@wendy, jullie kleine man is volgens mij precies Yinthe!! wuppie is "al" de 13 weken voorbij.... enne idd we hebben geen klagen met dat sparen van mijn schoonouders, maar die prulletjes....had dat gevraagd hoe en wat, want we hadden genoeg dingetjes rond/onder de 10 euro die ze wel konden gebruiken....maar ach, Luka is die prulletjes al vergeten, gelukkig maar want ze liggen al in de prullenbak, haha... @debby, nee moet met Luka naar de kapper....Mika mag voorlopig nog niet, ondank hij best lange haren heeft....bovenop gaat het wel, valt het niet zo op, maar achter zijn ze wel lang.... @honeyy, overslaan is ook niet leuk!! hebben mijn schoonouders 6 jaar geleden bij Luka ook gedaan, vond ik niet echt leuk....maar ach....gelukkig krijgt ze er nu nog niet echt veel van mee. @peertje, idd we willen wel helpen kiezen, haha.... @coco, heerlijk dat uitwaaien...wij willen ook nog eens richting de waddeneilanden... gefeliciteerd met R!!! @all, gisteravond gelukkig vroeg klaar met werken....benzo aan het aftellen naar de kerst, heb dan 1 week met de mannen vrij. vandaag teamoverleg ivm de zomerplanning, en vanavond en morgenavond nog werken. verder dadelijk nog even met Mika naar Belgie om iets voor Luka op te halen voor kerst. Mika krijgt een klein doosje Smartmax en hubbie een PS3 spel of lekkere parfum. ik heb zelf ook al parfum besteld bij een kennis van mijn zus....hij werkt bij de afcent(militaire basis van de engelsen en amerikanen) en die kunnen dan taxfree inkopen, en krijgen flinke kortingen...heb een fles YSL van 95 euro nu voor 47 euro!!
goedemorgen ben ik even moe zeg! Denise besloot dat het om 5:15 uur wel tijd was om uit bed te stappen...en daarna niet meer willen slapen natuurlijk... Heb mijn huis al heerlijk in de kerststemming! en ook mijn kerststukkies heb ik al klaar (zal straks wel even foto spammen ) zag een mooie echo foto voorbij komen van wendy's mannetje! wat duidelijk zeg! mooi hoor(stiekem jaloers, want heb bij beide dames nooit zo'n mooi beeld gehad) wuppie: wat fijn zeg! zwanger én al 13 weekjes Volgende week worden Lianne's haartjes voor het eerst geknipt..ben benieuwd hoe dat zal gaan! ben net als Luukske aan het aftellen. Volgende week nog werken en dan gaan we de week voor kerst even een midweekje Limburg (landal greenparks) Zo'n zin in!!
Trouwens Luukske, wat goed zeg dat jullie de zomervakantie nu al doorspreken! weet je iig waar je aan toe bent.
Ohh mooie echo foto zeg! lijkt hij op Yinthe? Hier ziekenboeg gehad, eerst C en D, toen ik en mijn man, pff. Máár we zijn weer beter. Vandaag voor het eerst 2 uurtjes gewerkt (vrijwilligerswerk op reintegratiebasis), was heerlijk ff wat anders als 4 muren om je heen Och Jootje moooooi! Ben totaal geen crea bea.
@Luukske, krijg je dan nu ook al te horen wanneer je in de zomer vrij bent? Lijkt me wel ideaal zo vroeg van tevoren, weet je precies waar je aan toe bent. @Jootje, wat een mooi kerststukje! En heerlijk nog even voor de kerst lekker weg. @Patroes, wat voor vrijwilligerswerk doe je?
Debby, ik werk nu bij een soort op maat. Alleen hier werken ook veel mensen die reintegreren en stage lopen. Makkelijk en licht werk wat makkelijk te combineren valt met bijv eerst 2 uurtjes etc.
@vakantie, ik krijg de 15e de bevestiging of mijn aangevraagd vakantie door kan gaan....als het goed is heb ik dan de eerste 3 weken van de zomervakantie vrij(regio zuid). @jootje, leuk allemaal!! enne waar gaan jullie naar Limburg? wij willen tussen kerst en oud op nieuw een last minute boeken...maakt niet uit waar! @patrouschka, kan me voorstellen dat het even lekker is om de deur uit te zijn....en fijn dat jullie nu allemaal aan d beterende hand zijn! @all, gisteravond weer lekker op tijd klaar met werken, heerlijk....nog 1 avond en dan weekend! volgende week gaan we kerstkienen van het werk(woensdag) en vrijdag gaan we met de collega's kerst vieren met kadootjes....en lekker eten!!
Zo, het zit er hier weer op. R. heeft een superleuke dag gehad en is schandalig verwend: boekjes (heel veel, had ik aan een aantal mensen gevraagd), baby tv, houten puzzel, bumba puzzel, koekiemonster knuffel, knuffel slang, xylofoon, vormenstoof, kleertjes, centjes, en van ons een sleutelhuis en een speelgoedkast in zn slaapkamer. En nog iets waar ik heel blij mee ben: Hij heeft al 2 nachten min of meer doorgeslapen. Eergisteren van 19.00 tot 5.00 uur en daarna nog tot 8uur verder. En vannacht ws het 19.45 naar bed, 's avonds paar keer wakker, maar daarna geslapen van 23 tot 6.50 uur!! Ben hier zo blij mee, hopelijk blijft het zo goed gaan. Kan ik eindelijk eens doorslapen 's nachts.
