luukske nog gefeliciteerd!!!!!!!!!! leuke dag gehad dus ?? marleen, hoe is het met de voeding gegaan vandaag? en Roel, heeft ie nog iets gezegd erover ? hier vandaag niet zo'n leuk nieuws.... een vroegere goede vriend heeft gisteren zelfmoord gepleegd.. hij laat een vrouw en 2 kindertjes achter. vind het zo erg. had nu wel geen contact meer met hem, met zijn vrouw nog HEEL af en toe. maar toch, het contact is ooit heel goed en vaak geweest dus komt toch hard aan.. hij was pas 37
Marleen pfff wat confronterend en wat neem zo'n klein kinderhoofdje toch op he, krijg er toch een beetje kippenvel van. En jullie proberen het voor hem goed op te lossen natuurlijk maar voor Roel toch ook een druk en raar jaar geweest. Wendy wat een naar nieuws zeg! Grietje gefeliciteerd met je nieuwe baan! Hier was het vannacht weer feest met Isa echt zo gaat het weer goed en zo weer drama, ze is dan verdrietig wil niet slapen, blijft wakker vannacht 1,5 uur. Ik ben dit niet gewend, nooit gehad met Tygo en wat het is geen idee.
@Wendy: Jeetje, dat is heftig nieuws.. Ik vind het altijd onbegrijpelijk dat mensen zelf een einde aan hun leven maken. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je dat zou doen. Dan moet je wel heel wanhopig zijn, zeker als je een vrouw en kindjes achter laat. Leuk bed voor jullie meisje! @Luukske: Nog gefeliciteerd he! Wel jammer dat sch. ouders dan zo reageren... Met Luuk gaat het gelukkig weer goed. De pomp staat inmiddels weer op de snelle stand en de voeding is er vandaag de hele dag in gebleven en gisteren ook. Echt fijn! Hij is ook minder slap en was vandaag druk aan het rollen (en was daardoor gefrustreerd, want hij kon niet terug rollen ) Roel werd vanmorgen huilend wakker en hij wilde niet naar school. Uiteindelijk toch naar school (peuterspeelzaal eigenlijk) en dat ging hartstikke goed. Hij zegt wel steeds als ik even weg ga: "Mama, ik ga je zó missen!" (Ah......)
patroeschka: wat een lieve fotos! luukske: nog gefeliciteerd!!! leuke dag dus gehad! btje jammer van sch.ouders.... er kunnen geen 3 stoeltjes naast elkaar, dus job zit zonder in t midden..of voorin met stoel....maar hij rijdt heeeeerlijk! marleen: ahhh arme roel....hij heeft echt verlatingsangst heh....tis voor hem ook niet niks!!! fijn dat luuk zn voeding er weer in blijft!!!TOP! wendy: leuk ontwerp! maar gaat yinthe al in een peuterbed als de baby word geboren?? wat een verschrikkelijk nieuws lot: o bah, dat zijn geen fijne nachten dan.....
lot vervelend zeg dat het zo vaak 'feest' is met Isa... gelukkig niet altijd maar hoop dat het snel iedere nacht juist weer goed gaat. marleen tja kon het net nog niet echt beseffen maar zijn vrouw heeft vanochtend om 6 uur foto's op FB gezet van haar man met hun kinderen met teksten erbij waardoor je het wel MOET geloven.. de laatste foto's van hem en de kids.. pffff vind het echt heftig.. wat fijn dat het nu goed gaat met voedingen! 'fingers crossed' hier in de hoop dat het goed blijft gaan! gelukkig is het goed gegaan met Roel op de psz. wel hartverscheurend wat ie dan zegt zeg.. . peertje neeeee dat is volgens mij veel te vroeg toch? bedoeling is dat yinthe al wel binnenkort naar haar nieuwe kamertje gaat (nou ja, als hij klaar is dan, maar wel voordat broerlief geboren zal worden) zodat ze een nieuwe kamer krijgen en een broertje krijgen niet aan elkaar linkt waardoor het misschien negatief uit zou kunnen pakken. eerst gaan we haar eigen ledikantje meenemen naar de nieuwe kamer, en waarschijnlijk kopen we er nog een nieuw ledikantje bij zodat ze op rustig kan wennen aan haar nieuwe kamertje. ons keesje zal eerst bij ons op de kamer komen te slapen. gisteren trouwens 's middags nog een heeeeeeerlijke zws massage gehad bij het welness centrum hier in t dorp! echt ZALIG!!!! was nog een kado'tje van mn hubbie; gekregen voor mijn verjaardag!
Hey dames, Ik laat m'n neus ook weer eens zien hier. Hoe is alles hier? Het is natuurlijk teveel om allemaal terug te lezen. Hier bij ons gaat alles zo z'n gangetje. Lorenzo is al 11 maanden en hij en Rihanna zijn gek op elkaar en kunnen erg leuk met elkaar spelen. Met mij gaat het wat beter, alleen gooit mijn werk weer roet in het eten. Er wordt verwacht dat je op 2e kerstdag en oudjaarsdag (zaterdag) gaat werken en waarschijnlijk moet er ook 2 tot 3 avonden per week gewerkt gaan worden. Hoe moet ik dat allemaal doen met 2 kleine kindjes thuis? Ik ga nu helemaal niet met plezier naar mijn werk toe en wil het liefste een andere baan. Maar ja vind maar eens wat en wij willen ook nog zo graag verhuizen en dan heb je toch echt een vaste baan nodig tegenwoordig. Nou genoeg geklaagd van mijn kant. Ik moet gauw weer verder want Lorenzo is wakker. Tot gauw!
