November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    vriendinnetje van Rhody is vandaag opgenomen in zh.. :(
    ze huilt al 5 weken bijna iedere dag uren aan een stuk... ze zijn wanhopig..
    nu tot na het weekend proberen te achterhalen wat er aan de hand is met haar.. pff heftig..

ze hebben eigk a.s. zondag het kraamfeest maar dat gaat nu dus niet door..

vriendin belde me toenstraks huilend op om het te vertellen.. zou haar zo graag zijn gaan troosten maar ludwi is werken en kon moeilijk met de kids aan komen bij d'r..
    morgen denk ik maar ff naar toe dan als ze dat wil.

ben d'r helemaal verdrietig van

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wat zielig voor je vriendin en haar kindje. Hopelijk komen ze er in het ziekenhuis snel achter of er een duidelijke oorzaak voor het huilen is.

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @wendy, wat verdrietig zeg...mijn schoonbroer/zus hebben dit ook gehad, en ze hebben hun kindje toen ingebakend in het ziekenhuis....en rust geboden, en daar ging het toen goed....hadden zelf al vanalles geprobeerd, meenden krampjes, reflux etc....
    dikke knuf meis....

@coco, als ik 5 kilo lichter was dan voor de zwangerschap was ik al blij, haha....das bij mij nog niet in zicht!!

@debby, zag het filmpje van Owen....GO OWEN GO OWEN!!!

@all, ben deze week, van maandag tot vandaag alweer 2 kilo kwijt...nu dus bijna 13 in totaal....
    straks naar het ziekenhuis voor de hysteroscopie....morgen zijn we weg, als ik kan, en zondag doopfeest bij schoonbroer,dus wrs weer online na het weekend!!
    fijn weekend allemaal!!

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    halloo

wendy: ahhhhh! wat een prachtig pakkie :) fijn dat het kraamfeest zo geslaagd was :)

Afvallen: zou ook zo graag weer willen lopen etc...maar zit nog steeds met die domme hielspoor. Knapt maar niet op :( sporten zit er voorlopig nog niet echt in. en diëten heb ik eigenlijk gewoon echt even geen zin in ;)

debby: wat goed zeg van Owen!! :)

Wendy: wat naar van die vriendin van je. Hopelijk snel duidelijkheid en niks ernstigs.

Vanmiddag even lekker wezen shoppen met mijn zus. allemaal leuke kleertjes gescoort voor Denise en Lianne :) heb oa voor Lianne een knalroze skinny jeans broekie gekocht! zooo schattig ;)

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    O, wat leuk zeg Jootje, lekker shoppen. Knalroze skinny jeans klinkt inderdaad super cute.

Hier moest ik van de week erg veel moeite doen om een zomerjas te scoren voor oudste zoon, was ik daar nu echt zo laat mee?

@ Wendy: Al iets bekend over de baby van je vriendin?

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Lekker geshopt Jootje!! En het klinkt supercool, een roze skinny jeans, foto!

Coco, wij zijn ook altijd erg vroeg met de zomerjas scoren, want voor je het weet kan je ze inderdaad niet meer krijgen. Erg vervelend...

Wendy, weet je al meer? Inbakeren is inderdaad vaak een goede optie bij baby's die veel huilen.

Luukske, hoe ging de 'operatie'?

7. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    zomerjas....euhmmm....heb ook nog geen!

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    bij Evi gaat het wel beter, maar Wendy is best boos geweest..
    ze houden zich niet aan de afspraken wb de verzorging van Evi en liegen tegen haar over hoe ze de nachten door komt enzo.. dat is niet zo leuk.
    ze schijnt verb reflux te hebben en met inbakeren gaat het goed zeggen ze. ze was door het personeel gewassen en verschoond maar Wendy had in de plooitjes nog allemaal restjes gezien toen ze het zelf een keer deed.. niet zo fijn dus..
    vanvond gaat ze er zelf bij slapen. dat had ze eerder nog niet gedaan omdat ze HOOG nodig zelf even bij moest taken.. vrouwtje heeft al weken lang niet meer fatsoenlijk geslapen.

maar goed.. Evi krijgt nu Omneo en med's.. en schijnt dus een stuk beter te gaan.. denk dat ik het pas echt duidelijk zal worden als ze weer thuis is..

