November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Vanmorgen was het iets later...naja 5:30 uur is nog wel erg vroeg!
    Denise is gewoon wakker als ze wakker word en heeft nog geen besef van tijd. Heb nu zon nijntje slaaptrainer wekker gekocht via mp..wie weet helpt het.

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    goedee middagg!! :D

Ik heb Esmée haar voetjes woensdag laten opmeten, maatje 20.

wendy; zelf een kaart maken? phoee creabea hoor! ;) ben ook wel benieuwd na je buikje! :)

Hoe gaat het met de rest?

Liefs x

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    #1203 wendy2010, 10 dec 2011
    Laatst bewerkt: 10 dec 2011
    hey dames!
    tja dat kan ik eigenlijk wel een keer doen he. die buik sjowen..
    moet eerlijk zeggen dat ik nu nog maar 4 keer ofzo een buikfoto heb gemaakt.. bij yinthe wel 40 keer denk ik.. echt slecht.. het komt er gewoon niet van..

maar hij is weer best groot hoor!

vreemden denken dat het een kerstkindje zal moeten worden.. en schrikken zich rot als ik zeg dat ik nog 2 maanden moet... hahaha

op deze foto ben ik bijna 26 weken... is nu 4 wkn geleden..
    de nieuwste heb ik nog nie op de lap staan.. maar zal eens een paar foto's van vorige zws erbij zoeken om te vergelijken ;)

4. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Hallo!

Kennen jullie mij nog?
    Ik dacht vanmiddag ineens weer aan zwangerschapspagina en zie nu dat jullie nog steeds actief zijn.
    Ik las dat wuppie weer zwanger is? Super!
    Hier gaat alles goed. N begint nu een klein beetje om de tafel te lopen. Hij neemt heerlijk zijn tijd.
    Hoe is het met jullie allemaal?

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Wendy: mooie zwangere buik zeg! Je draagt het mooi voor je! (Stiekem jaloers. ..again..;))

Kitty: tuurlijk ken ik je nog,medefriesin! ;) Leuk dat je weer even langskomt hier. Alles goed?

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemiddag,

Hier lekker uitgeslapen, gisteravond een salsafeestje, dus 'laat' thuis.

@Patroeschka, heerlijk dat je weer even onder de mensen bent zonder direct de druk van werk te voelen en het 'moeten' presteren.

@Luukske, jullie zijn beiden vrij tussen Kerst en Oud en Nieuw? Wij moeten beiden gewoon werken, zijn alleen 30 december vrij, omdat we donderdagavond naar Wicked gaan met overnachting, heeerlijk! En de jongens zijn dan bij mijn ouders aan het logeren, omdat Ryan én vakantie heeft van school 2 weken dan én omdat het kdv ook dicht is tussen Kerst en Oud en Nieuw. En natuurlijk omdat opa en oma dat ook leuk vinden en de jongens ook :D.

@Coco, gaat het nog steeds goed met slapen 's nachts? Hier slaapt Owen sinds een week of 2 geloof ik ook wel een aantal keren door 's nachts. Heel af en toe komt hij weer eens een nacht, maar in ieder geval niet iedere nacht, zo fijn is dat!

@Peertje, hoe was Antwerpen? Gezellig hoor, lekker met collega's een weekend weg.

@Wendy, wat leuk dat je de kerstkaarten zelf gaat maken! Maar ga je dat nu allemaal nog redden of hoef je niet zoveel te versturen/maken? En vreemd idee he dat het je laatste zw.schap is. WAUWWWW wat een mooie buik! En inderdaad al groot, maar dat had ik ook met Owen. Hoe vaak ik wel niet de vraag kreeg of het ik echt wel zeker wist dat het er 'maar' 1 zou zijn ;).

@Jootje, hier hebben we een aapje-trainwekker voor Ryan. Ideaal! Hij gaat pas roepen als de aap wakker is en in het weekend had mijn man de wekker zelfs om 9.15 uur gezet en Ryan riep om half 9 dat hij moest plassen en ging zo zijn bed weer in. Hopelijk werkt het voor Denise ook zo goed (wel consequent zijn!).

@Kitty, wat leuk dat je weer even 'online' komt :). Hoe gaat het?

7. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    thnx meiden!

ja krijg ook nu weer de vraag of het er echt maar 1 is als ze horen hoe lang ik nog moet.. was bij yinthe ook zo

kerstkaarten zijn inmiddels klaar
    nu de enveloppen nog adresseren
    heb er maar 30 gemaakt..
    vaste kerstkaartmensen krijgen er 1 en ik kijk ieder jaar even aan of we nog onverwachte kaarten krijgen, die krijgen er dan ook zo 1 en anders een gekochte kaart. de mensen van de bands waar we bij zitten krijgen zoiezo gekochte kaarten.
    er zullen er in totaal zo'n 70 a 80 de deur uit gaan maar waarvan dus maximaal 30 zelf gemaakte..
    en is een simpele hoor; foto bewerkt, af laten drukken en op een lege kaart geplakt, papiertje met groet geprint, geplakt.. klaar!
    hahaha was binnen 2 uur klaar met knippen en plakken ;)

ben nu ook adresstickers aan het maken...
    en die print ik dan in februari nog wel een keer uit ;)
    heb ik ze gelijk klaar staan voor de geboortekaartjes..

hey ik zie je stukje over die slaap aap.. hahaha klinkt leuk. maar dat is wel effectief zo.. ben benieuwd hoe dat hier strakkies zal gaan.. vanaf wanneer zou je zoiets nodig kunnen gaan hebben?

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Klinkt als een leuke kerstkaart Wendy! Sta ik ook op de lijst met een 'zelfgemaakte' :cool:. Wij versturen alleen kant-en-klare kerstkaarten. En Ryan heef hem voor z'n 4e verjaardag gekregen. Alhoewel hij altijd wel een doorslaper was en 's ochtends nooit voor 7 uur wakker werd, wilden wij eigenlijk meer iedere ochtend de vraag 'mag ik naar beneden' niet meer negatief willen beantwoorden. Dus dit is voor ons dé oplossing.

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Debby: dan hoop ik maar dat dat ding hier ook gaat werken! vanmorgen wederom 05:30 uur...Denise blijft actief en lijkt niet moe te krijgen, mama zit met de wallen onder de ogen ;) haha
    nee valt wel mee, je stelt je er al een beetje op in, maar leuk is anders.

10. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Ja jootje, medefriesin! Komt tjilpje hier ook nog?

Debby, ja alles goed. Alleen is onze dochter nu al 3 dagen flink ziek.. hopelijk knapt ze vandaag wat op. Ze gaat nu sinds 6 weken naar de basisschool en dat vind ze super!
    Ons jochie is een heel makkelijk jongetje, lekker rustig net als zijn grote zus.

Ik weet niet of ik jullie al eens heb gefeliciteerd, maar anders bij deze nog.. Wendy en babyproject met jullie zwangerschap. Of is babyproject ondertussen al bevallen?
    Mooie buik Wendy!

Zijn er al meer zwangeren?

Wat vliegt de tijd he? Onze kindjes zijn ondertussen al weer jarig geweest!

Hoe is het bij Marleen?

X

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    kitty das nie te hopen dat babyp al bevallen is, die is ongeveer net zo ver als mij ;)

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik kom ook weer eens langs. Ik lees wel altijd mee met jullie, maar niet altijd tijd om te reageren.

@Wendy: Wauw, wat heb jij een mooie buik zeg! De 3D echo was trouwens ook erg mooi!

@Debby: Fijn dat het slapen beter gaat nu. Ik hoop dat het zo blijft. Als je zelf goed uitgerust bent kun je veel meer hebben.

@Jootje: Misschien moet D nog even wennen aan de slaapwekker?

@Luukske: Heerlijk dat jullie allebei vrij zijn straks. Mijn man heeft ook twee weken vakantie (tussen kerst en oud en nieuw en de week er na ook nog). Ik heb besloten ook geen afspraken met klanten in te plannen dus ook lekker vrij.

@Kitty: Welcome back! Lief dat je even naar me vraagt :)

Hier gaat het zn gangetje. Luuk eet nog steeds zelf. Morgen een spannende dag, want dan moeten we naar de metaboolarts (stofwisselingsziekten) in het WKZ voor uitslagen van onderzoeken. Duimen jullie mee dat hij geen stofwisselingsziekte heeft? ik vind het best spannend. Eerder waren er al onderzoeken geweest en toen waren er een paar afwijkende waarden en daarom nu verder onderzoek.

