November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    deze foto wilde ik ff spammen :D

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

jeetje mina wat een buik:$:$
    je krijgt vast en zeker nu al vaak te horen.. duurt niet lang meer he ;)

3. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    marleen: hoe is t nu met luuk???

mrsNuke: ah balen meid...schiet dus niet op....:( ik hoop dat 2012 een gezonder jaar voor jou mag worden!

jootje: ooo goed zeg!!! lang leve nijntje!!!

wendy: ah zielig! gelukkig gaat t met beeb goed en jeeeeetje wat een TOETER! geweldig om te zien!!!! (bij een ander;))

ben nu ook wel even klaar met al die feestdagen , morgen nog even gezellig feestje hier en dan word alles weer normaal!!!!!
    Tess is ook weer aan t hoesten proesten, zo zielig! ze krijgt amper adem...maargoed ook dat zal wel weer overgaan!;)

4. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ahh zo cute!! Je buik groeit hard! En je meissie is zo schattig. Ze lijkt op je.

En auw! Ik moet er niet aan denken om Jen zo op mn buik te hebben ;)

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha die foto Wendy, geweldig!

Wicked was GAAF!!! We hebben echt genoten. Morgen gaan we lekker onze mannetje sweer ophalen. Voor degenen die mijn oude nummer hadden, ik heb een nieuw nummer (mobiel), mijn oude bestaat niet meer. mocht je het willen weten, stuur dan maar even een pb :).

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ik duw mijn buik op de foto ook wel een btje naar voren hoor, om yinthe te kunnen laten zitten ;)
    maar hij is wel groot ja..
    en inderdaad al vaak te horen gekregen 'heey is de baby er nu nog niet uit?' en 'hey, het is geen kerstkindje geworden???'
    en als ik zeg dat dat ook beter is vna niet omdat ik nu pas 32w3d ben is het weer standaard 'weet je zeker dat het er maar 1 is??"
    ach ja.. dat was bij yinthe ook zo..

maareh.. het begint stiekem wel aardig kort dag te worden hoor... over ruim vier weken ben ik al 37 wkn en zou het dus zomaar al kunnen ., pfffffffffffff en nog zoooooooooveel te doen!
    bij yinthe hadden we nu alles al lang klaar!
    op mijn zh tas na.., die bleef ik toen ook maar uitstellen.. hihihi

babyproject, hoe is het met jou??? en de BiB ? alles ook nog goed?

peertje.. jij kreeg toch afgelopen week een nieuwe auto???

marleen ik heb de kaartjes nog niet binnen dus morgen weer een keer de postbode opwachten! :)

vandaag de boodschappen gedaan voor oudjaar.. gaan naar vrienen toe (andere wendy, ook zwanger)
    Wendy en ik waren naar de jumbo gegaan... had de helft van de lijst in mn kar liggen en was het zo beu daar! wat een rot winkel!
    toen heb ik de kar zo laten staan en ben de winkel uit gelopen om naar de emte te gaan.. echt een rotstreek van mij... ik weet het .. maar had het helemaal gehad.. en wendy ook, dus dan krijg je zulke actie's met twee van die hormonenbommetjes...

7. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    owww die debby!!!
    hahaha ik dacht al dat jij het was hoor.. ;)

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Dams, misschien dat ik morgen mn vriend ten huwelijk ga vragen..

maar tewijfel of het neit gek is om als vrouw zijnde te doen... HELP!

9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    heeeyyy wat stoer zeg!
    ligt er ook aan wat je zelf voelt daarbij..en hoe hij daarover denkt.. maar denk dat dat tegenwoordig helemaal niet gek meer is hoor! weet je ook al hoe je het wilt gaan doen???
    spannend!!!!

