Gaat prima hier! We blijven met de dag leven en ik zit niet zomaar bij de pakken neer Luuk doet het op het moment prima (naar omstandigheden dan) en dat is alleen maar heel fijn. Lief dat je het even vraagt. Ik merk wel dat ik alles soms wel anders ervaar dan voorheen en weleens denk: "Waar maken die mensen zich druk om... lekker belangrijk..."
@jucade, beterschap!! @peertje, shop ze!! @babyp, hoop dat ze zich snel wil melden...succes!! @debby, oeps verkeerd gelezen....hoop iig dat het Owen goed zal doen. @all, Mika is toch echt ziekjes, vanmiddag helemaal bezweet uit bed gehaald, en echt alleen maar huilen. om 16u heeft hij wel goed gegeten, maar vanaf 17.30 u toch naa bedje gedaan, want was moe en zweterig....hopelijk slaapt hij wel een beetje vannacht
Zekers, C heeft voor de 3e dag op rij tegen de 40 gr koorts aan. Dus morgen maar weer naar de ha zit ook aan dr oortje dus.. D hoeft niet meer terug naar de ka (gelukkig) weegt nu 9275 maar was natuurlijk zo ziek geweest dus niet zo eerlijk en was 81 cm. J was gisteren ook ziek, koorts maar vandaag ging t gelukkig weer met hem en ik heb ook koorts en allemaal snipverkouden :s DUS JA TIJD VOOR DE LENTE IDD!
Eeeej, dames, Ik zag in het 15-29 februari mama's topic een berichtje van babyproject dat de bevalling begonnen is!!! Spannend! Zet hem op, babyproject! Verder heb ik even geen puf om te reageren, heb wel bijgelezen. Morgen weer een dag!
Even kort: onze Charlie Lynn is geboren om 23:09! Ze doet het fantastisch! Ik iets minder.. Verlies iets teveel bloed, dus zit aan de weeënopwekkers om baarmoeder te laten samentrekken... Komt goed...
GEFELICITEERD !!!! erg leuke naam! Hoop dat het met jou inmiddels ook beter gaat of dat dat iig niet lang meer zal duren! hub en zus ook gefeliciteerd!!!!!!! geniet van je gezinnetje!
gefeliciteerd!!!!! geweldige naam en hopelijk kan je snel genieten! zag al een foto op fb, lief!!!!!!!
Jaaah, ze is er! Babyproject: HARTELIJK GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter en zusje Charlie!!! Echt een leuke, stoere naam! Geniet lekker van jullie nieuwe gezinnetje! Toch net geen schrikkelkindje... Dus dan is de bevalling vlot gegaan. Beterschap met het herstel.
@babyp, gefeliciteerd meis met jullie mooie meid(heb de foto via FB gezien!!) dat het je an toch snel gedaan, want gistermiddag was je je aan het vervelen,las ik op FB, haha....
@all, ik heb 7 maart een afspraak bij de gyn ivm extreem vloeien tijdens de menstruatie. ik heb dus voor de geboorte van Mika nooit een eigen ongi gehad, daarna dus wel (zie mijn onderschrift), maar het vloeien is zooooo veeeeel dat ik op die dagen het huis amper uit ga....vind het een lastige stap, maar dit kan ook niet.
Luukske heel veel sterkte en succes. Vloei je 'alleen' veel of heb je ook heel veel pijn? weet nog dat ik vroeguh altijd 10 dagen ongie was waarvan de helft heel veel (zelfs doorgelekt toen op school enzo) je voelde het er gewoon uit stromen (sorry voor details )
@Jucade: Jij nog gefeliciteerd met J.! Zie zovaak jouw onderschrift met de datum voorbijkomen maar heb er helemaaal geen erg in. Heeft hij een leuke verjaardag gehad?
Hey meiden, Bedankt voor de felicitaties. Wij maken het goed. Ik mocht, met een recept voor ijzerpillen, gister aan het einde van de ochtend naar huis. Charlie doet alles wat een baby zou moeten doen. Ze heeft een flinke bos rode haartjes en megalange nagels ze is een fijn meisje, al gauw een pond lichter dan dr zus was.
Babyproject: gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Mooie naam heeft ze gekregen en schattig een bos rode haartjes, ben benieuwd naar haar heb jullie niet op fb dus hopelijk hier nog een foto. Is de bevalling goed gegaan?