November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    gadverderrie..
    ben de laatste weken heel vaak anoniem gebeld.. maar nu steeds vaker, en als ik opneem wordt er gewoon weer opgehangen..
    vandaag al 3 keer!, waarvan de eerste keer om 6.30 uur vanochtend!!!! gekken..
    morgenochtend 7 uur METEEN KPN bellen voor een nieuw nummer want ik ben het BEU!
     
  2. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
  3. babyproject

    babyproject Niet meer actief

    Leuk hoor om met dit soort dingen bezig te zijn. Wij weten ook al wat voor kaartje we willen (1 in dezelfde stijl als die van Jennifer).

    Ik ben heel benieuwd naar jullie naam!!
    Voornaam zijn we uit, 2e naam nog niet.

    De Abc Zoom duowagen is erg mooi en eigenlijk helemaal niet zo duur voor een duowagen! Mooi dingetje! Ben stiekem een beetje jaloers ;)Wij hebben uiteindelijk besloten dat we nu geen geld (over) hebben voor een wagen. Misschien later een keer.
     
  4. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

    ja leuk he? vinden wij ook al is het wel een stuk minder dan vorig jaar:)

    heb ook nog steeds geen enkele buikfoto van deze zws gemaakt.. echt maar eens doen onderhand.

    bij ons ook alleen nog maar de voornaam trouwens, 2e en evt 3e naam niet nog. hebben jullie echt gekeken of de naam ook bij jennifer past of vind je dat niet zo boeiend?

    zoom ben ik straks ook echt heel erg blij mee denk ik zomaar ;)
    moet wel zeggen dat we hem in duitsland hebben besteld (op aanraden van wie was het ook weer hier)
    daar zijn we voor de basis(incl twee buggyzit) + reiswieg + adapter mc + regenhoes + verzendkosten 650 euro kwijt. dus dat vonden we een stuk aangenamer :) ;)
    is idd helemaal niet duur voor een duo.

    toen we het mn ouders vertelden zeiden ze dat we die ook van hen krijgen! :)
    de mutsy hadden we ook van hen gehad en die gaan we nu verkopen en die opbrengst mogen we gewoon houden! lief he?? :)

    s.ouders gaan de kosten (hout. bedbodem, matras, beddegoed) voor het nieuwe bed van Yinthe betalen, die gaan we zelf maken.


    net een stukkie weze fietsen ! lekker hoor!
    was aardig druk op het strandje hierachter. bijna jammer dat we met de fiets waren en verder niks bij ons hadden anders waren we er ff gaan zitten. alhoewel ik dat ook best 'saai' vind zonder ludwi :(

    verder vandaag de oude salontafel verkocht... te eng voor die kleine.. twee glazen platen enzo.. bah.. nu een kist gekocht als salontafel en die gebeitst zodat hij bij de rest past.. staat prima!

    morgen de 20 wkn echo! brrrr spannend or!
     
  5. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, wij zijn net terug van de Klimduin, was gezellig!

    @Wendy, leuke filmpjes van Yinthe en mooie duowagen inderdaad! Leuk dat je ze ook tegen overelkaar kunt zetten.

    @Marleen, maandag weer een nieuwe start voor Luuk, die weekenden zijn inderdaad verschrikkelijk :(. Herinner het me nog van de tijd dat Owen in het zkh lag. Heel veel sterkte meis!

    @Miza, wat goed dat zijn hand bewoog! Kreeg ook gewoon kippenvel van je berichtje!
     
  6. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb het even uit mijn hoofd gedaan, dus sorry als ik iemand ben vergeten...
     
  7. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wendy succes morgen!! altijd weer spannend zo'n echo he!

    Hier zit ik ook in de lappenmand. Zere keel, verkouden, hoofdpijn, zeer lijf dus ga er zo lekker in.
     
