November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @wendy: PB me je adres maar even. Ik denk dat ik nog wel kaartjes heb liggen van beide mannen.

Luuk is helaas alweer 5 dagen ziek. Elke dag behoorlijke koorts. Vanmorgen naar de HA geweest en hij heeft keelontsteking. Echt vervelend dat zijn weerstand zo laag is. Ook nog steeds niks van Nijmegen gehoord i.v.m. de doorverwijzing en het biopt. We zijn al 15 dagen verder... Baal er echt van. Straks maar weer bellen. Zo vermoeiend dit soort dingen. Verder zijn we ook bezig aangepaste dingen voor Luuk te regelen, maar dat zal ook wel niet zomaar geregeld zijn. (speciale kinderstoel, kinderwagen en ik hoop ook een fietsstoeltje, anders kan ik helemaal niet fietsen met Luuk en dat zou juist zo leuk zijn) Mocht dat er niet zijn, dan maar eens nadenken over een bakfiets o.i.d.

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hoi meiden

Allemaal fijne kerst gehad??? Ben toch wel weer blij dat het klaar is.. Heb de kaarten al weg gegooid:) de boom wil ik ook wel weg hebben maar mag nog niet van p Hahahaha.. Misschien dat ik het morgen toch stiekem doe hihihih

Hier vanochtend een bezoekje gebracht aan de huisarts.. Ik heb nu ook kracht verlies in mijn been.. Tis nu meer een vervelend ding wat ik mee moet slepen.. Gevoel is ook ver te zoeken wordt er zo onderhand strondziek van.. Maar heb verwijzing naar de neuroloog
    En met mijn neurotische gedrag wat schoonmaak betreft wordt het niet beter... Wordt ook moe van mensen die zeggen ah joh het vald allemaal wel mee want je loopt toch nog:(.. Het doet wel auw hoor.. Moet denk zielig op de bank gaan zitten en voor me laten zorgen dan geloven ze me wel;):D..

Naja op naar 2012 dat het maar een beter jaar mag worden!!!

Knuffies en kussies!!!!

3. LittleMonsters

Knuffel voor jou! Vald niet mee allemaal!

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Marleen, wat vervelend dat Luuk alweer ziek is :(. Inderdaad ook lastig dat zijn weerstand momenteel laag is, hopelijk kunnen jullie wel snel in Nijmegen terecht.

@MrsNuke, dikke knuffel voor jou meis! Hopelijk kan je snel bij de neuroloog terecht.

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    mrsnuke wat naar zeg! wat is dat toch allemaal bij jou.. ? :(
    hopelijk snel meer duidelijkheid bij de neuro... !!

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ahhh m'n kleine meisje was zo overstuur vanmiddag... (uurtje geleden)
    ze is snipverkouden en weet zichzelf af en toe echt geen raad..
    zou het zo graag overnemen van haar.
    vannacht huilde ze ook even, had ze zoveel geplast dat haar bedje zelfs helemaal nat was!
    of de pamper heeft niet goed gezeten, dat kan ook.. ludwi heeft haar daarna verschoond en even bij mij in bed gelegd, en toen haar bed verschoond... daarna was ze zo wakker dat we maar even een flesje hebben gegeven en toen allemaal weer lekker geslapen..

nu slaapt ze even... hopelijk knapt ze er van op.
    ze wil ook helemaal niets eten, alleen een warme fles krijgt respect...
    straks nog maar even spelen als ze dat wil en dan een lekker warm badje en nog een fles... hopelijk een rdelijke nacht voor haar...

vanmiddag zelf nog even bij de gyn geweest... heb sinds een klein weekje zoooooveel last van mn onderkantje zeg maar... :)
    net of het beurs is ofzo... maar dat had ik bij yinthe niet dus wilde even weten of het wel goed was allemaal en toen kon in meteen ff naar de poli komen (was al in zh) maar alles was oke!

mannetje ligt er keurig bij en geen gekke dingen gezien..

7. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    *Marleen* wat een prachtige fotos van je mannetje! ik lees iets over een site, vrijwilliger, donateurs. (ik heb helaas wat stukken gemist);) Misschien kan ik ook wat doen?

