November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Luukske: Ideaal, even shoppen bij Cranenbroek ;) Ben erg benieuwd naar de speelgoedkist.

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook even druk met een ziek mannetje, Ryan. Koorts en hij hoest als een zeehondje.

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Heb wel meegelezen dames maar even geen tijd gehad. Drukke week, sinterklaasfeest op mijn werk.

Honeyy knap van je meisje, persoonlijk zou ik haar binnen gewoon lekker op sokken of het liefst blote voetjes laten lopen dan schijnen ze het het beste te leren. Tygo heeft binnen nooit schoentjes aan gehad, altijd of blote voeten of sokken met antislip.

Alle zieke kindjes beterschap!!

Hier gaat alles goed, Isa is heerlijk in haar doen. Ze is heel vrolijk lacht gezellig om zichzelf en is een kleine klimaap. Lopen vind ze nog niet nodig dus dat zal nog wel even duren denk ik.

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    *zucht* Mila heeft sinds eergisteren valse kroep, en nu koorts erbij ocharme, ze is zo hangerig en zielig, zo herken ik haar niet!!! :(

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    beterschap voor alle zieke kindjes.... :(

hier heeft er 1 een paar tellen los gestaan.. eerst had ze het zelf steeds niet in de gaten.. zodra ze het dan wel besefte viel ze spontaan..
    eergisteren in bad met laagje water (15 cm) stond ze ook een hele poos los en als ze het dan in de gaten kreeg keek ze ons aan en begon ze te lachen (om daarna alsnog te vallen)
    echt grappig!

verder topdrukte hier... met van alles en toch ook niks.. dus vandaar dat ik er niet veel ben... sorry!

vanmiddag op pad voor een weekendje roompot.. niet echt zin in maar we maken er maar wat van..

neem de laptop en gsm wel mee dus best kans dat ik daar juist online kom, uit verveling ;)hahaha

doeiii!!!!

6. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ben nu even lekker "alleen"thuis. Lekker TVOH kijken :)
    Kids liggen fris en wel in bed, Dick is op verjaardagvisite. Dus echt even tijd voor mezelf nu!
    heerlijk :D
    Kids slurpen toch behoorlijk energie af en toe. Lianne is echt een stuntkont. klimt de trap al op (tot boven toe) staat boven op haar loopauto'tje en klimt op de kinderstoeltjes om er vervolgens op te gaan staan.
    Ze kan ook al zelf van de bank af komen. Ze is nergens bang voor en leert ook nergens van...ze heeft nu weer een dikke schram net boven haar oog door het vallen. Mevrouwtje wil alleen nog maar zelf stappen! dus ook buiten (maar dan struikel je ook sneller hé)
    Denise is echt haar territorium aan het verdedigen. Wat toch ook wel vaak uitdraait op ruzie met Lianne. Naja Lianne trekt zich er niet veel van aan, maar Denise is dan zo gefrustreerd dat ze begint te slaan, bijten, duwen etc. dus dan komt "agente"Johanna weer in actie...
    maar het zijn wel lieverds hoor :) Maar even tijd voor jezelf is dan echt wel even lekker

7. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    zou nog even wachten..
    blote voetjes/antislipsokjes zijn beter voor de grip :)

8. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Beterschap voor alle zieke kindjes...jeetje wat zijn er veel ziek zeg!

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ow ja, en we hebben eindelijk de feestlocatie, kerk, gemeentehuis geregeld voor onze trouwdag op 31 augustus :D geeft even wat rust..

nu nog een band, fotograaf, bloemist, jurk...zal ik maar ophouden?nog veel te regelen maar belangrijkste is klaar!

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hoi, ik kom even zwaaien, alles gaat goed hoer, maar even geen zin/tijd om te reageren, sorry.
    Tot snel dames.

Liefs.

11. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    LUUKSKE:altijd leuk shoppen!!!:D

lot: haha om zichzelf lachen!!!! grapjas!

debby: hoe is t met ryan?

ineke: ah zielig! sterkte!

wendy: have fun dit wknd!!!

jootje: haha zo herkenbaar! hier hebben we een opentrap en ja....nu toch echt maar traphek(gruwel ervan) maarja mevrouw staat steeds boven:( en nu staat ze als een hooligan aan het traphek te hangen!:D
    leuk die voorbereidingen! tip als fotograaf: marleen??!!!;)

hier: tess weer opgeknapt, vandaag fotoshoot gehad bij marleen, erg leuk!! ben benieuwd naar resultaat!
    en luuk weer gezien, schatje!!!!!!!!

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Schoentjes, ik doe Carmen lekker gewoon leren slofjes aan. Blote voetjes worden hier snel koud.

Enneh, prachtige dag gehad vandaag, wel druk dus Carmen moest net even stoom afblazen in bed. Lekker verwend met een woezel en pip namenboekje, knuffelpopjes, kleertjes en HEMA bonnen. Van ons mijn bloedkoralen armbandje voor Carmen en voor Devin een Dikkie dik boek met naam. En ze hebben vandaag gesnoept vd 'gewone' taart, Devin vond t héérlijk en Carmen vond t echt smerig die moest echt kokhalzen. Helaas zag ik vanavond bij Devin meteen weer op 1 wang vuurrood eczeem opkomen, dus even afwachten hoe dit verder gaat.. gister en eergister hadden ze al een lepeltje koemelk gehad om te provoceren.

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oja en Carmen stapt er op los hihi, zo sweet!

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Patroeschka: Gefelicteerd met de twins!!

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Patrouschka: gefeliciteerd met je kids! Ik hoop dat Devin niet teveel last krijgt van de koemelk..

@Peertje: Was leuk vandaag en je hebt leuke kids! Ik was echt verbaasd dat Tess al zo vlot is. Leuk om te zien. Ik ga zo snel mogelijk aan de slag met de foto's.
    Ik zie Tess al helemaal hangen aan het traphek :)

@Ineke: hoe is het nu met Mila en haar pseudokroep. Kunnen ze best even last van hebben. Luuk heeft het twee keer gehad.

@Wendy: Goed zo Yinthe!! Ik hoop dat jullie weekend toch nog leuk is.

@Jootje: Mooie datum, 31 augustus. Succes met alle verdere voorbereidingen. Is altijd erg veel wat je allemaal moet regelen. Ik had van de week een bruidspaar op gesprek dat ook op 31 augustus gaat trouwen.

Wij hebben vandaag sintviering gehad op man's werk. Was erg leuk. Het was een sinterklaasmusical. Luuk vond de muziek alleen erg hard en moest er regelmatig van huilen. Roel heeft echt genoten, heerlijk om zo'n stralend bekkie te zien.

16. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    hoi, niet bijgelezen hier, oververmoeid.

Allemaal buikgriep gehad, leuk boeltje...

Alleen, bij mij blijft het precies duren en sinds een paar dagen moet ik constant plassen...
    Nu begon ik vanmorgen plots te denken dat ik misschien terug zwanger ben.

Eigenlijk kan het niet, strikte pilgebruikster.

Maar toen kreeg ik vandaag zo'n zin in drop dat ik toch maar mijn vriend heb ingelicht. Hij schrok niet echt, en zei dat ik dan gewoon maar even moest testen. We zouden ook liever nog wat wachten.

(huis kopen enzo... we wouden ervoor gaan tegen 2013...)

donderdag moet ik ongi worden, dus ik wacht dat maar eerst even af, gelukkig niet zo lang meer

srry, beetje ego

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Patroescka, nog gefeliciteerd met Carmen en Devin.

@peertje, hoe was de shoot? Tess weer helemaal beter (las geloof ik nog dat ze weer koorts had/heeft?)?

@Wendy, hoe was jullie weekend weg? Ondanks dat je er geen zin in had, heb je toch nog een beetje genoten?

@Ineke, hoe gaat het met Mila?

@Marleen, arme Luuk, te harde muziek :). Gelukkig heeft Roel er wel van genoten.

@Jootje, leuk hoor volgend jaar trouwen! Zei van het weekend toevallig nog tegen mijn man dat ik zo weer zou willen trouwen (wij zijn inmiddels 3 jaar getrouwd).

