Wendy heerlijk dat jullie zo opgeschoten zijn. Het was een mri scan ja en krijg pas 23 januari de uitslag.
lot wat vervelend altijd he dat het zo lang duurt voordat je uitslag krijgt van zoiets.. heb dat nooit helemaal begrepen maar ja.. sterkte er mee iig! jootje ja tuuuuuuuuuuuuurlijk! heb al wat foto's gemaakt van raam en bed maar zal als alles af is wel wat foto's showen zodat de commode/kast er ook op kan hier maar weer eens een k*t nacht.. veel pijn in buik en onderrug, en behoorlijk misselijk met vlagen. maar goed, we tellen verder af... ooit zal ik er van af zijn
Wendy: Gelukkig hoef je niet heeeel lang meer...al bijna 35 weekjes. (maar kan me voorstellen dat het lang kan duren die laatste weekjes als je pijn hebt, niet lekker slaapt etc) succes nog even!!
@lot, beterschap meis! @debby, hoe is het vannacht me Owen gegaan? @honeyy, 4 kiezen al....hier nog niks, en ook geen bijterd, Mika trekt wel graag aan haren, en duwt zijn vingertjes graag in onze neuzen, haha...wij blijven gewoon "nee, mag niet" herhalen....maar hij doet nu al met zijn vingertje wijzen als wij hem iets harder aanspreken, haha.... @peertje, mooie auto! enne hubbie mag nog niet alles, heb gisteren de hechtingen verwijderd, maar hij heeft toch een zenuw beschadigd, want hij heeft een "dof/doof" gevoel in het gedeelte onder zijn duim....hopelijk trekt het nog wat bij. heb hem gezegd rustig aan te gaan bewegen, want hij houdt zijn hand goed stijf( ik laat hem maar rutig aan doen, maar oh jee wat zijn mannen toch zielig als ze iets hebben, haha...ik zat 1 week na de KS van Luka alweer het huishouden te doen, fietste al etc....). @wendy, gelukkig was alles goed op het CTG, en het aftellen is nu weer begonnen voor jullie! enne ben benieuwd naar jullie eindresultaat van Yinthe's kamertje!! @all, phoe ben een beetje moe....Luka is de laatste week erg opstandig, thuis en op school. vandaag dus ook weer, juf kwam naar me toe, heb hem de wacht aangezegd, ga een beetje op mijn tenen lopen....vorige week al even uitgehuild bij hubbie....heb het idee dat Luka niet alles in zich opneemt door de ADHD!
Mijn arme moppie heeft zo'n last van doorkomende tandjes..vannacht steeds wakker, een paar rode wangen en speeksel wat uit haar mondje loopt. Volgens mij komt er ook een kies door en nog 2 tanden. zo zielig hé! ow ja, en wat betreft straffen..ik hoef maar uhhh te zeggen of nee Lianne, dan ligt ze al op de grond te huilen..drama queen! Luukske: Lastige situatie met Luka kan me voorstellen dat het je op een gegeven moment teveel is.
Luukske; ja.. zielig hoor! ze kwamen iedere x met 2e tegelijk.. hopelijk blijft de rest nog even weg.. Nee mag niet zeg ik ook maar ze lacht me gewoon uit.. Balen dat Luka zo opstandig is! hopelijk ish et een fase en is 't snel voorbij! hoe gaat het met de rest? x
hey meiden, hebben jullie gisteren toevallig de docu op de NCRV gezien? het ging over de neo afdeling van Maastricht....heb me toch een partij zitten brullen....Luka is daar toen ook geboren, en alles kwam terug. hier een link naar de uitzending, er volgen er trouwens nog 2: NCRV Dokument: Kwetsbaar begin, vijf jaar later | Dokument
Hoi meiden.. Best drukking weer hier Hier gaat het allemaal rustig zijn gangetje ben vorige week bij de neuroloog geweest. Hij vond het toch wel een beetje verontrustend allemaal. Reflex in mijn been deed het niet optimaal ook was de kracht in mijn Linkerbeen niet goed (dat had ik al door) moet de 25ste door de mri heen en dan de 5de weer terug voor gesprek.. De dokter gaf al aan te willen opereren de mri is om te kijken waar precies.. Vind het allemaal eng maargoed dit kan ook niet langer zo.. Nou dikke knuffel voor iedereen die het nodig hebben.
