November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

    luukske VIP lid

    5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @wendy, wow alweer op het gewicht van voor de zwangerschap...super meis.
    laat die traantjes maar vloeien, moet er even uit.

    @peertje, wat goed van Job!! wat een stoertje!!

    @marleen, fijn dat Luuk weer thuis is.

    @all, mijn knie doet nog goed zeer, gisteravond niet gaan werken, want16x in en uit de auto stappen is niet echt goed voor mijn knie. vandaag ook rustig aan.
    de mannen zijn schaatsen. eigenlijk zouden we naar de kinderoptocht van de carnaval gaan, maar om daar nu uren te gaan staan met 2 kindjes, en een pijnlijke knie...
     
  2. jootje24

    jootje24 VIP lid

    11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    wendy: wilde je nog even laten weten dat ik het erg lief vind dat ik een geboortekaartje mocht ontvangen. Was een hele verrassing die ik uit de brievenbus viste! :D
     
  3. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Wendy: Fijn dat het zo goed gaat met Rhody. Wat een rijkdom he, twee van die mooie kids. Kraamtranen horen er een beetje bij.. Maar leuk is anders! En leuk dat we een kaartje hebben gekregen!

    @Peertje: Je kan inderdaad al snel geopereerd worden dan. Fijn dat je niet te lang hoeft te wachten, anders zit je er maar tegenaan te kijken.

    @Grietje: Oh, dat klinkt allemaal niet fijn! Bij mijn man zijn vorige week maandag drie ruiten uit de auto geslagen, navigatie helemaal uit het dashboard gesloopt. Het duurt 8 dagen voordat alles weer gemaakt is..

    Luuk is inderdaad vanmorgen weer thuis gekomen!! Hij ligt nu heerlijk te slapen in zijn eigen bedje. Hij is meteen in slaap gevallen. Sinds gisteren hebben we een Bloom kinderstoel. Luuk kan niet in een andere kinderstoel zitten en het kan nog wel maanden duren voordat we de aangepaste kinderstoel hebben dus toch maar besloten op een Bloom te kopen, omdat die Luuk het best ondersteund en omdat die naar achteren te kantelen is. Hij kan nu ook gewoon op hoogte aan tafel zitten (zat voorheen altijd in wipstoel).

    Luuk heeft nog wel steeds de sonde in. Ik wil hem wat bij laten komen qua gewicht, want hij is flink afgevallen. De sonde loopt nu 24 uur per dag. Handig dat ik dat allemaal zelf kan en het ziekenhuis liet het ook voornamelijk aan mij over, omdat ik hem zelf het beste ken.
     
  4. Ineke1983

    Ineke1983 Fanatiek lid

    30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hallo!
    Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier kwam...

    Wendy van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!!! En super dat het zo goed gaat :)

    Aan de mama's met zieke kindjes of zorgen, veel sterkte!!!

    Mila heeft nu op 4 maanden tijd 6 dubbele oorontstekingen gehad met de nodige ongemakken en slapeloze nachten... dinsdag krijgt ze noodgedwongen buisjes omdat zelfs de ab niet meer helpt...
    ze kan al stappen van haar 13m2w, dus ben erg trots maar brokjes eten lukt niet goed door haar oorpijn...
     
  5. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Broertje en Zus.. ;)
     
  6. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
  7. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Heerlijk mannetje :)
     
  8. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Zeker een heerlijk mannetje Wendy en ik verbaas me er steeds over hoe groot hij is! Lekkere bolle wangetjes!
     
  9. Zomerbloem

    Zomerbloem Niet meer actief

    @Wendy; mooi mannetje! Hij lijkt op z`n grote zus! En we vieren allebei op dezelfde dagen een verjaardag van één van onze kinderen. 5 februari zijn Isa en Rhody jarig en op 11 november zijn Sem en Yinthe jarig! Toevallig!

    @Marleen; fijn dat Luuk weer thuis is! Hopelijk komt hij snel weer wat aan.
     
  10. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hey das wel HEEL toevallig zeg!
     
  11. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    dank je!
    ja erg eigenlijk he?
    maar dan naast Evi is het helemaal een wereld van verschil.. maar toch.. als ik hem op mn arm heb is hij wel ieneminie!
    en dan Yinthe.. das gewoon een reus vergeleken bij Rhody....


    ps ik las ergens dat Luuk weer thuis is?
     
