November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyproject

    babyproject Niet meer actief

    WOW!!! Flinke jongen! Maar goed dat hij besloot nu alvast te komen.

    Van harte gefeliciteerd Wendy! ik hoop dat je snel en voorspoedig herstelt.

    Rhody, gave naam :D
     
  2. babyproject

    babyproject Niet meer actief

    Oh nee :( arme Luuk. Ik hoop dat de sonde niet nodig is, maar ja, alles beter dan opgenomen worden lijkt me.

    Veel sterkte. Hopelijk is Luuk snel beter.
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Marleen, beterschap met Luuk!

    Wendy gefeliciteerd! ^^ wat een gewicht zeg! Gaat t allemaal goed?
     
  4. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Wendy gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Rhody! Gelukkig besloot hij eerder te komen. Wow wat een gewicht op dit termijn. Hoop dat alles goed komt ben benieuwd naar jullie mooie man helaas jullie niet op Hyves.

    Marleen hoe gaat het vandaag met Luuk? Hoop dat de sonde niet terug hoeft.
     
  5. jootje24

    jootje24 VIP lid

    11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    goedemorgen..
    Zit hier met een hangerige Lianne...alles is fout, en er hoeft maar wat te gebeuren en dan huilt ze alweer.
    Gisteravond heeft ze weer overgegeven, de nacht daarvoor ook! zit dus duidelijk niet lekker in haar velletje.

    Hoe gaat het met Luuk?? knapt hij al wat op?
     
  6. luukske

    luukske VIP lid

    5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @wendy, gefeliciteerd met jullie manneke!! wat een super gewicht zeg....phoe!!! en wat een onwijs leuke naam!!

    @marleen, balen dat het met Luuk minder gaat....hij ging juist zo goed....dikke knuf!!

    @babyp, hoe is ht bij jullie? ook aftellen!!
     
  7. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Nee, Luuk knapt nog niet op. Is vandaag zieker dan gisteren. Vannacht om 5 uur is hij ontzettend gaan hard gaan huilen, kreeg hem niet getroost. Uiteindelijk pas om 7 uur weer in slaap gevallen. Nu ook nog steeds erg onrustig. Hij drinkt nog wel wat zelf en de rest doe ik met spuitjes. Wil het nog even aankijken qua sonde. Waarschijnlijk trekt hij die er toch zo weer uit.

    Hoe is het Wendy? Lekker aan het genieten van je gezinnetje?
     
  8. babyproject

    babyproject Niet meer actief

    Gek genoeg heb ik helemaal niet het idee dat ik hoogzwanger ben. Lichamelijk gaat het nog super, heb ook een erg bescheiden buikje vind ik zelf. Ik zou vreemd opkijken als ik binnen 3 weken zou bevallen. Jen was ook laat, dus denk dat ik wel over de uitgerekende datum ga. Maar vind dat deze keer helemaal niet zo erg? Ben dus ook nog helemaal niet aan het aftellen. Wil juist nog zoveel doen in mijn verlof! Jennifer's babyboek maken, ons trouwalbum die al 2,5 jaar ligt te wachten. Administratie uitzoeken van de afgelopen 3 jaar :) en natuurlijk het hele huis nog schoonmaken!

    Al ben ik wel een klein beetje jaloers dat Wendy haar baby al heeft kunnen ontmoeten ;)
     
  9. babyproject

    babyproject Niet meer actief

    Ik vind wel dat Jennifer in een pittige fase zit qua aandacht vragen. Hebben jullie daar ook "last" van?

    Hoe gaat het verder hier? Niet teveel zieken hoop ik?

    @marleen: heb je nog wat naar binnen kunnen krijgen bij Luuk?
     
  10. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Babyp: Oh, ik wist niet dat jij inmiddels ook alweer zo ver bent! Spannend!

    Luuk drinkt steeds kleine beetjes en het blijft er tot nu toe in. Net nog wat maizena toegevoegd. Hij is wel heel erg slap (veel slapper dan anders). Hij valt de hele tijd in slaap op zijn boxkleed dus is echt uitgeput. Hoop dat het niet te lang gaat duren, want je ziet zijn gezichtje smaller worden.
     
