@marleen, meis dat jammer te lezen...lijkt me erg frustrerend om je kindje zo te zien, en beperkt eigen dingen aanbieden die eigelijk bij zijn leeftijd horen.... @wendy, jeetje meis wat een verhaal van dat meisje, heftig! enne vandaag de geslachtsbepaling, hoe laat gaan jullie? oh zie net dat jullie al op tijd mogen ik ga trouwens binnenkort naar Derek Ogilvie, wil het ook wel eens in het echt zien, want op tv is het veelbelovend allemaal! @peertje, werk ze! @debby, hier was het de 5e ziekte, maar dan krijg je vlekken na een paar dagen koorts.... @coco, das ook heftig hersenvliesontsteking, en dan afgescheept worden met een hoofdpijntabletje! @honeyy, lief he dat ze zo achter de loopwagen lopen, maar idd dan zie je ho snel het gaat, eigenlijk TE snel! @all, gisteravond een drukke dienst gehad, en bij thuiskomst had hubbie de offerte binnen van de rolluiken en het ziet er goed uit...we moeten nog een paar dingen doorspreken en dan laten we ze plaatsen....jippie, eindelijk, want wil dit al langer op de slaapkamer etc... dadelijk even met Mika naar de markt...
ja heftig hoor.. kan (en wil) me niet voorstellen wat die ouders van dat meisje doormaken.. we mochten om 9.45 uur komen dus zal zo dochterlief eens wakker gaan maken is ook nog een half uur rijden dus moeten wel op tijd vertrekken! collega van ludwi is ook naar derek geweest, die geloofde er eigenlijk helemaal niet in maar moest mee van zijn vriendin. echter kreeg derek contact met het overleden broertje van die collega! echt heel vaag allemaal vond hij het maar hij kon er niet meer onder uit, het was ECHT zijn broertje! derek wist dingen te vertellen die hij nog NOOIT met iemand besproken had , die geheim waren.... uiteindelijk was hij DIEP onder de indruk...
wat fijn dat je rolluiken gaat krijgen dan! heerlijk! wij hebben ze ook op de slaapkamers voor, alleen achter niet, Yinthe slaapt niet zo goed 's nachts als haar rolluik open is maar ze gaat straks naar een achterkantkamer en daar hebben we ze niet dus ben benieuwd hoe het dan zal gaan.. misschien moeten we daar dan ook maar wat laten plaatsen.. lekker naar de markt! veel plezier!
Honney ik zit (nog) thuis ivm mijn bekken en rug (te slappe rugspieren/banden) vanwege de tweelingzwangerschap. Ik heb veel pijn rechts achter als ik teveel doe (lees, stofzuigen én dweilen bijv). En de vermoeidheid sja ik had gehoopt dat de injecties vit b12 mij er boven op zouden helpen, maar helaas.. Daarom binnen kort weer een gesprek met mn huisarts, volgens mij zei ze de laatste x dat ik anders doorgestuurd word naar een internist? Ik heb ook wat krachtsverlies in mijn linker pink en ringvinger. Daarbij als ik een hele dag wakker moet zijn (en bijv de kinderen heb) trek ik het niet. Ik móet s middags nog slapen en anders ben ik de volgende dag nergens meer of krijg ik knallende hoofdpijn.
De kinderen zijn 3 en soms al 4 dagen weg (naar de gastouder) omdat ik het anders niet redt.. En dat vind ik erg moeilijk, ik bedoel ik heb voor kindjes gekozen en nu lukt t niet om ze dagelijks bij mij te hebben.
Abbo, ben ook wel heel benieuwd naar het brusje van Wendy!! Hier gaat alles goed, weinig te melden eigenlijk. Wel heel druk met vanalles, maar komt wel goed! Tot gauw weer meiden! (ik lees wel alles zoveel mogelijk mee hoor!
marleen; phoe dat valt tegen! dat is niet wat je verwacht.. moet je binnen kort wer op controle ofzo? hoe gaat het met je andere zoontje? want er gaat nou natuurlijk wel veel aandacht na Luuk luukske; lekker na de markt! het is mooi weer! Fij dat het meevalt met de rolluiken, zal ook wel schelen in de warmte.. wendy; en en en en en???? patroeschka; phoe dat is best heftig! kan je iets doen aan die spieren in je rug? ik snap dat je het moeilijk vind dat jhe niet bij je kindjes kan zijn, maar het is voor je eigen beter! dadelijk als je opgeknapt ben kan je er helemaal met alle 200% van genieten! stomme vraag maar had je een grote buik met de tweeling?