  12. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik had hier al gepost dat luuk weer thuis is. Heb je misschien overheen gelezen? (voor jouw berichten met de foto's)
     
  13. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    debby
    nee ga niet aan de lijn hoor!
    ik eet gewoon lekker door, moet ook aan de BV denken he!?
    maar als de BV klaar is en ik weer fit dan ga ik wel weer goed mn sport opbouwen.. is nodig hoor..
    en heb nog zoveel leuke kleren die ik zelden of nooit aan heb gehad maar zo graag aan zou willen..

    luukske
    ja ben d'r ook echt blij mee maar wil toch wel graag terug naar mn gewicht van voor mn yinthe-zws.. hihi maar dat hoef niet meteen hoor.. ik heb geduld. heb het gevoel dat het nu wel goed gaat komen met mn herstel
    is de kinderoptoch van de carnaval nu al bij jullie???

    Jootje
    graag gedaan hoor!!!

    marleen
    jah ik voel me echt de gelukkigste vrouw op de aarde + omstreken.. cliche he? maar is wel zo.. hahaha hoppaaaaa weer een paar kraamtranen erbij.. pffff wordt moe van mezelf
    graag gedaan hoor dat kaartje!
    ah fijn te lezen dat Luuk weer thuis is en lekker in z'n eigen bedje heeft geslapen vanmiddag (en vanavond ook weer aan het doen is waarschijnlijk)
    snap dat je hem aan wil laten komen. hopelijk gaat dat nu op een relaxte manier met de sonde. en hopelijk komt hij snel weer wat aan daardoor.
    ik had idd een paar berichten gemist hier zag ik ... tjah.. niet handig van mij.. sorry!!

    Ineke
    dank je!!!
    ahhh tis zielig zeg die ooronstekingen... :(
     
  14. peertje

    peertje Fanatiek lid

    20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    wendy; ahhhh lief!! wat een lekker ventje zeg!!!!! heerlijk die wangetjes!!!!:D

    debby: hahah ja gekke collega's;) ja ben blij dat die week voorbij is;)

    luukske: nee das neit fijn met zo;n knie! hopelijk snel weer over!
    ja stoer heh van job!

    marleen; fijn dat luuk weer thuis is!!!
     
  15. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Mooie foto's wendy! Ik heb nog geen kaartje gezien, hopelijk ook snel, ben ook nieuwsgierig :D.

    Ryan heeft morgen zijn eerste zwemles!!!!
     
  16. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    huh niet ???
    das wel raar want volgens mij heeft iedereen hem inmiddels wel binnen..
    zijn woe al verstuurd..

    vandaag de kraamhulp wat eerder naar huis laten gaan.. ben het weer een beetje beu aan het worden dat er iemand anders in huis is.
    morgen laatste dagje!
    nog wel ff bedenken wat ik voor haar nog doe want wil ff leuk bedanken eigenlijk..
    iemand ideeen?
     
  17. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh vreemd...hopelijk vanmiddag dan! Vraag iedere dag al aan manlief of er niets bij de post zat :D.

    Ehm...ideeen....wij deden vaak een doos chocola of bonbons of zo. Of een leuke bon?
     
  18. jootje24

    jootje24 VIP lid

    11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Wendy: onze kraamhulp heb ik destijds een groot bos bloemen, het geboorte kaartje en een foto van Lianne en Denise samen gegeven. Vond ze erg leuk!

    wat een mooie foto's zie ik voorbij komen! die wangetjes, helemaal geweldig! ;)

    Marleen: Hoop dat Luuk een beetje voorspoedig herstelt en weer lekker gaat groeien, zodat de sonde er weer uit kan. Fijn dat hij weer lekker thuis is! geen beter plekje dan thuis.

    Ineke: wat zielig voor Mila.Denise heeft dat in haar eerste jaar ook heeeel vaak gehad. maar ineens was het over en heeft ze het eigenlijk ook nooit weer gehad. Gelukkig sloeg bij haar de AB kuur altijd wel aan, al waren die bijwerkingen altijd heftig.
    Hopelijk helpen buisjes!
     
  19. luukske

    luukske VIP lid

    5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marleen, wat fijn dat Luuk thuis is.

    @wendy, geweldig die foto op hyves met dat kindje van die vriendin, wat een verschil zeg!! en de foto;s van hier zijn ook zo lief!!
    de kinderoptocht is idd een week voor de grote optocht, en komende donderdag is "oud wijver bal", maar ik ga niet.

    @ineke, jeetje zeg...arme Mila!!

    @debby, spannend voor Ryan, 1e zwemles!!

    @all,omdat ik voor mijn werk veel in en uit de auto moet stappen heb ik me ziek moeten melden ivm de knie, want die werkt niet echt mee!!
    vandaag een rustig dagje aan huis.
     
  20. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    luukske je bent toch ook geen oud wijf!!!! ;)
     

Deel Deze Pagina