  11. peertje

    peertje Fanatiek lid

    20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    babyp: lekker druk ben je nog!!! wel fijn dat t allemaal nog wel gaat!
    hoe is t nou met jullie huizenzoektocht/kopen gegaan?!
    hier ook een meisje die af en toe onuitstaanbaar is....*zucht* dus t zal wel weer een fase zijn...maar o zo vermoeiend!:D

    marleen; poeh....luuk kan dit er eigenlijk niet bij hebben heh....:(
     
  12. luukske

    luukske VIP lid

    5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marleen, phoe zeg....snap dat je in dubio zit mbt de SV, maar als ik het zo lees zou ik het toch gaan geven....maar dat ben ik, he...jullie zien natuurlijk beter hoe en wat met Luuk! ik hoop en duim gewoon dat hij snel beter wordt!!

    @opstandige kids, hier dus ook een manneke dat gewoon dreint(nu ik het zo schrijf weet ik niet eens of het wel een NL woord is, of een dialect, oeps...) en dus echt wel aandacht wilt hebben, en als hj zijn zin niet krijgt gewoon begint te krijsen....enne grote broer helpt hem daar dan mee...merk dat Mika alles van Luka wil nadoen....
     
  13. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Marleen, ik las vandaag op Facebook al dat Luuk toch de sonde heeft :(. Balen meis, maar hopelijk hoeft hij niet opgenomen te worden. Het wordt tijd voor zomer, weg met de bacterien!

    @Peertje, oh woensdag naar het zkh, hopelijk kunnen ze er iets aan doen (of weet je al of het een operatie wordt?). En nee, van Wendy was niet de geplande ks, die was geloof ik een paar dagen later.

    @Jootje, arme Lianne ook al ziek, het heerst ook vreselijk hoor ik!

    @BabyP, spannend hoor. Grappig dat je nog helemaal niet hoeft te bevallen :D.

    @Luukske, ik ken het woord dreinen wel, dus volgens mij gewoon Nederlands :D. En Owen kan er ook wat van...hij vraagt sowieso vreselijk veeeeel aandacht, kan NIET alleen spelen. ERg vermoeiend...
     
  14. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Owen heeft vanavond pannekoeken gegeten, joehoee. Het eten gaat steeds beter, maar het is wel de 'rapid methode'. Hij wil het ook zelluf doen :). Verder hebben we de 21e al een afspraak bij de KNO arts, dus dat is wel mooi. Ben benieuwd! En hij loopt nog steeds niet los...is hij de enige of zijn er nog meer?
     
  15. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Luuk loopt ook nog niet los :D
     
  16. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oeps, dat was een cynisch grapje ;) Volgens mij is het niet erg dat ze nog niet los lopen. Roel liep ook pas los met 18 maanden.
    Fijn dat Owen steeds beter gaat eten.
     
  17. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Luuk heeft inderdaad sinds het eind van de middag weer een sonde. Ik heb besloten m er weer in te doen. het is alleen geen succes, want hij heeft weer flink gespuugd. Ik had net de pomp aangezet op een hele lage stand terwijl hij in zijn bedje ligt, maar hierdoor blijft hij erg onrustig en is aan het huilen. Net de pomp dus maar weer uit gezet (en terwijl ik dit zit te typen gaat ie weer huilen dus maar weer naar boven... )
     
  18. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Kon wel lachen om je cynische grapje Marleen! En jeetje, arme Luuk. Ik wou dat ik iets voor jullie kon doen....stomme griep!
     
  19. Zomerbloem

    Zomerbloem Niet meer actief

    Sem loopt ook nog niet los hoor! Wel langs de tafel en overstappen maar eerst een hand neerzetten en dan oversteken. Zijn grote zus liep pas met 17 maanden, Sem is nu 15 maanden dus we hebben nog even!

    Ook hier een dikke knuffel voor Marleen en Luuk!
     
  20. babyproject

    babyproject Niet meer actief

    Ah, jij dus ook een dreumes die niet (meer) alleen kan spelen!

    Jennifer loopt ook niet los, maar ze wil wel de hele tijd lopen, aan mijn hand dus.... ;) erg vermoeiend idd!

    Ik heb even gemist wat je bij de KNO arts gaat doen?
     

Deel Deze Pagina