November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    jee, ja, een jaar is zomaar om hé!
    gaat zo snel allemaal.

Luukske: een lang en slank mannetje zo te zien. Wist niet dat rietje helpt tegen speekselvloed. Handige tip!
    (bedoel je zo'n rietjesbeker of echt een gewoon rietje?)

coco: bah, wat een nacht! Ben je nu vast ook wel erg moe!
    niks aan als kindjes niet lekker/ziek zijn.

patroeska: jij ook beterschap met je kindjes.

2. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    coco: beterschap! er heerst wel wat! hier ook een zieke isa, spugen en koorts....begon zondagavond, nu weer iets beterder!

luukske: zo slanke lange vent! heeft ie zoveel speeksel joh! hier dron tess van de zomer wel uit een rietje, hebben ze zo door!

debby: oo nog 1 nachtje! gek idee heh! geniet van de dag morgen! jaar geleden........pfff
    geslaagd weekend gehad dus! gaat owen nu naar een "gewoon" kdv?

hier ook druk met verjaardag voorbereiden, vrijdag viert ze t op kdv en zaterdag vieren tess en hubbie samen verjaardag, zondag ga ik naar nick en simon en maandag heb ik vrij en ga ik met vriendinnetje naar de zwaluwhoeve, even relaxen!!!

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oh dat is toevallig! Is een leuk restaurant he. Goed eten, grote kaart en heel betaalbaar.

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Peertje: oww wat heerlijk, naar de zwaluwhoeve!!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, het huis is versierd, wij zijn er er klaar voor :). Hij had vandaag op het kdv een hele mooie grote knuffel gekregen, echt superlief!

@Luukske, Owen begrijpt niets van zo'n rietje, dat schijnt dat ze het ineens door hebben of niet. Lees dat Tess het wel begreep :).

@Peertje, heb je de nieuwe schoenen al binnen? En ja, Owen gaat nu naar een normaal kdv. Spannend, maar ook fijn tegelijk! Wat een heerlijk vooruitzicht heb je, verjaardagen, Nick en Simon en als klapper op de vuurpijl ook nog 'even' naar de Zwaluwhoeve. Geniet ervan en veel plezier zaterdag.

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    wendy; je zal het niet meer lezen maar fijne vakantie :D

Coco; phoe dat was een zwaar nachtje! gaat het al beter met ze?

luukske; smalletje! :D mja dan is Esmée ook wel eens stevige tante! en rietjes drinken hebben ze indd zo door, in het begin kneep ik er een beetje in.. uit haar eigen begon ze toen te zuigen :)

peertje; je heb het er maar druk mee! maar wel leuk toch? :) lekker zwaluwhoeve! ik ga alleen op badpakdagen.. durf niet naakt.. (A)

Debby; beetje zenuwachtig voor morgen? :)

ik heb de uitnodigingen van Esmée vandaag op de bus gedaan, maar zoek nog knalroze slingers / balonnen.. weet iemand waar z edie hebben? bruna, zeeman, etc. alleen maar gemengde :( en moet wel in het thema blijven! heb zelfs roze bordjes / bekers en vorkjes :p

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Peertje: Klinkt als een heel lekker weekend. Ga ervan genieten! IK vind de muziek van Nick en Simon niet zo heel leuk, maar sinds ik ze 'ken' van the Voice of Holland, vind ik het wel superleuke jongens.

@ Marleen: Ja idd grote kaart, en zoveel lekkere toetjes. Ik heb daar een keer 2 toetjes genomen, vond de rijstepap zo lekker dat ik het nog een keer bestelde toen ik het op had.

@ Debby: Leuk hoor, huis versierd. Geniet ervan morgen!
    Hier duurt het nog bijna 2 maanden, hihi.

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Honeyy: Ja, toen J. vannacht gespuugd was het eigenlijk wel over. Alleen nog een beetje zielig en zwakjes.
    R. is nog steeds verkouden.. Hij heeft vandaag ook maar één keer geslapen ipv 2. Hopelijk vannacht wel een betere nacht dan gisteren.
    Kun je niet ergens kijken voor geboortebalonnen bij de Prenatal ofzo? Of staat er altijd standaard hoera een meisje op?

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    coco; nou hopen indd dat er goed geslapen word vannacht! :) joh daar had ik nog niet eens aan gedacht! :) bedankt!! :D

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Honeyy: Nou ik vrees het ergste. Hij is nu al weer voor de tweede keer wakker.

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Honey: Volgens mij hebben ze ook roze slingers/ballonnen bij V&D.

