Ik zou je gevoel volgen! Misschien een tussenvariant: niet helemaal zelf vragen, maar wel een superduidelijke hint geven, zo van: "Op een goed 2012, laat volgend jaar beter zijn dan afgelopen jaar. Het jaar waarin je me ten huwelijk vraagt?" Maar dan mssn iets subtieler Nou ja, ik vind het in elk geval helemaal niet raar. Ook niet tegenover andere mensen. Ik vind het alleen maar stoer!
@Wendy: had ik ook zo kunnen doen in de supermarkt hoor, haha. Hier alles goed hoor! Ik moet aan het einde vd dag oppassen met tillen (zoals Jennifer, die weegt nu richting de 12 kilo denk ik?), maar verder gaat het allemaal super. Ik krijg in januari een extra groeiecho. Ben als de doods dat deze baby nog groter is dan Jennifer. Een even grote baby zou ik niet erg vinden, maar NOG groter?? Dat gaat niet passen hoor. Heb geen zin om tijdens de bevalling weer zo onaangenaam verrast te worden. Mocht uit de echo blijken dat ze inderdaad groter is dan gemiddeld, wordt het beter in de gaten gehouden. Wat betreft babykamer/spullen: wij hebben ook nog niks klaar. Ik hoop in januari de commode te vullen met kleertjes voor de baby en Jennifer's kleren in een kast te leggen. Verder gaan we eigenlijk vrij weinig doen, want we gaan in mei/juni verhuizen, dus zonde om in dit huis nog een echte babykamer te maken. Pfff... En nu snel naar bed, tis al 2 uur na mijn bedtijd! Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling en een gezond en voorspoedig 2012. Dat 2012 maar veel dromen mag waarmaken!
babyp wat fijn dat ze het dan goed in de gaten gaan houden als de bib groot geschat wordt. en als die dan idd groter is, ga je dan een KS vragen? tja dat tilllen is ook wel zwaar he? hier ook wel last van. en moet ook eigenlijk standaard een middagdutje doen maar dat komt er ook standaard niet van... behalve als ludwi thuis is, dan wil ik het nog wel eens gebeuren. maar ludwi is nu behoorljik beroerd dus vrees dat het vandaag niet zal gaan... maar fijn dat alles verder goed gaat hoor! vind jij het ook zo mega snel gaan???? jij ook al 32 weken..... ! hier moet ook alles nog afgemaakt worden en dan pas alle kleertjs van yinthe naar de'r nieuwe kast en kleertjes van d'r broertje op de babykamer.. lampjes ophangen... naambord maken ( we zijn nu eindelijk echt uit de naam!!) Geboortekaartje-ontwerp naar de drukker brengen geboortebord in orde maken bedankjes voor kraamfeest maken (eerst nog bedenken wat) gisteren het kraamfeest gewijzigd... andere loatie die een stuk goedkoper is... zijn ze op de 'oude' locatie nie blij mee denk ik maar is een kennis van ons en heb eerlijk de reden gezegd en dat kon ze wel waarderen. maandag en dinsdag gaan we veel aan het bedje doen en later in de week ook verven als het mee zit dus dan kan het wel eens tijd worden voor een paar foto's jij ook een goede jaarwisseling en het allerbeste voor 2012 toegewenst!
honeyy: ik vind t niet raar als een vrouw zou vragen, maar ik zou nog wel even wachten....zeker wat hij heeft aangegeven! maar ieder zn keus natuurlijk wendy: hahaha wat een actie!!!! zou ik dus echt niet durven hoor!!!! maar begrijpelijk! en dat je al 32wk bent!!! poeh.....nog een hoop te doen komt vast goed! das wel vlot na 1 jaar en 2mnd ten huwelijk vragen!!! hier al 15 jaar samen....maar trouwen echt niet!!!!! nee luukske kreeg nieuwe auto, ik heb m al 2 maandjes zo vandaag weer alles voorbereiden voor vanavond, krijgen 3 gezinnen(buren) op bezoek....gezellig, maar druk....zeker omdat hubbie nog even mee ging doen aan een hardloopwedstrijd van zn werk....wat een timing! nouja....zal mn buuf ook aan t werk zetten! IEDEREEN EEN SUPER GEZOND EN GEZELLIG 2012!!!!!!!!!!!
@Peertje: Ben jij niet getrouwd? Jullie hebben wel dezelfde achternaam toch? Samenlevingscontract? @Honey: Ik vind het ook niet gek om als vrouw je man ten huwelijk te vragen. Begrijp dat je het graag wilt. Toch zou ik misschien zelf wachten, omdat je vriend heeft aangegeven dat hij er nog niet aan toe is en je zelf wil vragen. @Wendy: Wauw, wat een mooie buik en mooie foto! Je hebt het nog druk zie ik. Had je bij Yinthe ook een kraamfeest gedaan? Ik vond het ideaal. Bij Roel niet gedaan, bij Luuk wel. Het jaar is weer bijna voorbij meiden. Wat is het een raar jaar voor ons geweest; veel verdriet, ziekenhuisopnames en heel veel vragen.... Maar ook een jaar van kracht, energie en dankbaarheid voor al het medeleven. Op zulke dagen overdenk je dan het hele jaar nog een keer. Ik hoop op een goed 2012. Een jaar met meer duidelijkheid . Jullie ook allemaal een fijne jaarwisseling en een gezond en top 2012!
