November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    marleen: ooo wat lees ik nu!!!!! is luuk een inhaalslag aan t doen!!! dit heeft ie dan toch maar mooi binnen!
    balen dat ie zo verkouden is! niet fijn!!!!!

wendy: ja ik vond t al zo vroeg! hihihi wel gaaf bed hoor! ;)
    oo een zw.massage is heeeeerlijk:D

ineke: wat een super kaartje!!!! mooi poppie hoor!!!! hier (gelukkig) geen horrornachten! *afkloppen*

debby: verjaardag overleefd dus! heerlijk ff uitslapen heh!

mrsNuke: balen van je rug nog steeds...schiet niet op heh...sterkte!
    leuk dat kaartje!!!!!
    ja tijd gaat zooo snel!

lees dat er veel kindjes ziek zijn of zijn geweest....beterschap in iedergeval!

wintertijd: hier gelukkig geen last.....al word tess de laatste week wel om 6.30 wakker met een onwijze poepbroek...das minder:(en t rotte is dat als ik dr verschoon, ze daarna niet meer wilt slapen, als hubbie dr doet wel:(....oke, kom ik er mooi onderuit;)
    en ze loopt echt BIJNA los...steeds losstaan en dan 10 stappen en dan laat ze zich op dr knieën vallen en gaat ze kruipen:D

hier een lekker wknd gehad: we hadden vrijdag bedruifsuitje naar walibi en t was halloween....geweldig!!! dus pas om 2300 thuis, hubbie moest ook werken tot 22.00 dus kids waren logeren bij neefje/nichtje, dus kon heeeerlijk uitslapen, zaterdag feestje van mn oom, was ook top, al was ik moeee....heb klokje rondgeslapen...en nog moe! maar goed....zo is t wknd snel om....

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Peertje: Tja, dan zit er niks anders op dan dat manlief Tess verschoont he ;)

@Mrs. Nuke: Erg leuk kaartje!

@wendy: Ben erg benieuwd naar het bed straks. Hoe is het met de pup?

Vanmiddag met Luuk naar de huisarts geweest en hij zit tegen een longontsteking aan. Antibiotica gekregen en nu maar hopen dat het snel aan gaat slaan. De huisarts zei dat het lijkt alsof er een heel orkest binnen zit, zo piept het. Je kunt het ook aan zijn ademhaling zien. Hij ademt vooral heel snel en heeft koorts. Echt zo balen, want hij heeft natuurlijk net dat maag/darm-virus gehad en nu dit weer. Zo kan hij natuurlijk nooit gaan ontwikkelen.

Luuk kan nog steeds niet zitten. Ik hoop zo dat hij dat binnenkort wel gaat doen, maar het ziet er nog niet naar uit. Het is zo onhandig als je een kind hebt dat alleen maar kan liggen. Ik moet nu altijd de maxicosi meenemen als ik ergens heen ga.

3. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Oh Marleen, ik hoop dat de medicatie aanslaat!!!
    En kan geloven dat het niet handig is dat je ventje nog niet kan zitten, hopelijk is hij snel sterkt genoeg, komt wel goed, een kindje op een ander forum is net 1 geworden en kon ook pas iets daarvoor zitten en nu kan het ook al kruipen, gaat ineens hard!

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Zag net even de lijst terug van in het begin en Ame van moedertjeB verjaart vandaag!
    DUS => Gelukkige verjaardag (moest je het toevallig zien) :)

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    marleen; hoop ook van harte dat de medicijnen hun werk goed en snel doen!

met de pup gaat het wel goed .. is al IETS rustiger maar nog wel geduld hebben voor ze 'normaal' gaat doen.. hahaha.. nu af en toe wel de pest er in. ze is ZOOO onvoorzichtig... kan ze natuurlijk n iks aan doen maar is wel hoogstens irritant

vandaag de afscheidsdienst van die vriend.... vind het wel heftig om die vriendin straks te zien maar heb al gehoord dat ze heel sterk is..
    inmiddels wel gehoord hoe hij het gedaan heeft.. dat is ook echt niet tof geweest voor haar.. ze zaten gewoon aan tafel die avond. gezellig, lekker gegeten, veel lol met z'n 2tjes... kindjes uit logeren. toen moest hij even naar boven, en toen heeft hij zich verhangen :(
    vrouw ging maar eens kijken omdat het zo lang duurde en toen heeft ze hem zo gevonden.. :(

6. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    wendy wat heftig :( zoiets wil je nooit meemaken he!
    Had hij een afscheidsbrief of reden?

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Wendy: Jeetje dat is wel een heel onverwacht einde dan... :( Ik vraag me altijd zo af wat er dan in ieder omgaat op zo'n moment. Hoe kun je toch tot zoiets komen? Heel heftig. Sterkte in ieder geval!

De AB-kuur slaat goed aan volgens mij. De koorts is gezakt en hij hoest een stuk minder. Verder is de sonde er al drie ochtenden achter elkaar uit als ik Luuk uit bed ga halen. Balen! Hij heeft al zo'n last van zn keeltje en nu moet ik er steeds nog een slang doorheen gaan doen ook. Maar goed, is even niet anders..

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Marleen: Fijn zeg dat de kuur aan lijkt te slaan. Zo kan Luuk hopelijk weer lekker verder gaan met zn inhaalslag! Hoe groot is hij nu? Past hij nog wel fatsoenlijk in de MC?

@ Wendy: Sterkte vandaag.

Vandaag 1 november. Vandaag een jaar geleden dat ik dacht: Dit wordt DE maand. Maar niet dus, uiteindelijk pas 8 december bevallen.

@ Ineke: Heb je even een link van die lijs? Of in welk topic/welke pagina staat hij? Wil die ook wel weer even zien.

