November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Luukske: Erg leuk, die speelgoedkist! Mijn man heeft twee weken geleden een speelgoedkist zelf gemaakt. Ben ik ook heel blij mee.

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Luukske, wauwww wat een mooie kist, echt supergaaf!

@Peertje, hahaha en dan red je het om op tijd de kinderen aangekleed en gegeten te hebben (en jezelf niet vergeten) als je om 7.15 uur opstaat? Ik douche ook zelf eerst nog hoor, dus die tijd zit er ook in, hahaha.

3. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/236200-november-2010-mamas-301.html
    dit is de link van ons eerst topic na de bevalling :) ik lees er soms nog eens in hihi doet wel raar want zo zie je hoeveel er hier al afgehaakt hebben en dan denk je daar nog eens aan...

Marleen goed dat ie meer zelf gaat eten he!!! Super!
    Nu nog die ziektebeestjes buitenkrijgen...

Luukske die kist is echt WAW!!!

4. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    hahah ja dat doe ik ook elke ochtend, maar t scheelt dat hubbie er 9 van de 10 x ook nog is....en job en isa doen alles zelf, dat scheelt;) heb eerder mn handen vol aan tess:D

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Marleen jeetje wat rot zeg nu weer tegen longontsteking aan. Hoop dat hij snel opknapt.

Wendy jeetje wat heftig zeg voor die vriendin.
    Trouwens ik wilde fotos en info naar jouw sturen voor de lijst maar het kon toen niet dus misschien wil je nog een keer vertellen waar het heen mag.

Luukske erg leuk die speelgoedkist.

November toevallig dacht ik vanmorgen ook vorig jaar had ik nog zo'n dikke buik en zat er nog zo'n klein wondertje in. Het gaat zo snel en vind het best moeilijk soms dat ze alweer 1 jaar word het gaat me te snel. :)

Isa is weer goedgekeurd op het cb vanmorgen, de prikjes weer gehad. Ze weegt nu 9 kg en is 73.5 cm.

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
  7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, ben ook helemaal blij met de speelgoedkist....Luka krijgt er ook 1 met sinterklaas, hij krijgt Bakugan als thema(jaja, das echt zo'n stoere jongens thema, haha....)

ben net thuis uit de stad, even nog wat 5 decemberspullen gehaald en opgeborgen, en nu even Luka van school halen....

8. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    luukske: wat een lekker ventje!!!!

9. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    heb deze beker besteld voor tess, zag m van de week bij vriendinnetje, haar neefje van bijna 1 had er zo 1, best handig om te leren drinken....

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Luukske: Ah, wat een heerlijk ventje!

@Peertje: Wat zijn dat dan voor bekers en hoe werkt het?

Hier momenteel heel druk met de voeding. Luuk had vanmorgen de sonde er weer uitgetrokken en besloten om hem er weer even uit te houden. Hij heeft net een groot bord banaan op met schepjes melkpoeder er door en een beetje granen. Hij drinkt nog niet zo goed en ik probeer hem zo meer calorieën binnen te laten krijgen met die schepjes melkpoeder.

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik gebruik een normale beker voor Carmen, dat gaat ook prima.

Ohhhh is t al half 7 (erg he) maar ik heb vannacht 5 uurtjes kunnen slapen wegens Carmen :s grrrrrrrrr en om 6 uur waren ze allebei wakker.. Devin is wederom hele dagen door aan het jengelen, het is alleen maar HUUUUUH HUUUUUUUH HUUUUUUUUH pffffff.. en madam wil niet slapen natuurlijk.

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Ineke: ik heb net even naar je link gekeken en de lijst gezien van alle novembermama's die er in het begin waren. Wat zijn er nog weinig over! Ik moet zeggen dat een heleboel namen me eigenlijk ook niks meer zeggen.

13. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    op de beker draai je een dop erop, daarin zit een soort flexibele ring en als ze de beker aan hun mond zetten dan kunnen ze drinken, dus een gewone beker maar dan niet open, snap je m......hij is trouwens niet 100% lekvrij, maar goed, ik ben nog geen 1 antilek tegen gekomen die helemaal niet knoeit.....of zal dat aan mijn kids liggen???;)

14. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ja dat kan ook, maar daar moet je wel bij helpen, en deze kunnen ze gewoon zelf doen.....IK vind m in iedergeval handig!:D

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik had voor Roel een anti-lekbeker van Friso. Die knoeide dus echt niet, maar die zijn niet meer te verkrijgen. Was een ideaal ding.
    Waar heb jij die van jou besteld Peertje?

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik vraag me even af hoeveel melk jullie kindjes nu nog drinken per dag? En wat drinken ze daarnaast aan sap, thee, water o.i.d.?

17. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    die had ik bij job ook, maar ook die ging na verloop van tijd lekken....zal wel aan mijn kids liggen;)
    ik heb m bij Babykamers - Kinderkamers - Babykamer - Kinderkamer - Kinderbedden

18. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    @marleen: tess drinkt hier in totaal zo'n 350cc aan melk(gewoon) en sap ong 2-3 tuitbekers

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoe oud zijn Job en Isa ook alweer? En lekker dat hubbie er ook is, ARnoud vertrekt rond 5.30 uur, dus is dan al lang weg. Maar hij is dan wel weer op tijd thuis, zo tussen 16.30-17.30 uur.

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij de Hema!! Een groene, echte antilek beker (maar schijnt wel moeilijker zijn om uit te drinken).

Deel Deze Pagina