November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja hier is de kapper al geweest hoor. De vorige keer dat ze mn oudste zoontje kwam doen hebben we R. zelfs al laten wennen. Toen had ze alleen achter de oortjes en in zn nek de puntjes een beetje gedaan.Toen vond hij het ook niet leuk, maar het ging wel. Maar nu was het jammergenoeg echt een drama.
    Maar het was echt nodig. Hij had echt peenhaar, hihih.

Wow, wat goed zeg van Luuk. Ik vind het echt aardig wat. En niet alleen "voor Luuk zijn doen" maar gewoon sowieso.
    Wat is nu de planning/bedoeling met de PEG?
    GO LUUKKK!!!

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Coco: Hij gaat het hopelijk binnenkort dan wel leuk vinden bij de kapper :)

Ja, Luuk heeft het goed gedaan he. Hij zou nog iets meer brood en groente moeten eten eigenlijk, maar hij komt dicht in de buurt. Het lastige is wel dat hij bijna geen melk wil drinken. Nou ja, dan maar sap..

De PEG gaan we voorlopig uitstellen en we hopen dat het uiteindelijk helemaal niet meer nodig zal zijn. We hadden eigenlijk een afspraak met de chirurg op 12 november. We kijken het nog een paar dagen aan, maar als hij zo blijft eten dan gaan we die afspraak afbellen.

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Goedemorgen!

Lekker geslapen allemaal? Ik ben er vannacht weer 3 keer uitgeweest maar ben toch lekker fit nu. Komt denk ik ook omdat dit al mn derde vrije dag achter elkaar is, dus kan dan wel wat hebben qua slaaptekort.

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    LUUUUUUUUUUUUUUUUUUK
    jij bent goed bezig mannetje!!!!!!!!!!!!!
    ga zo door!!!!!

wauw marleen dat MOET wel een gigagoed gevoel geven! :)
    (mij in ieder geval al wel dus dat van jou moet onbeschrijflijk zijn!)

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @patrouschka, Mika krijgt tussen de middag een boterhammetje aangeboden, soms neemt hij het, maar vaak ook niet!

@marleen, super!!!

@coco, hier is er ook 1 aan het spoken, hubbie is vanochtend met Mika opgestaan om 5 uur....
    Luka kwam om 6u....

@wendy, las het idd net van dat kindje....moet er niet aan denken.

@all, heb Mika net een paar soepele schoentjes gehaald, want hij wil de hele dag aan de hand lopen, denk dat hij snel los gaat lopen....Luka was ook 13 maanden, en vermoed dit bij Mika ook wel....

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wij moeten ook nodig schoentjes gaan kopen. R. loopt nu binnen continu los. Buiten nog niet echt, maar duurt niet lang meer. Maar hij heeft nu nog steeds de oude schoentjes van J. aan. OP zich nog prima, maar niet als hij echt gaat lopen vind ik.
    Zaterdag maar eens gaan doen.

Wij hebben trouwens ook de box weggehaald. Hij klom er bijna uit!
    Dat ding waar die blokjes op zitten om de hoogte te verstellen zeg maar, daar ging hij op staan zodat hij gewoon bijna over de rand heen kukelde. Gelukkig net op tijd gezien.
    Nu is de woonkamer één grote box. Hihi, wel gezellig.

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    JAAAAAA, super he! Vandaag heeft hij weer heel goed gegeten:

220cc pap
    1,5 banaan
    een groot potje fruit (12 maanden fruit)
    1/3 potje bruine bonen (12 maanden)
    paar hapjes erwtensoep
    1/2 boterham
    9 kleine boerderijkoekjes (een heel zakje)
    120 cc sap

Gaat dus echt goed!

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Super zeg! kun je zeker trots op zijn!

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

WOW nog een super bericht.. die koekjes vind jay ook.super lekker..

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Echt goed Marleen.
    Doe je hem voeden met de lepel of doet hij het zelf pakken en in zn mondje?
    Ik sta er nogal verstelt van, het is echt een hele waslijst die je opnoemt, petje af voor Luuk, whoehoe!!!

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehuwwwwwwwww!
    wat een fijn nieuws deze dagen!
    Luukje zet hem op he!

nou het bed staat zo goed als helemaal in elkaar.. het meeste iig wel.. moeten alleen de torentjes nog in elkaar zetten...

zijn nu alles in en aan het bedje goed aan het schuren en de scherpe hoekjes rond vijlen zodat het daarna allemaal in de grondverf kan.. :)

even voor wie ook een bedje zou willen maken ooit... ;
    nieuw koop je ze voor 1400 euro (die wij graag wilden)
    en onze eigen aangepaste versie zelf maken zijn we aan materiaal tot nu toe 450 euro kwijt... incl matrasje en bedbodem..

