goede morgen lady's gister een heerlijke drukke dag gehad!! we vierde Jayson zijn verjaardag. Maar hij is natuurlijk vandaag jarig. wat is het jaar snel om gevlogen zeg!!!!
Jayson, gefeliciteerd met je verjaardag!! Vanmorgen met Luuk naar de huisarts geweest. Hij heeft nu weer keelontsteking. Echt balen, het derde virus in vier weken... Hij heeft blijkbaar zo'n lage weerstand. Hij eet nu wel minder dan de afgelopen dagen, maar ik krijg er gelukkig nog wel wat in. Ik was bang dat hij hierdoor weer een terugval zou krijgen qua eten, maar het lijkt mee te vallen.
*even inbreken* Hoi meiden, sommige meiden kennen mij nog, anderen zullen denken; wie is dit nou weer? ik zou vorig jaar ook een november mama worden, maar helaas met 11 weken zwangerschap werd deze droom bruut verstoord... ik zou op 27 november 2010 een kindje verwachten. die datum komt weer dichterbij en zal het ook nooit vergeten! maar als dat kindje er toch was gekomen had ik mijn mooie ventje Nika (7mnd) nooit gekend. hij is kerngezond en mijn grote trots... wou dit nog weer even met jullie delen! jullie allemaal gefeliciteerd met alle 1-jarigen deze maand groetjes!!!!
@debby, wrs komt het ineens, zoals Marleen ook al zei.... @marleen, beterschap met Luuk @mrsnuke, zag aan de foto's dat Jay goed verwend is! @kart, ken je idd nog!! enne gefeliciteerd met je mannetje, Nika!! leuke naam trouwens, haha...1 letter verschil met onze Mika! @all, heb alle mannen thuis ziek, Luka en hubbie griep, en Mika flinke diarree/luieruitslag, tot bloedens toe, en erg jankerig!! ik voel ook iets van griep eraan komen, maar ik MAG niet ziek worden, moet de taartjes en de traktaties maken voor de verjaardagen van de kleine mannekes...
mrsNuke: nogmaals van harte met je mannetje!!!! star: jij ook gefeliciteerd met je meisje! kartvelibaia: wat goed om te horen!!! genietse meid! patroeschka: sterkte meid! luukske: ooo bah....das niet best! wanneer vieren jullie de verjaardagen??? beterschap met de mannen!
Hier ook niet helemaal fit, maar moet niet ziek worden . Donderdag en vrijdag werken, vrijdagavond bruiloft van een vriendin. Dus geen tijd voor . @Kartvelibaia, wat heerlijk dat het zo goed gaat met Nika, leuke naam! @Luukske, oh jee....dat is niet fijn zo vlak voor de verjaardagen. Hopelijk is ieder op tijd opgeknapt en wordt jij dan niet ziek.
Kartvelibaia ik ben je zeker niet vergeten!!! Wat super dat je prachtige ventje al 7 maanden is Hier heeft Mila vandaag haar eerste stapjes los gezet *trots*
micah gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!!! fijne dag!!!!! mila: wat goed van je dat je los kan stappen!!!! TOPPIE!!! debby: oo er heerst ook van alles heh... hopelijk wordt je niet ziek! feestje is altijd gezellig! hier:hier ook niet helemaal fit, koud, koortslip gewoon blegh! tess gaat super, loopt steeds meer en beter, te grappig gewoon!
Micah: Gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Jayson: Beetje te laat maar alsnog van harte met de eerste verjaardag! @ kartvelibaia: Nee ben je naam zeker niet vergeten. Lijkt em inderdaad een moeilijk moment, zo'n uitgerekende datum die er nooit van is gekomen. Maar aan de andere kant, dan had je nu je wondertje Nika ook niet gehad. Leuk dat je even wat van je hebt laten horen. Sorry dames dat ik niet zo actief ben. Heb ook gewoon niet zo heel veel te melden en mijn hoofd staat er niet zo naar. Komt wel weer. Vanochtend naar cb geweest. R. was niet zo veel gegroeid, niet qua lengte en ook niet qua gewicht. Maar alles gaat goed en ze waren toch tevreden.
En coco, het is toch normaal dat ze nu minder hard groeien? En hoe gaan de nachten nu? Hadden ze daar nog tips voor?
Ja is wel normaal dat ze iets minder hard groeien, zeker omdat hij zoveel loopt en beweegt. Maar R. was echt maar minimaal gegroeid en de curve buigt steeds wat meer af. De nachten gaan nog steeds hetzelfde. Minimaal 2 keer eruit, meestal vaker. Zeker nu hij verkouden is. Heb niet echt tips gevaagd, ik weet wat hun advies is, maar ik doe er te weinig mee, het lukt me gewoon niet om hem zonder bv weer terug te leggen. Dan blijft hij huilen, en ik kan het echt niet opbrengen om de hele nacht met hem in de weer te zijn. De weinige uurtjes slaap die me gegund zijn zijn me daar veel te kostbaar voor...