Coco: alsnog van harte met jullie dreumesje! goed verwend met kadootjes zo te lezen! En dan ook nog eens lekker doorslapen , kan niet beter lijkt me! Luukske: euhm wij gaan naar landal de Lommerbergen in Reuver Heb er zo'n zin in Bij ons op het werk is het alweer een ramp met de zomervakantie. Zijn teveel die de bouwvak vrij willen...
Wat een mooie echo Wendy!!! Hier ook eentje die veel te vroeg wakker was... en dan lastig omdat hij te weinig geslapen had natuurlijk... ongi: ja, ik was tegelijkertijd opgelucht en ontgoocheld. Heel raar. Zijn gewoon nog niet klaar voor een 2de ook. (weten jullie trouwens dat ik nog eens ongi ben geworden toen ik al zwanger was van Tristan? echt 5 dagen lang, die pil doet toch iets met je lijf hé :s Heb toen 2weken na die ongi getest - weet niet echt waarom, een aanvoelen- ik bleek al 5 weken ver te zijn.) De opluchting overheerst nu wel hoor, was gewoon te vroeg geweest.
sint; Tja.. Wij zijn altijd een buitenbeentje geweest. F gelooft niet, gaat niet na de kerk, wonen samen ipv getrouwd, ik kom uit brabant en Esmée is met dingen net iets sneller dan de andere nichtjes.. dat kunnen ze niet hebben, en dat reageren ze zeg maar met zulke dingen.. voor haar verjaardag kreeg ze een houten puzzel, niets op tegen! maar die andere nichtjes / neefje de eerste loopschoentjes.. nu kreeg ze niets omdat ze al verwend genoeg was.. maar volgens hun isdat mode in brabant en hoort dat hier.. ag ja ben het gewend,, marleen; hoe gaat het met luuk? coco; sorry beetje laat maar als nog gefeliciteerd! had je beetje redelijk weer in texel? heerlijk dat slapen! hopelijk blijft het goed gaan! ga voor je duimen wendy; mooie echo zeg!! luuksk; indd nu nog niet! mja ben benieuwd wat ze aankomende jaren doet! en Esmée heeft ook echt meer speelgoed dan nodig, maar hert gaat een beetje om het idee! Jootje; leuk hoor! je bent crea bezig geweest!!
Wat voor maat schoentjes hebben jullie kleintjes nu? Heb nu voor Carmen mt 19 die past ze nog net. Devin ook.
wendy: mooooi die echo!!!!! coco: gefeliciteerd met je ventje! lekker verwend! en wat een timing dat doorslapen! hopelijk zet t voort! luukske: leuke vooruitzichten! hier ook al vakantie aangevraagd voor de hele maand augustus, heerlijk! jootje: leuk, crea bea!!!! hier gaat tess 24 dec voor t eerst naar de kapper, word wel tijd, tis nu zo'n coupe dat alle kanten op staat omdat t te lang wordt! lekker even weg! genietse! hier: Tess heeft maat 19, maar van de shoesme die ze nu heeft maat 20, maar dit model valt kleiner, had laatst maat 20 van een ander merk in mn handen en die was veeels te groot! (jammer, want ze hadden geen 19....) morgen ga ik lekker een nachtje naar antwerpen met 6 collega's, er is kerstmarkt en we gaan lekker borrelen, eten en stappen! zondagmiddag weeer thuis!
debby is goed hoor! leuk! ik zie het wel verschijnen en ook een berichtje met info.. komt goed! luukske jaaa hij lijkt volgens mij echt veeeel op zijn zus.. zo leuk! ben zo verliefd! had idd nog even wuppie opgezocht tja dan hadden ze beter die dingetjes die wel welkom waren kunnen kopen... maar gelukkig is Luka ze al vergeten das lekker kopen zo die parfum! die kortingen zijn de moeite wel waard zeg! wat fijn dat die vakantie nu al een eind rond zal zijn! dat gaat bij mijn man wel ff heel anders zeg... rotplanning daar... jootje ahhh wat was denise er vroeg bij dan zeg! wow! leuk die kerstsfeeren in huis he?? hier ook hoor! jaa ben ook erg blij met die duidelijke echo foto's! zijn er ook nog eens heeeeeeel veel! patroes ja mooi he? hihihi.. hij lijkt er veel op yinthe ja.. zal ze zo eens naast elkaar zetten hierzo.. coco wat fijn dat hij zo'n geslaagde dag heeft gehad! hij is idd lekker verwend hoor! en jij ook met die redelijke nachten! hopelijk nu nog meer van dat soort nachten (of beter) grietje phoe das wel fijn dat je vooral opgelucht bent dat het niet zo is.. maar ik begrjip dat je nog niet echt overtuigd ben door die ongesteldheid tijdens de zws van tristan? honeyy nou ja zeg... hier ook zeeuwse EN brabo invloeden maar het komt me totaal niet bekend voor die 'mode' .. tssss peertje klinkt mega gezellig! veel plezier!!!!!! hier gisteren spullen voor kerstkaarten gehaald... vandaag en morgen in elkaar zetten en versturen! joepie!!!! als het allemaal lukt tenminste.. veel last van een prikbaby.. hahaha lijkt wel of hij met zijn voetjes/handjes alvast een gat in mijn buik wil maken voor straks... jemig! doet echt pijn soms.. maja.. ik kan het hebben en geniet er van want dit zal mijn laatste zws zijn......