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik sta er zelf eigenlijk ook versteld van. Het is zo'n overgang van nauwelijks willen eten naar dit. Hij eet van een lepeltje. Zelf in zijn mondje doen kan hij motorisch nog niet. Zijn bewegingen zijn dan te ongecontroleerd. Drinken krijgt hij uit een gewone beker en daar help ik hem uiteraard ook bij. Uit een fles kan hij niet meer drinken (geen zuigreflex meer) en een tuitbeker gaat ook niet goed. Ik wissel ook heel veel af met verschillende smaakjes tussendoor en dat prikkelt hem om meer te eten. Het is wel heel intensief, want ik ben er het grootste gedeelte van de dag mee bezig, maar het werpt wel zijn vruchten af.

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Wendy: Ben heel benieuwd naar het eindresultaat van het bedje straks. Scheelt inderdaad een hoop geld en ik vind het ook altijd wel bijzonder als het zelf gemaakt is. Mijn man heeft pas zelf een speelgoedkist gemaakt en een kast op onze slaapkamer. Supermooi geworden en dan ook precies zoals ik het wil.

Morgen moet Luuk naar het WKZ zelf een maagledigingsonderzoek. We zullen wel het grootste gedeelte van de dag daar zijn. Ben benieuwd!

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    succes morgen bij het onderzoek van Luuk!!!

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier sinds gisteren wéér ziek :( keelpijn (uiteraard), hoofdpijn en koorts en opgezette klieren. Ik was er net na ruim drie weken een week van af :( Justin kwam ook thuis met 39.4 dus die heeft iets gegeten en lag al om 17.30 op bed. Toen ik om 20.00 naar bed ging, moest ie zo huilen en lag te trillen als een rietje. Dus heeft ie tot na 12 bij mij gelegen.. Daarna over in zijn eigen bed. Proch ging er vanmorgen met Carmen uit, die was uiteraard weer vroeg 5.30 maar ik trok t niet. Dus heb nu 3 kindjes thuis, dat valt erg zwaar als je zelf ziek bent

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Patroeschka: Beterschap.

@ Marleen: Succes vandaag in het zkh.

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier weer een rotnacht gehad. Ben er 7 keer uitgeweest. Eén keer omdat J. lag te huilen, enge droom gehad denk ik. En 6 (!) keer er uit geweest voor R.
    Lekker brak nu dus. En het mooie vooruitzicht dat ik lekker vanavond mag werken en pas na 3 uur in mijn bedje lig, heerlijk! not

18. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    marleen: WAUW!!! wat goed van Luuk zeg!!!! echt TOP!

luukske: oo ik heb maandag een tupperware party, dus ga ff kijken! vandaag de beker binnen en ze dronk m zo leeg!

wendy: ja vreselijk...had t gelezen!

coco: balen die nachten zeg! werkse vanavond!

patroeschka: alweer meid???? je bent wel erg veel ziek, wat zegt je huisarts daarvan dan??? heb je je keelamandellen nog?
    beterschap!

hier: alles goed, tess loopt steeds meer los, en ze ging vandaag uit zichzelf opstaan zonder vasthouden aan iets, dus gaat super!!!!

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    @ peertje, komt en kan komen door veel dingen. Allereerst heb ik bijna 3 jaar geleden pfeiffer gehad met vele keelangina's, constant ziek (net als nu heb ik al jaaaaaaaaaren)opgezette klieren en ben ontzettend moe/vermoeid. Iedere 2 weken een schimmelinfectie :( Concentratiegebrek, bij 2 vingers minder gevoel, misselijk, duizelig. Vorig jaar is ontdekt dat ik een b12 tekort heb, dus hier krijg ik nu injecties voor en ik hoopte zo erg dat dát t was. Maar dat mag ook niet baten. Dus (nu is ze op vakantie) na de vakantie word ik doorverwezen naar de vermoeidheidskliniek in Lelystad. En hopelijk vinden ze hier wel wat.

20. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    he patroeschka wat vervelend zeg...
    hopelijk snel meer duidelijkheid... :(

marleen hoe is het gisteren gegaan???

Deel Deze Pagina