November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marleen, fijn dat jullie in Nijmegen terecht kunnen.....dikke knuf, jullie zijn sterk, ook voor jullie manneke!!

ben echt ontdaan door de uitslag, huil lekker uit als het nodig is....en je weet ons te vinden, we steunen je door dik en dun!!!

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat fijn dat jullie in Nijmegen terecht kunnen Marleen. En kan dat ook op korte termijn? Ik vind het gewoon zooo sneu voor jullie en voor Luuk. Nogmaals heel veel sterkte en als je je verhaal kwijt wilt, we zijn er hier altijd voor jou!

@Luik, wat een verschrikkelijk verhaal....in wat voor wereld leven we?!

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ben hier niet altijd zo actief, voel me vaak een beetje een buitenbeentje omdat ik toch eigenlijk een dec mama ben ;p

Marleen, meid wat een vreselijk nieuws! :( schrok er echt erg van. Jullie arme knulletje en dan moet ie ook nog meer ondergaan hier voor. Vind het echt heel erg voor jullie allemaal! :(

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier zingt Carmen regelmatig mee, dan doet ze lalalala met dr tong in en uit dr mond. Raar kind haha. Stappen doet ze nu aldoor, t kruipen is voorbij. Devin klapte eergisteren voor t eerst in zijn handjes! Fysio is blij met de kleine vooruitgang maar we moeten m erg blijven stimuleren op zijn buik. Als je m al neerlegt, begint ie te huilen. Draaien kan ie al bíjna zelf. Wel een groot verschil tussen de twins, de 1 is nog echt baby en de ander een echte dreumes.

Vorige week waren we allemaal ziek, Devin koorts en 1x overgeven en Carmen constant overgeven en diarree, ik ook.. en manlief een paar dagen later.

Sprong is hier de laatste week ook geweest, OMG ^^ t was echt verschrikkelijk. 2 jengelende en jankende kids constant en s nachts was t ook aldoor feest. Máár afgelopen nacht ging t weer goed en ze zijn weer beter te spreken dus hopelijk is t voorbij.

En oooh wat een schattige foto! :)

5. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    marleen heel veel sterkte de komende tijd. ben er helemaal stil van...

mrsnuke vervelend dat je je baan ook kwijt bent, laat je niks wijs maken en alles goed uitzoeken voor je iets tekend.

hier is yara alweer ziek. ze heeft haar zoveelste ab kuur alweer. dit keer voor een middenoorontsteking en ze is erg verkouden.
    senna wordt dinsdag alweer 5 jaar. wat gaat dat toch hard.
    zelf nog steeds werk aan het zoeken, helaas krijg ik alleen maar afwijzingen. ben het wel zat het thuiszitten.

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Agossie, arme Yara. Heeft ze er zelf erg veel last van?
    En Senna al weer 5, Justin nog 2 maandjes.. gaat ook zo hard vind ik.

Hier ben ik aan t werk via reïntegratie, mag morgen weer voor 2 uurtjes heen. Even er tussen uit.

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    marleen; phoe wat heftig! :( ik snap dat je nu aan van alles denkt, maar probeer dat niet te doen (erg moeilijk snap ik) kan het daardoor ook komen dat luuk zo slecht at? misschien heb ik er over heen gelezen amar wanneer moet je weer voor onderzoeken ofzo? fijn dat je in nijmegen terrecht kan! hele dikke knuffel!!!!!

Mrsnuke; wat een mooie foto's! |:) leuk gedaan!! :D wat balen van je werk zeg! je had toch ook een hernia? (lees net dus dat je die heb :)) kunnen ze jou niet opereren of wil je dat niet?

8. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    MRsNuke, superfoto's trouwens (gisteren vergeten te zeggen)
    Wendy, ze had aan de balie meegegeven dat ze graag vroeger wilde gaan omdat ze volgende week vaker op Mila moet letten (moet meer werken met toetsen en oudervergaderingen) en toen viel er iemand weg en mocht ze ertussen, niets gevonden gelukkig :)
    Patroeschka, je hoeft je HELEMAAL geen buitenbeentje te voelen hoor je hoort er helemaal bij!!!

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemorgen meiden,

hier 2 zieke kindjes, Mika gaat inmiddels een beetje, maar Luka heeft ook vannacht weer flink zitten braken....gelukkig heeft Mika wel weer goed geslapen....

@ALL, heb de hele avond aan Marleen en Luuk moeten denken(en aan hubbie en Roel natuurlijk), en het besef is op die momenten gewoon duidelijk dat ik blij ben met 2 gezonde kindjes(we hebben met Luka nog wel wat voor de boeg, maar het stelt niks voor in vergelijking met die lieve Luuk) en met deze dagen denk je ook na dat het gewoon niks voorstelt, en we eigenlijk blij om mogen zijn, dat we af en toe een jengelde peuter om ons heen hebben, of een opgroeiende kleuter/schoolgaand kindje dat je het bloed onder de nagels uit haalt.....het stelt gewoon niks voor met wat bij Marleen en familie door maakt!! **zit nu ook weer te grienen tijdens het tikken**

moest het even van me af schrijven....

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ben al een paar dagen niet geweest en heb ook niks bijgelezen, maar ik wilde alleen even Marleen en Luuk een hele dikke knuffel geven.