Luuk zit sinds een paar dagen met steun (badhanddoek helemaal rond hem) in de kinderstoel. We zijn er zo blij mee! Hij zit zelf ook steeds trots in de rondte te kijken :) Hij kan nu ook goed in zijn handjes klappen als we dat vragen.

13. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Marleen: Vind het zo gaaf voor jullie dat het zo goed gaat met Luuk!! :D
    spannend morgen! Ik hoop zo dat er niks aan het handje is en jullie gewoon lekker door kunnen genieten van jullie dreumesje

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marleen, het kaarsje brandt hier dat er niks ergs uitkomt bij Luuk!!

@jootje, wij gingen vroeger altijd in reuver zwemmen, ben zelf geboren in Roermond! daar kun je trouwens leuk winkelen....van het outlet naar de binnenstad!!

@all, moet dadelijk werken, dus kan niet op iedereen reageren...
    wil iig wel een foto spammen van mijn raamdeco....

Bekijk bijlage 206169

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Luukske: erg leuk, je raamdeco!

Morgenochtend moeten we om 10 over half 11 in het ziekenhuis zijn. Gelukkig al vrij vroeg. Vrijdag naar onze eigen kinderarts dus het is weer een weekje WKZ ;)

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Luukske, mooie raamdecoratie, zag het ook al op Facebook, echt supergaaf.

@Marleen, heeeel veeeel succes morgen hier brandt ook een kaarsje dat er niets aan de hand is met Luuk.

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Pfff ik ben kapot, ben alleen maar moe, moe, moe! Had vandaag een afspraak bij de ha, want manlief dacht zelfs aan suikerziekte, maar die stomme ha had een spoedafspraak :(. In principe kon ik donderdag weer terecht, maar heb maar een belafspraak voor morgen gemaakt. Denk dat ik toch eerst bloed moet laten prikken.

18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    marleen wat supertof dat Luuk nu zo goed gaat !
    ben helemaal trots op hem!
    HEEEEEEL veel succes morgen in het zh bij de uitslagen!
    ik duim voor jullie !

gisteren was ons altijd rustige dorpje alles behalve rustig..
    hoorde om 16.00 een ambu, en even later hoorde ik een heli.. dus dat kon niet goed zijn..
    traumeheli was het idd en hij landde bij ons aan het einde van de straat. ambu's stonden 3 straten verderop...
    na een half uur kwam het bericht dat er een kindje gestikt zou zijn in een pinda... ! :(
    heli heeft er een uur gestaan maar kindje is met ambu naar zh in goes gegaan..

vandaag hoorde we dat het idd om een pinda in het keeltje van een kindje ging, ze kregen hem er niet uit en hebben een gaatje moeten maken.. kindje schijnt een half uur (???!!) zonder zuurstof te hebben gezeten maar nog wel te leven en nu in coma te worden gehouden. en het schijnt inmiddels in r'dam te liggen. dat laatste kan wel kloppen want ludwi was gisteren aan t werk en kreeg nog een ambu over zijn brug waardoor hij de brug dus dicht moest laten voor een spoedje naar het sophie in r'dam..
    duss.... ff heel veel hectiek en paniek in ons durpke..
    hoop zooo dat het kindje het haalt en dat de schade niet te erg is maar als het echt een half uur zonder zuurstof heeft moeten doen.. pffff :(

vandaag zelf ingestort bij de supermarkt... trok het niet meer..
    bij de kassa liepen de tranen over mn wangen.. zoveel pijn?!
    jongen achter de kassa zag het en heeft een collega gevraagd om me te helpen met alles in de auto te zetten.. zo lief!
    en thuis heeft ludwi alles er uit gehaald.. gelukkig!
    nu gaat het weer een stuk beter!

19. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    shit zeg... das balen.. en dan donderdag pas weer terecht kunnen?? hoe dan? waarom niet gewoon morgen?

had jij heeeeeel toevallig nog wat op de post gedaan ??? :)
    is nie erg natuurlijk als dat niet zo is maar als het wel zo is hou ik het graag in de gaten dat het wel ooit aan komt ;);)

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @wendy: Doe je wel een beetje rustig aan?? Goed op jezelf letten hoor! Wat een drama met het kindje bij je uit de straat. Hoe oud is hij/zij? Het is te hopen dat er geen blijvende schade, maar als ik het zo hoor ziet het er niet goed uit...

Deel Deze Pagina