dank allemaal voor de felicitaties! gisteren feestje gehad, was nie druk maar wel gezellig! vandaag met hubs en Yinthe naar Ikea geweest voor een andere (kindveiligere) salontafel, en nog wat andere prutseltjes, was gezellig! ook nog een tegoedbon gehad voor een verwencentrum hier int dorp van hubbie; een zws-massage!!! joepieeeeeeeee! morgen gelijk ff vastleggen hahaha. en had natuurlijk mijn nieuwe mamafiets al een paar maanden geleden gkeregen maar was ook voor mn verjaardag alvast aiii marleen... ff je kies laten trekken tussen alles door.. ff bleh! hoop dat je er geen last van zult krijgen. hoop dat de arts morgen iets kan ontdekken! heeeeeeeeeeeeeeel veel succes!!!!
Ik ga me nu wel steeds meer zorgen maken. Vanmorgen kreeg Luuk weer een heftige aanval. Hartslag daalde naar 40 (!!) en steeg even later naar 200. Zuurstofgehalte zakte ook flink. Ben blij dat hij nu niet thuis is. Het gebeurde ook nu weer tijdens de voeding.
Klinkt als een geslaagde verjaardag Wendy . En dat is zeker schrikken Marleen! "Gelukkig" ligt hij in het zkh, maar ze moeten hier natuurlijk wel een oplossing voor vinden! Hopelijk weet de darmarts meer meis...heeeel veel sterkte!
Ik ben inderdaad blij dat hij nu niet thuis is. Vanmiddag een uitgebreid gesprek met de kinderarts en dan zullen we wel horen wat ze ervan denken en hoe het nu verder moet. Inmiddels alweer bijna een week verder en nog totaal geen idee van wat het is volgens mij.
Ik hoop echt dat er vanmiddag meer duidelijkheid komt Marleen (of dat ze verdere onderzoeken kunnen doen). Maar niet langer die onzekerheid en observeren.
wendy: nog gefeliciteerd meid! klinkt als een gezellige dag en lekker verwend! marleen: jeetje...wat schrikken zeg.....hopelijk gaan ze nu iets meer doen...al die onzekerheid, wat slopend zeg! sterkte meid!
hey meiden, hier een aantal dagen niet onlin geweest, druk weekend achter de rug! @debby en peertje, wat een leuke filmpjes! @peertje, hier een kortingskaart voor de bios via mijn werk, betaal idd ook iets van 4 euro voor de films!! moet binnenkort ook weer eens gaan met Luka. @wendy, leuk dat je zo hebt genoten van je verjaardag!! wat een leuke verrassingen. @Ineke, gecondoleerd met je overgrootoma! @moontjee, jeetje zeg 26 jaar!! veel te jong!! @coco,we zijn idd wel een hecht groepje geworden....alleen maar fijn dat we zo betrokken zijn met elkaar. @rode billetjes, hier weinig last van....bij Luka gewoon veel meer(tot bloedens toe), maar mocht het echt niet gaan, dan ga ik idd ook de hydrocortison creme halen bij de HA, heb gezien bij Luka dat die super werkte! @marleen, wat een heavy weekend hebben jullie weer achter de kiezen....schrik gewoon van alles wat met Luuk gebeurt. hopelijk kunnen ze jullie vanmiddag iets van duidelijkheid qua bevindingen en verdere onderzoeken geven...en die bloedsuikerschommeling is wel raar, net zoals zijn hartslagdalingen.... hebben ze trouwens al eens gekeken naar het dropping syndroom?(weet de precieze naam even niet meer). daar schommelt de suiker ook bij, en valt de voeding als ware wat ook allemaal klachten meebrengt....zat er net aan te denken toen ik je berichtjes weer zag....ken een jongetje de dat ook had, ook wegrakingen en pijn bij de SV, hij heeft later een PEG of een dunnedarm sonde gekregen.... en op mijn werk hebben we ook zo'n jongetje.... @all, het weekend hebben we nieuwe rolluiken gekregen, en we hebben allemaal super geslapen, haha...wel fijn, want heb het weekend gewerkt, en elke dag flinke hoofdpijn gehad.... vanochtend naar de bieb geweest met de kindjes op school. donderdag heb ik de laatste toets, en dan ben ik er weer voor 2 jaar af.... morgen eerst even shoppen met mijn ma voor de boys, sinterklaas en verjaardag.... oh ja, en we hebben kaartjes gekocht voor Toverland(pretpark), was een aanbieding hier in het weekblad....dus we gaan een leuke herfstvakantie tegemoet....Plopsa de Panne en Toverland, Luka kan zijn geluk niet op.