9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Evi is inmiddels weer thuis en het gaat een heel stuk beter met haar.. ze is weer lekker rustig en huilt alleen nog maar als ze honger heeft oid.. niet meer zo veel iig..

hoe is het verder met iedereen????
    wat zijn jullie stil allemaal...

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Tis hier idd rustig!
    hier alles ok hoor wendy! bij jullie ook??

Heb gisteren even shirtjes geshopt op de website van Lief!. Had een bon gekregen toen Lianne was geboren van mijn werk, en vond het nu toch maar eens tijd iets te bestellen ;) Komt morgen al binnen. Heb gewoon maar 2 iets simpele t-shirtjes gedaan die ik redelijk kan combineren met haar andere kleertjes en een mooi vest.
    ben benieuwd!

Welke maat zitten jullie dreumes'jes nu??

11. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    luukske: hoe is de operatie gegaan???
    en goed bezig met afvallen meid! hoeveel wil je eraf hebben?

wendy: jeetje das toch ook wat! gelukkig is ze nu weer thuis, hopelijk blijft t beter gaan!
    en wat een stoer ventje in zn pakkie!!!!:D

debby: GO OWEN! goed zeg!!!

jootje: lekker aan de shop! leuk!!!! hier al een boel in huis...maar ik wil meer:D
    tess zit nu bovenkleding voornamelijk in 86(broeken soms nog 80 verschilt per merk), ik koop voor de zomer ook wat 92

hier; druk geweest, job is 7, dusja, erg druk met partijtje, traktaties school, bso en dan verjaardag natuurlijk!
    het was weer super dag, onwijs verwend, van ons een voetbaloutfit van Barcelona gekregen met kicksen en scheenbeschermers want zaterdag gaat ie voetballen! veel lego star wars, ninjago, playmobile, cadeaubonnen gekregen....
    verder gaat alles zn gangetje hier!

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig is ze weer thuis en gaat het goed Wendy! Helaas hebben wij bij beide jongens ook reflux gehad, erg sneu.

Wat leuk lekker shoppen bij Lief Jootje! Ik vind het alleen jammer dat het vaak veel hetzelfde is. Owen draagt nu maatje 80 en sommige dingen 86.

Verder gaat alles goed, alleen Owen is ziek. Vanochtend nog 'maar' 38,5, vanavond maar liefst 39,8. Arm mannetje...morgen denk ik maar een dagje thuis.

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier zit J. in maatje 80, soms shirts al in 86.
    Moet nog steeds gaan zomershoppen, maar eerst op zolder kijken welke zomerkleren van J. hij nog een keer aankan.

@ Debby: Beterschap voor Owen.

@ Wendy: Fijn dat kindje van je vriendin weer thuis is.

Inderdaad erg rustig hier zeg, jammer.

Hier gaat alles goed. De nachten met R. gaan langzaamaan ietsje beter. Maar ondanks dat ben ik nog steeds elke avond gebroken.
    Verder dacht ik dat we van de bv afwaren, R. wilde al 3 dagen niet meer bij me drinken, maar vandaag opeens weer volop (gelukkig). Ik wil er zelf eigenlijk nog helemaal niet mee stoppen, hihi.

Vandaag lekker de hele dag bezig geweest in de tuin. Opgeruimd, gras gemaaid, onkruid weggehaald, tuinset neergezet, naar de stort geweest.

Nu lekker even relaxen. IUK heb de chocoladefondue aangezet, ga een lekker bakkie thee zetten en de fotoboeken van de jongens verder inplakken.

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hoi dames..
    ben een beetje verdrietig.. mijn BV is ten einde...
    Rhody drinkt niet goed genoeg om het op gang te houden en kolven kost me zoveel moeite omdat ik daar niet zo veel aan vind.. wil hem graag zelf bij me laten drinken maar dan valt ie steeds in slaap en hij wil er gewoon geen moeite voor doen..
    met het kolven is het ook niet goed genoeg om hem volledig te blijven voeden, moest hem al een paar dagen bijvoeden met nutrilon en vanochtend was er zo weinig bij mij dat het gewoon geen zin meer heeft..

aan de andere kant ook wel beter misschien want begon vorige week weer buikpijn te krijgen en te vloeien... kwam allemaal weer terug net als na de ks bij Yinthe. dat wil ik ook niet en het voordeel van geen bv meer is dat mijn lichaam alle energie kan gebruiken voor herstel. mijn lichaam is al ruim twee jaar niet meer van mezelf; vanaf januari 2010 was het zws-mk-zws-ks-bv-zw-bv ... er is geen moment geweest dat ik niet zwanger was of bv gaf..
    dus tijd voor mezelf dan maar..

maar toch.. enkele traantjes vloeien er wel deze dagen..

wilde het nu al niet zo lang doen als bij yinthe, maar een maandje of 4-6 had ik het wel graag willen volhouden.. :(

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey dames, heb alles bijgelezen van de afgelopen dagen....

