was even afwezig...waren even een weekendje weg geweest naar vakantiepark beeksebergen. Fam. weekendje uiteraard ook even naar het safaripark geweest! maar jeetje zeg, ik had zowat vakantie mogen aanvragen na het weekend...vermoeiend zeg!! Beide kids een beetje uit hun doen door andere omgeving. Jucade:Wat een eng verhaal van C. zeg! bah bah... wendy: een tattoo, leuk zeg! waar laat je hem zetten en wat ? Peertje: bah zeg! duizelig zijn is niet leuk! sterkte. Luukske: goed bezig zeg! al 10 kilo lichter
@jucade, hoe gaat het nu....meis wat schrikken zeg!! @debbie, meis mij bekruipt dat gevoel ook wel eens...allemaal die dingen, en dan zelf nog werken, fulltime werken is volgens mij idd wel minder stressvol, haha.... ga je online bakkeren? ik zit nu dus op 10 kilo....maar moet er nog een hele hoop, haha.... @wendy, daarom zijn wij bij KPN weg gegaan....wat een slechte service. gelukkig nu een leentoestel. wat laat je zetten en waar? bij welke tattooshop ga je? mijn zus en schoonbroer gaan altijd in Middelburg, die hebben er wel een deel.... ik vind een kleine wel mooi, maar hubbie is er hier echt op tegen. @all, vanochtend dus bij de gyn geweest. hij vroeg wat hij voor me kon betekenen, en of ik niet voor nummer 3 kwam, haha....grapjas.... hem uitgelegd dat ik dus zoveel vloei, inwendige echo gehad etc, en hij kwam toen zelf met een paar opties: 1. de pil of spiraaltje, maar daar voelde hij (en ik natuurlijk ook) weinig voor. 2. hysteroscopie, want ik had een vleesboom en enkele poliepen die de bosdoeners konden zijn. 3. novasure behandeling, dit is een soort verbranden van het bms, dit betekent dat je nooit meer zwanger mag raken. 4. baarmoeder verwijderen. we gaan nu dus voor optie 2, de hysteroscopie, en die is volgende week al....heb net op mijn werk vrij geregeld. dit heb ik dus 8 jaar geleden ook gehad, en ik wil mijn lichaam gewoon de kans geven om even zonder invloed zijn werk te kunnen laten doen, gezien ik nooit die cyclussen heb gehad....mochten we echt 200% zeker weten dat er geen 3e komt, dan gaan we voor de novasure, mocht het na de hysteroscopie zo erg blijven met vloeien. dus ben wel opgelucht dat we het zo aanpakken.....als je daar in de stoel zit, en hij vraagt je of je zeker weet dat er geen volgende meer komt, dan maakt je dat toch onzeker, want zoiets is gewoon definitief!
Nou meiden, we zijn weer thuis! ze is nog steeds erg zwak, kan zelf niet lopen etc echt een ziek vogeltje. Net getempt en ze had 38.5. heb dr boven op bed gedaan hoewel ik t best eng vind. Babyfoon staat op ultragevoelig en ikzelf ook Het was geen bacterie iig en wel een virus, maar geen rs virus. Kan je vertellen dat een nacht met heeeel weinig slaap je sloopt hoor. Gelukkig heb ik veel fam die ons altijd helpt, heel fijn dan!!
debby nou dat snap ik hoor dat je het zwaar vind als mama op die manier.. als je zoooo veel te doen hebt en er ook nog bij werkt.. pfff RESPECT! tjaaaa echt zo knudde dat KPN.. bleehhhhhh .. gelukkig nu een zelfde iphone te leen die beter wel 100 in orde is en volgens mij ook nog vrij nieuw dus als ze niet meer terug komen met die van mij, of hij is niet goed in orde, hb ik iig een goeie in handen. jucade jeee meid wat heftig!! fijn dat jullie weer thuis zijn en dat haar koorst gezakt is.. hopelijk gaat het snel beter met haar! jootje ah leuk de beekse bergen! toch niet te voet door de autosafari gegaan he!?!? ja hij staat er op hoor! heb nu Rhody z'n naam in de zelfde stijl als de Yinthe Tattoo op mijn andere binnenkantonderarm staan.. Luukske staat op mijn linkeronderarm aan de binnenkant dan.. zelfde lettertype als die van yinthe, rhody zijn naam nu dan uiteraard.. heb hem in Goes laten zetten.. die van Yinthe ook daar gedaan en nog een andere ook... hoop dat het gaat helpen die hysteroscopie .. heb het vorig jaar zelf ook gehad en bij mij was het vloeien daarna een stuk minder. succes alvast! (voor ik het volgende week vergeet)
Net weer de ha gebeld omdat ze constant huilt als ze wil gaan staan of lopen. Haar rechterbeentje doet pijn. Hoor straks weer verder.
