zo makkelijk en had er nog niet eens gekeken! thanx! heb de zoekopdrachtlink doorgegeven aan mn vriendin dan kan ze zelf even kijken, is makkelijk denk ik.
honeyy ja dank je als je nog gaat kijken! vind het ook zo stom... nu heeft ze in dat topic gezegd dat het topic dicht mag omdat ze al weg zijn.. haha nou ze doet maar, ik wil ze niet eens meer van haar! bij marktplaats ergernissen heb ik ook ff een quote geplaatst op haar bericht.. tsss oh ik hoop ook voor je dat het een fase is! zou niet fijn zijn als dat nu weer vaak gaat gebeuren. wijs worden ze zeker ineens! hier ook iig... pfff bijdehandje! bij een korstje van een boterham wordt er HEEL hard nee geknikt, ze wil alleen nog de zachte binnenkant van het brood. als dat zachte op is eet ze haar korstjes daarna meestal wel alsnog op gelukkig dus ze ziet maar ik zou het zelf alleen andersom doen hihiihihi met het uit haar nieuwe bedje komen moet ik ook wel lachen steeds; doe ik het deurtje open, staat ze in die opening, gaat ze voorzichtig zitten en klapt ze zo'n beetje naar buiten en dan laat ze haar kontje over het randje glijden tot ze met haar teentjes de grond voelt hihihihi. en als het dan gelukt is kijkt ze me lachend aan en klapt ze in haar handjes en de kat heet voortaan al 'gis' in plaats van 'gi' (en voluit is het gizmo) de hond heeft nog geen naam voor haar...
Lieve meiden.... Ik ben er stil van... Ik kreeg vandaag een onverwachts pakketje met een heel mooi muziekdoosje met Luuk zijn foto erop en zijn naam en geboortedatum. Nu ik dit zit te typen heb ik weer kippevel. Wat ontzettend lief en ontroerend. Ik ben er zo blij mee. Heel erg bedankt; k vind het heel bijzonder dat een aantal van jullie dit geregeld hebben ondanks dat we elkaar eigenlijk helemaal niet in het echt kennen. (op de ene meeting na dan). Ik heb er nog een brok van in mijn keel. Hij krijgt een heel mooi plaatsje op Luuk zijn kamer. Ik deed het het muziekje aan en Luuk begon meteen te lachen.
Even een klein berichtje van mij tussendoor... Het is rustig hier, vanaf volgende week weer 3 dagen werken en kindjes 2 dagen naar kdv. Hypotheek uitzoeken duurt lang ivm eigen zaak.... Gister met kleine prinses naar cb geweest....77 cm en 10 kilo keurig. met de prikken gaf ze geen kik gelukkig. Lees wel mee maar reageer niet sorry, het is nog erg druk in mijn hoofd.
Marleen. wat fijn dat je het zo leuk en mooi vindt!!! en dat luuk gelijk begon te lachen... het klavertje vier was natuurlijk speciaal bedoeld voor geluk.. we hopen allemaal dat het gaat helpen.. liefs! nony even wennen allemaal voor je he.. de nieuwe situatie... waren dat de 14 mnd prikken neem ik aan he? yinthe reageerde de dag zelf ook erg goed maar een paar dagen later flinke koorts gekregen, hoop dat dat jouw meisje bespaard blijft! met die hypotheek is normaal al niet makkelijk allemaal, laat staan idd als er ook nog een bedrijf bij zat.. toch hopen dat het 'snel' allemaal achter de rug zal zijn... succes ermee! en knuffel aan f van y !!!
ow ja meiden... omdat het toch allemaal begint te korten heb ik met Debby afgesproken dat zij mijn buddy is! dus als de kleine man er eenmaal uit is zullen jullie het waarschijnlijk van haar gaan horen (uuhhh lezen) ben verder niet meer actief bij de febr2012 mama's dus zal alleen voor hier zijn... nog maximaal 3 weken!!!
