November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    ineke; goed nieuws zeg!! super! :)

    Coco; wat leuk een eerst stapje! :)

    moontje;leuk filmpje
     
  2. Moontjee

    Moontjee Fanatiek lid

    24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    knap hoor! kun je zeker trots op zijn! super geniet ervan!:)
     
  3. Ineke1983

    Ineke1983 Fanatiek lid

    30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Oh wat een knappe stappertjes ;) ... mag ik het zeggen??? ZE worden groot!!!
     
  4. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Ineke: Goed nieuws zeg!

    Luuk mag als hij vanavond en morgen geen aanvallen krijgt, morgen naar huis!! Echt fijn! Na 10 dagen ons mannetje weer in zijn eigen vertrouwde omgeving. Nu duimen dat het goed gaat en vooral dat het thuis ook goed blijft gaan.
     
  5. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    marleen ik help jullie hopen hoor!
    dat het vannacht goed is gegaan, hij vandaag naar huis mag EN dat het thuis ook goed blijft gaan!
     
  6. luukske

    luukske VIP lid

    5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marleen, hopelijk mag Luuk vandaag mee!!

    @moontjee, super van Micah!!

    @coco, wat goed van R!

    @honeyy, als je echt een super kist wilt bestellen moet je eens kijken bij: www.biejtanteesther.nl (ze zijn niet echt goedkoop, maar wel super!!!). wij gaan daar 2 kisten bestellen in de grootste maat en zijn incl. het schilderen 80 euro per kist kwijt, maar dan heb je ook echt wat moois en degelijk!

    @ineke, wat een super nieuws!! balen dat het zo is gegaan, maar gewoon super dat het hersteld is, en jullie gewoon groen licht hebben! maar idd geniet eerst lekker van je meisje!!

    @all, gisteren de laatste toets gehad, en geslaagd, dus ik ben er weer voor 2 jaar van af!
    verder gisteren de badkamer goed onderhanden kunnen nemen, ze hebben namelijk het riool geinspecteerd en gereinigd, en te laat de mensen ingelicht, dus net voordat ik voor de toets wilde vertrekken kon ik de badkamer nog even poetsen.
    gelukkig werkt mijn man als projectleider water(en dus ook riool) bij de gemeente, en kende hij het bedrijf en de baas, dus denk dat ze een dezer dagen een bloemetje komen brengen voor de moeite....want mijn man was not amused!!
    (en ik nog minder!!)
     
  7. babyproject

    babyproject Niet meer actief

    Ik heb ook maar eens een filmpje gemaakt van ons meisje.

    Ze is nog lang niet zover als veel van jullie beebjes, ze doet pas net een poging tot kruipen (tijgeren kon ze al langer) en soms trekt ze zich op aan onze lage verwarming om te staan. Sinds kort kan ze "dansen". Zittend weliswaar ;) Natuurlijk doet ze het minder goed als je het wil filmen, maar ze doet het steeds vaker en altijd bewust. Ook klakt ze bewust met haar tong nadat je het voor doet. Zo cute! Ze geeft sinds kort ook knuffels en is opeens superjaloers als de opvangleidsters een ander kindje op schoot hebben! ;) Dan gaat ze heel hard huilen ;) Gelukkig zit haar zusje nog in de buik :p

    http://youtu.be/ThNGnZWG-X0

    Ik hoop dat we vandaag een lekker stukje kunnen fietsen, mssn even naar een strandje in de buurt als ze dat volhoudt.

    Fijne dag meiden!
     
  8. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ineke joehoe wat een super nieuws voor jullie zeg!

    Marleen hopelijk mag Luuk lekker mee naar huis.

    babyp. schitterend filmpje.

    Moontje wat een snel mannetje hebben jullie!
     
  9. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ babyproject: Haha, dat filmpje, echt grappig dat dansen.
     
  10. luukske

    luukske VIP lid

    5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @babyp, echt lief!!
     