@Grietje, spannend hoor!!!

@Hier, Ryan is gelukkig weer opgeknapt, nu heeft Owen het te pakken (hij is zelfs zo schor dat hard huilen niet meer gaat :-D). en ik ben snipverkouden. Manlief heeft tot nu toe nog nergens last van. Arme Ryan heeft zelfs het Sinterklaas feest op school gemist, maar toen we vrijdagavond thuis kwamen, lag er een pakje van Sinterklaas in de tuin voor hem (hadden ze denk ik van school gebracht, superlief).

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @grietje, ht komt zoals het komt....als je zwanger bent is het toch alleen maar mooi!!

@marleen, Luka kan hier ook niet tegen harde geluiden.
    ik zal binnenkort de foto van de speelgoedkist spammen!

@peertje, hoe gaat het met Tess?
    hier ook een ventje die de trap helemaal opkomt, zonder hulp, we hebben al een paar maanden traprekjes(wat een ondingen) en hij hangt er ook in alsof het niks is...vind het maar niks!

@debby, beterschap met Ryan!

@Patrouschka, gefeliciteerd met de kids!

@jootje, leuk die voorbereidingen.
    enne hier ook wel eens dat Luka zijn plekje verdedigd, alleen trekt Mika zich er niks van aan, want hij duwt Luka gewoon aan de kant!

@honeyy, wij hebben een ruwe leistenen vloer, dus ik doe de kids altijd wel wat aan de voetjes, maar heb Mika nu gebreide slofjes aangedaan, en dat gaat net zo goed als de schoentjes met nopjes(shoesme en oxxy).

@all, gisteren sint bij de oma's en opa gehad, bij mijn moeder had Mika het Vtech sprekende fotoboek en Vtech gereedschapskist, en een zingende kersthond(action) en Luka had 3 dozen lego en ook die zingende kersthond.
    bij mijn schoonouders hebben ze een hoop prularia gehad, hubbie en ik waren er niet zo blij mee, hebben vannacht meteen geselecteerd zodat ze het niet zouden missen, haha...
    mijn schoonouders sparen per kleinkind 25 euro per maand, best een mooi bedrag, dus begrijpelijk dat ze een kleinigheidje doen met 5 december, maar vraag dan even aan ons wat ze kunnen gebruiken, wij hadden genoeg ideeen voor kleine kadootjes...

vanavond is hier sint, Luka krijgt een spel voor de PS3, en de speelgoedkist, en Mika krijgt wat uitbreiding van de Vtech toettoet garage en een sprekende grasmaaier, haha....

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Luukske, herkenbaar dat Mika zijn grote broer ook soms gewoon aan de kant duwt :). Doet Owen hier ook, hahaha. En jammer dat je schoonouders inderdaad niet even gevraagd hebben...leuk vanavond nog een keer Sinterklaas. Wij doen er zelf niet aan, omdat we enerzijds niet zouden weten wat we de jongens moeten geven en anderzijds omdat Ryan al genoeg heeft gehad van Sint (denk ik). Dus met Kerst hebben we een paar kleine pakjes onder de boom.

20. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    patroeschka: nog gefeliciteerd!!!

grietje: oeps...spannend!! nou we horen t wel!;)

debby: ahh das sneu voor ryan! wel lief dat ze t gebracht hadden!

luukske: btje jammer van schoonouders!!!! vraag t dan!!!:(
    ja wij hebben open trap dus dan vind ik een traphek nog erger...maarja heb t lang geprobeerd vol te houden(bij de andere 2 was t wel gelukt zonder!) Maar tess is zo'n draak....*zucht*;)

hier: gister de fotolink ontvangen van marleen....ZOOO GAAF!!! kan niet kiezen;):D.....
    tess is weer opgeknapt en zo'n draak....als mevrouw dr zin niet krijgt....oeeeee.....en dan is t fijne van een broer en zus ook nog is dat ze dr alles geeven:(:cool: ookal zeg ik niet doen, ze vinden dr zielig.....:cool: nou dat is ze alles behalve DAT!

Deel Deze Pagina