November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    HEEEEEEEEEEEEEEEEEELPPPP !!!

IK WIL ZO GRAAG DAT HET FEBRUARI IS!

man man man wat is deze BIB druk en sterk zeg!
    hij trapt me helemaal bont en blauw aan de binnenkant..
    kan amper nog ademhalen en de hele dag PIJN...
    ik ben zo klaar met zwanger zijn!
    en stiekem geniet ik er toch wel van maar toch.....
    het mag van mij snel zo ver zijn.,, !

dat wilde ik ff kwijt..

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Heee meiden!!

Jootje; phoe dat is ook niet prettig! 1 febr pas! dat is een lange wachttijd! onze dagindeling is zo;

07.00 wakker fles 180+2 bambix
    van 9 tot 10 slapen
    10.00 vers fruit / potje of knijpfruit
    12.00 2 x boterham
    13.00 slapen tot 14.30 ong.
    15.00 iets lekkers . rijstewafeltje, koekje etc.
    17.00 / 18.00 avond eten
    19.00 na bed fles 180 + 3 bambix (die ze nu soms niet wilt of maar 3 slokken)
    en dan tussen door een beker drinken +- 450cc met water/ wicky/ diksap/ thee

Lot; he bah! wat een begin! hoe gaat 't nu?

patroeschka; phoeeee.. dat is vroeg!! is dat altijd zo?

Peertje; hoe gaat 't met de kerstbomen?? ;)

Wendy; lucht het op?? ;)

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    honeyy
    het luchtte vlak na het typen wel op maar dat duurde niet lang... weer zo'n rotnacht/ochtend... bah!

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
  5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    patroes: Jiehaaaa:) goed zeg!! dat zijn betere tijden!
    hoe ging het vanmorgen?

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

zit even op de leesmodus....Mika ziekjes/hangerig....

7. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    beterschap voor Mika!!!!!

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Beterschap voor Mika!

Mooie buik Wendy, groter dan bij Yinthe :).

Ik ben jaloers op de broodetende kindjes! Hier dus niets, geen broodje (althans sowieso niet met beleg en de ene keer een droog broodje wel en de andere keer niet) en geen koekjes of zo...nog steeds 6 maanden potjes.

9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Heb je dat hele lekkere zachte brinta brood al eens geprobeerd?
    is wel wat duurder maar kleine van een vriendin is daardoor wel brood gaan eten, nu ook ander brood dan dat brinta brood

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    zit ik dan weer....
    verga van de pijn en ben hartstikke moe maar kan niet liggen om verder te slapen want dat doet nog meer pijn.
    ik weet niet hoe ik dit nog zo lang voel moet gaan houden... ik trek het even niet meer...
    ergens hoop ik dat de gyn straks ziet dat de baby al genoeg baby is om geboren te worden en de boel op gang gaat zetten maar die kans lijkt me uitgesloten of HEEEEL klein.
    het genieten is er nu wel af in ieder geval...

sorry voor mijn geklaag...

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wendy, t is ook niet niks.. wanneer moet je naar de gynae, hopen dat de kleine goed gegroeid is, maar eigenlijk moet ie nog even blijven zitten natuurlijk, hoe zwaar t ook is voor jou.

Hier weer een goede nacht, rond 6 uur wakker, maar dat vind ik niet erg. Devin ligt er al weer een 3 kwartier in.

Heb net een weekendje weerterbergen geboekt :)

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Onze allereerste doorslaapnacht zonder avondvoeding en/of nachtvoedingen is een feit. R. heeft zomaar ineens doorgeslapen van 19.30 tot 7.45!!! Voor het eerst sinds hele lange tijd geen gebroken nacht, maar eens lekker 6 uur achter elkaar geslapen. Ben zo trots en blij.

@Wendy: Wat rot zeg, dat je het zo slecht trekt. Sterkte, toch een een paar weekjes volhouden, want beebje is echt nu nog veel te klein...

@ Patroeschka: Jij hebt ook eindelijk betere nachten lees ik? Super zeg. Hoop dat het zo blijft.

13. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    whoehoeeee...betere nachten voor coco en patroes :) lekker hé wat langer kunnen slapen/ door kunnen slapen.

Wendy: wat rot dat je er even door heen zit. Als je pijn hebt, niet lekker kunt uitrusten is het al snel niet leuk meer. Toch nog even doorzetten hoe moeilijk dat ook kan zijn.
    Sterkte meis!

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @coco en patrouschka, fijn van die nachten!!