  8. peertje

    peertje Fanatiek lid

    20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    hey ladies,

    paar drukke dagen gehad, dus moest ff bijlezen!

    wat een geweldige filmpjes zag ik langskomen!!!
    en de stappertjes onder ons, TOPPIE!

    miza: wat fijn zeg!!! echt goed om te lezen!

    marleen: blijft tobben....Knuffel meid!

    wendy: leuk die wagen! spannend de 20wk echo! alweer op de helft,..poeh gaat snel!

    hier: vrijdag zijn we naar dierenpark amersfoort geweest, was een top weertje, erg leuk! gister judo, kapper, kleren voor hubbie kopen, feestje schoonouders, vandaag 2 verjaardagen, dus druk druk druk! en dan is t wknd alweer voorbij!
    Tess is echt een draak aan t worden...zit in zo'n gezellige fase:( NOT! gooien met dr brood, gillen om niks, alleen maar bij mama hangen, pff zwaar vermoeiend! maar goed, zal wel weer overgaan!
    lopen aan 1 hand gaat nu super en vandaag 3 stappen los, dus wie weet, voor dr 1e verjaardag!
     
  9. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee meiden,

    Eerst waren we drie weken met vakantie..nu net twee weken terug maar damn het is weer zo druk ik word er naar van.
    Heb niet alles gelezen alleen laatste paar pagina's.

    Lieve Marleen ik weet niet wat ik moet zeggen. Wat je zegt mag hij nou eens gewoon een normaal leven hebben. Arme mannetje weet niet wat hem overkomt. Hopelijk met deze tests dan wel wat meer weten? HEb je het gevoel dat het een stapje verder is gekomen?

    Ik las dat Yinthe een broertje krijgt wat leuk!!!

    Babyproject nog een meid erbij, geweldig!!!

    Verder las ik allemaal kindjes die al lopen :$:$:$.
    De man hier is enorm maar lopen ho maar. Staan ook ho maar. Hij neemt laten we zeggen zn tijd. Ik vind het ook niet erg. Is nog het enige dat ik kan denken dat hij nog baby is (want echt mensen komen naar mij toe dat ze denken hij is anderhalf!).

    Ik probeer snel weer bij te lezen en wat vaker te kijken.

    Knuffels van hier
     
  10. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    wendy; leuke wagen zeg!! en wat een leuke filmpjes!! :D

    peertje; zou ze niet in de 11 mnd sprong zitten? zonde dat je zon druk weekend gehad heb met dit mooie weer!

    patroeschka; hoop dat je snel weer beter dagen etc heb!! breekt zo helemaal op!

    luukske; weer goed verkocht?

    miza; wat een geweldig nieuws!! :) hopelijk gaat het nu snel goed! dit zal een hoop hoop geven.. :D

    marleen; phoe.. weet niet wat ik moet zeggen! word er zo verdrietig van! dikke knuffel!!

    here; weer eens een wekendje na zeeland geweest! moesten alleen binnen door kapelle omdath et zo druk was bij de vlake tunnel.. hebben we dat dorpje ook weer eens gezien!! :D Esmée doet voortaan een visje na:p zal enes kijkenm of ik filmpje kan toevoegen :D en.. ze zit op volledige koemelk en doet het super! beter dan op de Flesvoeding :D nachten worden weer beter, ipv 5 x wakker in de nacht 1x voor de speen en geen fles! :d van hald 8 tot half 6 , dan pas een flesje en slaapt ze weer lekker verde tot 9 uur :) heerlijk!!

    Alles goed met iedereen?:)
     
  11. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    ooh wij hebben onze tuin opgeknapt, alles overnieuw gestraat, gras etc( hebben tuin van 16x20) madameke had de bloembakken met zwart zand gevonden.. ;)

    Zand schuurt de maag zeggen ze toch??:)
     
  12. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    dank je!

    lekker he die drukte! gisteren was echt nie normaal joh!
    maareh.. door kapelle idd... dan ben je zo'n 5 a 10 minuten bij me vandaan geweest hoor! haha ik woon in wemeldinge, gemeente kapelle ;) mag je wel eens op de koffie komen haha
    waar ben je naar toe geweest?
     
