@ Patroeschka: Jammer van je nacht, maar wel vanochtend nog lekker wat uurtjes uit kunnen slapen of was je oudste zoontje eerder wakker?
T was weer drama alom, jakkes. Om 5 uur was C wakker, 2x heen geweest en toen laten huilen. Sliep ze eindelijk rond 6 uur, en toen werd D wakker. Hem een fles gegeven en die sliep rond 6.30 en toen kwam Justin beneden dat ie in zn luier had gepoept. PFF en grr. Maar gelukkig kan ik zo idd even bijslapen. Kids komen om 3 uur weer thuis dus wil eerst t huis door werken.
Hihi, wat ik net toch meemaak, allebei de jongens in slaap gevallen op de fiets, zo lief en grappig...
Nee, jammergenoeg niet. Ik had precies geen telefoon bij me om een foto te maken. Maar het zag er zo lief uit. R. met zn hoofje naar voren, met de muts van J. als kussentje eronder. En J. gewoon naar achter leunend en hoofd achterover, dat die geen zere nek heeft gekregen snap ik niet.
@ Patroeschka: Ik las in dat andere topic dat jullie dat spel van knibbel knabbel knuisje hebben. Wat zijn daar zo'n beetje de spelregels van. En is dat spel al te spelen voor een jongen van 3,5 jaar? Op de doos staat 4+.
hey meiden, hier dadelijk weer aan het werk, vanmiddag bijgeslapen, want Mika heeft zoiets de hele nacht liggen te spoken, brullen....hij ws gewoon schor van het huilen....hij is echt niet lekker... vanaf morgen een paar daagjes vrij....zaterdag plopsa land met een overnachting....mocht Mika blijven spoken dan blijven we niet slapen, want dat willen we mijn schoonouders niet aandoen! @peertje, wat een leuke schoentjes en jurkje!! hier net 2 vesten besteld van kik kid(daar ben ik helemaal weg van!).
Een dobbelsteen, dan mag je bijv 2 stappen doen, dan sta je op een figuurtje (een snoepjes figuur vh huisje) en dan mag je dus dát figuurtje van het huisje af halen. Als de heks naar buiten komt moet je m weer terug doen en anders heb je een snoepje verdient. Je moet geloof ik 4 verschillende snoepjes hebben wil je winnen. Er is ook een vakje dat je snoep moet ruilen etc. Kan makkelijk voor 3,5 hoor!
navond... lees morgen even bij! lekker wezen shoppen met mijn zus en mams zeer gezellig en geslaagd eindelijk voor mezelf wat gekocht,was echt al veeeeel te lang geleden. Liep er dus niet echt flatteus bij de laatste tijd. heb voor mezelf 3 nieuwe broeken, 2 truitjes en een paar schoenen weten te bemachtigen... voor denise 2 broekjes en 2 truitjes, voor Lianne 1 broekje en een paar leuke schoentjes. Ben helemaal happy!
@ Peertje: Gefeliciteerd met Tess! @ Jootje: Lekker hoor, even voor jezelf shoppen. Ik denk dat een hoop mama's er last van hebben, dat ze voornamelijk voor de kinds kopen en zichzelf een beetje vergeten. @ Patroeschka: Bedankt vor je uitleg. Ik denk dat dat hem gaat worden. J. is namelijk ook helemaal gek van dat sprookje.
peertje; gefeliciteerd met Tess!!wat een leuk jurkje! die hadden zie hier niet in de lief! winkel!! jootje; Dat is zeker speciaal! indd prenatal heeft lief! altijd leuk shoppen v kado bonnen voorjezelf shoppen is natuurlijk ook leuk! en we mogen ons zelf niet vergeten!
He, ik kan geen afbeeldingen of video's meer toevoegen? Dat clipje is weg? Ok clipje gevonden, maar ik kan geen filmpje uploaden?
@Tess, hartelijk gefeliciteerd!! @jootje, af en toe moet je ook aan jezelf denken....ik kijk ook altijd eerst voor de mannen, en dan voor mezelf!! @all, we zijn het weekend weg, vertrekken morgenvroeg naar Plopsa, en blijven een nachtje op de camping in Nieuwpoort....zondag uitwaaien aan de Belgische kust, en op ons gemakkie weer lekker naar huis!!
Oeh... bijna te laat. Maar alsnog van harte Peertje met de verjaardag van jullie meisje. Blijft bijzonder, zo'n eerste verjaardag!
Ik ben voor de eerste 2 jarige kindjes te laat. Owen en Tess alsnog gefeliciteerd met jullie 1ste verjaardag!
Iedereen bedankt voor de felicitaties!!!!! vandaag groot feest, ben benieuwd hoe ze t vind! dr driewieler valt in de smaak, zal snel fotos showen! luukske: veel plezier in plopsa!