jootje: zou t aan de maand liggen hier word ze draak genoemd debby: hahaha ook al zo'n figuur! nou nog niet zo goed marleen: suc6 meid, komt vast goed! en ddat ie nu zo goed eet, zou ik als standpunt blijven houden...die groei zal vast wel een keer komen.....
marleen snap goed dat je het spannend vind hoor! maar qua gewicht heeft hij nog heel wat in te halen he? ik was zelfs al een beetje verbaasd dat hij nog 'zo veel' weegt als hij nu doet. als je kijkt naar dat het zo lang zo slecht ging met eten... toch? meisje van hier is net ietsje jonger en die zit nog onder de 8 kg zelfs. ik denk (en hoop ook) dat dat gewicht nu wel bij zal gaan trekken hoor! maar goed, vanmidddag in het zh zullen ze je daar vast beter over gerust kunnen stellen. thnx meiden allemaal.. ik zal het zeker rustiger aan gaan doen nu... voer bijna geen steek uit en heb al een paar uur geen buikpijn gehad en vannacht ook niet.. vanmiddag moet ik wel naar cb te voet maar dat is wel lekker om ff te wandelen... auto van ludwi is goed kapot; reparatie gaat zo'n 650 euro kosten en hij moet hoognodig een grote beurt (wisten we al) en een apk dus zullen volgende week (24e; heilige st salaria) weer niet na te hoeven denken waar we ons geld gaan laten, 1000 euro daar van mag naar de garage...
@ Marleen: Succes met Luuk voor zn ziekenhuisopname. En wat Wendy al zei, ik vind het nog heel wat hoor, ruim 8 kilo voor als het al die tijd zo slecht is gegaan... @ Wendy: Succes op het cb en balen van de auto zeg! Dat zijn geen leuke bedragen meer.
yinthe is weer goed gekeurd... ze zit met omtrek hoofdje en gewicht nu precies op het gemiddelde, met de lengte niet, ze is een beetje klein.... al met al ben ik dik tevreden prikjes deden flink pijn.. en ze is nu nog erg jengelig.. hoop dat het snel over is voor haar! kreeg wel te horen dat ze wel HEEL erg sterk is..? ons kleine hulkje
Marleen, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Hoe is het gegaan? En zijn groei is al goed voor wat hij al die tijd binnen heeft gekregen. Ik denk dat Owen nu rond de 9 kg weegt, dus het scheelt niet heel veel met Luuk .
hoi! Ik kom even zeggen dat mijn kleine Tristan vandaag 1 jaar is geworden! Zo vreemd dat het al een jaar geleden is...
Marleen, hoe is de opname gegaan? Wendy, hoe gaat het metjou? Peertje, hoe is het met Tess? Knapt ze al op?
grietje: nog van harte!! debby: haha ach zolang t droog is vind ik t niet zo erg! tess gaat nog niet zo: veel hoesten, daardoor steeds huilen, dus ook snachts, en maar hangen en verder niets willen....weet niet hoe lang ik dit moet aankijken?! ben gelukkig morgen vrij! marleen: hoe is t??
Misschien anders toch even langs de ha Peertje? Hier ook een meid met karakter, pfieuw Ga zo de uitnodigingen schrijven voor C en D hun verjaardag. Wilde eerst met foto etc doen, maar vind t toch teveel werk *oops*
@alle jarige kindjes, nog gefeliciteerd!! @wendy, jeetje schrikken zeg....doe echt rustig aan, want het is echt veeeeeeeel te vroeg!! @debby, hier ook zo'n hekel aan die ijzige kou!! Owen drinkt ook al zo goed uit het pakje!! @jootje, niet al te veel van aantrekken over de gewichtjes van de kindjes....hier eigenlijk steeds het tegenovergestelde moeten horen....Luka is altijd veeel te licht (geweest), hij is nu rond de 18 kilo en is 6 jaar!! maar ons "ex"prematuurtje is gewoon niet grof gebouwd!! @marleen, hoe is het gaan? enne Luuk is niet echt veel lichter dan Mika, misschien gaat hij een inhaalslag maken. wat leuk dat hubbie met Roel naar de intocht is geweest. @all, ik ben toe aan een paar uurtjes slaap, haha....avonddiensten zijn vermoeiend, vanavond nog 1, en het weekend ook weer....vrijdag etentje van het werk, dus denk dat ik overdag maar een oogje dicht druk!!
Grietje: nog gefeliciteerd met Tristan zijn verjaardag!! Leuke dag gehad? Marleen: hoe is het in het ziekenhuis gegaan?
Sorry even een ego berichtje. Ben zo moe van deze intensieve dag... Ik kopieer even een stukje van FB: We zijn weer terug uit het WKZ. Pff... wat een dag.... Drie verschillende artsen hebben geprobeerd een infuus te prikken. Uiteindelijk op 6 plaatsen geprobeerd, maar het ging steeds mis. Luuk natuurlijk helemaal overstuur. Uiteindelijk hebben ze hem onder narcose gedaan en toen het infuus geprikt. Wat moet ons manneke toch veel meemaken. Gelukkig weer thuis met zn allen. Hij was gisteren opgenomen voor een OGTT (glucose intolerantietest) en dan moeten ze elk kwartier bloed afnemen dus daarom een infuus om daar het bloed uit te kunnen halen. Dit zou "kindvriendelijker" zijn dan elke keer apart prikken, maar uiteindelijk werd het zo'n drama dat het toch nog heel belastend voor hem was. Ze onderzoeken tijdens zo'n test ook nog veel andere dingen op stofwisselingsgebied. Gisteren hadden ze al een infuus geprikt, maar die deed het vanmorgen niet (zat verstopt) en daarom moest de oude er uit en een nieuwe erin. Gisteren ging het ook al niet lekker, moest meerdere keren prikken, maar vandaag was helemaal rot... __________________
tsjonge jonge das ook wat marleen... zo vaak moeten prikken willen voorkomen maar het hiermee nog net zo erg of iig behoorlijk zwaar maken voor hem.. tis zonde! hoe gaat het nu met Luuk verder? het goede eten, is dat wel gewoon door gegaan? ff bijkomen vanaaf meid, rustig aan doen! en een dikke knuffel aan Luuk en Roel! ps hoe had Roel nog gereageer toen je gisterenochtend had verteld dat jullie weer naar het zh moesten?
@Wendy: Nu gaat het wel weer met Luuk, maar hij is wel moe van de narcose en de intensieve dag. Hij eet nog wel gewoon gelukkig. Vanmorgen moest hij nuchter blijven en kon pas om 14.00 uur eten. Roel reageerde vrij luchtig om het nieuws dat Luuk weer naar het ziekenhuis moest. Ik had ook uitgelegd dat hij weer snel terug zou komen. Net hebben ze de hele tijd liggen kroelen op een kleed op de grond
Wendy;Phoe dat is schrikken! gewoon maar rustig aan doen hoor! he balen zon tegenvaller van de auto! Peertje; hoe gaat het met Tess? Marleen; phoe wat een pech zeg! wwas zeker een mooi moment hoe ze samen aan het kroelen waren? ik denk dat ik het gemist heb maarhoelang moet luuk blijnven? Xx