@wendy, meis hoe zwaar het ook is, je beeb moet echt nog even blijven zitten....een prematuurtje is niet niks, ook al zou het beebje groot/zwaar genoeg zijn, maar tot 37 weken laten de meeste ziekenhuizen de beebs niet naar huis gaan, ivm een evt premature ademhaling....en dat komt heel veel voor....
    nog even doorbijten!!!

@all, eindelijk weer eens 3 daagjes achter elkaar vrij, Mika nog steeds erg hangerig, maar beter dan voorgaande dagen.
    dadelijk wil ik toch een poging wagen even de stad in te gaan....uitverkoop, dus wil kijken of ik nog wat voor volgende winter kan scoren.
    enne, heb deze week ook al voor hubbie wat shirtjes van Mexx gekocht(de mexx store gaat deze week sluiten) voor 3-4 euro per stuk!!! belachelijke prijzen, haha.....ga daar straks ook nog even terug!! hihi....

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @Luukske: Shopze! Kan jij op je gemakkie shoppen met 2 kids? Hier lukt de supermarkt nog wel, maar dat moet ook niet te lang duren. Maar op mn gemakkie kijken voor kleding/schoenen kan ik vergeten hoor als de jongens erbij zijn.

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @coco, het liefst doe ik het ook alleen, maar als het moet gaat het wel goed....de meeste shops die ik in wil hebben een speelhoekje....das ideaal voor Luka, want Mika blijft netjes in de wagen zitten.

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    sorry ik reageer ff niet, alleen verslagje van bezoekje aan de gyn..
    hebben er 3 kwartier binnen gezeten!

nou de beeb is goed gegroeid hoor!
    hij is nu geschat op ruim 6 pond (!!)
    als hij de normale 200 gr per week blijft groeien zal hij bij de 40 weken makkelijk de 9 pond halen..
    meting van het buikje kwam de gyn tot 4 keer toe uit op zo'n 39 a 40 weken...

ik mag een gewone bevalling gaa probreren (mits hij niet te lang op zoch laat wachten) maar de gyn denk dat ik een grote kans heb dat het alsnog een (spoed)ks zal worden dan...
    als hij vroeg komt (rond 37 wkn) dan zal het misschien wel gewoon gaan maar dat ligt aan mijn baarmoederwond van de 1e ks.

over 2 weken terug komen om te kijken of hij nog steeds zo hard groeit.

voor de pijn aan mijn ribben moet ik 'flink' aan de paracetamol. natuurlijk niet te veel maar nu heb ik vannacht voor het eerst 1 molletje in genomen en dat was toch echt wel te weinig. heb het zelf gewoon heel hard nodig zei hij dus toch maar gaan doen nu.
    bloeddruk en gewicht waren ok, alleen mijn schildklierwaarden niet dus moet weer een hogere dosering gaan nemen.

18. babyproject

babyproject Niet meer actief

@wendy *knuf*

Ruim 6 pond!! My god. Goed dat de baby extra wordt gecheckt op groei. Was Yinthe groot? Ik hoop voor je dat de paracetamol een beetje helpt en dat de baby bedenkt dat hij met 37 weken klaar is om de wereld te zien!

Nog even volhouden meid...

19. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    jah., groot he..?
    yinthe is gehaald bij 38.6 wkn en woog toen ook al 4175 ...
    paracetamol lijkt wel te werken maar niet lang...

volhouden is idd de enige optie.. maar het valt niet mee!!

hoe gaat het met jou dan?
    en met je BIB ???

20. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    wendy: nog ff volhouden meid...voor je t weet is t zover...... mooie buik!!!! en idd kanm ik me voorstellen dat je dr klaar mee bent! sterkte meid!

luukske: beterschap!

debby: nog geen brood? wat eet ie dan?

honeyy: hahaha gaat goed met de kerstbomen;) afgelopen woensdag heeft ie er 45 ingeleverd!! en er liggen er nu 2 bij mij en 10 bij mn vader...en hij gaat nog verder zoeken....en dan kan ie woensdag weer inleveren en volgens hem is ie nu "stinkend rijk"! :D

hier gaat alles zn gangetje, alleen Tess is nu in zo'n zeurfase, loopt de hele dag achter mn kont aan te mopperen, wil alleen maar getild of op schoot en als ze dr zin niet krijgt....oeehhhhh zelfs op de creche vandaag:( arme leidsters....ik werk daar ook en als ze mij voorbij ziet lopen...nou DRAMA! hahah ik kan er wel tegen, maar vind t zo sneu! maar goed....hopelijk is deze fase ook weer net zo snel weg als ie is gekomen!

Deel Deze Pagina