Jammer dat een hoop meiden hier niet meer meekletsen, maar @ MoedertjeB: Toch van harte gefeliciteerd met Ame haar eerste verjaardag.

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Luuk is nu denk ik iets boven de 8 kilo. Hij was 8260, maar door de week ORS was hij weer afgevallen dus ik schat dat hij nu net iets boven de 8 kilo is. Hij kan nog prima in de maxi cosi.

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

heb weer alles bijgelezen...

@coco, het kan idd anders lopen dan voorgesteld met bevallen/datum, haha....

@marleen, fijn dat de AB aanslaat.

@ineke, mooi meisje en leuk kaartje!

@mrsnuke, wat een leuk kaartje!

@peertje, jij dus ook een druk maar leuk weekend achter de rug?! walibi is idd erg leuk....ben er een aantal jaren geleden geweest.

@wendy, heftig!! sterkte vandaag!!
    hier is een tante van hubbie bijna 5 jaar geleden uit het leven gestapt, was al jaren psychisch onvoorspelbaar, en uiteindelijk voor de trein gesprongen.

@debby, hoe gaat het met je nieuwe ritme van Ryan naar school, dus iedereen op tijd klaar...haha....hier eindelijk een goed ritme na al die tijd, haha....

@moedertjeB, gefeliciteerd met de mooie meid!!

@all, gisteren de speelgoedkist gaan ophalen voor Mika.....en hij is echt super geworden, zal snel komen spammen, hebben hem meteen op zolder gezet, achter de deuren, want Luka is nogal nieuwsgierig, haha....
    vanavond nog werken, en dan eindelijk 3 daagjes vrij, ben gaar!! vanochtend flinke hoofdpijn.

oh ja, vandaag precies 1 jaar geleden ben ik de 1e keer ingeleid....en zonder resultaat, dacht echt dat Mika geboren zou worden....wie had gedacht dat de kleine man zou blijven zitten tot bijna 40 weken, en de artsen blij waren met alles na 30 weken....hij is nu nog steeds zo eigenwijs, haha....

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    marleen wat fijn dat hij aan slaat!

hij heeft geen briefje oid achter gelaten :(
    en zij weet ook helemaaaal niet waarom hij het gedaan heeft.. volgens mij heeft niemand iets in de gaten gehad wat er aan de hand zou kunnen zijn..
    misschien hoor ik vanmiddag meer...

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Het ritme zit er hier helemaal in en ik hoef 'pas' om 6.45 uur op te staan, valt me alles mee :). Ryan vindt het erg leuk op school dus ging vanochtend met plezier weer heen. Ben benieuwd vanmiddag, hij gaat nu de hele dag.

@Marleen, wat fijn dat de ab aanslaat. En vervelend dat de sonde er steeds uitgaat, zal fijn zijn als hij straks die PEG heeft.

@Peertje, hahaha daar moet je alleen maar blij om zijn dat je man Tess dan moet verschonen :D. Je hebt een goed excuus, hahaha.

@Wendy, jeetje heftig hoor! Ik denk dat hij het ook zo heeft gedaan, omdat hij wist dat de kinderen dus niet thuis waren. Sterkte vandaag!

@Luukske, ben benieuwd naar de kist! Haha eerlijk toch dat hij is blijven zitten :).

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    De vraag is of hij de PEG wel gaat krijgen want.... hij gaat steeds beter eten! Gisteren en eergisteren een groot potje fruit op, ook die van 12 maanden met stukjes. Hij heeft net een halve beker sap op uit een gewone beker en dat heb ik een beetje ingedikt en dat ging ook. Verder eet hij ook een halve boterham dus we zijn een heel eind op weg denk ik. Ik wil dus graag nog even wachten voordat we gaan beslissen of de PEG wel door moet gaan. Hij gaat het ineens zo goed doen.

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is inderdaad dan even afwachten. Misschien vindt hij melk gewoon niet lekker?! Heb je al eens geprobeerd iets anders te geven uit de fles? En als dat niet lukt, dan zou het ook nog kunnen dat hij de fles ziet als melk en daarom niets anders wil uit de fles. Hopelijk blijft hij dit doorzetten meis, het is in ieder geval een doorzetter!!

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Melk uit een beker gaat ook best goed. Hij kan gewoon niet meer uit een fles drinken. Doordat hij dat al die tijd niet meer gedaan heeft beheerst hij de techniek niet meer. De soya melk vindt hij volgens mij niet vies. Vanmorgen huilde hij zelfs omdat ik niet snel genoeg was met zijn pap :D

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is inderdaad een bepaalde techniek uit de fles drinke. En haha, wat een heerlijk mannetje, huilen omdat je niet snel genoeg was :D.

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marleen, wat super om te lezen....volgens mij gaat Luuk een ware inhaal slag doen....super!!

@debby, fijn dat Ryan het leuk op school vindt....enne 6,45u eruit....wil ik ook, haha....hier is het hubbie die al om 6u op de badkamer staat....

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
  19. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    wendy: wow...wat verschrikkelijk:(:(

marleen: jeetje....luuk doet t goed...ik hoop dat ie t zo voortzet!

luukske: ooo ben aagje naar de kist!!!! hahaha ja een jaar geleden alweer heh...dat hadden we van jou niet verwacht dat je toch nog zo lang zou doorlopen!:D werkse!!!!

debby: hahaah 6.45 al! hier kom ik er pas om 7.15 uit(als ik vrij ben) en dan nog kost t me heeeeel veel moeite;)

net weer even geshopt, ze gaan morgen met zn 3en op de schoolfoto op school....dusja...moet wel een btje combi kleren hebben heh;)*goed excuus:D*

20. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    in 1 woord: WAUW!!!!!!

echt super zeg!!!!!

Deel Deze Pagina