Goedemorgen, Owen zijn oorontsteking lijkt zo goed als over te zijn, hij komt nu weer als 'vanouds' 1x per nacht. En laten huilen is geen optie, hij raakt dan helemaal overstuur. Als we bij hem gaan kijken om zijn speen te geven, raakt hij ook helemaal overstuur. De enige optie lijkt wel om hem een kleine fles (90+3) te geven. En deze willen we dan langzaam gaan afbouwen. @Peertje, hoe bevalt jullie nieuwe auto? Mooie auto hoor! Heeft je man een leaseauto? @Wendy, slaapt Yinthe al in haar nieuwe kamer? Foto's, foto's . Vervelend meis dat je nog zo slecht slaapt en de weken al aan het aftellen bent . Hopelijk kan je tussendoor van de kleine dingen nog genieten. @Honeyy, ga jij naar de 9 maanden beurs? Ik ben er 1x geweest, maar vond het niet zo heel speciaal (en vooral errug druk ). @Lot, hoe lang moet je nu met gips lopen (of eigenlijk niet lopen denk ik?)? @Luukske, krijgen jullie ook extra begeleiding bij de ADHD van Luka? Lijkt me ook erg moeilijk af en toe. Heb dat programme niet gezien, kan me goed voorstellen dat op zo'n moment alles terug komt. Heftig, dikke knuffel voor jou! @Jootje, hier doet Owen dat ook vaak, als ik nee zeg, heeeel zielig met zijn hoofd op de grond gaan liggen huilen. Moet er vaak wel om lachen (herken het ook goed van Ryan) . @MrsNuke, wat een toestanden bij jou meis . Vervelend dat de operatie toch moet gebeuren, maar zo gaat het inderdaad ook niet meer. Heb je nog iets van je werk vernomen?
@debby, we krijgen alleen hulp als wij dat nodig vinden....maar het is lang goed gegaan, hopelijk is het een fase! we willen hem (nog) niet aan de Ritalin, dit hebben we afgesproken met de instantie van de GGZ, pas als het echt nodig is gaan we dat geven, en dan ook alleen tijdens schooltijden.....thuis mag hij gerust uitrazen, haha.... fijn dat het het Owen de goeie kant op gaat, nu die nachtvoeding nog wat afbouwen...dikke knuf!
Fijn dat owen zijn oortje weer beter is We zijn niet akkoord gegaan.. Daarna heb ik niets meer vernomen ik hou haar op de hoogte meer niet
hey dames! wilde ff laten weten dat ik me stukken beter voel hoor! heb wel eens een slechte nacht maar vergeleken met de week dat ik zo'n last had van die rib(spier?) voel ik me supergoed! alleen gisteren dacht ik even dat mijn lichaam zich aan het voorbereiden was want moest die dag al 2 keer naar de wc voor de grote boodschap, en hoe!? hahaha sorry hoor! en later in de middag uit het niets ineens ontzettend moeten spugen, had wel een gehoord dat dat veel voor komt bij vrouwen die bijna gaan bevallen maar vannacht is alles rustig gebleven (op yinthe na dan maar dat heeft papa opgelost) Yinthe gaat volgende week over na haar nieuwe kamer. deze week de puntjes op de i zetten en dan nog een paar dagen flink laten luchten en iets neer zetten voor een 'beter geurtje' (verflucht er uit krijgen) zat te denken om een poosje een open bakje met koffiebonen ofzo er in zetten ofzo? zou dat helpen? ik ga yinthe en mij heel erg op het gemakje aankleden want we moeten over 2.5 uur richting CB voor de 14 mnd controle en prikjes .. die zijn volgens mij heel gemeen toch? gelukkig komt ludwi ook nog daar naar toe anders is het wel zwaar om alles zelf te doen. ik sta nu vooral ff op lezen, ik probeer minimaal 1 keer in de week op jullie te reageren maar sorry als ik weinig interesse toon in jullie, de interesse is er wel hoor! liefs, wendy
@ Wendy: Bakje met azijn neerzetten helpt ook wel denk ik. En lekker van die geurbuiltjes van Zwitsal in de kasten hangen.
