patroeschka; phoe dat is niets! misschien nu over vermoeid nu? benieuwd of hij al wat geslapen heeft?
Moeeeeee, maar weekend . Er waren meer kindjes op het kdv met dezelfde 'klachten' als Owen, dus schijnbaar heerste daar toch iets.
phoe marleen das heftig ja om zulke foto's te moeten maken honeyy weet niet of die reclame die ik bedoel echt nieuw is eigenlijk hoor, maar reclames laat ik meestal niet zo op dus voor mij issie nieuw patroeschka ow jee meid maken ze je het zwaar??? *knuffel* (ow zie nu dat het alleen Devin was, hoe gaat het nu?) gisteren naar renesse geweest, begrafenis van dat meisje, we zijn zelf niet naar de begrafenis geweest maar zo'n 6 man van de band wel (vond het zelf wel erg veel voor een 'delegatie' van de band dus daarom ben ik maar niet meer gegaan, en ben al zo'n emo-doos dus dan blijf ik liever weg) maar het schijnt HEEL "mooi" te zijn geweest. Lisa heeft een mooi afscheid gekregen, hoe triest het ook is. daarna nog even met z'n allen naar de ijsboer gegaan, die bestaat 25 jaar en daar zou vandaag een afterparty zijn. we hadden een felicitatie gemaakt en die hebben we wel gegeven, al is het dan niet op zo'n feestelijke manier als dat we eigenlijk van plan waren. 's avonds naar de 'nachtmarkt' in goes geweest (van 19.00 tot 24.00 duurt ie dus eigenlijkl avond markt) wel gelachen toen we langs het kraampje van 'sundepil' liepen, waren 3 meiden van plan die troep te kopen en toen we dat zagen riepen angelique en ik 'niet doen! trap er niet in!' en toen hebben ze het ook echt niet meer gedaan. we hebben het zelf wel gedaan allebei en daar bij de demo werkte het prima maar het setje wat we mee naar huis kregen werkte voor geen meter! die verkoper keek niet blij! hahaha .. tja sorry hoor, moet je maar goed spul verkopen! yinthe is de hele tijd wakker en vrolijk geweest.. nog een rompertje gekocht voor haar broertje ; 'ik heb 9 maanden vast gezeten' (zwart met streepjes) we vonden hem echt heel leuk! geen aanvullingen of foto's meer voor op de site dames????
morning! schoonzusje is gistermiddag bevallen van een dochter genaamd t.atum! 53cm lang! en 3780gram! we gaan er morgen ff heen denk ik. tess is sinds gister ziek, koorts, denk dr oortjes want daar zit ze wel steeds aan, dus ff aankijken en anders ff ha bellen..... vandaag hebben we ook buurt BBQ, dus nog ff hetr een en ander voorbereiden tot later meiden!
hey! gefeliciteerd! das een flinke dame ! (qua lengte dan toch?) beterschap met Tess!!!!!! en veel plezier op de buurt BBQ!! laters!
Hier weer vroeg dag, half 6 allebei wakker. Is niet erg, maar Devin moppert zoals altijd 'zucht'.. Gelukkig neemt mn man het straks rond 9 uur over en kan ik naar bed
allebei om 6 uur... vroeg hoor... gelukkig kun je straks nog ff horizontaal! hier begint de kleine dame nu aan wakker worden te denken. zo te horen zal het niet lang meer duren, ze ligt al een beetje te woelen. gistereavond buurtBBQ gehad, toen sliep ze om 22.00 uur geloof ik ongeveer. dus mag niet klagen. had ze in de kinderwagen bij ons staan, en op het laatst begint het ineens ZWAAR te storten, waaien en onweren dus dat was RENNENNNNN hahahahaha lache hoor. toch stiekem beetje blij dat we niet in ons tentje in Renesse zaten
Morgen, nu is Owen weer beter en heb ik het te pakken ***zucht***. Vreselijke hoofdpijn en keelpijn en gewoon niet fit . Vandaag maar rustig aan doen, morgen laatste maandag extra werken. Dan kan ik dinsdag en woensdag weer bijkomen, lees: beter worden . @Wendy, wel fijn dat het een mooi afscheid was, hoe triest het ook blijft natuurlijk! Zal even kijken voor een foto voor op de site, dan zet ik 'm hier wel neer. Alhoewel, hier verkleint die wel aanzienlijk geloof ik...kan ik 'm beter mailen. Even je mailadres weer gaan opzoeken. @Peertje, ook hier gefeliciteerd met je tante-zeggertje!
