November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ook dat hebben we geprobeerd, maar hij gooit alles weg. En zodra Ryan een broodje heeft, probeert Owen het af te pakken, maar doet er vervolgens niets mee. De ka heeft nog niet gebeld, dus nog geen nieuws van haar kant.
     
  2. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Vanavond belde de ka weer over Owen. Ze heeft helaas geen tips over het eten :(. Het is een kwestie van blijven proberen en positief blijven tegenover hem, niet laten merken dat het ons frustreert. En maar weer een afspraak maken bij de logopediste.
     
  3. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hier kun je dus weinig mee.. Balen zeg.
     
  4. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoe was jullie dag???
     
  5. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Weinig nieuws. De voeding wordt nu in de normale dosering gegeven (210 water en 7 schepjes, was eerst 175 water en 7 schepjes). Nu kijken wat hij de komende dagen gaat doen. Als hij twee dagen geen aanvallen krijgt mag hij denk ik naar huis en anders wordt er weer een nieuw plan bedacht. Ben benieuwd...
     
  6. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oke, ze denken dus dat de voeding te geconcentreerd is? Hopelijk helpt dit en kan hij hiermee wel voldoende groeien, want dat was toch ook nog een 'probleem'?
     
  7. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, ze denken inderdaad dat de voeding te zwaar is en dat hij daardoor dumping krijgt. Hij krijgt nu even veel schepjes als anders, alleen dan met meer water.
     
  8. Ineke1983

    Ineke1983 Fanatiek lid

    30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Debby, echt niet leuk dat het maar niet echt 'opgelost' geraakt he, sleept al zo lang aan nu!
    Hopelijk brengen de komende dagen raad...
     
  9. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Ineke, ik denk eerder de komende weken, zo niet maanden. Maar goed, vannacht goed slapen en morgen weer opgewekt verder. Vind het voor Marleen veeeel moeilijker eerlijk gezegd.
     
  10. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    ik haak hier weer in dames!Eens kijke wat is blijven hangen..

    Wendy; als nog gefeliciteerd! Goed verwend las ik! :) indd een drukte voor die vlaketunnel! bleh..

    Marleen; phoe heftige tijd met Luuk! Hoop dat ze iets vinden zodat je daar aan kan werken! Hebben ze al iets gedaan in het ziekenhuis? hopen dat dit beter is voor hem!

    Debby; zou het geen sprong kunnen zijn? Esmée eet ook super slecht nu.. halve boterham ipv 1.5 tot 2.. avond eten wilt ze alleen als ze het zelf mag dan.. vandaag spagettie op dus leuk resultaat.. ;) Verlatings angst is esmée gelukkig vanaf..of zou het nog een x komen?

    volgens mij zit esmée in de 11 mnd sprong.. ik word er zachtjes gezegd GEK van! 's ochtends om 5 uur ismadam klaar wakker! Eten alleen als ze het zelf mag doen, en zelfs dan zijn het maar ene paar hapjes.., wilt continu bij mij zitten, jengelig, niet in slaap kunnen komen en echt niet alleen kunnen spelen,, ik zeg wel 100x tegen mezelf dat het een sprong is maar phoee.. word er gek van! ..

    hehe lucht op.. :)
     
  11. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Honeyy, Owen heeft nooit brood gegeten, dus dat kan niet de 11 maanden sprong zijn. Het niet-eten van warm zou wel kunnen, heb eigenlijk nooit aan die sprong gedacht...Ryan had nooit last van sprongetjes, maar Owen misschien wel dus...
     
  12. luukske

    luukske VIP lid

    5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marleen, las op hyves dat ze dus idd aan dumping zitten te denken....herken er gewoon ook veel van....
    hoe gaat het vandaag met Luuk? en met jou?

    @debby, Luka had ook geen last van sprongetjes, maar Mika des te meer....en Luka had weinig last van zijn tandjes(ja luieruitslag in ernstige mate) en Mika is dan helemaal uit zijn huisje.....dus is echt per kindje verschillend.

    @verlatingsangst, hier ook...Mika moet mij kunnen zien....ben eigenlijk blij dat hij dit doet, want Luka heeft dat nooit gedaan, en ik ben tegenwoordig heel erg oplettend mbt de verschillen, gezien Luka zijn gedrag (ADHD) etc....Mika is nu al gewoon een heel ander en rustig kindje. Luka werd driftig etc als iets niet lukte en hij was met alles super snel, en Mika doet het precies "volgens het boekje", haha.....

