November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    marleen
    ow sorry dat wist ik niet...
    pffff wat dan nog he.. ?
    hoeveel weegt ie nu dan?


    jootje
    tja erg he? is ook erg zwaar die buik.. bleh!
     
  2. aapje79

    aapje79 Fanatiek lid

    11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    hey wendy, het kaartje is aangekomen, leuk!!!!
     
  3. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    dank je!
    die van jou ook!

    ook leuk! die heeft bij ons nu ook op het lijstje gestaan voor ons kereltje! haha
    we hebben er nu echter zelf 1 gemaakt.... (drukker gaat hem wel drukken maar is wel mn eigen ontwerp)
     
  4. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Wendy: Hij weegt nu 8800, maar een aantal dagen geleden dus 9140.
     
  5. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier 2 kindjes die nu rond de 9.5 kilo zitten en bijna 80 cm. Zijn ook wat aan de lichte kant, maar was Justin ook altijd al.

    Hier gaat t wel, kleintjes hebben een paar dagen geleden hun prikjes gehad. Hopelijk krijgen ze geen last.. is afwachten natuurlijk.

    en hoe nu verder? Ik heb nu medicatie gekregen en moet naar fysio, ergo en psycholoog toe iedere 2 weken.
     
  6. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    snap dat je het niet leuk vind marleen..
    hoop dat ie snel weer aan gaat komen.
     
  7. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    We zullen zien. Ik hoop zo dat ie die rotsonde niet weer in zn neusje moet.. Ik wil zelf nog graag met van die calorieenpoeder proberen (Fantomalt o.i.d.) Eerst even overleggen met dietiste wat zij ervan denkt.
     
  8. luukske

    luukske VIP lid

    5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @patrouschka, balen dat je zo lang hebt moeten wachten op een officiële diagnose

    @coco, meis je hebt het goed volgehouden, maar snp dat je graag wat langer de BV had gegeven.
    balen van die nachten

    @wendy, hier het kaartje ook gehad....erg leuk....die van ons komen ook asap jouw kant op!

    @debby, beterschap met je oog!!

    @peertje, phoe een weekje zonder hubbie...
    ben benieuwd op welke termijn de ok zal zijn, hopelijk snel!

    @marleen, ik duim ook dat de SV zo lang mogelijk uitgesteld kan worden, Fantomalt is idd het proberen waard. en Nutridrink? dat zijn ook caloriën bommen!! balen dat Luuk is afgevallen.

    @all, gisteren gaan uiteten met mijn schoonouders, schoonbroer en zus hebben op het laatst afgezegd.
    verder vroeg schoonbroer mijn man gisteren of hij peetoom wil zijn van hun dochter die inmiddels al 6 maanden is....vond het erg raar, bij ons vragen ze dat altijd van te voren....bij jullie ook? heb er een beetje raar gevoel bij, maar ja, schoonzus is ook een rare tante!
     
  9. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Luuk heeft nu ook buikgriep. Echt balen, want nu gaat hij natuurlijk nog meer afvallen. Drie hapjes pap gegeven en het kwam er meteen weer uit en vanmorgen spuugde hij allemaal gal en had diarree. Nu druk met het geven van spuitjes water met maizena (lange koolhydraatketens op aanraden van metaboolarts). Hopen dat dat erin blijft, want zit niet op een opname te wachten. Hij oogt gelukkig niet ziek verder.

    @Luukske: Geen ervaring met peetooms/peettantes. Dat kennen wij hier helemaal niet. Nutridrink is volgens mij op basis van melk en dat mag luuk niet. Ik weet niet of het sowieso geschikt is voor baby's. Bij clienten gebruikten wij het ook regekmatig.

    @Wendy: Nog rustig daar? Ik zie steeds leuke winterfoto's voorbij komen op Hyves van Yinthe :)

    @Patrouschka: "Fijn" dat er nu een diagnose is. Ik hoop dat je er iets mee kunt en dat je er minder last van zult hebben in de toekomst.

    @Peertje: Dus hubbie is lekker op stap in de sneeuw :) Zal idd een drukke week voor je worden met drie kids.

    @Coco: Balen dat je nu toch steeds weer gebroken nachten hebt. Hoop dat er toch snel weer een ommekeer komt en dat je weer aan een goede nachtrust toe komt. Hier is het momenteel ook niet geweldig. Luuk is ook regelmatig wakker.
     
  10. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Babynieuws!!!

    Vandaag is Wendy's zoon Rhody Julan Pekaar geboren! om 11.18 uur kwam hij ter wereld met een gewicht van maar liefst 5065 gr !!
     
  11. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Wendy, ludwi en yinthe met de geboorte van jullie zoon en broertje. Leuke naam!!!
     
  12. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wat een nieuws! Ik krijg er helemaal kippevel van. Gelukkig is hij wat eerder gekomen. Wat een gewicht! Geniet van jullie gezinnetje en heel veel geluk!
     
  13. peertje

    peertje Fanatiek lid

    20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    WENDY: GEFELICITEERD met jullie zoontje!!!! wauw wat goed zeg!!!
    is t nou een ks geworden??/ of toch spontaan???? geniet van je gezinnetje!!!
     
  14. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is een ks geworden. Maar wel vannacht en vanochtend weeën en uiteindelijk een ks vanochtend.

    Peertje, weer je al meer van jouw galblaas? Wat ze gaan doen?
     
  15. Zomerbloem

    Zomerbloem Niet meer actief

    Gefeliciteerd Wendy met jullie zoontje!!
    En wow, wat een gewicht!!!
     
  16. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Een heel intensieve dag gehad want Luuk heeft een buikvirus en spuugt erg veel. Ik geef hem nu om de 10 minuten een spuitje met ORS in zijn mond en dat gaat niet van harte.. Hij vindt het niks. Inmiddels ook weer een sondepomp in huis en als hij weer zoveel gaat spugen dan doe ik de sonde er maar weer in :( Ik hoop dat het niet nodig is, maar ben bang dat hij anders uit gaat drogen.) Ik wil hiermee ook voorkomen dat hij weer opgenomen moet worden. Het baart me wel zorgen, want hij was van de week natuurlijk al erg afgevallen en dat gaat nu helemaal snel natuurlijk...
     
  17. jootje24

    jootje24 VIP lid

    11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    WOWWW 5065 gram!! jeetje...dat verklaart die enorme buik ;)
    Wendy,Ludwi en Yinthe gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!
    goed herstellen en lekker genieten!!

    zag op hyves al een foto voorbij komen, lekker stevig knulletje :D
     
  18. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Wendy; gefeliciteerd!!!!!!! zag ook een foto op hyves! wauw! wat een mannetje zeg!!! geniet ervan! :)

    marleen; pff balen weer van luuk! :( Laten we hopen dat hij gauw weer opknapt en niet opgenomen hoeft te worden!!
     
  19. peertje

    peertje Fanatiek lid

    20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    debby: oh oke, dus t was niet de geplande ks?!
    ik moet woensdag naar Zh en dan hoor ik meer;)

    marleen: ahhh nee.....:( ik hoop dat ie toch nog genoeg zelf gaat eten/drinken....sterkte meid.....
     
  20. LittleMonsters

    LittleMonsters Niet meer actief

    Gefeliciteerd Wendy met jullie zoontje! Een flink mannetje!
     

Deel Deze Pagina