Vanmorgen weer een echo gehad, ook deze baby is een echte schat! Het is beweeglijk tot en met, en het hartje klopt van retteketet! We weten nu ook wat het is, de echo was zo helder dat kan niet mis! Na afloop gaven we Yinthe allebei een kusje, ze krijgt namenlijk een ... broertje!!!
@wendy, ik wist het toch....heb het je meteen gezegd....wat mooi een koningskoppeltje!!! gefeliciteerd!!
Leuk Wendy, gefeliciteerd! Is het echt al zo 100% zeker dat je het uit durft te spreken? Wel vroeg dan hoor. Dan lag hij er zeker helemaal goed voor, hihihi... Wat dacht je zelf eigenlijk dat het zou worden, zat jij goed met je eigen vermoeden? Ik had volgens mij meisje gezegd dus ik zat fout. @ Patroeschka: Ik had jou wel eens gehoord over dat vitb12 tekort, maar heb er eigenlijk nooit meer naar gevraagd of aandacht aan besteeds. Nu lees ik dus dat je nog steeds niet 100% bent. Wat vervelend zeg... Dikke knuf voor jou!
een koningskoppel idd..! leuk hoor! ik heb de eerste weken gezegd een meisje, maar begon sinds 2 weken heel erg te twijfelen en sinds een week ofzo dacht ik een jongen. dus vind eigenlijk dat ik het niet goed had haha.. want dat was pas een week. ludwi heeft wel van het begin af aan een jongen gezegd. het was uhhhh ERRUG duidelijk te zien inderdaad! geen twijfel mogelijk !
***** breekt even in ******** Wendy gefeliciteerd met je koningskoppel leuk. ********Breekt uit*********
Het gaat goed met me. Heb me draai wel aardig gevonden de laatste tijd. Lekker hardlopen en van me meisje genieten,ja gaat goed. Het enige jammere is dat ik nog steeds niet zwanger ben dat had ik vorig jaar toch niet gedacht dat het zo lang zou duren. Maarja ik hou hoop.
toen was ik 37 weken! ^^ poeh als ik dat terug zie haha. Maja niet gek toch met een bijna 6 ponder en 5,5 ponder in je buik en niet te vergeten, mijn placenta was zo groot dat ik gewoon eigenlijk een 3e kindje moest baren
Wendy, leukkk een jochie op komst, gefeliciteerd. Psst ik heb hier nog heel veel zgan kleertjes liggen en wil ze voor heel weinig weg doen. Ik hoor het wel van je.
Ja, schiet niet echt op zo... Maar misschien gaat dit er op de lange termijn wel voor zorgen dat hij gaat eten. Het moet leuk blijven voor hem. Ik ben normaal helemaal niet van de "Derek Ogilvie-dingen". maar ik zag pas een stukje en toen zei ik tegen mn moeder: "Hij moet maar eens met Luuk gaan praten, misschien komt er dan eindelijk wat uit" Ik ben dan vooral benieuwd wat hij zal zeggen over Luuk.
Eind september weer naar de kinderarts en daarna naar de dietiste. Op 3 oktober krijgen we de uitslagen van de chromosoomonderzoeken. Ook lopen de onderzoeken naar stofwisselingsziekten nog. Ik ga de eerstvolgende keer wel vragen of er nu nog een concreet plan is, want er wordt verder niks meer gedaan voor mijn gevoel. Vandaag foto's gemaakt van oude foto's van een in 2001 een overleden kindje (om een canvas van te maken voor die ouders). Ik vond het op de één of andere manier erg confronterend, omdat dat kindje ook een sonde heeft en net zo hulpeloos keek als Luuk in het begin kon doen en ook in het WKZ lag. Leek bijna of het over onze Luuk ging alleen dan met het verschil dat Luuk nog wel bij ons is en dat kindje niet meer bij zijn papa en mama.
@wendy: Leuk!! Dit keer een jongen! Voel je je verder oke? @Wuppie: Fijn weer even iets over je te lezen. Inderdaad balen dat het zo lang duurt voordat je weer zwanger bent. @Patrouschka: Klinkt heftig allemaal. Je had echt een megabuik zeg!