hallo zo de drukte is hier eindelijk weer voorbij. 3 jarigen kort achter elkaar aan was wel even pittig! Alle jarie kindjes (die ik niet via Fb/ hyves heb gefeliciteerd) Gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag! Tis toch snel gegaan hé, zo'n jaar! Ik kan het me gewoon niet voorstellen.
oww ja, en gelijk 1 dag na haar verjaardag weer een tandje rijker! verklaart een hoop! trouwens we hebben hier wel veel snelle kindjes volgens mij, wat betreft los staan en stappen.
Tnx ja hoor, ik lees en schrijf nog steeds mee. Maar door alle verjaardagen hier (ik, denise en Lianne) was het me even druk genoeg! maar de rust is weder gekeerd, dus kan weer lekker mee kletsen
Heb even vluchtig terug gelezen, en het enige wat is blijven hangen is: Marleen: wat doet Luuk het toch goed hé! Ben zo blij voor jullie!!
Ja hij doet het super! Dit hadden we twee weken geleden nooit gedacht en hij eet hij al anderhalve week alsof hij nooit anders gedaan heeft. Zo bijzonder! Drie verjaardagen? Dan heb je het zeker druk gehad!
hey meiden, ik kom me weer even melden, heb vorige week mijn man en Luka ziek thuis gehad, en Mika is helemaal uit zijn doen geweest door de wintertijd, EN een flinke luieruitslag, met als gevolg dat meneertje om 2 en om 4 uur het op een krijsen zette, en ik dus behoorlijk moe was..... heb de mannen kunnen verzorgen, de taarten kunnen maken, versieringen opgehangen etc....en Luka was donderdag jarig, vrijdag zijn kinderfeestje(vond het anders zo sneu voor hem om het te moeten afzeggen omdat hij ziek was, vorig jaar was het ook rond de bevalling!!), zaterdag de verjaardag van Mika en zondag de verjaardag van de meiden van mijn zus....dus echt druk druk druk....en nog zijn de mannen ziekjes, maar hubbie is wel aan het werk en Luka naar school. heb alles bijgelezen, zal deze week weer komen reageren...nu even het kleine manneke zijn bammetje maken, hij heeft vannacht en gisternacht redelijk geslapen, alleen om 2u wakker met een snot gezichtje, haha....alles zat onder de snot, het komt nu eindelijk een beetje los....
Goedemorgen. Luukske: klinkt heftig. Je zult idd wel moe zijn geweest. wat zijn er toch steeds veel zieken he. Marleen: tja goed geplant hé..3 verjaardagen. Ik 24 okt, Denise 6 nov en Lianne 11 nov. (en dat ook nog tegelijk met mijn zusje) Vannacht weer lekker met Lianne in de weer geweest. Op de 1 of andere manier schrikt ze toch best vaak wakker 'snachts. De ene keer slaapt ze dan zo weer verder, maar soms is het krijsen geblazen en is mama de enige die troost kan bieden. Heb haar op een gegeven moment lekker op mijn buik laten slapen. En daarna voorzichtig weer in haar eigen bedje gelegd. Straks naar het cb met de oudste. Ogentest. Ben benieuwd. (voornamelijk naar haar gewicht en lengte, omdat ze steeds wel wat te zwaar is, en ze daar nogal een probleem van kunnen maken)
Goede morgen! Iedereen een leuk weekend gehad? Bedankt voor de felicitaties! We hebben een super weekend gehad! Vrijdags vierde we het voorde opa's oma's, Die kunnen niet goed meer tegen drukte! en zaterdag was het groot feest! en wat is ze verwend zeg!!Echt niet normaal! heb gewoon een hoop boven staan wat ik beneden nietkwijt kan! Zal er eens een foto bij doen! op de foto staat; de zandbak, speelzand, dingen voor in de zandbak en de spaarpot niet op! intertoys heeft een topweekend gedraaid denk ik Marleen; hoe vond Roel het bij de sint? gat alles goed met luuk? Eet hij nog zo goed? Wendy; Ook druk gehad dus? Ik ga je even zoeken op hyves haha zou mooi zijn als de sint erin trapt |peertje; Leuk dat ze zo blij waren! Ik weet niet wat ik er voor Esmée in moet doen! .. Coco; zat er bij jullie iets in de schoen? Jootje; indd gaat veels te snel zon jaar! mag wel iets langzamer gana hoor! Lianne ook goed verwend? Zeuren kunnen ze daar goed (CB)Ik moet straks na het inloopspreekuur want hadden vorige x aan gegeven dan esmée soms nog wakker word 's nachts en dan een flesje krijgt.. dat mocht absoluut niet en moest de 10 min. regel gaan gebruiken! 1 dag gedaan met pijn in mn hart e 2e nacht sliep ze weer door wat bleek?madam heeft 2 kiezen! moet ik dadelijk even gaan doorgeven hoe het ging.. bleeh.. zeikers!
ahhhhhhhh wat een gave wagen!!!!!!!!!!!!!! IK ben jaloers op Esmee d'r auto!! wauw! en die andere kadotjes zijn er ook genoeg trouwens! jemig!
ja he? Van mn zusjes gehad! die vonden dat ze een te klein kado hadden ( zijn peettante's) dus er MOEST nog iets bij en deze vonden ze zelf ook leuk..