Ik moet even iets met jullie delen hoor... Luuk heeft vanmorgen 200 ml pap met een lepeltje gegeten, vanavond eerst bonen, toen nog 7 druiven en daarna 140 ml pap. Hij bleef zijn mondje maar open doen. Ik weet niet wat ik meemaak. Ben helemaal hyper. Hij moet blijkbaar iets inhalen van die week op ORS. Zou hij het dan nu eindelijk door gaan krijgen of is het even een opleving? Wel even lastig met de PEG in het vooruitzicht. Wat nu te doen als het eten wel steeds beter lijkt te gaan?
Zo weer even wat bijgelezen.. eens kijken wat is blijven hangen Mercedes; phoe dat klinkt best heftig gaat het nu goed? Wendy; leuke wagen zeg! Marleen; he wat een opmerking zeg! snap dat dit hard / verdrietig binnenkomt! hoe gaat het nu met luuk? Patroeschka; wat een knappe kinders!! hier begint esmée ziek te worden.. Te snotteren hangerig en jengelig! ze blijft wle redelijk slapen, 7 uur fles en om 5 uur was ze wakker.. flesje gegeven en ze sliep weer tot half 10!! gelukkig! hopelijk knapt ze snel op!
ohhhh marleen wat fijn zeg!!! tja en al is het een opleving, hij KAN het iig wel dus! laten we hopen dat het geen opleving is maar een nieuw begin! wanneer zal hij die PEG krijgen? misschien is er nog tijd om het even aan te zien en overleggen met de arts(en) ???
TOP Marleen!! dat doet je goed om te zien zeker? Hier weer vroeg dag, gister heeft C ook maar een kwartier en half uurtje geslapen over de hele dag en ze is gewoon weer om 5.30 present.. en dan lees ik zo'n topic over makkelijke kindjes en dan ben ik toch stiekem best jaloers
patroeschka phoe dat is wel vermoeiend als de kleine zo weinig slaapt.. kan me voorstellen dat je dan toch wel een tikkie jaloers bent.. hopelijk gunnen ze het jou ook voortaan binnenkort
Hallootjes!!! Hier eindelijk een weekje vakantie dus wat tijd om bij te lezen en zo leve de herfstvakantie in België!!! Hier even het kaartje voor Mila's eerste verjaardag spammen
leuk kaartje Ineke!!! hier vandaag flinke vorderingen gemaakt met het prinsessenkasteeltje! de voor achter en zij wanden staan vast, bedbodem kan er ook in... maar nog veel te doen... tot nu toe gaat het voorspoedig vind het ZOOOOO leuk!!!
@ Marleen: Wow, wat super zeg. Ik ben echt blij voor je. @ Ineke: Leuk kaartje! Leuk he, dat uurtje langer slapen. De jongens doen er jammergenoeg niet aan mee. Die waren gewoon rond 6uur wakker. Dus 5 uur. Heel jammer voor mij. Maar zo duurt wel mijn dag een uur langer, zo kan je het ook bekijken, haha. @ Patroeschka: Dan was het voor jou zeker helemaal vroeg vanochtend? Hier ook nog steeds geen goede slaper. Overdag gaat het wel, meestal 2 slaapjes, wel redelijk kort maar toch. Maar 's nachts komt hij nog steeds iedere nacht zo'n 2 á 3 keer. Het is heel even een paar weekjes beter gegaan, maar toen werd hij weer verkouden en toen zijn we weer in de oude gewoonte gevallen.
Klopt Coco, half 5 nieuwe tijd pff hebben ze al een paar dagen later naar bed gedaan, maar t mag niet baten
Dan mag ik niet klagen, ik zat met 5.30 nieuwe tijd al beneden. Was wel al vanaf 4.45 uur wakker, toen kwam de oudste al klaarwakker tussenin liggen.
hey meiden, hier weer even een kort berichtje vanuit Limburg.... straks weer werken.... Mika is erg hangerig, dus weinig tijd voor de pc... morgen kom ik weer bijlezen en bijkletsen, want dan is Luka ook weer naar school
halloo zal zo eerst even bijlezen. Heb even niet actief mee kunnen kletsen deze week. Lianne, Denise en mijn mannetje waren ziek Gaat nu de goede kant weer op, al heeft Lianne nog steeds geen eetlust en is huilerig. Hoop dat ze snel de oude is.
Marleen: wat fijn dat het zo goed gaat met Luuk! Eindelijk Hopelijk geen opleving. Wanneer krijgt Luuk de Peg sonde? Ik zou het even aankijken, en als het goed blijft gaan overleggen met de arts. Wat fijn ook te lezen dat Luuk het zo druk heeft met zijn ontwikkeling Ben erg blij voor jullie Wel sneu voor de grote broer, tis ook niet niks natuurlijk. Voor hem ook zeker geen makkelijk jaar. Wendy: Mooie/practische kinderwagen. En ben erg benieuwd naar het eindresultaat van het bedje voor yinthe! Wel even showen wanneer het af is hé! Ineke: wat een gaaaf kaartje! patroes: wat een mooie kindjes beterschap aan alle zieke/hangerige/huilerige kids. Hier was ik op zich best tevreden met de tijden waarop de kids wakker werden. Denise lag gisteren al heel vroeg op bed. Ze viel tijdens het avondeten in slaap :S dus die heb ik slapende weg op bed gebracht. Half 6 lag ze er al in en was vanmorgen half 6 nieuwe tijd wakker. Lekker tussen ons in gelegen. Lianne was pas 8 uur nieuwe tijd wakker. Slaapt zo en zo altijd vrij lang, maar nu helemaal omdat ze niet fit is. Grietje: gefeliciteerd met je nieuwe baan.