Patroeshka, veel beterschap, kan begrijpen dat het niet eenvoudig is!!! wat een mooie buik zeg... doet me denken aan toen mijn zus zwanger was van haar tweeling hihi ook alles zo helemaal naar voren toe! Ze lachtte altijd dat ze haar bord evengoed op haar buik kon zetten want aan de tafel geraakte ze niet meer Wendy, gefeliciteerd met het broertje voor yinthe leuk leuk eerst een flinke meid en nu een stoere kerel!!!
Marleen heftig zeg... kan geloven dat het je extra doet beseffen dat (ondanks de vele problemen) jullie schatje zo dierbaar is!!! Wuppie, leuk iets van je te horen en fijn te horen dat het goed met je gaat... ik duim dat je snel weer een nieuwe zwangerschap kan beginnen!!!
@wendy, kunnen jullie lekker gaan shoppen!! voor een jongen ook ergggg leuk! @wuppie, leuk weer wat van je te horen....hoop dat je snel komt melden dat het opnieuw raak zal zijn! @marleen, wat confronterend, en idd zoals Ineke ook zei dat je dan nog meer beseft dat je, ondanks alle problemen, je kindje bij je hebt....phoe, moet er niet aan denken dat er iets ergs zou gebeuren.... @patrouschka, idd een flinke toeter, haha....kan me voorstellen dat je daar rug/bekken klachten van kunt krijgen! @ineke, hoe bevalt het in het nieuwe schooljaar? heb je een grote klas? @all, hier gaat de EXPO weg uit de stad, en ze hadden vandaag alles met 90% korting, heb een leuke klok gekocht van 60 voor 6 euro!! ik ga zo even de mannekes in bed leggen, en dan zelf bankhangen, want ben kapot....1 dagje vrij, morgen mag ik weer....
ben blij dat het goed met je gaat meid... wat jammer dat je nog niet terug zwanger bent.. hoop echt dat het nog snel weer gaat lukken zeg! ik duim voor je!
owwwwwwwww das leuk!!! 90%off bij expo!!! mogen ze hier ook wel doen! vind het voor een jongetje best moeilijk! we zijn vanuit de echo gelijk de stad in gedoken en alvast een mutsje en slofjes gekocht, maar verder vond ik het errug moeilijk voor een jochie! wel raar hoor.. een jochie! hahahaha moest gelijk denken en wat iemand (weet nie meer wie!!) hier vorig jaar had geschreven; er groeit een piemeltje in mijn buik!!
@Wendy, gefeliciteerd, een koningskoppel, helemaal super natuurlijk!!! @Wuppie, wat leuk om weer even iets van je te lezen. Balen meis dat je nog niet zwanger bent. Houd moed, hoe moeilijk het ook is. @Marleen, lijkt me inderdaad ook wel erg confronterend. En hopelijk komt er toch iets uit de uitslagen waar jullie iets mee kunnen. En anders inderdaad een 'Derek Ogilvie". En vriendin van mij is ook bij een babyfluisteraar geweest met haar zoontje. Wil jullie wel even aan elkaar koppelen als je daar behoefte aan hebt. Haar zoontje at bijv. helemaal geen groenten meer ineens. En al 2 of 3 jaar niet geloof ik. @patroes, ik herken het gevoel van je kindjes weg 'moeten' brengen omdat je zelf even niet voor ze kunt zorgen. Maar je moet bedenken dat je juist een goede moeder bent, omdat je voor hun kiest, voor hun belang! En ze daarom weg brengt. Ik heb het destijds met Ryan meegemaakt. Neem de tijd voor jezelf meis! En misschien is een gesprek met een pscyholoog nog een optie? Om je wat meer rust ook te geven? @Luukske, hoe gaat het met jouw mannen? En super dat Expo zoveel korting had, hebben ze vaak leuke dingen! @Hier, vandaag is mijn schoonmoeder met Owen bij de ha geweest. Hij heeft een infectie en dit is het laatste, de infectie verlaat het lichaam zeg maar en daardoor de bonte uitslag. We hebben direct het kdv gebeld en hij mag morgen wel gewoon heen gelukkig.
Owen (Debbykoops) 12 oktober Tess(peertje) 14 oktober Luuk (Marleen1979) 18 oktober Jayson (MrsNuke) 7 november Noa (star34) 8 november Micah (moontjee) 9 november Esmée (honeyy) 11 novemer Yinthe (wen/45dy2010) 11 november Mika (luukske) 12 november Mila (Ineke1983) 24 november Carmen en Devin (Patroeschka) 3 december R.onin (coco) 8 december
@Wendy; had al op hyves gereageerd, maar gefeliciteerd met jullie knulletje!!! Enne, dat was ik met "er groeit een piemeltje in m`n buik!"
wendy een jongetje wat leuk zeg. Een koningskoppel geweldig hoor en zo anders haha. Wuppie wat rot dat je nog niet zwanger bent had het zo gehoopt voor je. Patroeschka wat rot dat je nog steeds niet de oude bent. Mooie grote buik had je. Buikfotos zijn altijd wel mooi, iedereen is zo anders zwanger he. Hoe zou het met kleine Thijs was het he van Miza zijn met zijn armpje, hoop goed. Marleen volgens mij zou ik zoiets ook best willen proberen met Derek als je ziet wat hij soms doet en kan zo apart en bijzonder he.
marleen: moeilijk om te zien hoor, dat t niet op schiet...idd is derek wel een optie! wendy: gefeliciteerd meid! zoo gaaf! patroes: ook heftig hoor....dan wil je heel graag voor je kids zorgen en dan kan je t niet luukske: lekker hoor, korting bij expo!!! debby: jee heeft owen weer gelukkig is ie er goed doorheen gekomen! vandaag weer gewerkt sinds 4,5 week, was weer ff wennen! hahahaha....morgen nog een dagje en dan weer wknd vanmiddag is vriendinnetje bevallen van een jongen en morgen word mn schoonzusje ingeleid, dus dat word weer babyknuffelen!!!!!!!!
