November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Lianne ook...maar dat is een laag model en die zijn dus in mum van tijd uit!

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Goede morgen!

Debby; ooh ja had je alleens gezegd! sorry vergeten!! haha Godzilla ;)

vandaag weer na CB geweest! met 9.6 kg en 72 cm is Esmée weer helemaal goedgekeurd! prikken vielen erg mee! ze gaf bij de eerste geen kik en keek alleen beetje moeilijk.. bij de 2e was het nog geen minuut mopperen, ze kroop daarna weer vrolijk rond dus het zal wel meevallen ;) Ook vertoont ze al veel peuter gedrag. zoals bijten, 's nachts wakker worden, klets al te veel :(:( en loopt met dr aantal tandjes voor.. :( tja wat ik kan ik er aan doen?? (a)

Hoe gaat het met iedereen?

3. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Honeyy: hoeveel tandjes heeft esmee al?
    oeii bijten!...dat word nog wat als ze peuterpubertje word ;)

Hier trouwens wel, dat wanneer ik Lianne "bestraf"ze me wil gaan slaan!(naja slaan, maar wel met haar handje een tikbeweging geven) en dan gaat ze als een echte drama queen op de grond liggen met haar hoofd op de grond ;) haha

zeggen jullie kindjes al veel woordjes??

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Honeyy: je hebt pb

5. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    tess heeft de roze boots met bont en die zitten echt super, gaan niet uit! ;)
    thnxxxxxx:D

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Jootje; ze heeft er 8.. Toch niet veel? nja hoe kan ik het tegen houden? hihi ik dacht al dat jij het was! ;) heb je Geaccepteerd! Ja echt! Als ik ergens een hekel aan heb is het bijten! Slaan doet ze niet, maar wel krabben en knijpen.. gaat indd wat worden in de peuterpubertijd! hoop dat het een beetje mee gaat vallen! :)

Uhm Ze zegt nu zon 9 woordjes; papa, mama, opa, oma, kijken (& Kieken maar is het zeeuwse dialect.. ) , eten, op , uit & daag en dan nog een hele hoop baby taal :p en Lianne?

Peertje; Veel plezier en geniet ervan! Moet je dan in je nakie? ik vind dat zooooo eng.. (A)

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Honey jeetje ze kan al zeker veel woordjes hier nog niet hoor. Papa, mama en dada en dan houd het op.
    Fijn dat ze weer goed gekeurd is en lekker toch dat ze het zo goed doet.

Marleen hoe is het met Luuk? en met jullie?

MrsNuke hoe is het met de pijn?

Hier weer een mopperend meisje snachts, ken dit echt niet van Tygo die sliep heel goed als hij niet fit was maar als Isa iets onder de leden heeft is het slapen gelijk niet top. Gelukkig heb ik vakantie deze week.

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Lot; he balen! Hopelijk is Isa snel weer de oude! Esmée is nu ook weer paar nachten klaar wakker.. breekt je echt op!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Grrrrr Ryan heeft tegenwoordig iedere dag wel 1 of meerdere ongelukjes. Ik weet niet meer wat ik met hem moet...over 2 weken gaat hij naar school, maar op deze manier is het snel voorbij :(.

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Peertje, je ligt nu vast heeeerlijk te genieten in de sauna (ik ga in november weer met een vriendin, aan toe ;)).

@Honeyy, wat zegt ze al veel woordjes! Owen zegt nog helemaal niets...maar hij eet ook nog geen stukjes, dus het zal wel verband houden met elkaar denk ik.

@Lot, heeeel herkenbaar! Owen slaapt ook heel slecht als hij niet lekker is, terwijl Ryan eigenlijk altijd goed sliep.

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oeh.... weer veel te lang niks gepost. Ik probeer jullie wel bij te houden, maar lukt niet altijd.

Met Luuk gaat het naar omstandigheden goed. Soms weer wat mindere dagen zoals zaterdag toen hij zijn voeding weer 2x helemaal uitspuugde. Hij eet momenteel voor zijn doen ook best goed. Hij heeft net een halve boterham op dus daar ben ik blij mee. Drinken doet hij nog steeds nauwelijks en hij krijgt nog 4 flessen van 210 +& dus dat is behoorlijk veel (door de sonde) Verder zegt hij papa en mama en ook iets wat op oma lijkt. Morgen is hij jarig dus groot feest! Een afsluiting van een heel raar jaar. Ik hoop dat het komende jaar wat beter zal verlopen. We zijn nog steeds aan het wachten op twee oproepen voor een onderzoek en voor opname, maar nog niks gehoord.

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hier weer terug van een heerlijk weekendje in Belgie. Plopsa was geweldig, en gisteren zijn we gaan uitwaaien op het Belgische strand....nu weer thuis, alles is al aan kant....
    vanavond nog kraamvisite(jaja, erg he) en morgen een drukke dag met overleg/cursus/zwemles van Luka/werken....blehhhh....

13. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Honeyy: Lianne zegt:
    Papa, mama, poes, boe (van een koe ), dies (Denise) dada en heeeeey
    ennnn ze heeft net een pasje los gelopen :) *trotsss*
    8 tandjes is best veel. Lianne heeft er ook al 7.
    Haar grote zus had rond deze tijd nog maar 2.

Jeetje Marleen, Is Luuk morgen ook al jarig. Hoop dat het 2e jaar van Luuk wat aangenamer zal zijn!

Luukske: Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Vabaf welke leeftijd is plopsa een beetje leuk?

Debby: Oeiii Ryan een beetje een terugval? Is er iets anders dan anders bij jullie thuis? Denise heeft het zo nu en dan ook. Maar dan is er vaak wel wat. Of ze zit niet lekker in haar vel, of ze zit weer even in een ontwikkelings sprong. Geef het de tijd zou ik zeggen, en wees niet boos maar juist begripvol. Prijs hem de hemel in wanneer het wel goed gaat zou ik zeggen ;)
    Maar wel vervelend.

