November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    super hoor! maak je echt mooi!

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hey dames!

mrsnuke; mooie foto's en mooi mannetjemag je trots op zijn op dat 'aapje' ! ;)

schaap
    ahhh das nie tof zeg zo'n nachtelijke reddingsactie. maar gelukkig iig wel in de gaten gehad, je zal het maar niet horen en dat schaap zou daar maar de heel nacht liggen?? :(

nacht
    mijn nacht was nu weer een beetje beter.. gelukkig!
    gisterenavond moest lud eigenlijk naar de repetitie maar ik lag te slapen op de bank en dat vond hij zo fijn voor mij dat hij de repetitie heeft afgebeld om voor yinthe te zorgen zodat ik even kon blijven liggen. zo lief!!!

verder ben ik het even vergeten... :( sorry

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Aaaah Wendy, dat is inderdaad echt lief!

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    wendy; indd lief!! heerlijk om dan even te gaan liggen! Beetje bij tanken!

5. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    debby: haha wat een avonturen met een schaap! is weer is wat anders dan een kind!:D iedereen weer opgeknapt bij jou?!

mrsNuke: wat een lekker ding is t toch!

wendy: oo lekker ff bijslapen! lief!

zondag bij mn nichtje wezen kijken, wat een dotje weer! en zooo klein dan weer naast die reus van mij! hahaha
    tess is nog steeds mopperig, zit niet lekker in der vel, koorts is weg, nu vlekken op romp, dus waarschijnlijk toch de 6e ziekte! vanmiddag naar cb, voro dr prikken, twijfel nog of ik ze laat zetten, op zich is ze niet meer ziek, maar ook niet topfit! ik kijk wel ff.....

job en isa zitten weer op school, raar hoor, voor job is t nu heel anders in groep 3, hij was gisteravond erg onrustig, gaat ok zoveel door m heen.....en isa..ach die gaat gewoon, alsof ze niet is weggeweest!:D

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Weet niet meer wie het vroeg, maar nee, was niet ons schaap. Schuin tegenover ons woont een boer met een paar schapen. En die lopen in het weiland tegenover ons (en soms in de sloot of op de weg, als er ijs op de sloot ligt, hahaha).

@MrsNuke, ben je nog ziek thuis? Dan kan ik binnenkort wel even een bakkie komen doen met de jongens, gezellig!

@Wendy, wat lief van Lud!!

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @peertje, klintk hetzelfde als Owen had, die had ook eerst koorts en daarna de vlekken. Schijnt een soort virus te zijn, maar goed nieuws: de vlekken is het laatste ;). En gingen je eierstokken weer rammelen van je nichtje :D?

En helaas is Arnoud nog ziek, hij heeft koorts en hele erg keelpijn, gaat straks naar de huisarts.

8. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    debby: aaaaahhh wat een schetige foto!!!!!!!!!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanks! Vers van de pers, vanochtend gemaakt (hij heeft een nieuw overhemdje aan en daar wilde ik even een foto van maken, maar meneertje vond de camera wel errug interessant :)).

10. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ja dat idee had ik ook al!
    nou als ik ze zo zonder zwangerschap en bevalling toegeworpen krijg ja, maar nee....nooit meer zwanger AUB!:D

o bah, das niet fijn sterkte met m!

hahah hij kijkt zo grappig!

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    MrsNuke wat een prachtig ventje heb je. Hoe voel je jezelf verder?

Debby heerlijk ventje zeg!

Zieke kindjes beterschap!

Wij zijn zaterdag naar het dolfinarium geweest, lekker warm maar erg leuk vond Tygo het. Ik ben zelf een beetje aan het denken om evt. als gastouder te gaan werken, iemand er hier ervaring mee en tips of voor en nadelen?

12. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    wat ik nog helemaal vergeten was te zeggen!

jullie weten vast nog wel van dat 'vriendinachtig figuur' waar ik ruzie mee heb gekregen vorig jaar....
    nou in juli ben ik haar nog tegen gekomen.. allemaal leuk en aardig doen, net of er niets aan de hand was. erg voor me vinden dat Tara in moest slapen bla bla bla.
    daarna ook nog een sms gestuurd naar d'r dat het gebeurd was (tara) en antwoord opgekregen... 2 weken later hebben we iedereen ingelicht over de zws nu, en nooit iets op gehoord... ook niet op hyves, ze heeft me niet eens toegevoegd op mn nieuwe hyves... helemaal niks!
    das toch wel raar? maar ik zal wel weer iets 'fout hebben gedaan in haar ogen' ... geen idee wat maar dat kan ook haast niet want zij wordt boos om de meest stomme dingen.. en eigenlijk altijd onterecht...
    kapsonetrutje.

maar goed... haar vriend heeft nu besloten te stoppen met de band in Goes (wel jammer, das wel een goeie gozer) en zij zelf was al gestopt vorig jaar, dus nu hebben we er niks meer mee te maken.
    heb haar net ook verwijderd van de andere hyves, ben zo klaar met dat kind...
    is een hele opluchting! nu hoef ik ook niet meer vriendelijk te blijven doen tegen haar vanwege de band want we hebben niks meer met ze te maken!!! :):):)

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hihi Wendy helemaal opgelucht LOL ;)

Hier gisteren naar de uwv arts geweest en ik mag nog thuis blijven voorlopig gelúkkig. Trek t nu al niet, laat staan met werken er bij :(

Voor de rest is Devin echt in een sprong, evenals Carmen, heerlijk en gezellig hier dus ;) maja hoort er gewoon bij. Carmen staat in de box al af en toe met losse handen, gekke griet!

Oja en ik ben nu bijna 3 kilo kwijt, ben zo trots :)

Zal ook ff foto's spammen ;)

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ons lekkere jochie. Hoe sneller en harder met alles, hoe beter. Schijnt ook dat Devin heel veel prikkels nodig heeft wil ie reageren.

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En ons Kaatje Carmen ;)

16. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    lot: oo leuk dolfinarium! je had super weer!
    nee geen ervaring met gastouder

wendy: ja dat verhaal ken ik....hihih...nou mooi toch, ben je er makkelijk vanaf;)

patroeschka: terecht dat je nog ff thuis mag blijven!
    wat een lieve fotos zeg! moppies hoor!
    en jij bent goed bezig!!!!!!!!

hier: bij cb geweest, madam is weer goedgekeurd, is nu 73cm en 10.260gram, prikjes weer gehad, zo zielig! nu in december pas weer met 14 maanden

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hey ja is ook zo maar ergens doet het ook wel pijn. niet dat we geen vriendinnen meer zijn maar dat ze nooit de vriendin is geweest die ik dacht dat ze was.
    heb dag en nacht voor haar klaar gestaan maar ze was het gewoon ECHT niet waard...

18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    vandaag afspraak gepland voor de 20 wkn echo!
    die hebben we nog even een weekje voor we op vakantie gaan .
    hopelijk zal het ons een onbezorgde vakantie opleveren....

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ehm...wilde even reageren, maar ben alles kwijt, even teruglezen.

Oh ja, Lot naar het Dolfinarium geweest, leuk! Vind het alleen zo duur :-S.

En goed van je Wendy, dat je haar hebt 'verwijderd'. Je moet geen energie steken in mensen die ook geen energie in jou steken! En spannend straks de 20 weken echo. Waar gaan jullie heen op vakantie?

Lieve foto's Patroes!

En arme Tess weer prikjes, Owen moet er volgende week aan geloven. En haha Owen is nog geen 8,5 kilo, wat een verschil :D.

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debby het is ook best prijzig ik had kaartje via vakantieveiling gekocht.

Peertje tess alweer haar 11 mnd prikjes gehad, hopelijk heeft ze er geen last van.

Patroeska wat een schatjes zijn Devin en Carmen en wat een verschil.

Deel Deze Pagina