goede avond!! Wendy; fijn dat het afscheid toch nog mooi was! het kwam er goed uit gister! haha zou ook niet graag in een tentje willen zitten met dit weer Patroeschka; Gaat het al wat beter met Devin? WAnneer had je de uitslag van het bloedprikken? peertje; dat is indd best een grote dame! Gefeliciteerd!! hoe gaat het met Tess? X
blehhhhh wat een klote nacht... allebei veel wakker gelegen, gedroomd, yinthe d'r nannycare ging af, en lud had heeft de vroege dus de wekker ging ook nog om 4.30 uur bah! debby heb de foto's ontvangen! en ze staan erbij inmiddels. beterschap!!! hopen dat het vandaag een beetje vol te houden is met werken terwijl je zo beroerd bent.. hey dames, wat is eigenlijk de bedoeling voor onze ukkies met die nutrilon? want ik zie net stap 4 en 5 dreumesmelk op tv, moeten ze echt tot dan toe nutrilon drinken? hoe werkt dat allemaal???
goeiemorgen meiden, hier een druk maar leuk weekend gehad! @peertje, gefeliciteerd met jullie nichtje! @wendy, die vervolg stappen doe ik niet aan, Mika gaat over over de gewone melk... balen van je korte nachtje, hopelijk kun je bijslapen.... enne jongenskleertjes, weet niet van welk merk je houdt, maar Noppies heeft leuk spul, evenals Dirkje, Feetje, BFC, Z8 etc...en als ze iets groter zijn VINGINO of Gaastra!! geweldig!! en er mogen natuurlijk geen sportschoentjes ontbreken, haha....ben helemaal weg van jongens-shoppen, haha... heb nog 2 grote sporttassen vol met deze merken, dus mocht je interesse hebben.... @miza, lees op hyves dat het me Thijs wel goed gaat, dat er kracht in het armpje zit @valentino/mercedes, heb laatst nog foto's van hem gezien...gaat ook wel goed, moet volgens mij wel tzt geopereerd worden. @expo, ja die uitverkoop was niet goed voor mijn beurs haha.... @debby, hoe gaat het nu met je? @all, vrijdag hebben we een muurtje in de kamer geverfd, en straks g ik de lijstje ophangen, erg leuk al zeg ik zelf! zaterdag een bruiloft gehad en gisteren naar de Roompot geweest in Arcen, mijn ma en zus hadden daar een huisje gehuurd! Luka is nu weer naar school, Mika ligt in bed, en nu kan ik even bijlezen en dan poetsen....
goede morgen!! Wendy; phoe dat is dan een vervelende nacht geweest! vanavond er lekker vroeg in! Volgens mij mogende kleintjes met een jaar op volledige koemelk. Denk dat als je dat niet wilt of je kleintje niet lust dat je dan op de opvolgmelk blijft zitten! luukske; klinkt als en leuk weekend!! Misschien stomme vraag maar lees dat stukje van Miza.. wat is er met dat zoontje? klinkt echt ernstig! Hier ook een lekker weekend gehad! het was iniedergeval heerlijk weer!! zaterdag verjaardag van ferry gevierd & zondag een eerste verjaardag gehad.. ik zit te dubben over esmée har verjaardag, ze is op een vrijdag jarig maar op die dag zelf kunnen erg weinig mensen. Dus zat ik te denken om het zaterdags te doen en vrijdags iets leuks met zijn 3e. maar weet het nog nit zeker.. wat zouden jullie doen? X
hoi meiden.. kom even zwaaien.. ik verwaarloos jullie behoorlijk sorry daarvoor heb momenteel zo veel dingen aan mijn hoofd.. hoop dat als alles weer een beetje lekkerder loopt ik weer een beetje mee kan kletsen.. nog even foto van me kleine grote man
Over gebroken nachten gesproken...om een uur of 1 hoorden we een schaap blaten en daarna plons. Arnoud ging naar beneden (ik dacht plassen) en daarna nog verder naar beneden (ik dacht wat drinken), maar hij kwam maar niet terug. Dus toch maar even ook naar beneden gegaan om te kijken. Was hij bij het schaap gaan kijken en die lag dus in de sloot, arm schaapje. Dus die hebben we uit de sloot getrokken (althans ik moest het doen, want het stomme beest ging naar mijn kant toe, terwijl Arnoud naar de andere kant liep om hem daar eruit te trekken). En tja...toen moest 'ie weer terug naar het land en dat is een stuk omlopen (arme Arnoud, die heeft het schaap nog een stuk getild ook!). Vandaag voelde ik mij gelukkig weer 'fit', maar nu was Arnoud ziek. Hahaha, we wisselen elkaar gelukkig wel af . Hij had vandaag 'gelukkig' vrij omdat ik extra moest werken. Nu maar even kijken wat hij morgen doet. @Wendy, ga zo direct even kijken naar de site, leuk!
mrsnuke; wat een lekker ding is je zoontje! heb je die foto's zelf gemaakt? Debby; dat was een avontuurlijke nacht dan! was het jullie schaap?