@wendy, jammer van de BV....snap dat kolven intensief is, daar ben ik ook mee gestopt....
    en wat een gedoe met je vriendin het het kindje...hopelijk gaat het beter met de kleine meid...

@afvallen, ben nu ruim 13 kilo kwijt, maar wil er nog een 15-18, en dan zit ik op het gewicht van voor Mika's zwangerschap....had dus echt alle zwangerschapskilo's er nog aan zitten....ik heb de knop echt om, dus dat lukt me ook wel weer....heb een doel: een zomerjurkje (dat ik nieuw in de kast heb hangen van voor de zwangerschap) moet passen voor de bruiloft van vrienden deze zomer.

@kledingmaatje, Mika zit voornamelijk in 80-86, zomerkleertjes heb ik in maatje 86 en 92, afhankelijk van de merkjes....mexx heb ik veel in 92, en verder heb ik zelf een aantal linnen speelbroekjes gemaakt afgelopen week.

@all, vrijdag dus de hysteroscopie gehad, had me een royale dosis Naproxen ingenomen, was een beetje melig geworden...oeps....
    maargoed, hubbie was erbij, en heb er weinig last van gehad. ze hebben geen poliep kunnen vinden, alles zag er mooi uit...
    ze wilden evt een novasure doen(slijm verbranden, MAAR niet de garantie dat ik niet meer ongi wordt, en je schijnt toch zwanger te kunnen worden, maar dat is levensgevaarlijk voor moeder en vruchtje!!)....hubbie en ik hebben besloten dit dus niet te doen....
    over 2 weken heb ik een afspraak bij de gyn over hoe en wat.... ankelijk hoe het valt.

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Wendy: Wat balen zeg van de bv.

@ Luukske: Zelf linnen broekjes gemaakt? Wat creatief zeg, foto?

17. babyproject

babyproject Niet meer actief

@Wendy: knuffel!

Ik neem aan dat je alle manieren om hem beter te laten drinken al hebt geprobeerd?

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo maar ff een kleine update, vrijdag mogen we weer naar het zkh met C, er zit een bult aan de binnenkant van haar voetje waar t eerst helemaal gezwollen was. Ik was er niet gerust op, dus had weer gebeld.. zo blijf je lekker bezig.

Voor de rest.. C begint nu dwars te worden en wil zichzelf aan kleden haha maar ik mag niet helpen pff. Ze kletst de oren van je hoofd, sta er verbaasd van dat er iedere dag nieuwe woorden bij komen. D gaat goed vooruit, hij kan zich nu optrekken in de box :) En nu t minder leuke.. ik kan mij niet omdraaien (ja echt) of het is brullen/krijsen/schreeuwen :( het is echt verschrikkelijk. Herkennen jullie dit ook? Laatst C op de gang met kinderstoel en al gezet omdat ze alles op de grond smeet qua eten omdat ze boos was en onze oren klapperden van t volume wat er daarna uit kwam.. OMG ^^ echt abnormaal.

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oja hier zitten ze in mt 80/86 maar leggings bijv kan C makkelijk nog 74 aan. Is zo'n smal meisje.

En zomerjassen koop ik altijd t jaar er voor in de uitverkoop en ik krijg megaveel van familie/vrienden.

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Jucade: ja, dat herken ik. R. heeft dat ook een tijdje geahd, ik mkon niet eens even gaan plassen zonder gebrul.
    Maar wat een pittig meisje heb jij zeg!
    En wat is ze snel! Al zelf aan willen kleden en zoveel kletsen! Lukt dat aankleden ook echt al?
    Succes trouwens vrijdag in het ziekenhuis.

Hier is het praten nog steeds minimaal. Mama en papa en een paar woorden die ergens op lijken maar dat is het dan wel.

Deel Deze Pagina