hey meiden, sorry dat ik nu pas reageer, maar had eigenlijk vrij, maar hebben me toch opgeroepen om te werken....blehhh.... iedereen nog de beste wensen voor 2012!! heb net alles bijgelezen, maar is me even te veel om op iedereen te reageren, heb de kamer op de kop staan....kerstspullen eruit en moet nog poetsen....maar wilde eerst even iedereen hier de beste wensen voor 2012 wensen!! oh ja, Mika slaapt sinds een kleine 2 weekjes van 18u tot 9u, de late fles had ik naar voren geschoven, en hij gaat nu echt meteen na het eten naar bed, want hij trekt het anders niet....heb hem er zelfs al 2 dagen om 17u in moeten doen....
Luukske ..balen dat je alsnog moest werken ... en ook voor jullie natuurlijk de beste wensen voor het nieuwe jaar!!! Ik zal zo de kerstboom er ook uithalen..Wilde het al eerder, maar daar was Dick het niet zo mee eens
zooooo huisje is weer opgeruimd en schoon. Lianne heeft lekker lang geslapen vanmiddag dus kon mooi allemaal
2012 is hier niet zo goed begonnen gister. Ik viel/glee uit en toen schoot mijn knie ernaast dus uit de kom(heb dit vaker gehad maar dat was echt een paar jaar geleden) Ik heb veel pijn gehad en helaas is het niet over dus vandaag naar de ha geweest en die wilde dat ik fotos liet maken, gelukkig geen botsplinters of kapotte pezen waar ze bang voor was. Nu een week zo min mogelijk belasten en vrijdag terugkomen. Als dit zegt hoe 2012 word kan ik beter een winterslaap houden
Oei pijnlijk zeg, gadver.. wat een begin! Hier dagindeling Carmen: 5.00 wakker 5.30 fles pap 9.00 rijstewafel/liga/rozijntjes oid en diksap 11.30/12.00 broodje en flesje melk 12.30 naar bedje 13.45 wakker 15.00 fruit(hap) en sap 17.00/17.30 warm eten 18.30 flesje melk Devin idem, alleen die slaapt sowieso langer s morgens en nog 2x overdag.
Lot23ww jee, klinkt pijnlijk. Beterschap! Patroes: 5:00 uur ....wat vroeggggg Slaapt ze daarna niet meer??? dan is het wel erg vroeg dag bij jullie zeg.
HAPPY NEWYEAR!!!! Marleen: dat is wel erg confronterend......hopelijk blijft dat luuk bespaard! lot: AUW! das geen pretje....sterkte! honeyy: toch maar niet gewoon afwachten, je geduld zal vast beloond worden! vaak geven kids wel aan of ze er klaar mee zijn of niet.... luukske: heh bah...werken!......zo dat zijn mooie tijden! moetz eggen dat Tess de laatste 2 weken ook opeens heel moe is!? en dus langer slaapt! nouja...ik klaag maar niet patroeschka: 5 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! das nog NACHT!!!!!! schema hier: 7.30-8.00 wakkker, daarna boterham met melk 9.30-10.00 sap en koekje/fruit 11.30-12.00 boterham met melk of sap daarna slapen tot 14.30-15.00 16.00 sap en koek/fruit/o.i.d. 17.30 groente(eet ze de laatste tijd niet heel super) en toetje 18.45-19.15 150cc warme melk en dan slapen (tijden zijn ongeveer, ligt ook aan hoe druk de dag is) job heeft een nieuwe hobby, kerstbomen verzamelen, volg week woensdag mogen kinderen kerstbomen inleveren bij de gemeente en voor elke boom krijgt ie 0.50 cent, mijn vader heeft een bus en aanhanger dus die gaat dat met m doen, heel leuk....alleen gevolg, ik heb nu 25! kerstbomen in mn tuin hij is vandaag de hele wijk doorgegaan en kwam elke keer met een boom aanzetten.....en t ergste is nog...het is vakantie en het duurt nog een week.....OH MY GOD...............dus wat gaat ie morgen doen.......JUIST......ach die jongen is helemaal blij....en daar gaat t om,....toch??