Ik kreeg ook de mail over de site en moest direct aan Nony denken, wat sneu allemaal:( ik dacht dat het een goed bedrijf was en ook nog een scheiding. Ik hoop dat ze het allemaal wat red.

8. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Knuffies voor Marleen en MrsNuke.
    Wat naar dat Luuk alweer ziek is.
    en mrsnuke, ik hoop dat de neuroloog wat voor je kan betekenen, schiet niet echt op zo hé!

wendy: fijn dat alles goed is met jullie manneke :D
    schiet al aardig op hé!

wat betreft kerstboom etc...ben het ook wel een beetje zat! moet constant achter Lianne aan, plukt overal ballen weg ....;)

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    weten jullie nog dat ik laatst vertelde dat Denise steeds zo vroeg wakker was...steeds rond 5:15/05:30 uur en dan ook niet meer wilde slapen...
    ik heb toen zo'n nijntje slaaptrainer gekocht en tegewoordig is het..schrik niet....07:30 uur voordat ze bij ons komt!!
    Is toch helemaal super :)

ik moet eigenlijk wel lachen om Denise...
    wij hebben dus die nijntje slaaptrainer, en elke morgen vind ze het weer een hele eer dat nijntje speciaal voor haar "zingt"
    (het alarm wat afgaat als nijntje oogjes opendoet en het dus tijd is om op te staan!)
    ze vliegt dan ook gelijk naar onze slaapkamer en springt dan wilt in het rond :"nijntje is wakkeeerrrrrr, nijntje lief klein konijntje "
    hahaha

10. LittleMonsters

Wat lief van Nijntje.. Kreeg een glimlach van

11. LittleMonsters

Ik breng ongeluk Hahahaha er heerst een vloek over mij.. P zegt het ook altijd.. Als hij alleen in de auto zit dan is er nooit wat aan de hand zit ik erbij gebeuren de raarste dingen komt er altijd verkeer uit weggetjes waar ze normaal nooit uitkomen Hahahaha heel vaag allemaal
    Ik ben het gewent :p

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Wendy, gelukkig alles goed met de kleine man! En hoe is het vannacht gegaan met Yinthe?

@Jootje, haha bij jullie werkt de wekker dus ook TOP! Hier ook nog steeds, Ryan roept pas als de aap wakker is en roept dan ook 'de aap is wakker!!!' :D. Alleen de jongens zijn nu bij mijn ouders aan het logeren en de aap staat op half 9, maar gisterochtend was hij om 8 uur wakker en moest plassen (dat doet hij nog niet alleen 's nachts en roept dan) en daarna zei hij tegen mijn vader 'opa, ik hoor allemaal vreemde geluidjes'. Met als resultaat dat hij bij mijn ouders in het grote bed mocht en tv mocht kijken, whahaha. Gisteravond probeerde hij het weer door dat te zeggen, maar daar zijn ze niet ingetrapt ;).

Zo hier laatste dag werken van dit jaar (baal er wel van, maar ja...had ik het maar anders moeten regelen) en manlief haalt me om 16.00 uur op en dan gaan we naar Scheveningen en vanavond naar Wicked!!! Zo'n onwijse zin in :D. Daarna lekker hotelletje en morgen relaxed ontbijten en rustig aan naar huis en boodschapjes doen. Zaterdag halen we de jongens weer op (no way dat ik Oud en Nieuw vier zonder mijn kinderen ;)).

13. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    debby, ik heb geen idee...
    weet niet hoe laat ze naar bed is gegaan, ben zelf gegaan toen ik moe was (HEEEEL MOE) en ludwi heeft het verder geregeld.. gelukkig! was ik wel aan toe..
    heb de hele nacht niks gehoord, behalve vanochtend om 4.30 uur even maar toen zijn we er niet uit geweest, is ze alsnog verder gaan slape... nu slapen ze allebei nog, ik ben er om 5 uur uit gegaan, kon echt niet meer blijven liggen door pijn en een hele drukke BIB

wat fijn dat die aapwekker zo goed werkt!
    hahaha snap dat je oud en nieuw niet zonder de jongens wil vieren!