@Luukske: Ik denk dat je het dumping-syndroom bedoelt. Dat is inderdaad genoemd dat dat het mogelijk zou kunnen zijn. Misschien gaan ze daar verder op zoeken. Zo weer bellen voor een nieuwe voeding. Ik hoop dat deze beter gaat.
@Luukske, heerlijk nog maar 1 toets en dan ben je er weer vanaf. En wat goed dat jullie nu rolluiken hebben gekregen en iedereen weer goed slaapt .
Voor de mama's met al schoolgaande kinderen, hebben jullie hem/haar voorbereid? Ik ben er erg (misschien te?) mee bezig nu Ryan straks naar school gaat. Ik kan hem 3 dagen zelf brengen en ophalen, 1 dag brengt en haalt oma hem en 1 dag breng ik hem naar een vriendin (haar zoontje is een vriendje van Ryan) en zij brengt hem dan naar school, maar diezelfde middag wordt hij door de BSO opgehaald. Ik maak me toch ernstige zorgen of dat allemaal goed gaat, ik vrees dat hij 's middags met zijn vriendje mee wil om daar te gaan spelen. En hoe moet ik hem vertellen dat het zo gaat?! Nu al of pas als er sprake van is?! HELLUP!
luukske: heerlijk die rolluiken!!!! en je laatste toets, suc6! altijd leuk om te shoppen, hahah! nou dat word een gezellige herfstvakantie idd! debby: hier gaan ze 2 middagen naar de bso en ik vertel of ze vragen elke dag wat voor dag t is(lang of kort) en of ze naar de opvang moeten of kunnen afspreken.... hier weinig problemen ermee, als je gewoon met die vriendin afspreekt dat als ze weggaat uit de klas het nog eeen keer zegt tegen ryan dat ie wordt opgehaald door de opvang, dan komt t echt wel goed! voor mama enger dan voor ryan
debby: oja en ik zou er pas een week van tevoren een btje over gaan hebben of als ie er zelf naar vraagt en als t zover is, elke dag vertellen, mama komt je halen, oma komt je halen etc...
@ Moontje: Wat heftig zeg, van je nichtje. Gecondoleerd. Zo jong nog. @ Wendy: Gefeliciteerd met je verjaardag. En flink verwend zeg. Zwangerschapsmassage lijkt mij achteraf ook wel lekker... helaas nooit gedaan. @ Marleen: Ik heb zo met jullie te doen.... Wat een ellende allemaal zeg.
Thanks Peertje! Ga het zo ook maar aanpakken en net nog even met Arnoud gesproken. We gaan misschien kijken of hij op vrijdagochtend de jongens weg kan brengen. En inderdaad begin ik er pas over als hij mag gaan wennen, een dag van tevoren of zo.
De ka belt vanmiddag nog even over Owen, eigenlijk over zijn gewicht, maar wil direct even vragen met het eten, Owen wil bijna geen warm meer (alleen bruine bonen van 6 maanden potje) en eet ook geen stukjes/brood etc. En tot overmaat van ramp begon hij vanochtend keihard te huilen toen Arnoud wegging...hoezo verlatingsangst .
@marleen, idd dumping....wist de naam even niet meer, maar herken er veel in.... ben benieuwd vanmiddag. hoe laat is het gesprek? @debby, hier geen BSO nodig, MAAR ik krijg vaak genoeg te horen "waarom mag ik niet overblijven of naar de BSO?", haha....ik vond het steeds lange dagenvoor de kids, en IK maakte me meer druk....dus heel herkenbaar....haha....
debby: t is ook reuzespannend voor de ouders als de oudste naar school gaat! maar geloof me....t went!!!!! oei...das wel weinig wat owen wilt dan....en een broodje in zn hand en zelf laten afhappen??? misschien is dat interessant voor m?? hahaah dat verlatingsangst ken ikl.....ik kan niet normaal naar de schuur lopen of er schreeuwt er 1 moord en brand!