November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou, hier Carmen ook even laten huilen vanmorgen 5.15, na een kwartier toch maar heen om knuffie te geven en een aai over dr bol. Maar dat pikt ze echt niet hoor. Dus een kwartier later er toch maar uit, hoorde Devin dus ook al :s en allebei een papfles gegeven. Dame wilde niet meer slapen hoor, en Devin gelukkig nog wel een half uurtje.. :s

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Wendy: Ze heet Z.o.ë.
    Gaaf hoor, een prinsessenbed. Ik vind dat altijd zo leuk, al die meisjesdingen.
    Ook nu ik het cadeau aan het inpakken ben, de kraammand met alle pakjes en slingertjes en strikjes, denk ik, ach zo leuk, een meisje. Voor jongens is dat toch allemaal anders.

@ mrsnuke: Succes op het cb. En ze hoeven niet altijd megaveel te groeien toch, zolang ze hun eigen lijntje maar volgen.

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Patroeschka: Weer een vroegertje voor jou dus vanochtend. Ga jij nu ook steeds vroeg naar bed 's avonds of kan jij er wel tegen, die korte nachten?

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik ga er om 22.00 in. En overdag slaap ik, als de kinderen weg zijn een uurtje of 4. En als ik de kids wél heb, probeer ik tussendoor zo te plannen dat ik ook heel even kan liggen.

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Debby; wat een leuke foto!!die ogen!! wauw!

Wendy; dat zou wel opluchten! verschrikkelijk om verplicht aardig te moeten doen! bleh.. wanneer heb je de echo? ooh esmée is al 9 kilo ...

patroeschka; wat een leuke foto's! vrolijke kinders hoor! :) wat goed zeg! alweer paar kilo eraf, netjes!

peertje; de 11 maanden prik alweer! heeft ze er geen last van?

Luukske; phoe lijkt me echt heftig een huilbaby! moet zeggen dat het hier al kriebelt als ik nog maar een zwangere zie! mja vanwege gezondheid nog maar even wachten! hie ook eipijn! Nog nooit!! gehad toen we bezig waren voor esmée, (gebruik geen pil/spiraal ofring ivm infarct) moest gister de krampen gewoon wegpuffen! en steken in mn borts ook nognooit gehad? verschrikkelijk! jou cyclussen zijn ook nogal wisselend zeg! Waren de mijne ook!

Marleen; heftig hoor! :( hopelijk gaat het snel beter! wanneer moetj e weer na de arts?

Coco; dat is makkelijker gezegd dan gedaan! Esmée kwam tot 6 mnd 's nachts voor een fles, dus echte honger, moest ik haar maar laten huilen, want die fles MOEST eraf.. heb het 1x geprobeerd, ze hield het een uur vol.. mn hart brak! daarna nooit meer gedaan!

esmée is me toch een partij vervelend!! bijten, haren trekken en knijpen als ze haar zin niet krijgt! nee zeggen helpt gewoon niet, dus gister na de 3e x bijten haar zonder speelgoed en aandacht inde box gezet dat vond ze naturulijk niets! tot nu toe nog niet gebeten! gdelukkig! maar bij haren trekken / knijpen werkt dat niet. na 100x nee gezegd te hebben, heb ik haar een tik op haar vingers gegeven NIET HARD HOOR! maar ooh wat voel ik me schuldig! ze deed het daarna niet meer, maar ze was niet echt onder de indruk..

bestaat babypubertijd??

X

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hahah, hineyy, heb jij weer, babypubertijd. Ik heb er nog nooit van gehoord.
    Hier heeft R. me tot nu toe één keer gebeten in mn bovenbeen. Ik ben vooral bang voor bijten tijdens het voeden, dat heeft J. toen een paar keer tijdens de bv, en dat doet toch zeer! Hopelijk gaat R. dat niet doen.

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat met de ouders van Ludwi. Ik hoop dat het een beetje meevalt.

Ik moet zeggen dat ik ook wel positief ben over Luuk hoor! (dat vergeet ik alleen soms hier te vermelden ;)). Hij "praat" ons inmiddels echt na en zegt "papa" of "mama" (of iets wat erop lijkt :D). Verder zeggen we steeds "Eh, eh" als hij aan zijn sonde zit en dat doet hij ook precies na en gaat dan heel hard lachen. Hij eet wel iets zelf, maar is erg weinig. Hij zit nu bv. ongeveer op 1/3 potje fruit voor 4 maanden (zo'n klein potje). Is niet veel, maar het gaat wel..

8. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hoi meiden,

Ik ben hier al véél te lang niet geweest..:)
    Ik hoop dat het met iedereen goed gaat! Sommige meiden kan ik op hyves volgen, dus hier en daar ben ik een klein beetje op de hoogte.;)

Met Thijs gaat het heel goed! Hij is bijna 73 cm en weeg 8720 gram. (vorige week bij cb geweest)
    Met zijn armpje gaat het ook goed. Er zit al heel wat beweging in! We verbazen ons keer op keer dat het allemaal zo snel gaat. In februari tot de operatie was zijn armpje nog totaal lam en nu is het stevig en beweegt het al heel veel.
    In zijn handje voelen we een enkele keer wat, dus dat lijkt ook nog de goede kant op te gaan. Maar het heeft ook nog tijd nodig, het hele herstel van de arm kan nu nog zo'n 2,5 jaar duren.
    Thijs krijgt 2x in de week fysio en staat op de wachtlijst voor het revalidatiecentrum hier. Daar gaan ze ons en Thijs ondersteunen in zijn ontwikkeling.

Tot nou toe rolt hij alleen nog maar, kan met zijn rechterhandje zwaaien en babbelt al een paar woordjes weg. (mama, oma, papa, opa, bah)
    De kans dat hij gaat kruipen is erg klein, maar wie weet laat hij ons daar ook nog in verbazen. Alleen blijven zitten vind hij ook nog niet nodig, al denk ik dat hij het al wel zou kunnen, maar hij gooit meteen zijn billen de lucht in.

Ach het maakt ook niets uit. We zien wel wanneer hij wat gaat doen, het belangrijkste is dat hij heel goed te pas is en geen pijn meer heeft aan zijn armpje. Het is gewoon een heerlijke knul!

Ik zal weer eens proberen hier actief mee te kletsen.

9. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Owen (Debbykoops) 12 oktober
    Tess(peertje) 14 oktober
    Luuk (Marleen1979) 18 oktober
    Thijs (Miza) 28 oktober
    Jayson (MrsNuke) 7 november
    Noa (star34) 8 november
    Micah (moontjee) 9 november
    Esmée (honeyy) 11 novemer
    Yinthe (wendy2010) 11 november
    Mika (luukske) 12 november
    Yara (aapje79) 21 november
    Mila (Ineke1983) 24 november
    Carmen en Devin (Patroeschka) 3 december
    R.onin (coco) 8 december

10. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hier een recente foto van Thijs. (afgelopen weekend op centerparcs)

11. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    En nog 1. ;)

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wat een heerlijk manneke Miza! Fijn dat het zo goed gaat met Thijs.

@Honey: Geen idee of de babypuberteit
    bestaat. Er staat je nog heel wat te wachten dan voordat de echte puberteit er is.

Kunnen alle andere kindjes inmiddels al zelf blijven zitten? Luuk is nog steeds niet zo ver. Ben erg benieuwd wanneer hij zal kunnen blijven zitten.

13. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hoi meiden

Jayson is weer goed gekeurd !! 77+ ( hij wou niet helemaal zijn beentjes strekker vandaar de + ) in gewicht was hij niet veel aangekomen 8746 ( 400gram) maargoed dat vind mama ook niet zo gek met als dat gekruip en geloop van mij! ze vonden jayson een erg vrolijk mooi mannetje hihih altijd fijn om te horen ze zeiden wel dat hij brede grote voetjes had heheheh dat brede komt van mij maar grote voetjes geen idee???

@marleen: jay kan al blijven zitten.. hij staat al los en loopt rond tafel achter zijn karretje... maargoed hij is nogal snel dus niet te vergelijken.. het komt vanzelf goed!

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Miza: Hey, wat leuk zeg om weer wat van je te horen. En vooral fijn dat het zo goed met jullie gaat. Toevallig hebben we het afgelopen week nog over je gehad, hoe het zou gaan met jou en je kleine Thijs. Dus erg toevallig dat je je nu meldt.
    En wat een heerlijk mooi mannetje heb je toch zeg!

@ MrsNuke: Wow, wat is Jayson al lang zeg. Hier is R. nog maar 70 cm. Dat scheelt 7 cm en hij is nog zwaarder ook!