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hey luukske, jij kreeg toch een nieuw auto deze week???
    heb je hem al? en is ie fijn???
    foto???

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Wendy: Hoe gaat het nu met Yinthe? Bedankt voor je PBtje. Super dat je zo bezig bent met Luuk en Energy4all!!! Doet me zo goed! De geboortekaartjes zijn vandaag op de post gegaan dus je zult ze binnenkort wel ontvangen.

@Debby: Leuk, naar Wicked!! Willen wij ook nog een keer heen gaan.

@Jootje: Super dat "Nijntje-wekker" zo goed werkt. Ideaal! Roel wordt de laatste dagen rond half 8/8 uur wakker en gaat dan zelf naar het toilet en komt nog even bij ons op bed liggen.

@MrsNuke: Wat rot dat je nu ook nog zo'n last van je been krijgt. Lijkt me inderdaad goed dat een neuroloog daar naar kijkt, want uitvalsverschijnselen zijn niet oke.

Hier nog steeds niks bekend uit Nijmegen en daar baal ik van! Gisteren weer gebeld en de verwijsbrief uit Utrecht is er nog steeds niet! We zijn nu al 2,5 week verder. Ik word er moedeloos van. In Utrecht zeggen ze dat het vorige week verzonden is. Ik begrijp echt niet waarom een verwijsbrief niet digitaal kan in dit tijdperk. Door de kerstdrukte ligt die brief nu vast ergens in een hoekje bij de post of zo... :s

Verder gisteren met luuk naar de huisarts geweest, keelontsteking. Vandaag gaat het weer wat beter gelukkig. Hij had 5 dagen koorts, maar vanmorgen niet meer dus gaat de goede kant op. Hij eet gelukkig ook weer, want hij is aan het afvallen en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Marleen: wat balen zeg!! nog steeds geen actie dus doordat de verwijsbrief nog niet is aangekomen, Wat fout zeg!
    dat moet toch idd anders kunnen!

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    #1377 Marleen1979, 29 dec 2011
    Laatst bewerkt: 29 dec 2011
    Ja, dat zou ik ook denken... :( Bij sommige vormen van stofwisselingsziekten kan een dieet ondersteunend zijn dus we willen zo snel mogelijk meer weten, maar op deze manier kan het nog wel even duren..:x

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    daar zit je niet op te wachten idd..je wilt het beste voor je mannetje en ook zo snel mogelijk! echt raar dat het zo lang moet duren...:(

19. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    wat stom zeg dat dat met die stomme procedures moet... alles kan digitaal inderdaad tegenwoordig dus waarom dit dan niet... tjonge jonge..

wat leuk dat de kaartjs onderweg zijn! ik kijk er naar uit!
    bedankt!!!

(en wat lief dat je er aan denkt ondanks alles)

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    marleen; hoe gaat 't nu met luuk? iets opgeknapt? schandalig dat je nog niets gehoord heb! pff..

Mrsnuke; pff schiet niet op he? hopelijk kan de neuroloog iets doen! hier ligt de boom er ook alweer een paar dage uit.. heerlijk die ruimte! :)

Wendy; Hoe gaat 't nu met Yinthe? ik stuur na de feestdagen even het geboorte kaartje na je op! :) Fijn dat alles goed was! :D

Jootje; ah wat lief!! dan word je toch vrolijk wakker hihi

Debby; hoe was de musical?

Hier gaat alles rustig zn gangetje, begin zelf ziek te worden, last van mn keel, misselijk bah!.. hopelijk trekt het snel weg!

marleen; sorry daty ik nog niet op je pb gereageerd heb! ga het zo meteen doen! heb al een paar mensen, die bij mij revalideren in de vermoeidheidsgroep er over verteld. heb er een soort spreekbeurtje overgehouden (ernergy4all) tijdens een sessie.. ;) allemaal dingen die ik onthouden heb van de site en wat jij op je FB had staan. 4 van de 6 mensen hebben gevraagd hoe ze donateur konden worden! het zijn er maar 4 maar goed, elke donateur is er 1!:)

Deel Deze Pagina