@Coco:Wij gaan er denk ik op onze trouwdag weer eten (begin november). Maar is niet echt bij jullie in de buurt he? Wat apart dat je het kent. Ik woon in zo'n gehucht dat bijna niemand het kent.

@Wendy: Ik ben ook te laat, maar ik hoop dat jullie een supervakantie hebben. Moet wel steeds aan jullie denken als ik iets hoor over de rellen in Caïro.

@Debby: Speciale dag morgen! Wij zijn volgende week aan de beurt. Wat lief dat Owen een knuffel heeft gekregen op het KDV. Maak er een hele leuke dag van!

@Peertje: Ik ga zondag ook naar Nick en Simon. Erg veel zin in!

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Marleen: Het is voor ons zo'n 20 minuutjes rijden dus valt wel mee hoor. De ouders van mijn man zijn er eens beland en hadden goede verhalen, dus zodoende zijn wij het zelf ook eens gaan proberen. Woon jij ook echt heel vlak bij dat restaurantje? Moet haast wel he, dorpje is niet groter.

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik woon aan de andere kant van het dorp, zo'n 3 km verderop in de polder. Eigenlijk wonen we dichter bij een ander dorp. Aha, 20 minuten rijden is inderdaad goed te doen.

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Debby: Gefeliciteerd met OWEN!!!!!

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @debby, gefeliciteerd met Owen!

@jootje, kon de rietjes beker proberen, of gewoon pakjes...het schijnt echt te helpen tegen zijn speekselvloed....en niks fijn gemalen/geprakt geven, maar grotere stukken (rapley methode) is ook beter voor de mondmotoriek....door het kauwen moeten ze ook beter en vaker slikken.
    heb al eerder met een rietje geprobeerd, enging redelijk, dus nu gewoon volhouden....

@peertje, druk maar leuk weekend heb je voor de boeg!

@ALL, heb een flink ziek manneke thuis, wrs is het nu verergerd door de spuitjes van gisteren.
    Luka heeft vandaag vrij, ik heb het huis al aan kant, wilde even naar de binnenspeeltuin, maar met een ziek manneke moeten we maar wat anders verzinnen....
    denk dat ik de uitnodigingsfoto's voor de verjaardagen maar eens ga uitzoeken...
    ben niet echt een held in bewerken, maar weet iemand ho ik tekst bij een foto kan zetten?

en komend weekend gaan we wrs naar Plopsa De Panne met Luka, Mika blijft bij mijn schoonouders....even qualitytime met het grote manneke!

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Jaaaahhh Owen, gefeliciteerd met je eerste verjaardag :)
    Een hele fijne dag vandaag :)

17. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Luukske: ok, dan ga ik eens gewone rietjes proberen. Die rietjebeker kan ze niks mee worden.
    Beterschap voor je mannetje..:(

Mrsnuke: hoe gaat het met je??

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jootje, we hebben van de tupperware een tuitbeker, en die gaat hier wel goed(had hem voor Luka ook al, heb er laatst alleen nieuwe deksels op gekocht), en die rietjesbeker gaat ook niet echt, pakjes wel...heb wel van de difrax zo'n hoesje tegen het knijpen, haha....

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    coco; aah wat zonde! redelijk de nacht doorgekomen?

Marleen; daar kan ik ook eens kijken! bedankt! hoe gaat het met luuk?

luukske; ik heb picasa op mn comp. en kan daar makkelijk collage maken als je bij 1 foto wil kan je picnik.com of .nl haal het altijd door dr war proberen.. ook erg makklijk! wat zonde al die ziekje kindjes! beterschap!

Jootje; Esmée had eerst pakjes door en daarna de rietjes beker. denk dat het ook pedr beker verschilt, want nuby snapt ze niet en zon goedkope simpele vd zeeman wel!

debby; gefeliciteerd met owen!! :)

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Debby: Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Owen!

@ Luukske: Hier voeden we ook via de Rapley methode. Heb ik het begin met 6 maanden wel een paar keer iets gepureerd, maar R. vind de Rapley methode veel fijner en hij eet echt goed. Ik vind het fijn zo, en nog eens makkelijk ook. Hij eet gewoon min of meer met de pot mee, hoef geen extra prakkie voor hem te maken.

@ Honeyy: Ja, het is toch nog redelijk gegaan. Ik heb hem, toen hij om 21.30 weer wakker werd nog eens onder de warme douche gezet voor het snot, daarna nog een keer aangelegd en daarna heeft hij geslapen tot 3 uur, en toen kwam hij pas weer om 5 uur, dus ik heb zelf mijn uurtjes ook wel kunnen pakken.

Deel Deze Pagina