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @miza, wat een gave foto's van jullie manneke!! en super van zijn armpje!

@mrsnuke, een lange man hebben jullie! super! en Jay is idd wel snel.

@wendy, leuk een prinsessenbed, hier heeft Luka een ridderkamer gehad, ook erg leuk.

@marleen, wat goed van Luuk, Mika zegt echt nog geen papa of mama, alleen nee, haha....
    Mika zit ook, maar was vlgs mij later dan Luka, en die was prematuur, dus het komt echt wel....

@all, net even naar Belgie gereden met Mika, Maasmechelen outletvillage, heb voor Luka een gave broek met vest gekocht van Pointer(al voor zijn verjaardag) en voor Mika 2 dunnere truitjes van pointer en 1 colletjes van TinTin(belgisch merk, kuifje), moet nu nog op jacht voor een muts en sjaal voor Luka en Mika, want had een client gevraagd iets te breien, maar ze is gevallen en schouder gebroken, dus er valt niks te breien...

16. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Even snel, want straks ouderavond op school ;) brr ben nerveus zoals elk jaar opnieuw!

MIZA wat een megaknap ventje heb jij!!! In elke betekenis van het woord, zo'n mooi kindje EN zo flink vooruit gaan zeg! super om dat te horen :)

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    coco
    leuke naam!
    ja ben ook erg blij met mijn meisje! hahaha
    prinsessenbed maken zie ik ook helemaal zitten. het zal een kasteeltje worden! :)

honeyy
    9 kg tjes netjes hoor! en hoe groot is ze?
    de echo is op 3 oktober!
    ahhh wat een klein krengetje!! hahaha maar ook wel schattig..
    tja volgens mij bestaat dat wel hoor, die babypubertijd! hihihihi

marleen
    ja ben ook benieuwd, ze zullen er zo zijn denk ik en zie er tegen op maar ja.. het moet een keer he... ?
    gelukkig ben je positief over Luuk ! wat leuk dat hij dingetjes gaat zeggen, is zo gezellig! :)
    tja dat eten mag wel eigenlijk he... zo zachtjes aan, maar alle beetjes helpen en hij komt er wel!
    keep up the faith! *fingers crossed* voor je kleine mannetje!

miza
    hey wat leuk dat je nog eens komt kijken!
    en wat goed dat Thijs zijn armpje de goede kant op gaat! super!
    hopelijk kan hij snel naar het revalidatiecentrum!

*** bovenstaande heb ik om 14.50 uur geschreven..

ga nu even verder:

bezoek was goed gegaan!

miza ik ga de site straks even aanpassen!
    heb je ook nog een net geboren foto van m ?

18. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    @Coco, dat is wel toevallig zeg, hihi! Ik dacht opeens vanmiddag, oh ja, daar heb ik al heel lang niet meer gekeken. Eens even kijken. ;)

@Wendy, ik heb een fotootje opgezocht van een paar dagen later (10), de eerste foto's zijn met heel veel toeters en bellen aan dat kleine manneke, daar kijk ik niet zo graag naar.:)
    Hoe voel jij je nu je weer zwanger bent? Gaat het allemaal goed? En wat leuk zeg dat jullie nu een kereltje krijgen. Het is geweldig zo'n koningskoppel, spreek uit ervaring. ;)

@Marleen, ik vind dat je altijd zo positief bent (dat wat ik op hyves lees), jullie hebben het ook niet bepaald makkelijk. Krijgt Luuk nu nog weer verdere onderzoeken? Ik ben de laatste weken niet zo meer op de hoogte.:)

19. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Aah wat een droppies van kindjes op de site bij Wendy! Superlieve leuke kindjes!

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    We blijven inderdaad gewoon positief en zo voelen we dat ook echt. Ik ga altijd uit van mogelijkheden (heb zelf SPH gedaan en 10 jaar in de gehandicaptenzorg gewerkt en daar kijk je ook naar mogelijkheden en minder naar beperkingen). Uiteraard zijn er ook weleens mindere dagen, maar de goede dagen overheersen.

We krijgen nog de uitslag van onderzoeken naar stofwisselingsziekten (2x onderzocht) en chromosoomonderzoek. Verder staat er niks meer gepland. Ik denk dat ze het echt niet meer weten. Op 23 sept. moeten we weer terug naar de kinderarts in het WKZ en dan ga ik wel even vragen wat nu het verdere plan is.

Deel Deze Pagina