  13. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    honey: zal vast heel goed werken dat zand ;) :( heeft ze veel binnen gekregen?


    eindelijk, het weekend is zo goed als voorbij!
    hopelijk een week met goede vorderingen voor LUuk!
    marleen: good luck meid!!!
     
  14. peertje

    peertje Fanatiek lid

    20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    sensee: geniet er maar lekker van, ik vind t veels te snel gaan!:(

    honeyy: geen idee, ben niet zo van de sprongetjes:D maar hopelijk doet ze weer snel normaal! draak! hahaha
    ooo lekker dat esmee t zo goed doet op gewone melk! toppie!
    hahaha die foto, zo herkenbaar!!!!!:D
     
  15. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    pfff al weer 3 kwartier wakker dus maar uit bed gekropen, mijn hele lichaam doet weer pijn.. zo gaat het al een poosje dus ben er weer lekker klaar mee :(

    gisterenavond laat ook weer anoniem gebeld... dat is ook echt niet fijn zeg!
    zometeen om 7 uur gelijk naar kpn bellen voor een nieuw nummer

    iedereen een fijne/goede week!!
     
  16. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha geweldig die foto Honey!

    Die fase gaat over Peertje, Owen heeft het ook heel erg gehad, maar het gaat nu best redelijk (klop ik snel af ;)). Hij is nu alleen eenkennig en gaat huilen als wij weggaan :).

    Wat vervelend van de pijn in je lichaam Wendy :(. Alleen als je uit bed komt of overdag ook? En wat vervelend dat je steeds door een anoniem nummer wordt gebeld, zou inderdaad een nieuw nummer aanvragen!
     
  17. luukske

    luukske VIP lid

    5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

    ben ik weer....druk weekend achter de rug met werken en de rommelmarkt.
    zaterdag ben ik met Luka en Mika eerst even de buggy gaan halen, een paarse mutsy spider. 's avonds gewerkt...
    zondag bijna verslapen voor de rommelmarkt, haha....
    heb gisteren minder verkocht dan 3 weken geleden, maarja had ook minder....en heb tussendoor nog wat spulletjes gekocht, dus minder opbrengst....was nog over de 100 euro! dus mag niet klagen.
    heb op de rommelmarkt nog een zgan traprekje gekocht dat je kunt klemmen(voor op zolder), een nieuw houten loopfietsje en een uitbreiding van de aquaplay(hier speelt luka heeel veel mee!).

    @wendy, gave wagen....

    @miza, super van Thijs!! hopelijk toch steeds iets beter!

    @peertje, nog een kleine 2 weekjes en dan hebben jullie feest!!

    @honeyy, lekker naar zee!

    @debby, hoe gaat het met je keel?

    @all, ben er weer vandoor, heb vanmiddag een verplichte bijeenkomst van mijn werk in een vd Valk hotel....heb geen zin, blehhh.....vandaag en morgen zijn mijn enige vrije dagen, dus wilde niet veel doen, maar moet nu toch....
     
  18. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Luukske, wij hebben ook de buggy Mutsy Spider, ideaal vind ik 'm! Heb je ook zo'n tasje eronder? Wij hebben de zandkleur. Hahaha en zondag ook nog bijna verslapen voor de rommelmarkt :). Toch weer goed verkocht hoor! Met mijn keel gaat het al beter, dus ik kan met een gerust hart a.s. vrijdag naar Dublin!!!! Zo'n zin in, heb vandaag even een koffer gekocht en een slotje met cijfers :D. Helemaal klaar ervoor (alhoewel...nu nog bedenken welke kleren wel en welke kleren niet mee ;).
     
  19. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Wendy hoe was je 20 weken echo?
     
  20. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja Wendy hoe is het gegaan??
     

Deel Deze Pagina