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Marleen, ik wens Luuk voor zijn verjaardag een zorgelozer jaar dan zijn eerste jaar! Hoe voel jij je erbij dat hij 'alweer' een jaar wordt, emotioneel? (Of ben ik de enige emotionele doos ;)).

@Luukske, lekker terug van een heerlijk weekendje weg lees ik :). Hoe gaat het met Luka?

@Jootje, ik denk de spanning voor zijn 4e verjaardag (31 oktober) en daarop aansluitend natuurlijk school. Maar goed, de dag is voorbij (gelukkig :)) en hij gaat zo lekker op bed. Morgen weer een nieuwe dag ;).

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi hoi!!!

Mila heeft sinds vorige week 8 tandjes :) EN ze kan eindelijk kruipen! Gekke meid, het lopen en los staan gaat steeds beter, moet mevrouwtje toch nog snel leren kruipen en 'hoe' 1 been met voetje onder billen en 1 been met voetje plat op de vloer langs haar en billen omhoog hihi vanmorgen stond ze opeens tegen me in de badkamer terwijl ik haar op haar speelmat had gelegd! is toch meteen zo'n 3 meter dus ze kan het echt wel!

Woordjes is hier mama (maar ze brult vanalles naar me, ik kom toch), papa, appo (zippo de hond) dada, ap (pak of op weet het niet goed), laap (slapen) en dat

Plopsa : kindje uit de klas is er ook geweest dit weekend, was blijkbaar K3 weekend dus die was in de wolken :)

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ben niet emotioneel, maar heb vooral een heel blij gevoel. Heb wel zin in een feestje :D Het voelt wel raar, want ik heb nog helemaal niet het gevoel dat hij al (bijna) 1 is, omdat hij nog zo weinig kan en nog echt een baby is.

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Honey: Ja, ze zijn weer redelijk opgeknapt. Lief dat je er nar vraagt.
    IK heb jou nog niet op FB geloof ik he. Zal ik je even een pb sturen met mijn echte naam, dan kun je mij ook toevoegen als je wilt.

@ Peertje: Super dat het feest zo geslaagd was. En veel plezier in de Zwaluwhoeve!

@ Jootje: R, zegt helemaal nog geen woordjes. Wel een hoop gebrabbel en een hoop klanken, maar nog geen woordjes.

@ Marleen: Gefeliciteerd met Luuk. Ik hoop dat het komende jaar een stuk rustiger en zorgelozer voor hem en jullie zal worden.
    Maar eerst voor nu een hele fijne en leuke dag toegewenst!

@ Debby: Hier ook af en toe terugvallen. J. is al een hele tijd zindelijk, maar zo af en toe gaat het weer 1 of 2 weken helemaal mis. Dan heeft hij per dag meerdere ongelukjes, poep en plas. Wij proberen er zo rustig mogelijk mee om te gaan, niet boos worden. En dan opeens gaat het vanzelf weer beter.
    Ook hebben wij één keer de beloningsposter voor het sticker palkken weer terug gehangen. Mocht hij weer stickertjes plakken, net zoals in het begin toen hij net op het potje ging. Dan gaat het ook ineens weer stuk beter.

@ Luukske: Krijgen jullie nu nog kraamvisite?

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin was ruim een jaar zindelijk overdag. Sinds de komst van de kleintjes en kleuterschool is t weer helemaal mis.. maar we hebben t maar 'geaccepteerd' en negeren het en belonen hem als ie die dag droog is gebleven. Meer kun je toch niet doen.

Marleen GEFELICITEERD nog met Luuk. Vind Devin ook nog een 'baby' vergeleken met Carmen hoor. Carmen zegt 'die en da (daar) papa en mama' (en onverstaanbare dingen haha) en als je vraagt 'waar is Justin's vliegtuig' kruipt ze er heen en wijst t aan enzo. Wijsneusje. Ze staat af en toe al (per ongeluk) los. Vind t ook knap hoor, ze is 3 weken te vroeg geboren en is zo vlot.

Hier een benauwde Devin (zit aan de puffer al een aantal dagen, maar is zo sneu) en ikzelf heb nog steeds keelpijn (dik 2 weken dus gister naar de dokter geweest, is gewoon n hardnekkig virus) en heb een bijholteontsteking :s

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoera, Luuk is 1 jaar, gefeliciteerd met je verjaardag lieve Luuk!

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @luuk, gefeliciteerd!!!
    @marleen, gefeliciteerd met je jongste zoon!!

@coco, ja we hebben idd nog kraamvisiite gehad....maar die mensen hebben Mika wel al vaker gezien, maar zijn een paar maanden gaan rondtrekken in Amerika en Canada!

@jootje, er waren heel veel kleine kindjes in Plopsa. er zijn heel veel atracties voor de kleintjes, dus vanaf een jaar of 3,5-4 jaar is het daar wel leuk....Hasselt etc schijnt voor de kleinere leuk te zijn.

@ineke, was idd K3 weekend, komend weekend is dat ook!!

@patrouschka, beterschap met jullie manneke!

@praten, Mika zegt voornamelijk tata...af en toe mama en papa, maar niet bewust....hij wijst wel echt met zijn vingertje als ik zeg jui jui....

@debby, is ook spannend allemaal voor de kindjes, nieuwe school, nieuw ritme, nieuwe kindjes etc....

@all, dadelijk cursus, en aansluitend zwemles van Luka en dan wat eten, en werken....had eigelijk vrij, maar heb me om laten praten 3 uurtjes vanavond te gaan....

Deel Deze Pagina