November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Marleen: wat een schatje is Luuk toch ook! vrolijk mannetje :)

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

jayson is al jarig geweest 7 nov.. maar waarom mijn banner nou niet klopt snap ik niet

3. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Bekijk bijlage 199804
    wilde even foto'tje delen...(sommigen hebben hem wellicht al gezien op fb/hyves)

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ooohhh Jootje wat mooiiiii!!! Je mag terecht trots zijn hoor :)

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    marleen
    wat een geweldige foto van jullie kleine bikkeltje!!! hij is zo mooi en lief om te zien!!!
    is het nog gelukt met de sint inkopen???
    met mijn buik is alles goed, alleen ben behoorlijk misselijk omdat onze kleine man zo graag koprolt.. blehhhh

luukske
    gezellig een dagje ikea!
    nog wat gekocht? en beetje bijgekomen nog gisterenavond??

peertje
    blehhh gaat lekker bij jullie! beterschap voor jullie allemaal!!!

patroeschka
    fijn dat het gesprek goed ging!
    wat voor vrijwilligerswerk ga je zoeken?

grietje
    hoe ging het met de prikjes? Tristan er niet te veel last van gehad??

jootje
    potverdorie toch, zien we het dekbedje nog niet!
    ;) ;)
    wel een hele leuke foto van de meiden zeg!
    dus denise heeft krullen van dr eigen en lianne niet? das grappig!!

mrsnuke
    volgens mij heb je een banner die enkel aftelt tot een jaar dus dan gaat hij daarna niet meer verder...

vandaag weer zwemles voor yinthe.. blehhhh ik word daar zo moe van! gelukkig kan ludwi ook mee dus denk dat die maar lekker alleen het water in gaat met haar en dan kan ik het ietsje rustiger aan doen.. moet vanmiddag ook nog boodschappen doen en de luchtest (bloedprikken)
    ik ga ook maar eens een foto spammen; hier is mijn prinsesje met haar nieuwe jasje!

6. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Mrs Nuke: ik dacht het eigenlijk al maar kwas niet zo zeker meer. alsnog van harte hé.

Wendy: Tristan heeft vandaag een beetje verhoging maar alles ziet er nu nog goed uit. De arts vertelde dat hij in de komende 10 dagen 3 dagen ziek kan zijn met koorts en hoesten. Het kan ook dat hij helemaal nergens last van heeft. Laten we hopen hé.

Bij het prikken zelf bleef hij rustig. Hij gaf geen kik bij de eerste maar bij de tweede prik werd hij wel boos :)

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Marleen: Petje af voor Luuk! Dat hij zich zo goed en kranig houdt, wat een dapper ventje.
    Leuke foto!

@ Luukske: Nog wat gescoord bij de Ikea? Maar het is daar sowieso al leuk he, ook zonder wat te kopen.

@ Peertje: Beterschap voor Tess.

@ Jootje: Ben ook erg benieuwd naar het dekbedje hoor. Lieve foto van je dochtertjes. En wat een mooie krulletjes heeft je oudste.

Hier zijn de meeste inkopen voor de Sint binnen. Maar het si zo oneerlijk verdeeld. Heb echt totaal geen idee wat ik voor R. moet kopen. Hij is namelijk 3 dagen later ook nog jarig, en alles wat een jongen van die leeftijd leuk vindt/nodig heeft hebben we natuurlijk al in huis. Ik heb dus een paar badspeeltjes gekocht, een klein duplo cadeautje, en de Disney dvd die ik voor J. heb gekocht heb ik maar beide namen opgezet.
    Voor J. heb ik me helemaal uitgeleefd: houten treinset, lego, Cars dvd (voor samen dus), Winnie de Poeh mens-erger-je-niet spel, tekenblok met kleurpotloden, en ook een paar badspeeltjes.
    Wil nog een puzzel kopen, heb een hele leuke gezien, en dan nog een chocoladeletter erbij en dat is het dan. Een zak vol, maar toch niet overdreven met de uitgaven.
    Zaterdag komt de Sint hier in de stad aan. Gaan we wel kijken natuurlijk. En dan zaterdagavond weer schoentje zetten.

8. LittleMonsters

klopte hihiih heb nu weer een nieuwe :D :D
    mooie jas!

9. LittleMonsters

Mooie meiden!

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Marleen, wat een mooie foto van Luuk! En heerlijk dat hij zo vrolijk blijft. En wat lief dat Roel lekker met hem heeft liggen kroelen toen Luuk weer thuis was.

@Wendy, oooooh die misselijkheid kan ik me nog als de dag van gisteren herinneren. Blegggghhhh.

@Peertje, hoe gaat het bij jullie met de ziekenboeg? Is Tess weer aan het opknappen?

@Luukske, hoe gaat het met jouw mannen?

@Jootje, wat een mooie foto en een prachtige krullen (ik ben jaloers met mijn eigen stijler dan stijl haar :().

@Patroes, beterschap meis. En vrijwilligerswerk, red je dat wel qua uren/vermoeidheid?

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij moeten dinsdag weer naar de ka met Owen. Ben toch wel benieuwd wat ze zegt van het eten (of eigenlijk geen stukjes eten van Owen). En ook hoe zwaar en hoe groot hij is, volgens mij is hij echt klein.

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Jootje: Ah.... echt een lieve foto van je twee meisjes!

@Wendy: Balen dat je je misselijk voelt. Moet je dan ook echt overgeven of dat niet?

