darmen gekeken, er zijn stukjes weggehaald om te onderzoeken, er is een onderzoek geweest naar de werking van de maag en darmen (of ze niet te snel of te langzaam werken) en dat is allemaal goed. Er kwam alleen koemelkeiwitallergie uit. Blijft natuurlijk heel vreemd waarom ie steeds zo misselijk is en zoveel spuugt.
phoe marleen! dat filmpje gaat door merg een been!! ik zat het filmpje met mn moeder te kijken, omdat ik daar ben, en ze wil haar nergens mee bemoeien maar kelly, ( mn jongste zusje) huilde ook zo! maar die had het na de voeding ,en bleek niet tegen kraanwater te kunnen, kwam eruit na 13 mnd getob.. ik wil niet wijs zijn ofzo,maar hebben ze daar al na gekeken? ben natuurlijk ook geen docter, maar als je zegt dat ze alles al nagekeken hebben en niets kunnen vinden behalve die allergie, moet er toch niet iets zijn? ik hoop echt dat ze jullie en luuk natuurlijk kunnen helpen!!!!! liefsx
hey marleen... ben ik weer met mijn misschien wel irritante maar vooral goedbedoelde medenkerij... is deze arts misschien een optie om eens naar toe te gaan? Als kinderarts - Paul Brand
Ik vind het echt lief dat iedereen met opties en ideeën komt. We zijn toch echt wel een hecht clubje geworden na al die tijd vind ik.
moet eerlijk zeggen dat ik gisteren nogal geschrokken ben van mezelf. ik zag de opmerking van Marleen over het filmpje dat het best erg is om te zien, maar ik dacht 'ah dat kan ik wel aan' heb hem halverwege maar uit gezet omdat ik zat te huilen. niet alleen tranen in mijn ogen en/of een brok in mijn keel, maar echt huilen. en toen besefte ik idd ook dat we best wel met elkaar mee leven volgens mij. zullen ook heus wel hormonen zijn in mijn geval maar dit deed me toch ook wel echt heel veel pijn om Luuk zo te zien / horen.
Ik Kom net "binnen" vallen in jullie groep, maar vind dit toch ook veschrikklijk om te zien! Dit breekt ieder moeders hart! Marleen; wat moeten jullie sterke mensen zijn!! hoop dat alles goed komt met Luuk!!!! Laat je ons meteen wat weten als je zelf ook iets weet?