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Dank je wel *kus*. Zulke dingen zijn voor mij heel emotioneel om te lezen, maar aan de andere kant ook "fijn" en het doet me wel goed dat anderen zich enigszins in kunnen leven in ons verdriet. Op dit moment voelt het voor mij ook dat het leven bijzonder is dat je zo dankbaar moet zijn voor de dingen die je wel hebt (en dan doel ik dus niet op materiële zaken, maar op gezondheid e.d.). Onze wereld staat stil en niks lijkt meer belangrijk. We staan ook zo machteloos in dit proces. Luuk is vrolijk, ziet er goed uit en ik kan er met mijn hoofd niet bij dat hij zo'n ernstige ziekte heeft.

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Jullie allemaal trouwens bedankt voor de lieve woorden. Ik weet dat het misschien moeilijk is om iets te zeggen, maar het maakt niet uit wat je zegt/schrijft, het gevoel komt bij ons binnen.

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marleen, als ik mijn eigen tekst zo terug lees, denk ik ook, wat een warrig verhaal, maar moest het even kwijt.

ik sta niet in jouw schoenen,en weet dus niet hoe het is, maar voorstellen kan ik het me wel....je beseft idd dat alle kleine dingen tellen, materiele zaken zijn bijzaken.....gezond zijn en blijven is gewoon de belangrijkste zaak.....ik hoop gewoon dat ze in Nijmegen iets voor jullie kunnen betekenen, weet je al wanneer jullie ongeveer terecht kunnen?

14. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    *Marleen* jeetje meid wat moet ik hier nu op zeggen:( ik kom hier dan wel niet meer, maar Luuk was ik nog niet vergeten, nu lees ik dus verdrietig nieuws. Ik wil jullie bij deze heel veel sterkte en kracht toewensen. Hoop dat jullie snel meer weten. *knuffel van ons*.

Ik heb niet alles gevolgt, maar begrijp dat er nog steeds een aantal zeer actief zijn wat leuk!!
    Hier gaat het allemaal ok, druk druk druk.......;) Met onze Diva gaat het allemaal prima, zo zwaar ze was bij de geboorte zo tenger is ze nu. Door een longontsteking en de kuur die ik daarbij kreeg is de borstvoeding helaas gestopt, maar ik heb het bijna 1 jaar volgehouden:D Ze kan nu sinds kort wat stevig op de beentjes staan zolang ze wat vast heeft, anders zwabbert ze alle kanten nog op:D Het is een copie van haar zusjes kwa uiterlijk, wel grappig. Nu hebben we drie blonde dametjes;)

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Dank je Tjilpje, fijn dat je even een berichtje post.

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Luukske; Morgen een gesprek met onze eigen KA in het WKZ en dan gaan we een verwijzing voor Nijmegen vragen en ik hoop dat we dan wel snel terecht kunnen.

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    iehhh ik weet het allemaal niet meer..
    zoveel verdrietige dingen om me heen..
    ook veel mooie, maar die zijn even niet voldoende om mijn gedachten bij de verdrietige dingen weg te houden.

Luuk... die zit veel in mijn gedachte. ik kan er niet tegen dat hij nu zo'n diagnose krijgt.. net nu het de goede kant op lijkt te gaan. daar kan ik met mijn pet niet bij. eerst niks gevonden. nu doet ie het beter, en vinden ze wel wat. hoezo oneerlijk? eindelijk een beetje hoop voor hem, en dat is zo maar van tafel gegooid. WAAROM ???
    marleen.. ik snap dat het een pijnlijk, moeilijk en onbrijpelijk gevoel meot geven, maar toch kan ik het me juist niet voorstellen hoe het is om het WERKELIJK mee te moeten maken. ik kan me er wel IETS bij indenken, maar volgens mij voel je het pas echt als je het zelf echt voelt. en dat gun ik niemand.
    ik leef zo met je mee...

nog iets.. het kindje wat hier even verderop in t dorp is gereanimeerd afgelopen zondag... hij is overleden.
    dinsdag al. maar ik heb het vandaag pas met zekerheid ontdekt. had het al we 'gehoord' maar wist het niet zeker en nu blijkt het dus toch te kloppen. gadverdarrie.
    hij was dus 2.5 jaar. heette Tim en het ging om een borrelnootje..
    ze kregen het er niet uit, gaatje in zijn keel moeten maken maar na allerlei onderzoeken in het sophia is gebleken dat het niet heeft geholpen. er was totaal geen hersenactiviteit meer, ondanks koelkussens etc etc etc...

en dan nog de zwangerschapshormonen... er zijn al veeeeel tranen gevloeid deze week kan ik jullie vertellen..

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Wendy: jeetje...moet je toch niet aan denken dat je kindje komt te overlijden door 1 dom borrelnootje...wat erg!

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @WENDY,wat een verdrietig nieuws.....phoe....

@marleen, hopelijk kunnen jullie snel richting Nijmegen

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Marleen lees net jullie bericht. Krijg er kippenvel van had zo gehoopt op goed nieuws. Heel heel veel sterkte met de lange
    weg die jullie te gaan hebben en de onzekerheid die er nu is omdat je nog niet precies weet welke variant het is. En je tranen vloeien zoveel onzekerheid en verdriet voor je kleine man en zolang heb je je overal sterk doorheen geslagen maar nu is het je teveel en dat lijkt me meer dan normaal. Een hele dikke knuffel vind het zo erg voor jullie.

peertje wat een leuke kerstkaart!

Wendy volgens mij lijken ze wel op elkaar Yinthe en de kleine.
    Doe je rustig aan en denk aan jezelf en de kleine! Wat erg van dat kindje zeg je denkt gelijk meer na over pinda's en borrelnootjes, eng hoor.

MrsNuke jeetje wat een k**situatie bij jullie en dat je er zo uit moet. En dan je rug ook nog niet goed gaan ze er niets aan doen. Dikke knuffel Prachtig kereltje is Jayson.

Deel Deze Pagina