November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Luuk was gisteren opgenomen en mocht vandaag weer naar huis. Hij is dus weer lekker bij ons en ligt in zijn eigen bedje.

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Marleen:bah, wat naar weer allemaal! wat moeten jullie toch steeds wat mee maken :(

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Soms is het maar goed dat je niet alles van tevoren weet... Hier had ik echt geen rekening mee gehouden. Je, denkt; "even naar het ziekenhuis voor een onderzoekje" Soms lijkt het wel of alles tegenzit bij Luuk en hij blijft maar vrolijk... Bijzonder manneke

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    marleen jullie hebben heel veel pech mt de gezondheid van kleine luuk maar o zo veel geluk dat hij er zo mee om gaat nu zelf!

tot 14.00 uur nuchter blijven!!??
    das wel erg lang voor zo'n ukkie!!!
    hadden ze hem niet om 9 uur op de planning kunnen zetten dan???

fijn dat roel het niet zo heel erg vond deze keer!
    en dat ze zo liggen kroelen samen is natuurlijk een genot voor jullie ogen!

wanneer krijg je nu de uitslag van die bloedonderzoeken?

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @wendy: Hij moest nuchter blijven voor het onderzoek. Dat zou om half 9 starten en het duurde 3 uur. Door alle toestanden konden we pas iets over half 11 starten en was het uiteindelijk 2 uur voordat hij weer wat mocht eten. De uitslagen duren enkele weken dus duurt helaas nog een hele tijd.

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    owww op die manier...... dan snap ik het maar ist nog steeds zielig... en dan nog zo lang moeten wachten op die uitslagen..

maar goed, dat hij inmiddels zelf zo goed eet is natuurlijk wel heel fijn in afwachting van die uitslagen. zo denk ik nog veel moeilijker zijn als hij ondertussen nog steeds niet eet...

wat zeiden ze nog van zijn gewicht in het zh ???

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wat een kranig mannetje is Luuk toch zeg!

Nou meiden, hier wederom opgezette klieren en last van mn keel, hoofdpijn en weer verhoging.. :( t houdt niet op..

Straks naar t UWV in Alkmaar voor een gesprek met de arbeidsdeskundige.

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    beterschap (wederom) en succes in alkmaar!!!

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Patroeska: beterschap!
    Hier beginnen we met z'n allen ook weer opnieuw te snotteren...

Marleen: Het is idd een geluk dat Luuk het zo goed oppakt steeds weer.

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Hier weer thuis van cursus BHV. nu even lekker voor de tv hangen met Denise, terwijl Lianne aan het slapen is!

Ik zal straks nog even foto's maken van het dekbedovertrekje. Hij is af en staat zoooo schattig in Lianne haar ledikantje. Ben er ook best wel een beetje trots op...

Straks eigenlijk nog even om s'klaas kado's uit, maar heb er zooo geen zin in.. wel om te shoppen, maar niet om de kou in te moeten ;)

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Jootje: Ben benieuwd naar het dekbedovertrekje. Ik ga ook zo op pad om sintinkopen te doen. Roel gaat met opa weg en oma en ik en Luuk gaan richting winkels.

@Patrouschka: Beterschap. Blijft tobben zeg!

@Peertje: Een dikke knuffel voor je zieke meisje.

@Wendy: Hoe is het nu met je? Buikje weer zoals het zijn moet?

Even een foto van mijn schatje spammen:

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marleen, wat heeft Luuk zich toch goed gehouden...wat een gedoe allemaal, hopelijk kunnen ze nu ook iets van die onderzoeken maken....ik bedoel, dat ze gewoon duidelijkheid krijgen over het hoe en wat in Luuk's lijfje!

@all, vandaag met mijn ma naar de ikea geweest, dadelijk frietjes eten, en dan lekker bankhangen!! ben echt kapot, en ga vanavond maar bijtanken, haha....

13. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    marleen: pff heftig weer zo'n ziekenhuisbezoek...voorlopig even klaar met bezoekjes???
    gaat t eten nog steeds goed???

patroeschka: beterschap meid!

jootje: oo ben benieuwd naar je creatie!!! hier de sintkado;s al binnen, gelukkig!

hier: vanmorgen tocg maar met tess naar de HA geweest, hij denkt toch een virus, dus uitzieken, als ze morgen nog koorts heeft dan krijgt ze een kuur, dus even aankijken....t gaat nog niet geweldig, al heeft ze vanmiddag wel weer 1,5 broodje op, dus wie weet gaat t nu de goede kant op!
    job heeft gisteravond alles onder gespuugd, wist niet dat een kind zo veel kan spugen zeg! hij is vandaag wel weer naar school en ben niet gebeld dus zal wel goed gaan!
    zelf ben ik aan de diarree en ben heel weeeïg in mn buik,.....mmm daaar zit ik nou net niet op te wachten:(

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Gesprek ging goed, ruim een uur daar gezeten. Kwam er op neer dat ik voorlopig mijn 'oude' werk niet kan doen (kdv en productie) omdat dit te zwaar is. Nu mag ik op zoek naar vrijwilligerswerk.

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Eventjes kort want esmée mopperd maar MARLEEN; waaauww wat een schattjee!!! ( mis de poppetjes met hart oogjes!) lekker vrolijk ding!! :)

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Haha, moet een beetje lachen om je reactie. Schatje he... Hij blijft gewoon vrolijk ondanks alle dingen.

17. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Wat een lieverd! wat ziet hij er goed uit!!

18. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Van harte Jayson!!!

19. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    #1019 grietje 77, 17 nov 2011
    Laatst bewerkt: 17 nov 2011
    Het was trouwens een hele leuke dag hoor Tristans verjaardag!

(Vandaag heeft Tristan zijn prikjes voor 1 jaar gehad, hij was heel flink. Hij weegt ondertussen 9,940kg en meet 75,5cm :)

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    dom dom...ben ik weer een foto van het dekbedje vergeten te maken..
    heb nog steeds een hoofd als een vergiet bij tijden ;)

Deel Deze Pagina