Owen (Debbykoops) 12 oktober Tess(peertje) 14 oktober Luuk (Marleen1979) 18 oktober Jayson (MrsNuke) 7 november Noa (star34) 8 november Micah (moontjee) 9 november Esmée (honeyy) 11 novemer Yinthe (wen/45dy2010) 11 november Mika (luukske) 12 november Yara (aapje79) 21 november Mila (Ineke1983) 24 november Carmen en Devin (Patroeschka) 3 december R.onin (coco) 8 december
Owen (Debbykoops) 12 oktober Tess(peertje) 14 oktober Luuk (Marleen1979) 18 oktober Jayson (MrsNuke) 7 november Noa (star34) 8 november Micah (moontjee) 9 november Esmée (honeyy) 11 novemer Yinthe (wendy2010) 11 november Sem (zomerbloem) 11 november Mika (luukske) 12 november Yara (aapje79) 21 november Mila (Ineke1983) 24 november Carmen en Devin (Patroeschka) 3 december R.onin (coco) 8 december
Owen (Debbykoops) 12 oktober Tess(peertje) 14 oktober Luuk (Marleen1979) 18 oktober Jayson (MrsNuke) 7 november Noa (star34) 8 november Micah (moontjee) 9 november Esmée (honeyy) 11 novemer Yinthe (wendy2010) 11 november Mika (luukske) 12 november Yara (aapje79) 21 november Mila (Ineke1983) 24 november Carmen en Devin (Patroeschka) 3 december R.onin (coco) 8 december
haaiiii iederen bedankt voor de felicitatie's mbt ons koningskoppeltje! patroeschka zoowww wat een toeter zeg die buik van je!!! maar toch was mijn buik voor mijn gevoel ook zo! hahaha zal ook eens een foto zoeken voor je owww dat klinkt goed trouwens hoor, kleertjes! merk nu al dat ik het voor een jochie wel moeilijker ga vinden! marleen snap idd dat je normaal niet van die derek dingen bent.. ik eigenlijk ook niet, maar ben zo onder de indruk van wat hij af en toe laat zien... misschien kun je het eens proberen? voel me redelijk oke... wel veel misselijk en moe, krijg ook bijna niks weg mbt eten.. maar ja, dat is hopelijk snel over... debby oww gelukkig is de infectie bijna over dan, en gelukkig mag hij gewoon naar kdv komen! zomerbloem dank je wel! owww was jij dat! hahaha vond het toen al zo grappig, en nu moest ik er toevallig gelijk weer aan denken.. peertje ahhhh wat leuk de piepkleine baby'tjes om te knuffelen! hopelijk gaat het bij je s.zusje goed en snel gebeuren! de site is weer aangepast, dat doe ik iedere ochtend als ik uit bed kom even... (ben toch eerder wakker dan Yinthe ) vandaag weer zwemles! de cursus Teddybeer Brons begint vandaag! ben benieuwd want ons meisje de komende drie maanden allemaal zal gaan leren!
hihi net weer die reclame van de ns, met nick en simon. vind m zo leuk verzonnen ! (maar blijf een hekel houden aan de ns)
wendy; gefeliciteerd!!! wat leuk een jongen!! had ik toch gelijk Ik heb die nieuwe reclame nog niet gezien, maar vond die andere al leuk! Patroeschka; wauww!!!! wat een buik! ik vind hem super!! wou ook zo graag een grote buik.. nja.. dat was dus niet.. zo 6 en 5.5 pond.. netjes.. Marleen; dat is wel een heftige confrontatie! zoiezo erg om daar foto's van te moeten maken! zoiets gun je niemand!! dat zijn nog even spannende periodes.. Aan de ene kant hopen dat er iets uit komt, zodat je er iets aan kan doen.. andere kant toch ook liever niet.. luuske; kijk dat is nog eens leuk kopen zo mogen ze hier ook wel doen! Vind die grote lijsten altijd zo mooi met die kleine eraan.. maar beetje te prijzig.. peertje; Gefeliciteerd!! heerlijk weer babyknuffelen!!
Nou weet niet wat ik mee maak met Devin zeg.. hij is zo ánders en huilt als ie moet slapen en hij heeft nog maar een uurtje geslapen vanaf 5 uur vanmorgen, ja toen was ie al wakker ^^ dat is echt niks voor hem. Hij is niet warm ofzo en zie geen tandje komen, dus..
@ Wendy: ja, die opmerking van er groeit een piemeltje in mijn buik kan ik me ook nog wel herinneren, grappig was dat. @ Debby: Beterschap voor Owen! @ Lot: Ik vraag me ook wel eens af hoe het met de meiden en hun kindjes gaan waar we niks meer van horen. Inderdaad Miza en haar Thijs. Maar vraag me ook wel eens af hoe het nu met Valentino is, van Mercedes. @ Peertje: Leuk hoor, weer babyknuffelen. Gefeliciteerd! @ Patroeschka: Echt een supermooie buik zeg! En jammer van Devin zn sprongetje. Heeft ie ondertussen alweer geslapen?