Ik kom net bij de ha weg...had al weken last van mijn hak. Vooral nadat ik had gerust/geslapen en weer moest starten met lopen kon ik wel door de grond gaan van de pijn. Op een gegeven moment begon ik "verkeerd"te lopen, mijn hak ontzien waardoor ik weer last kreeg van mijn knie... dus toch maar de knoop doorgehakt om de ha te laten kijken. Het blijkt hielspoor te zijn, kun je heel lang mee zitten Moet nu naar een podoloog om een zooltje te laten aanmeten, zodat de pezen in mijn hak wat tot rust kunnen komen. Heb ik net gebeld en kan er pas 1 febr. terecht
@Jootje: Oei, hielspoor is inderdaad erg pijnlijk hoor ik overal om me heen.. Ben je klaar mee.. @Peertje: Haha, die Job! Zakenmannetje in de dop. @Lot: Ahhhh dat zal zeer doen zeg. Wat ontzettend balen! Hier gaat het zn gangetje, nog steeds vakantie met zn vieren en dat is erg gezellig. Wel druk met allerlei dingen die nog geregeld moeten worden zoals aangepaste spullen aanvragen bij de WMO voor Luuk (aangepaste kinderstoel, want hij kan nog steeds niet echt goed zitten, kinderwagen/buggy, want ook dat is geen succes). Nog met de hond naar de dierenarts etc...
Marktplaats.nl > Moederfiets en kinderwagen in 1 - Fietsen en Brommers - Fietsen | Dames | Moederfietsen Ik kwam deze tegen in het baby dreumes forum.. Het is niet de mooiste maar misschien heb je er iets aan...
@Mrs.Nuke: Zo's fiets heb ik nog nooit gezien. Ziet er handig uit en ook niet duur. Het is alleen denk ik in ons geval minder praktisch omdat we Roel ook nog hebben en dan kan hij niet mee op de fiets. Eerst maar eens vragen bij de gemeente wat er allemaal mogelijk is.
Nou was er eerlijk gezegd klaar mee vanmorgen. T was 4.45. We hebben haar laten mopperen (wat over ging naar huilen) tot 6.00. Wilde haar er net uithalen en toen was Carmen stil.. die heeft toen geslapen tot 7.15 dus dit maar even doorzetten.. want idd dat is een heeeeeeuule lange dag met 3 kids zonder een moment rust.
Patroeschka het is zeker een hele lange dag en voor jouw een korte nacht. Ze zijn wel heel vroeg wakker, misschien volhouden want eigenlijk is het gewoon nog nacht rond die tijd, misschien erheen om te troosten en je ziet het ze ging slapen ik hoop dat ze eens wat langer gaan slapen bij jullie. Marleen veel geregel voor jullie, succes!
patroeska nou dat zou mooi zijn als dat 'even' laten huilen gaat werken.. hopelijk wordt het steeds korter! (en je nachten langer!) iedereen een goede oud&nieuw gehad? hier wel hoor! yinthe had 's middags goed geslapen dus die was 's avonds nog helemaal het meiske.. lekker gespeeld enzo.. we waren bij vrienden met een ook een dochtertje van 1 en die is wel nog naar bed geweest maar wakker geworden net na twaalven door het vuurwerk, dus die hebben samen op de bank tegen de rugleuning voor het raam staan kijken naar het vuurwerk dat hun papa's aan het afsteken waren.. echt schattig! Ze hebben ook geen 'jet lag' meer gehad van de rare avond dus helemaal super! hier wel heel veel last van de zws.. is echt zwaar aan het worden nu. gelukkig niet door yinthe, das nog steeds een engeltje. alleen d'r broertje trapt hard veel en vaak en gemeen ook nog.. ben bont en blauw van binnen volgens mij.. echt zwaar nu wel eerlijk gezegd. van mij mag het snel een week of 5 verder worden!
Ik ben er een beetje laat mee, maar ik wil jullie allemaal nog een gelukkig nieuwjaar toewensen. Dat 2012 maar een mooi jaar mag worden. @ Patroeschka: Whoehoe!!
I lees mee hoor, ben druk met het werk, afgelopen 2 dagen extra gewerkt dus ben 's avonds lekker met de kinderen bezig en hangen op de bank.