  11. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Pff.. ik zit er even doorheen. Luuk mag niet naar huis :( Vanmorgen zijn voeding eruit gespuugd en om 12.00 uur hartslag weer naar 200, misselijk worden en ook alle voeding er weer uitgespuugd. Kortom, hij is nu 10 dagen opgenomen en we zijn nog NIKS opgeschoten. Ik baal zo ontzettend. Ik wil zo graag dat ons mannetje nu eindelijk eens een gewoon leven kan leiden, maar zolang ze niet weten wat er is gaat dat niet en kunnen ze hem niet helpen. Ik ben zo teleurgesteld, had me er op ingesteld hem lekker mee te kunnen nemen naar huis. (*einde klaagzang*)
     
  12. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Marleen: Oh, nee toch he. Wat # zeg! Heb zo met je te doen. Maar zeker ook met je arme mannetje, nog zo klein en al zoveel ellende.... hele supergrote knuffel voor jullie.
     
  13. luukske

    luukske VIP lid

    5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marleen, denk nou echt niet dat je klaagt.....gooi het er uit, we zijn er toch voor elkaar!!
    ik snap dat je er doorheen zit, dit had je niet verwacht....denken ze nog steeds aan de mogelijkheid dat het dumping is?

    dikke knuf!!
     
  14. LittleMonsters

    LittleMonsters Niet meer actief

    knuffel!!!
     
  15. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb even snel bijgelezen (was vooral even benieuwd hoe het met Luuk ging). Jeetje meis, wat balen dat hij toch niet naar huis mag :( en weer een aanval had gehad :(. Kan me voorstellen dat dat weer een behoorlijke domper is. En nu? Gaan ze nu iets anders onderzoeken, want nu blijkt dat de mindere hoeveelheid voeding dus niet DE oplossing is.

    Zag nog watleuke filmpjes voorbij komen!

    Ik ga weer lekker op de bank liggen, heb een keelontsteking met griep :(, voel me alles behalve lekker. En ik moet gewoon beter worden, a.s. vrijdag vertrekken we met het werk naar Dublin voor een weekend en ik wil zoooo graag mee!
     
  16. babyproject

    babyproject Niet meer actief

    Ach nee Marleen! Wat erg dat het weer slechter ging met Luuk. Kleine troost misschien: beter dat het weer in het zkh fout gaat dan thuis... Ik krijg echt het idee alsof die dokters het echt niet meer weten. Ik snap het als je alle onderzoeken echt zat bent, maar er moet toch een dokter/ziekenhuis in NL (of ergens anders in de wereld?) zijn die het wél weten??! Pfff... Snap dat je er helemaal doorheen zit... Het is hartverscheurend om te horen... Veel sterkte.
     
  17. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Bedankt voor jullie reacties.. Inmiddels weer een beetje bijgekomen van de teleurstelling. Luuk kreeg vandaag niet een aanval van wit wegtrekken e.d. (wel hoge hartslag). Maar hij reageert dus nog steeds niet goed op de voeding.
    Na het weekend willen ze sojavoeding gaan proberen. Hij moet dus voorlopig nog wel in het ziekenhuis blijven, want ze moeten dat ook weer gaan observeren en hij krijgt nog een glucosetest en dat duurt ook een hele dag geloof ik.

    Ik krijg ook de indruk dat ze het echt niet weten en dat ze steeds maar wat dingen proberen in de hoop dat het werkt.
     
  18. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Debby: Beterschap! Niet fijn, keelontsteking.

    @BabyP: Ik heb vanmiddag het filmpje even bekeken in het ziekenhuis. Erg leuk om te zien!
     
  19. Miza

    Miza Fanatiek lid

    24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Marleen, dikke knuf meis, wat een tegenslagen toch..
    Debby beterschap!

    Hier gaat het allemaal weer wat rustiger.
    Van de week nog wel met Thijs naar de kinderneuroloog geweest en die schrok wel van Thijs zijn handje. Hij gaf aan dat hier binnen een half jaar wel beweging in zou moeten komen, anders denkt hij dat Thijs zijn handje niet zal gaan gebruiken.
    De neuroloog voelde in tegen stelling tot de fysio wel wat spanning boven in de biceps, dus misschien komt dat dan nog wel weer goed.
    Het blijft gewoon nog onzeker wat de toekomst zal brengen.
     
  20. Miza

    Miza Fanatiek lid

    24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Wat een leuke filmpjes trouwens, was ik nog vergeten te zeggen.:D
     

Deel Deze Pagina