Moesten wederom naar het zkh van alles getest en geprikt nu kunnen het 2 dingen zijn, dat virus wat zich dan in dr voet heeft genesteld. Komt heel weinig voor schijnt? Of een bacterie, als dit zo is word ze maandag opgenomen en krijgt ze infuus voor ab en word ze geopereerd.. Ze neigen naar het eerste maar omdat ze geen koorts heeft en t zo dik is en vlekken heeft, weten ze het niet echt. Mocht ze wel koorts krijgen of meer vlekken oid moest ik meteen bellen en komen. En vanaf vanaaf gaat de fam op wintersport
jucade: jeetje meid das schrikken......hopelijk knapt ze snel op! sterkte! luukske: sport je er nu ook bij? 10 kilo is toch een mooi begin!wat goed dat je gyn je serieus neemt, hopelijk is t bloeden snel minder na hystreroscopie debby: snap je helemaal....ben dr soms ook zo klaar mee...dat geren en gehol overal naartoe....maargoed t zal vanzelf overgaan over een jaar of 15 hier: ik ben niet meer duizelig, dus ben weer gaan werken, ben alleen nog heel moe, maarja das niet gek na 2,5 week niks doen....dus t gaat goed!
helleuhhh alles goed hier?? Peertje: gelukkig dus al minder duizelig!! wel rustig aan doen hé, niet te snel van stapel lopen!! jucade: hoe is het bij jullie?? hier gaat het zo zijn gangetje. Lianne is gelukkig weer helemaal de oude. Vervelende fase is weer voorbij. Pfff wat was ze hangerig en huilerig steeds. Nu weer lekker vrolijk en ondernemend.
@jucade, hoe gaat het nu? @peertje, nee ik sport er nu even niet bij...geen tijd eerlijk gezegd....maarja als het zo lukt is het ook goed. @all, wat is het rustig hier. ik moet vanavond en woensdag nog werken en dan een weekje vrij, morgenavond een workshop "silverclay", zilverklei om sieraden te maken.
Hallo dames, Wij zijn weer terug van een heerlijk weekend CenterParcs! Echt genoten van de jongens en van elkaar. Kan er weer (even) tegenaan . Morgenmiddag kijkles bij Ryan zijn zwemles, ben benieuwd! @Jucade, hoe gaat het nu? @Luukske, ik heb jaaaren terug online gedaan bij SB en die weken heb ik nog, dus die ga ik weer doen. Morgen moet ik eraan geloven, pffff, zal wel tegenvallen na zo'n weekend vreselijk 'vreten' . Hoe doe jij het? @Peertje, ging het goed weer aan het werk? Hoe gaat het met je wond? Owen is alweer 17 maanden, maar los lopen, ho maar....
hai dames! we hadden zondag het kraamfeest, dus erg druk geweest met de voorbereidingen en gisteren met heeeeeeeel veel opruimen.. Rhody én Yinthe hebben allebei erg veel gekregen! het was ontzettend leuk en gezellig.. waren wel meer mensen dan we verwacht hadden maar het was mooi weer dus we konden de deuren open zetten (zit een afgesloten plaats bij) rokers buiten, kindjes buiten spelen.. ideaal.. Rhody had een erg net pakje aan, hij zag er super uit op zijn eerste eigen feestje...
@debby, ik zit nu op 11 kilo en zit in mijn 6e week....afgelopen week was even minder, veel gesnoept met hubbie, maar nu gaan we er weer voor!! heerlijk weekend CP, moeten wij binnenkort ook eens doen, ben ik ook aan toe. @wendy, wat ziet Rhody er piekfijn uit!! geweldig!!
luukske wat goed zeg!!! ludwi is ook aan het lijnen.. die heeft om zichzelf te motiveren nu eerst een citroensapkuur gedaan.. is in een week 6.5 kg afgevallen.. zo trots op hem! nu is het de kunst om goed op het eten te gaan letten... en hij gaat vanaf volgende week ook weer joggen.. hij is echt goed bezig..
Wat heerlijk dat het kraamfeest geslaagd was Wendy! En wat zag de kleine man er super uit!! Wauwwww 11 kilo al in 6 weken Luukske. Goed hoor. Vertelde ik nog dat owen niet los liep. Vanavond kwamen we thuis van zwemles, we mochten kijken en Ryan doet het super! Hij kreeg ook weer een sticker. En ik ging even eten opwarmen voor de jongens in de magnetron, die bij ons in de gangkast staat en owen liep zo naar me toe. Zoooo trots! Daarna wilde ik het filmen maar toen had meneer geen zin meer haha.
Zo, al een week niet op ZP geweest, sorry dames! Hoe is het hier? Heb even snel terug gelezen. @ Wendy: Wat zag je zoontje er super uit zeg, fijn dat het zo'n geslaagd fees was. @ Peertje: Goed bezig met afvallen. Ik heb er echt de discipline niet voor. Nu ben ik zo'n 5 kilo lichter dan voor de zwangerschappen, dus ik heb niks te klagen, maar zou er eigenlijk nog wel 2 of 3 kilo vanaf willen. Hier gaat alles zn gangetje. R. slaapt nog steeds niet geweldig 's nachts. Hij komt nog steeds iedere nacht zo'n 2 of 3 keer. Vorige week had hij opeens een nacht dat hij sliep van 19.20 tot 7.15 de volgende ochtend, dus we werden echt met een gek gevoel wakker, maar de nachten erna weer "normaal". Verder is hij gelukkig een heel lekker ventje. Hij doet het zo goed, en is, ondanks dt hij 's nachjts niet zo veel slaapt, overdag wel lekker vrolijk.