Gefeliciteerd Micah en papa en mama! @Coco: Jammer dat R. niet zoveel gegroeid was. Is misschien even een fase. Vanmiddag met Luuk naar het CB geweest en dat was een minder leuke ervaring. Hij kreeg zijn prikjes en was daarvan zo overstuur dat hij zijn adem zo lang inhield dat hij "out" ging. Hij liep helemaal blauw aan en viel toen flauw. De dokter was er bij en zei dat het Breath Holding Spells is. Hij was ook niet echt veel gegroeid en viel me eigenlijk een beetje tegen, maar twee weken geleden natuurlijk maag-darmvirus gehad dus daar komt het denk ik door. Hij woog vandaag 8300 gram.
luukske hoe is het nu met luka en je hubbie? zijn ze al wat opgeknapt? ow ik zie nu dat mika ook ziek is geworden.. debby ook al verkouden geworden.. balen.. hoe is het nu? fijn dat ryan zo zin had om weer naar school te gaan! enneh.. logoped. inmiddels gebeld? patroeschka wat goed dat carmen los staat! en dat dansen is zo leuk!! ben je nu inmiddels al wel opgeknapt? marleen die lage weerstand zal toch wel komen dat hij zo lang moeite had met eten toch? dan zal hij nu misschien wel meer weerstand op gaan bouwen met dat goede eten? ahhhh dat is weer akelig geweest @ cb zeg! en dat bhs, moest je je daar zorgen om maken? is dat dan ook wat hij had bij die voedingen? hoe lang is hij out gweest? hoe is het daarna met hem gegaan gisteren? ` kartveliaia jaaaa tuurlijk kennen we jou nog! die datum blijft toch hangen he? maar wat fijn dat jullie je mooie ventje om je heen hebt! en we hebben het hier wel mee gekrgen, geloof dat het nog gepost is dat je zwanger was en ook toen je bevallen was trouwens ineke ahhh mila ook al los! wauw!!!!! peertje wat leuk dat Tess zo de smaak te pakken heeft met lopen! en jij ook al ziekk.. beterschap!!!! coco je hoofd staat er niet naar... toch niks ernstigs hoop ik? fijn dat ze toch tevreden waren over R. en dat groeien haalt hij vast wel weer in! maar als het voor jullie allebei fijner is om hem dan nog wat bv te geven, zou ik dat persoonlijk ook gewoon even blijven doen, lijkt me dat dat vanzelf over gaat toch? hier ook niet zo actief geweest de afgelopen dagen, ziek.. eerst yinthe vorige week flink verkouden, daarna ludwi, en nu ik... blehhh hoop dat het morgen goed gaat!!!
ineke; wat goed van mila!! Nrsnuke; hier ook nog gefeliciteerd met Jayson! Micah nog gefeliciteerd! Coco; jammer dat hij niet zo hard gegroeid is! zei cb er iets van? Marleen; phoe was wel even schrikken zeker?kan je daar iets aan doen? Eet luuk nog zo goed? Wendy; jaa.. nog 1 nachtje! dan zijn de dames baby af!! phoe.. ik heb het er best moeilijk mee hoor maar het hoort erbij he? Normaal ben ik echt tegen laten huilen maar word nu al een hele tijd zoo moe van Esmée 's nachts! zonder reden schreeuwt ze alles bij elkaar! omdat F. er vroeg uit moet legde ik haar tussen ons in of een flesje dan sliep ze teminste! maar die nachten die ze doorslaapt haalt ze makklijk 12 uur aan 1 stuk.. Heb haar vannacht toch even laten huilen! ze begon half 12 te schreeuwen. haar terug gelegd een kus en dr speen.. zo ging het een uur door! om de 10 min benik er heen gegaan, en half 1 sliep ze! tot 7 uur! ga dit even proberen vol te houden misschien dat ze het dan niet meer doet! Esmée heeft trouwens 2! kiezen.. van de week beet ze en ik dahct zal eens even voelen, CB zei dat er een hoektand aan kwam , en tada 2 kiezen boven in! Verder druk met esmée haar verjaardag! vandaag nog boodschappen doen, therapie, vanavond met F. de grote boodschappen doen versieren en alles goed zetten! druk druk! ben benieuwd wat ze er van vind morgen! X
@Coco, ik snap het ook wel dat je hem niet zonder BV weg legt. Owen wordt vaak ook minimaal nog 1x per nacht wakker en hij krijgt dan ook nog een fles. Zonder fles blijft hij huilen en na een fles gaat hij vaak weer slapen. En dat zijn dan inderdaad net weer een paar kostbare minuten soms! @Marleen, wat schrikken dat Luuk flauw viel! Hoe reageerde de arts? En hoe moet je hiermee omgaan in de toekomst? En waarschijnlijk inderdaad door het virus is Luuk erg afgevallen. Althans: dat herken ik bij Owen ook heel sterk (komt ze weer aan met Owen...). Als hij ziek is, valt hij ook zo een pond af! @Luukske, hoe gaat het bij jullie met de ziekenboeg? @Wendy, oooh nee jullie ook al ziek (geweest). Gelukkig hebben jullie elkaar wel afgewisseld . Hier heeft het niet doorgezet, in zoverre dat ik me vandaag redelijk fit voel. Gelukkig, want moest werken vandaag en morgen ook en daarna Sint Maarten en daarna een bruiloft van een vriendin. Drukke dagen dus . @Honeyy, wat gezellig vanavond het huis versieren! En wat knap dat je haar hebt laten huilen. Hier wordt Owen dan zo overstuur dat ik bang ben dat hij gaat spugen of dat Ryan ook wakker wordt. En 2 kiezen , ze gaat snel!!