November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Peertje: Nou, dan neem je toch alles ;) WHAHAHAHA! Ik vond trouwens nog een kerstbal onder de tafel :)

2. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    hahahaah zal me niks vebazen als dat t wordt;)
    hahaha die mag je houden!!!:D

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Dan heb ik alvast één kerstbal voor onze kerstkaart haha!

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo, eindelijk even een beetje te tijd om hier bij te lezen en te reageren.

@ Grietje: Spannend hoor.

@ Debby: Het is natuurlijk zielig maar ik moest stiekem een beetje lachen om je reactie: His zo schor dat ie niet eens meer hard kan huilen... Maar beterschap!

Ik heb hier bijna 2 weken vakantie. Vorige week zijn we een weekje weggeweest, vandaar dat ik er even niet was.
    Gisteren hebben we een superleuke pakjesavond gehad. Er werd hard op de deur gebonkt, maar de piet was snel weg gerend en toen stond er een grote zak met cadeaus! J. kon er maar niet over uit wat er gebeurd was, zo lief.
    De jongens zijn allebei lekker verwend, vooral J. had heel veel pakjes.
    Nu aftellen naar de verjaardag van R. Dat is over 2 dagen, en dan zijn alle kindjes van ons clubje een jaar geweest, R. is de hekkensluiter.
    Er komt hier denk ik een man of 18/20, verdeeld over de dag. We houden het van 13 tot 20 uur, maar er zullen er daarna wel een aantal blijven hangen en dan gaan de grote mensen, inclusief mama denk ik, lekker aan een drankje. Ik ben deze hele week ook nog vrij, hoef zaterdagavond pas weer te werken, dus ga nog even lekker genieten.

Nou, nu even snel een bakkie koffie en dan de Sintversieringen opruimen.

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @peertje, zonder traprepje? knap hoor....heb ik bij Luka ook meteen moeten plaatsen, dus Mika heeft het van geen vreemde!
    en geweldig zo'n draakje, haha....geven ze haar niet gewoon alles om van haar af te zijn?
    Luka gaat wel tegen Mika in, maar meneertje schrikt niet terug....
    ben benieuwd naar de foto's van Marleen!!

@marleen, las dat Luuk een beetje was afgevallen...wat geef je hem dan van extra calorien?

@coco, het is een drukte van jawelste bij jullie met alles zo dicht op elkaar! je zult wel blij zijn als alle drukte achter de rug is?

@debby, wij hebben Mika ook alleen een kleinigheidje gekocht(aanvullend autootje van de vtech toet toet garage die hij al eerder had) en Luka heeft een spel van Skylanders gehad voor de PS3. voor kerst doen we ook een kleinigheidje, wrs voor Mika wat van smartmax en Luka wat aanvulling voor zijn ps3 spel!

@all, vanavond weer werken, heb4 avonddiensten en dan het weekend vrij....heb niet veel zin, maar ach....straks ook nog zwemles van Luka dus een druk dagje....

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, baal er een beetje van.. Hij eet de afgelopen dagen minder dan hij gedaan heeft (gisteren bv. maar 60 cc pap en voorheen 200 cc). Ik hoop niet dat dit zo blijft gaan, want ik wil de sonde er niet in terug hebben. Groei schijnt wel in ups en downs te gaan dus maar even op de lange termijn kijken.

Om extra calorieen toe te voegen doe ik liga door het fruit en overal schepjes melk doorheen. (door fruit, groente en door roosvicee)

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier 2 zieke kindjes. Carmen spugen en Devin 39.5 koorts..

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ach wat zielig. Beterschap voor Carmen en Devin.

Hier nog één daagje tot R. zn verjaardag. Vandaag het huisje aan kant maken. Vanavond de laatste dingetjes in huis halen. En vanavond als hij slaapt de boel versieren en de chocoladetaart bakken. Ik heb J. beloofd dat hij wat later op mag blijven om te helpen.
    We vieren het eigenlijk pas vanaf 13.00 uur maar mijn vader en zn vrouw komen om 11 uur dus we hebben wel de hele dag door visite.
    Heb zin in morgen. Maar ook wel raar, dan is hij geen baby meer.

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    O, en R. slaapt trouwens nog! Wel weer een rotnacht gehad, hij is weer 3 keer wakker geweest en was weer flink in de weer met hem, maar hij slaapt daarna gelukkig wel al 2 dagen uit. J. toevallig ook al 2 dagen na 8 uur wakker ipv 6.30/7.00 uur, dus ik heb toch al 2 ochtenden uit kunnen slapen.

10. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    coco: oo spannend,...laatste dagje! lekker dat je dan toch nog uit mag slapen;)

patroeschka: beterschap!!!!

luukske: bij die andere 2 was ik denk wat consequenter....;):) ja tis een draak hoor!!! poeh...de ergste van alledrie! dacht dat isa toen erg was...maar dit spant de kroon!!!!! ze vinden dr echt zielig....:(
    werkse maar weer;)

11. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    hoi! gewoon ongi geworden hoor hier. Ziek zijn heeft dus gewoon lang aangesleept. :)

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @coco, balen van die nacht!! R is de laatste in rij van de kindjes toch?