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Als ik 't ga doen word het om 12 uur, orgineel he? ;)

maarr, in aug/ sept heeft hij een x gezegd dat hij er niet aan toe was / is. Alleen zou het een mooie afsluiting zijn van een rot jaar, door mn infarct..

hij heeft ook een keer gezegd dat hij al weet hoe hij het gaat doen enz.. daarom twijfel ik zo erg! aan de ene kant wil ik dat hij 't vraagt omdat ik t gek vind klinken als iemand hoort dat ik 't heb gevraagd snap je? :p

twijfel twijfel

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    tja.. dan snap ik je twijfel wel...

als hij 3 mnd geleden heeft gezegd dat hij er nog niet aan toe was/is en zelf al weet hoe hij het zou willen doen... ik denk dat ik dan nog even zou afwachten... maar ja wie ben ik.

snap het van jou kant ook heeeeeeeel goed als je nie wil wachten en zeker met zo'n jaar achter de rug...

phoe moeilijk meid!!!

12. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ja he? hihi..

het is ook niet zo dat het meteen in 2012 moet gebeuren.. 2013 / 2014 zou ook nog mogen :p

Had bij jou Ludwi 't gevraagd? :D

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier gaat t allemaal matigjes.. Justin ontzettend druk en opstandig, kids weinig slapen (en Carmen vrijwel NIKS) s nachts feest bah dus ben mooooooooeeeeee en ben dan zo niet lief :( maar vanaf morgen gaan we er weer met frisse moed tegenaan, die neerwaartse spiraal moet weer naar boven! ;)

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ja en ook al veel eerder dan ik verwacht had... dus heb er niet eens over hoeven piekeren om het zelf te doen. het had van mij zelfs iets langer mogen duren maar durfde geen nee te zeggen omdat ik bang was dat het er dan nooit meer van zou komen ;) (en ik wilde het zelf ook wel heeeeel graag ooit mee maken)

15. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    dan draaien we die gewoon voor je om meid!
    .....
    ....
    draai....
    ....
    ....

zo! en nu weer posiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitief!
    hoop dat werkt!
    en is het morgen nog niet dan toch zeker wel overmorgen/volgend jaar!

good luck!!!!

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    aah.. hihi.. En dan niet verwacht.. heeft toch ook wel iets romantisch! ;)

patroeschka; zou 't een sprong kunnen zijn? Esmée slaapt nu ook wat slechter.. tssen half 2 en half 6 wakker! en ook opstandig! succes!

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    jaaaa
    moet eerlijk zeggen dat ik ook wel voor het vragen door de man ben.. maar denk als ludwi heel lang had willen wachten dat het ook wel een actie van mij zou hebben kunnen zijn...

maar over ludwi gesproken; die zit hier ook en heb even naar zijn mannenmening gevraagd over jou issue; hij geeft je het advies om nog even te wachten... je vriend nog even tijd te geven.

haha dan heb je onze meningen/bijdragen.. nu is het natuurlijk aan jou om te beslissen!

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    haha, die waardeer ik wel! we zijn "pas" 6 jaar samen dus kan nog vanalles gebeuren.. :)

maar zou 't jammer vinden als hij al een heel idee in zn hoofd heeft en ik hem hem voor ben! we gaan er maar een nachtje over slapen ;)

Gaan jullien og iets doen met O&N?
    :)

19. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    gelijk heb je... nog eens goed over nadenken vannacht en dan weet je morgen vast wel wat je moet doen...!

ik hoop het iig voor je! dat zou wel zo fijn zijn.

wij gaan naar vrienden toe... allebei een kleine meid van 1 en allebei zwanger... ook allebei Wendy.. gezellig!

20. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    6 jaar.. tja... dan wordt het trouwens wel tijd he ;)

wij waren 1 jaar en 2 maanden bij elkaar toen hij me vroeg!
    en we trouwden een maand voor we 2 jaar bij elkaar zouden zijn... dus je snapt dat het van mij wel had mogen wachten he?

ik wilde alleen niet aan kinderen beginnen voordat ik getrouwd zou zijn en hij wilde niet te lang wachten met kinderen proberen te krijgen., tjah... dan moet je stappen ondernemen he .. ;)

Deel Deze Pagina