Ik wens jullie een gezellige en knallende jaarswisseling en een nieuw jaar vol liefde, geluk en een goede gezondheid. Ik wens vooral een goede gezondheid voor kleine Luuk!
Ik hoop het ook Zomerbloem... Jij ook een fijne avond en een goed 2012. Vandaag de brief gekregen uit Nijmegen en Luuk wordt op 23 januari opgenomen en op 24 januari heeft hij dan het huid- en spierbiopt. Al best snel dus! Erg fijn!
marleen wat fijn dat het toch iig nog best snel kan dan! ja wij hadden bij yinthe ook een kraamfeest gedaan en dat is goed bevallen dus nu weer! zag het idd van het kraamfeest bij Luuk maar bij Roel niet -> kaartjes zijn vandaag bnnen gekomen! dank je wel! honeyy; enn...??? heb je er een nachtje over geslapen? ga je het wel of niet doen???? IEDEREEN EEN GEWELDIG LEUKE AVOND EN VEILIGE TOFFE JAARWISSELING, EN EEN GEZOND EN GELUKKIG 2012 TOEGEWENST!!!!
marleen:we hebben geregistreerd partnerschap (bijna t zelfde als huwelijk, alleen dan zonder jurk en feest) en dus zijn naam! wat goed dat je toch nog wat hebt gehoord uit nijmegen, zal heftig worden, maar je hebt nu wel een datum!
Allemaal een gezond, gelukkig en liefdevol 2012 gewenst dames. Dat er maar mooie momenten mogen komen in het nieuwe jaar. Marleen jullie in het bijzonder, hoop dat jullie wat meer rust mogen krijgen en Luuk zich goed mag voelen, dat jullie fijn van elkaar mogen genieten. Ik ken je alleen van hier maar in 2011 was je een topmoeder en vrouw je mag trots zijn op jezelf.
Dank je wel... Lief!!! Ik hoop ook op een rustig jaar, maar ik verwacht van niet. Het zal een jaar worden waarin er veel gaat gebeuren denk ik. Ik las gisteren een berichtje van een jongetje uit Volendam van een jaar of twee met een energiestofwisselingsziekte die nu heel slecht ligt op de IC en vecht voor zijn leven. Dat is wel heel confronterend vind ik. Het ene moment gaat het goed en het kan zo omslaan naar dit soort situaties en ik hoop zo dat we dat met Luuk niet mee gaan maken dit jaar.
een gelukkig nieuwjaar meiden! Jayson doet weer eens mee aan de baby van de maand verkiezing.. zouden jullie misschien ook een stemmetje willen geven al denk ik niet te gaan winnen er zijn zoveel mooie foto's maargoed elke stem is der 1
hee meiden! iedereen een goed O&N gehad?? mrsnuke; je heb weer 1 stem erbij! ik heb F. niert ten huwelijk gevraagd, had nog even zitten peilen bij hem en hij vond dat het de taak van de man was, ik geduld moest hebben en hij al iets in z'n hoofd had.. njaa dan verpesten we dat maar niet he marleen; phoe dat is wel heftig zeg! .. word je mee geconfronteerd.. bah! hoe gaat 't nu met luuk? wendy; je moet nog aardig wat doen! ben benieuwd na de naam hihi.. paar weekjes geduld!
Oh nog een vraagje.. Esmée wilt denk ik van de avond fles af.. nou al de 2e avond dat ze hem weigert, gister kokhalsde ze er ervan en vandaag was het groot paniek. ze slaapt nu al vanaf 7 uur zonder avond fles. maar wart is jullie ritueel? want ze viel altijd onder de fles in slaap. vandaag heb ik haar wakker in bed gelegd en het was 1 groot drama, overstuur en huilen..zo zielig! heb haar 2 min. tegen me aangehouden en ze viel als een blok inslaap. maar dit kan iktoch niet blijven doen? wat is jullie ritueel?
Lianne krijgt al heeel lang geen avondfles meer..zo en zo geen flesvoeding ,maar gewoon warme melk tijdens het broodje eten. Ons ritueel is...warm eten, daarna nog even rustig op de bank zitten/knuffelen met evt wat water/warme melk te drinken, dan naar boven, nachtkleding aan, tandjes poetsen, op bedje, liedje zingen kus en knuffel en dan slaapt ze als een blok tot de volgende morgen! (dan slaapt ze rond 18:45/19:00 uur )
ben zo en zo wel benieuwd hoe iedereen het hier met de dagindeling doet hoeveel jullie kindjes slapen/eten etc
Honey lastig is dat. Isa krijgt nog een klein flesje die drinkt ze meestal beneden, ze heeft dan meestal haar pyama al aan en gaat daarna naar bed, in haar slaapzak met speen en knuffel en meestal gaat ze gelijk slapen. Esmee is nu natuurlijk ook gewend om op schoot tijdens de fles in slaap te vallen. Lastig hoe je dat dan het beste kan doen. Jootje, Isa krijgt smorgens nog een papfles, halverwege de morgen fruit met sap, daarna brood met een beetje gewone melk, smiddags een koekje met sap, warm eten met een beetje yoghurt en savonds nog een beetje melk. Ze slaapt meestal 1x maar van de week sliep ze weer 2x denk door de drukte op vakantie.