November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    de foto's!!!!

vandaag alsnog maar weinig kunnen doen want ludwi moest toch nog gaan werken en yinthe wilde zoveel mogelijk aandacht maar toch maar alvast de foto's gemaakt!
    hier en daar nog wat dingen die opgeruimd moeten worden (vooral op de kast) en de lampjes moeten nog omgeruild worden (bovenste ring van plafondlamp is de goede voor yinthe d'r kamer, die kleur zijn eigenlijk allebei de lampjes helemaal)

ben benieuwd wat jullie er van vinden!

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hier het raam met de siergordijntjes dicht....

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ... en open .....

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    en de kast / commode

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    en nog even vanaf de voorkant...

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    dan meoten we nog zo'n leuke zitzak op de kop zien te tikken voor onder de commode in de kast...
    ook nog loodjes in de siergordijntjes

en nog meer.. ik weet het ff niet meer.. pffffffffffffffff

hout aan de binnenkant van de torentjes is normaal niet te zien, door de raampjes heen, dat is nu alleen door de flits wel zo te zien.

7. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    gaaf zeg!! Wat crea :D
    echt een meiden kamertje

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    dank je!
    ja echt prinsesjes kamertje he? hihi ben er ook erg blij mee, voor Yinthe dan :cool:

als ze straks geen commode meer nodig heeft denk ik dat de grote kast er wel uit en een kleinere kledingkast daarvoor in de plaats zodat ze wat meer speelruimte krijgt maar dat is nu nog niet echd nodig ;)

9. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    wendy: leuk gedaan!!! maarre waar gaat ze slapen?? bovenin? of onderin...dat zie ik niet goed op de foto:)

patroeschka: fijn dat zn gehoor het doet!

wij gaan straks naar t theater, piet piraat en de verzonken stad in 3D....ben benieuwd...tess gaat ff bij mn ouders slapen...en vanmiddag uit eten met schoonouders....altijd lekker!:D

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    peertje:

ze gaat gewoon onderin slapen, boven is het open zodat ze haar sterrenhemeltje kan zien :)

veel plezier bij de 3d show en smakelijk eten vanavond alvast!

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Mooie kamer hoor Wendy! En ik snapte het bed ook niet helemaal :). Is het al een 1-persoonsbed of nog een ledikant?

Veel plezier Peertje, zag al een foto op Facebook :D.

12. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    het is een peutermaat zeg maar, de 70 x 150

13. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hier staat ze op haar matrasje

14. babyproject

babyproject Niet meer actief

Cute! Wat een gaaf kamertje zeg!! Wat vindt ze er zelf van? Heeft ze er al geslapen?

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Maar ligt ze dan in een donker stukje? Omdat ze niet door dat bord heen kan kijken?

16. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ze vind het zelf volgens mij wel erg leuk.
    we zijn het heel langzaam aan het opbouwen dus ze slaapt er nog niet.
    we zijn nu begonnen met haar daar verschonen en ik ga er een half uurtje per dag met haar zitten zodat ze kan spelen en dan zit ze ook graag in haar bedje dus dat begin is goed.
    slapen wil ik haar zelf een keer laten doen als we daar zijn en ze moe is dat ze zelf gaat liggen.
    daarnaast nemen we haar ook iedere dag even mee om kort te kijken op die kamer en dan nemen we ook steeds iets mee van haar oude kamer voor een nieuw plekje daar.

dat paarse aan het voet en hoofd einde is een rooster waar nog veel licht door komt en de voorkant waar ze zelf staat natuurlijk ook en bovenin is het ook helemaal open, dus daar zal het niet aan liggen, maar ze slaapt zelf het liefst wel in het donker dus we hebben de goede verduisterende gordijnen laten hangen met siergordijnen ervoor en een verduisterend rolgordijn erbij zodat we het wel donker kunnen maken.

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oké klinkt allemaal super. In ieder geval een super mooie kamer. En wat goed dat jullie het zo rustig opbouwen met haar.

18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ja het fijnste zou zijn als we haar er nu al gewoon kunnen laten slapen want dan kunnen we de kamer voor haar broertje afmaken maar ben bang als ik haar nu plotsklaps daar neer leg en ze vind het niks dat het heel llang gaat duren voor ze het wél gaat accepteren.. dus dan liever nu rustig aan doen.. ;)

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Door tijdgebrek en veel aan mijn hoofd de laatste tijd weinig hier geweest.

Morgen wordt luuk opgenomen in het Radbout voor spier- en huidbiopt. Ik zie er als een berg tegenop. Het is zo'n gekke gedachte dat Luuk nu nog een "gaaf" kindje is en vanaf dinsdag met een groot litteken door het leven zal gaan. Babybeentjes horen geen littekens te hebben. Ik blijf zelf daar ook slapen morgenavond. Ook gek om nu voor het eerst naar het Radbout te gaan. Het WKZ voelt een beetje als een thuis en in het Radbout moeten we weer even onze draai vinden.

20. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    phoe marleen dat is idd niet niks dat hij dan zo'n litteken krijgt.. :(
    en dan ook nog in een vreemd zh. aan de andere kant is het ook een nare/dubbele gedachte om je 'thuis' te voelen in een zh, maar dat is natuurlijk helaas wel zo bij jullie.

ik wens jou en je gezinnetje en natuurlijk vooral Luuk heel veel sterkte toe morgen en de dagen daarna...
    ik zal veel aan jullie denken.

dikke knuffel!!!

Deel Deze Pagina