@wendy, spannend!!! @nony, hopelijk lukt het snel met een hypotheek en vinden jullie snel een eigen plekje!!
@all, vanavond werken, morgen naar Beverwijk en zondag naar de binnenspeeltuin met de mannekes (hubbie is naar de mannenzitting van de carnaval, dus die is de hele dag zuipen etc...haha)en dan lekker frietjes eten.... misschien tot straks en anders alvast een fijn weekend!!
Marleen wat fijn dat je het muziekdoosje mooi vind en wij hopen dat het klavertje geluk gaat brengen maar geen dank dit is het enige wat we kunnen doen. Nony moeilijke periode veel sterkte. Wendy jeetje max 3 weken word spannend! Gister een foto laten maken van Isa haar heupen volgende week de uitslag.
@nony, idd de Bazaar....we wonen zelf in Limburg, ben al jaren niet meer geweest, maar ze hadden nu van de personeelsvereniging een aanbod, busreis met entree, voor 7,50 euro!! nou daar kunnen we met de auto niet voor rijden!! @lot, spannend, hopelijk niks ernstigs met Isa's heupjes!!
Hallo lieve ladies, Pfff ik ben kapot, wat een rotdagen met werk. Maar goed...weeekend!!! @Marleen, wat fijn meis om je reactie te lezen. Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen op jouw reactie. Jullie hebben het verdiend!! @Luukske, veel plezier morgen op de Zwarte Markt! Vlakbij ons trouwens . @Nony, ik hoop dat je snel meer weet over een hypotheek meis en een eigen plekje vindt voor jou en de kinderen. Dikke knuffel!! @Lot, spannend dus voor jullie, hopelijk is alles goed. En zo niet, krijgt ze dan een spreidbroekje? Kan dat nog zo 'laat' op deze leeftijd?
Luukske veel plezier in beverwijk vandaag! eergisteren heb ik weeen gehad maar die zette niet door, was wel even spannend want dacht echt dat ik naar het zh zou moeten gaan, vk daar wilde dat ook het liefst maar omdat er nogal wat bij zou komen kijken (buurvrouw uit bed bellen om bij yinthe te komen slapen en ludwi had weer eens nachtdienst) mocht ik het nog heeeeel even thuis afwachten.. terug in bed gekropen en na 1.5 uur toch in slaap gevallen. is nog wel een poosje gebleven maar daarna dus toch afgezwakt. gelukkig maar want we moesten nog zoveel doen! gisteren veel gedaan en vandaag zal dan hopelijk alles af zijn in huis en kan ik eindelijk echt mn zh tas gaan klaar zetten.. (hihi ben er weer lekker op tijd mee) krijg net een mailtje dat de nieuwe babyfoon ook verstuurd is dan kunnen we beiden kindjes in de gaten houden. nu toch maar een camera ding dus ben benieuwd hoe dat zal zijn.
Ik kijk elke dag met een glimlach naar jullie speeldoosje. Ben er nog steeds zó blij mee! De klavertjes vier op het speeldoosje vielen me inderdaad meteen op. Ik hoop dat ze ons heel veel geluk gaan brengen. Momenteel voelen we ons erg happy en zien wel hoe de toekomst gaat verlopen. We leven met de dag en genieten ten volle van alles en vooral van ons gezin. Luuk doet het erg goed op dit moment en gaat toch wel behoorlijk vooruit. Verder gaat het met de wond ook erg goed. Hij lijkt er geen last van te hebben. Gisteren kregen we een brief van het Radboud. We krijgen op 25 april de uitslag van het spier- en huidbiopt. Er is een afspraak van 1,5 uur ingepland met de arts en daarvoor nog een gesprek met een nurse practioner. Zij gaat ons mentaal begeleiden en is er ook nog na het gesprek voor ons als we een slecht bericht krijgen. We kunnen dan nog extra vragen stellen en helpt ons praktisch ook verder. Wel allemaal goed geregeld vind ik. Nog wel 3 maanden wachten.. Ik zou zo graag de uitslag al willen weten... @Wendy: Oehh... spannend! Alles afgekregen vandaag in jullie huis? Ja, dan gaat de tijd ineens dringen. @Nony: heftige tijd voor jou. Ja, is lastig om een hypotheek te krijgen in jouw situatie lijkt me. Is altijd een hele nasleep met een bedrijf e.d. Wel goed dat je voor jezelf en de kids hebt gekozen. Bij iemand blijven en je niet goed voelen in de situatie is ook niet de bedoeling. Dat voelen de kinderen ook. @Debby: Lekker uitrusten het weekend. @Luukske; Leuke dag gehad vandaag? 7,50 is inderdaad geen geld voor een busreis naar Beverwijk. Ik ben er jaren geleden een aantal keer geweest. Is echt al lang geleden inmiddels. @Lot23: Spannend, foto van de heupen. Ik heb even gemist waarom dat gedaan wordt. Is er aanleiding voor of zit het in de familie? Straks samen met man gezellig "All you need....." kijken en morgen met zn vieren naar een speelparadijs. Fijn weekend allemaal!