@Honey: Wat veel cadeau's zeg!! Je mag wel een aanbouw aan je huis maken haha! Maar wel erg leuk natuurlijk @Luukske: Je zult het wel heel druk hebben gehad inderdaad. Nu even bijtanken dan. @Jootje: Inderdaad heel dicht bij elkaar allemaal Hier hebben we iets soortgelijks; mijn man en ik zijn op dezelfde dag jarig en mijn vader de dag erna. Roel vond het zaterdag geweldig in Dordrecht bij de intocht van de sint. Hij had alles goed kunnen zien. Mijn man is daar geboren en opgegroeid dus die kent de routes goed en dat was handig. Met Luuk gaat het nog steeds heel goed. Ik heb vandaag van een kennis een weegschaal mee naar huis gekregen en dan kan ik Luuk regelmatig even wegen tussendoor. Erg handig. Morgen moet Luuk weer opgenomen worden (de 5e opname inmiddels) Nu gelukkig maar een korte opname voor onderzoek. Hij mag woensdag weer mee naar huis.
@Honey, die auto, GEWELDIG! @Luukske, jeetje meis, je hebt het wel voor je kiezen gekregen. Hopelijk nu snel weer rust bij jullie en iedereen weer beter. @Jootje, jullie liggen allemaal dicht bij elkaar. Hier de jongens (Owen 12 oktober en Ryan 31 oktober) en manlief en ik allebei in maart . @Marleen, hoe reageerde Roel op de komende opname van Luuk? Gezien wat hij laatst zei. En wat heeeerlijk dat hij het nu zo goed doet! Hier ook groot nieuws, Owen drinkt uit een rietje, joehoeeee!!! Foto's staan op Facebook .
vandaag nogal erg geschrokken... duurde even maar toch... stond in de keuken en ineens leek het alsof ik in mijn broek pieste! ik 'pissig' want dat is gewoon echt niet tof natuurlijk.. bah! naar de wc gegaan, veel wit en nog meer vocht (veel!) dus nadat ik boos was kwam het besef dat dat ook iets anders kon zijn! maar ja das wel veel te vroeg dan natuurlijk! dus ikke VK gebeld voor de zekerheid, maar die was er ook niet gerust onder dus die is gelijk gekomen. had de afgelopen dagen ook al onregelmatig maar wel redelijk vaak buikpijn, best heftig, dus ineens toch wel benauwd allemaal... was afscheiding, wel slijmprop maar die zou er vanzelf een nieuwe komen (?) en verder niks aan de hand.. moet het nu HEEL rustig aan gaan doen van haar... tjonge jonge.. wat een dag.... !
@wendy: Oei, dat is zeker schrikken!! Beebje moet nog een hele tijd in mama's buik blijven zitten hoor! @Debby: Ik zag de foto van Owen met rietje. Erg goed! Hier pas ook een poging gedaan met Luuk, maar die snapte er nog niks van. Je vroeg ook hoe Roel reageert op de opname. Ik heb het hem nog niet verteld. We hoeven pas morgenmiddag in het ziekenhuis te zijn dus ik vertel het hem morgenochtend. Ik postte vandaag eerder dat ik nu een weegschaal heb om Luuk te wegen. Ik had verwacht dat hij goed gegroeid was, maar hij woog nog precies hetzelfde als vorige week. Beetje balen dus wel... Vanaf nu kan ik dus wel steeds op dezelfde weegschaal wegen dus dat is wel beter.
Wow dat is schrikken! Maar de slijmprop wordt idd gewoon opnieuw aangemaakt. En Marleen, nu gewoon iedere x op dezelfde weegschaal wegen. En in een week zul je niet veel verschil merken denk ik.
honey: zoo lekker verwend! toppie! luukske: ook lekker druk gehad! maar wederom overleefd iedereen weer beter? wendy: oei das schrikken! neem je nu wel even gas terug!? debby: zag de foto! toppie! hier vind tess t ook geweldig, word heeeel boos(lees: op de grond liggen en krijsen) als broer en zus een pakje hebben en zij niet.....ahum...temperamentje! hier: is tess ziek...begon gister met niet eten en drinken, spugen, hoesten, hangen, koorts....vannacht hebben we niet geslapen, ze was steeds aan t hoesten en dan huilen(keelpijn?) vandaag moest ik werken, dus oma was hier...maar ik ozu tot 18.30 moeten...maar voelde me er niet fijn bij, dus collega heeft t overgenomen zodat ik om 17.00 naar huis kon...maar goed ook, ze zag er niet uit en liet me niet meer los...arm schaapje....hopen op een betere nacht.....
wendy: heftig zeg!rustig aan doen hoor... peertje: beterschap met Tess...enne dat temperamentje herken ik hier maar al te goed! haha...we noemen Lianne al onze "dramaqueen" Marleen: succes morgen! Debby: goed van Owen! zag de foto idd voorbij komen Ga mijn bedje opzoeken, morgen weer een vroege dienst. En na de afgelopen nacht kan ik wel een wat langere gebruiken Trusten!
Goedemorgen, Brrrr wat is het koud, ik HAAT de winter. Straks even naar de kapper, wordt tijd . Nog geen idee wat ik eigenlijk wil.... @Wendy, jeetje dat is zeker schrikken meis. Nu maar heel rustig aan doen, alhoewel dat ook lastig is natuurlijk met Yinthe ook 'rondlopend' in huis. @peertje, hier ook zo'n temperamentvol mannetje, wij noemen hem al 'Godzilla'. Pffff...je hebt je handen er vol aan . Arme Tess heeft het goed te pakken . Hoe gaat het vandaag met haar?
Pff.. ik zie tegen de opname van vanmiddag op. Merk dat ik erg moe ben en maak me toch wel zorgen om de groei van Luuk. Vanmorgen gewogen dus nu heb ik een goed ijkpunt voor de andere ochtenden. Vanmorgen woog hij 8140 gram. Ik hoop zo dat de sonde niet terug hoeft. Vanmiddag gaan ze hem ook weer wegen in het ziekenhuis en dat vind ik spannend.