@peertje, idd wordt je was "losser" bij volgende kids, haha....

@grietje, idd ziek zijn kan je cyclus wel wat in de war brengen!

@all, las van wuppie opnieuw zwanger is!! echt te gek voor haar na het verlies van hun kleine manneke vorig jaar!!

verder dadelijk naar de intratuin en met Luka naar de kapper, want de krullen zit niet mooi meer!

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Jootje; haha echt een klauteraapje dus? ;) Wat spannend al zo veel geregeld! ga je je bloemen bij bloemist bestellen? ik ben een bloemist, en heb je kerstwerk gezien.. denk dat je makkelijk zelf je boeket kan maken ;)

patroeschka; sorry!! beetje laat maar alsnog gefeliciteerd! :) leuke dag gehad?

luukske; jammer dat ze voveel prullaria gehad hebben! mja ze hebben iets gehad.. schoonouders hebben Esmée maar overgeslagen dit jaar.

Iedereen goed verwend door sint? de kindjes/ ;)

Kus

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Overgeslagen?? Dat is ook niet leuk!

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Luukse: Ja, R. is de allerlaatste, 8 december, ik liep 9 dagen overtijd.
    Veel plezier bij de Intratuin.

@ Grietje: Opgelucht? Of jammer?

@ Honey: Overgeslagen? Das ook niet zo leuk. Maar nu ik er over nadenk, hier van mijn moeder ook niks gekregen. Wel een zak cadeaus van schoonouders en twee zeer goed gevulde schoenen bij mijn vader.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Peertje, wij kunnen je wel even helpen kiezen als je de link met ons deelt ;). Fijn he zo'n grote broer en zus, hier helpt Ryan Owen ook vaak met dingen....en Owen is net zo'n draak als Tess (alhoewel meisjes wel erger zijn zeggen ze :p).

@Coco, wat heerlijk 2 weken vakantie! Waar zijn jullie geweest? Blijft toch vreemd dat R straks jarig is en alle kleine babietjes alweer dreumessen zijn!

@Luukske, nog even doorbikkelen en dan ben je het weekend lekker thuis bij je mannen :). Oooh dat je het aandurft om naar de kapper te gaan, ik durf nog niet, maar moet eigenlijk wel. Straks denken mensen nog dat Owen een meisje is :D. Maak je even voor en nafoto's?

@Marleen, wat balen dat Luuk even minder eet. Misschien is hij verkouden/ziekig? Dan eten ze vaak ook wat minder.

@Patroes, beterschap met de tweeling!

@Grietje, 'gelukkig' toch ongesteld geworden of had je zelf toch wel hoop gekregen?

@Honeyy, Esmée overgeslagen :(. Dat is ook niet leuk!

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    We zijn weer lekker naar Texel geweest. Maar 4 daagjes hoor, maar toch even lekker relaxed.

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo, huisje versierd. Nu lekker taart bakken.

19. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    grietje
    enn??? ben je al ongesteld geworden???
    ah ja dus!

debby
    het was redelijk, we hebben wel genoten maar weet wel dat ik het nooit meer doe, zo'n weekendje weg met ouders ;)
    wat lief dat ze het kadotje voor ryan nog gebracht hebben!

luukske
    het wat zonde dat ze zoveel troepkadotjes hadden gehad.. das wel jammer!
    maar die 25 euro per maand is ook best goed geregeld!
    maar al met al zijn ze toch wel lekker verwend dus!

coco gefeliciteerd!!!!!!
    hopelijk een mooie verjaardag voor R !!!!

honeyy
    nou das ook nie leuk van je s.ouders!? hoe kan dat ??

ahhhh wuppie zwanger!!! eindelijk!!!!
    hopelijk deze keer een volledige gezonde zwangerschap met een gezondkindje daarna... iemand een idee hoever ze is?

hier zouden we niks aan sinterklaas doen, maar vond het eigenlijk toch wel leuk.. .hihihi
    dus heb alsnog wat kadotjes gekocht..
    voor ludwi een carkit in de auto laten bouwen
    voor yinthe een paar laarsjes, een knuffel en een speelgoedding
    voor BIB een speentje en een mutsje
    voor mij een parfumpje met make up tasje
    yinthe heeft van mijn ouders ook nog een speelgoed zebra gehad om kleurtjes te gaan leren kennen ooit
    en van mijn s. ouders een pyamatje

dinsdag hebben we pretecho gehad en dat was leuk!!!!
    hier onze kleine man:

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

@Coco, gefeliciteerd met je kleine grote man!!! Ook hij is vandaag 1 jaar geworden. Veel plezier vandaag.

@Wendy, wat leuk toch nog een paar cadeautjes. En ik stuur de spullen van het weekend even op, moet vandaag en morgen werken en ben er nog niet aan toegekomen.

Deel Deze Pagina