@Debby: Spannend, naar de kinderarts. Ben ook benieuwd hoeveel hij nu weet en hoe lang hij is. Verder doet hij het hartstikke goed toch? (op de stukjes na). Ontwikkeling gaat super als ik je berichten zo lees.

@Coco: Heel herkenbaar met de sinterklaascadeautjes. Voor Roel weet heb ik best veel gekocht, voor Luuk een stuk minder, want we hebben al zoveel voor zijn leeftijd en hij beseft het nu toch nog nauwelijks.

13. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    tnx op de reacties van mijn meisies. Denise heeft idd krullen en Lianne is stijl! Ze zijn qua uiterlijk en innerlijk totaal verschillend.

Debby:ben benieuwd naar wat de KA gaat zeggen. Nog geen stukjes willen eten hoeft op zich niet heel erg te zijn, krijgt ie verder wel genoeg binnen?

wendy: misselijkheid is zooooo niet leuk!

s'klaas kado's: ik kom er maar niet aan toe om alles te gaan halen. Heb alwel wat voor de dames. Heb voor Lianne ook gewoon wat leuke flanellen pyjama's erbij gedaan, jurkje, en wat speelgoedjes.

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    vandaag overdag weinig last gehad van het getrappel e.d., alleen maar van genoten!
    eerst bij het zwemmen, dat was leuk weer.. Yinthe is echt een waterratje! heerlijk om haar te zien genieten in het water!

daarna met vriendin naar zh geweest voor lunchtest (bloedsuiker) was wel gezellig om samen te gaan, moesten toch allebei..

daarna met die vriendin nog naar de stad geweest.. onze mannen waren thuis met onze meiden en wij hadden de hele middag voor onszelf en dat was geweldig! gewoon eens ff lekker ontspannen en op pad zonder ergens rekening mee te hoeven houden... :)
    wel leuk want we heten allebei wendy en zijn allebei zwanger (zij 1 weekje verder dan ik) en vinden veel dezelfde dingen leuk!

nou ik ga morgen weer terug lezen..
    slaap lekker allemaal!!

15. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Ja! Tristan heeft gisteren zijn eerste stapjes alleen gezet!!!

Super grappig, ik was in de keuken en ik hoor Tristan achter me. Ik draai me om en ik zie hem zo nog enkele stapjes naar me toe zetten. Ik schrik en klap in mijn handen waardoor Tristan vrolijk gaat dansen en zijn evenwicht verliest. Ik vang hem op en knuffel hem helemaal plat :):)

Ons bezoek was vragend aan het kijken omdat ik net had gezegd dat Tristan nog net niet kon stappen... zij waren dus getuige :)

Wendy: niet leuk dat misselijk zijn... en toch ben ik soms een beetje jaloers op je. Het verlangen naar een baby in mijn buik groeit weer. Toch zullen we hier nog een beetje (moeten) wachten.

@ sinterklaarcadeaus: ik heb enkel een klein cadeau voor mijn mannetje (een treintje)

@ jootje: mooie kindjes!

@ debby: zolang Owen maar gezond is! Doet er niet toe hoe groot of klein hij is. Hopelijk krijg je positieve feedback ivm het eten.

Hier zegt iedereen dat Tristan best wel een grote kerel is terwijl hij voor alles precies op pc 50 zit, dus zo groot is dat nu ook weer niet denk ik. Ik had verwacht dat hij al goed boven de 10kg zou zetten maar hij was er nog net niet bij het bezoek aan de arts

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    wendy: is lekker hé, even zonder kids op stap! ben gisteren met 2 collegaatjes wezen high tea'en, heerlijk even! heb er ook zo van kunnen genieten!

Wel toevallig, beide wendy, zelfde interesses en de kans op tegelijk bevallen ;)

Tristan: goed zo jongen! :)

17. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    #1037 grietje 77, 19 nov 2011
    Laatst bewerkt: 19 nov 2011
    Spam! :)

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Grietje: Wat goed van Tristan zeg en wat een leuke foto. Superstoere loopauto hoor.

Hier vanmiddag Sinterklaasintocht gehad. R. heeft er weinig van gezien. Het was precies rond zn slaaptijd dus hij was moe en hangerig en toen liep het ook no eens allemaal uit, want de boot met Sint en Pieten moest nog even wachten omdat er nog een waterbus aankwam, dus toen ben ik R. maar thuis op bed gaan leggen en mijn man en J. zijn gebleven.
    Nadat R. een uur geslapen had zijn we naar het winkelcentrum gegaan, daar waren de Sint en Pieten toen ook. R. heeft erg veel indrukken opgedaan en was achteraf helemaal uitgeteld, maar hij vond het erg leuk. En J. ook. Die heeft nog een chocoladeletter gekregen van een Piet.
    En zo lief... Een Piet stak zn hand vol pepernoten uit. Een normaal kind zou de hele hand leeggraaien, maar J. pakte heel lief één pepernootje ervanaf, zo schattig....

19. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    tromgeroffelll
    eindelijk mijn dekbedovertrekcreatie...
    Zo heb ik hem overdag....

Bekijk bijlage 200274

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Bekijk bijlage 200275

en zo 's avonds...dan vouw ik de bovenste rand om en verschijnt er een andere tekst :)
    (zie nu dat ik de flap wat scheef heb gelegd, lijkt nu net of de letters scheef zijn...is niet zo hoor ;) )

Deel Deze Pagina