marleen, wat een fijn bericht om van jou te lezen. ja het blijft afwachten maar wat fijn dat jullie nu toch zo genieten van je gezin! super! idd ze doen er veel aan in het zh om jullie op te vangen mocht er straks slecht nieuws komen. dat is wel goed geregeld. maar we gaan er voor duimen dat het niet nodig is! tof ook dat Luuk niet veel last van zijn wond heeft! hier: nouuuu nog niet alles is af maar we zijn een HEEEEEL eind gekomen... zh koffertje voor 1e dag staat klaar beeb z'n kamer is klaar ons bed is omhoog en kamer is schoon trapleuning is geverfd nu nog de deuren poetsen en de overloop en zolder stofzuigen en de wieg klaar zetten owja en een zh tas voor de 2345e dag in het zh incl kadotje voor yinthe enzo klaar maken.. en een 'vluchttasje voor yinthe voor als ze opgevangen wordt op de dag van de ks...
@Marleen, wat fijn om te horen dat jullie zo blij zijn met het muziekdoosje!!! En wat heerlijk dat jullie genieten van het hier en nu! En inderdaad, wel goed geregeld de afspraak/uitslag straks, fijn om te weten dat je met al je vragen voor en na die tijd ook terecht kunt. @Wendy, je maakt het wel spannend meis. En nu alles klaar in huis? Lees al dat jullie wel goed zijn opgeschoten, laatste dingetjes nog. Ben zoooo benieuwd wanneer de kleine komt. Trek je het nog een beetje? Gisteren met een vriendin de hele dag in de sauna geweest, heeerlijk! En vandaag zitten we te bedenken wat we kunnen gaan doen met de jongens. Denk dat we toch even naar een overdekte speeltuin/speelparadijs gaan. Owen ligt nu even te slapen, dus die laten we eerst nog even lekker liggen .
hey meiden, Beverwijk viel gisteren echt tegen....niks nieuws, heb dus ook niet veel gekocht, alleen een kaftan (marokkaans gewaad) voor de carnaval, een shirtje voor Luka van Angry Birds, en wat olijven etc... vandaag naar de binnenspeeltuin geweest, ben er van 10-13.15u geweest, nu de mannen even in bed. straks hubbie en schoonpa halen van de mannenzitting, en frieten eten bij mijn schoonouders. vanavond zal wel rusig zijn...kids in bed, en hubbie ook, want denk dat ze wel genoeg hebben gezopen daar. @marleen, ik ben ook echt over Nijmegen te vreden!! wachten duur lang, maar ik hoop dat die klavertjes 4 geluk mogen brengen!! @debby, heb het fimpje gezien...erg leuk!! en leuk bed!! @wendy, meis ik duim dat het niet te lang meer duurt!! heb je trouwens belang bij meerdere geboortekaartjes? heb er een aantal van vrienden in de kast gevonden, en wilde ze bijna weggooien....