    @all, vaochtend met mijn ma de kado's voor de verjaardagen en 5 december gehaald.

    verjaardag:
    Luka krijgt een bakugan set (zijn figuurtjes uit een tv serie voor jongens....), het spel Takkie Kakkie en een spel voor de PS3
    Mika krijgt een pukylino loopfietsje en een winterjasje met muts en sjaal.

    5 december:
    Luka krijgt 3 dingen van Lego Ninjago
    Mika krijgt een soort werkbankje van Vtech en het electronisch fotoboek van Vtech

    en dit is alleen van mijn ma....wij hebben nog niks....
     
  13. Moontjee

    Moontjee Fanatiek lid

    24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hey lieve meiden,
    dankjewel allemaal voor de berichtjes d.m.v. het overlijden van mijn nichtje.
    gelukkig heb ik goed nieuws en spreekt hier een trotse mama (was ik al hoor) maar Micah Loopt!!!! sinds vandaag!! meerdere keren 10 stappen vandaag :D:D:D:D
    @marleen, las je berichtje van de week op hyves.. schrikken zeg!
     
  14. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    moontje; Kijk dat is mooi nieuws!! vlug is hij zeg!! super!

    Debby; ooh sorry had ik overheen gelezen.. Esmée heeft ook nooit last van sprongen gehad alleen deze phoee..

    Luukske; ze worden al wel lekker verwend! :) hier voor 5 dec. alleen nog maar een zingend thee servies:)

    Dames; weten jullie misschien waar ze houte speelgoed kisten verkopen? waar bv'Esmée haar naam op kan?

    x
     
  15. Ineke1983

    Ineke1983 Fanatiek lid

    30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Wij zijn terug van Leuven!!! Na een heel uitgebreide echo met eerst de assistent en daarna de prof himself en een uitgebreid gesprek met een 2de prof erbij hebben we goed nieuws :) mijn baarmoeder wordt weer goed voorzien van bloed, het littekenweefsel ziet er goed uit en er is geen indicatie dat een nieuwe zwangerschap problemen zal geven! Het is nog steeds raden naar de oorzaak, maar vermoedelijk de rechter hoofdader die onder een huidflap zat bij het dichtnaaien van de sectio en is gescheurd... heel uitzonderlijk, maar dus "dikke pech" voor mij! Ze hebben een plan klaar voor wat er moet gedaan en int oog gehouden worden bij een nieuwe zwangerschap en bevalling (opnieuw ks en meteen dichtbranden en emboliseren van de aders) IKKE BEN BLIJJJJJJJJJJJ!!! [​IMG]

    Ik heb wel nog absoluut geen cyclus, maar dat kan zijn door de borstvoeding (minstens 3 per dag soms meer) en doordat ik sowieso voor de zwangerschap geen eigen eisprong had... dus zou terug aan de hormonen moeten, maar wij gaan eerst een spriaaltje plaatsen om nog een jaartje volop van Mila te genieten [​IMG]


    Houten kistje, in de AVa (België) of andere hobbywinkel!
     
  16. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Ineke wat een goed nieuws!!!!!!!!!!!
    ben heeeeeeeeeeeel blij voor je!!
     
  17. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ineke: Wow, supergoed nieuws zeg, ben echt blij voor je!

    @ Luukske: Zo, jullie zijn er vroeg bij met de cadeaus.

    @ Moontje: Zo, wat knap zeg! Met 10,5 maanden al helemaal los lopen.


    Ik ben ook helemaal blij. R. heeft vanochtend zijn allereerste stapje los gedaan, ben zo trots.
     
  18. babyproject

    babyproject Niet meer actief

    Ik zag je status op Facebook en hoopte al dat je hier zou vertellen waarom je zo vrolijk was :D

    Wat een fantastisch nieuws zeg!!!! Super :D
     
  19. babyproject

    babyproject Niet meer actief

    Eerste stapje! Zeker iets om te trots op te zijn! Doet hij snel!!
     
  20. Moontjee

    Moontjee Fanatiek lid

    24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    http://youtu.be/YUCzuFcBKsA

    Filmpje op Youtube van Micah.- lopen
    Het baby zijn is er nu officieel vanaf.. :( Tijd voor een 2e ;) haha nee grapje.. nog even niet.. :)
     

Deel Deze Pagina