Prikjes vallen wel mee hoor hier ook gehad vorige week.. Hij heeft niet eens gepiept hij was meer boos dat hij bij mij op schoot moest zitten hihiih
debby: gelukkig is de oorontsteking over! hopelijk kan je t flesje wat afbouwen, dat owen door gaat slapen! ja de auto is zo gaaf, echt toppie, ja is een lease auto, waar we ook prive mee rijden! luukske: oke,hahaha mannen zijn zooo kleinzerig! ach arme luka....lijkt me moeilijk hoor om je mannetje zo te zien! nee die uitzendig heb ik nioet gezien, maar ga wel ff kijken! jootje: hahaha hoe herkenbaar....als ik boos ben op tess, dan gaat ze echt op de grond liggen krijsen... als ik alleen maar NEE zeg, dan lacht ze me in mn gezicht uit! ze weet dondersgoed wanneer ik echt boos ben! drama queen! wendy: goed bezig geweest! pff lijkt me wel zwaar hoor! nog even volhouden! ja gemalen koffie in een bakje in de kast schijnt te helpen... suc6 op cb! hier is ze niet ziek geweest...
Owen is ook niet ziek geweest van de prikjes (gelukkig!). Succes op het cb Wendy. Nou...Owen is bijna van zijn ab-kuur af en nu heeft Ryan er 1. Hij heeft een beginnende longontsteking, arm mannetje. En wat ziek zijn betreft is hij een echte man, klaaageeeen.
coco ja die zwitsal zakjes moet ik ook nog ergens hebben liggen geloof ik.. totaal niet aan gedacht! bedankt! mrsnuke hier vanmiddag eigenlijk ook weinig problemen gehad met yinthe door d'r prikjes.. ze was juist hyperactief en vrolijk! hoorde van een vriendin dat ze van deze pas na een week last krijgt?? Debby ahhh een longontsteking... zit ook niet mee met je mannetjes he!? (nogmaals) beterschap!!!! wie wilden er nou nog een geboortekaartje van yinthe? had wel een paar adressen gekregen maar blijkbaar heb ik mijn hele mailbox leeg gegooid want er staat niks meer! en heb dus ook geen adressen meer voor een kaartje... dus... wie een kaartje wil, ff een nieuwe pb met adres dan stuur ik hem toe.. en dan krijg je er ook 1 van dr broertje straks.. en wie nog van een kaartje af wil.... GRAAG!!! ik wil er wel 1 !!
ga zo bij lezen en reageren maar ben zoooo blij!!!! net bij de arbo geweest, en mag 1 uurtje gaan werken! wat een stap vooruit!! het is maar 1 uur maar toch!! joehoe!!1 even vlug boodschappen doen en dan km ik weer reageren hihi
Honey: fijn, een uurtje kunnen werken geeft je vast een goed gevoel! Wendy: ik zal gelijk even kijken of ik nog kaartjes heb Peertje: Tess had Lianne haar zusje kunnen zijn veel gelijkenissen steeds! Gisteren naar cb geweest. 2 prikjes rijker. Alles was prima! Ze vond Lianne een actieve dame. Ze wilde dus echt niet op schoot blijven zitten en liep het hele kamertje steeds rond. Ik geloof dat ze bij deze prikjes wat later ziek kunnen worden. na 5 dagen ofzo. ze is nu 80 cm en 10,930 gr