@peertje, you go girl!! hoeveel ben je nu kwijt? ik zat dus ook in 48-50 en heb gisteren een oude broek maat 42 geprobeerd....ging aan, maar nog wat krap....wil er nog zoveel af zodat mijn oude kleding in 40-42 weer past....heb allemaal jurkjes van mexx esprit etc, in 42 (en die vallen klein) en daar wil ik weer in!! @wendy, we gaan dus maandag naar de efteling maar hubbie wil Mika niet meenemen, gezien hij zoveel wil slapen, en ook snel uit zijn doen is....dus dan volgend jaar maar!! @all, net een stapel kleertjes van MP afgehaald voor Luka...echt zgan bovenkleding, alles merkjes zoals vingino, ikks, EB etc voor een prikkie...
wendy: misschien lag t aan de groep waar ik mee was(lees: die wilden alleen t sprookjesbos) luukske: ik ben nu 17 kwijt en wil er nog 8.....ja goed joh van je! hahah zeker als alle leuke kleren op je hangen te wachten! oo das fijn shoppen....ik kijk op mp denk altijd verkeerd, want ik vind bijna nooit goed spul voor weinig net zomerschoenen voor tess en isa gehaald, die van job zijn onderweg(kleertjes.com besteld) dus dan ben ik wel klaar voor de lente!
ohw das jammer peertje.. tis zo leuk allemaal! en we zijn zelf nog in joris en de draak geweest.. (die is ZOOO leuk!) en nog in andere attracties.. langste wat we hebben moeten wachten was bij joris -> maximaal 5 minuten! mijn vader was ook mee dus er konden steeds 1 volwassene bij de kids blijven en 2 in een attractie.. is ook beter anders is het heeeeel vaak achter elkaar yinthe uit de wagen halen en er in weer terug in zien te krijgen en das echt nie grappig.. en dat wachten vond ze ook reuze interessant trouwens.. zo veel te zien natuurlijk ook! nou vandaag nog even wat 'goud' geregeld voor ludwi.. a.s. zaterdag is de jaarlijkse uitvoering van de fanfare en het thema is TV ... nu gaat ludwi verkleed als BA Baracus.. heb net bij fixet geregeld dat we een rol lampketting mogen lenen zodat hij die om zijn nek kan hangen en we hadden al wat 'gouden' kettingen gekocht enzo ... kleding heeft hij ook al en zijn haar gaan we écht scheren zoals BA het heeft.. haha.. hij heeft 1 dag voor het kraamfeest voor het laatst geschoren en heeft nu al een behoorlijk baardje.. hahaha zo grappig! na de uitvoering gaat hij helemaal kaal om alles weer netjes aan te laten groeien.. ow ja.. en ik mag het doen, dat scheren!!! *grinnik* *edit: nu ik het zo terug lees vind ik het toch wel heel 'apart' dat ik straks ff een kale man heb!
@peertje, heerlijk he....lekker in de kleine maatjes shoppen.... en al voorjaarsklaar...leuk!! ik heb voor Mika wel al schoentjes, voor Luka alleen echte zomer sandalen. @wendy, wahhh, een kale hubbie, een echte stoere BA!! wel even foto's spammen!!! @all, gisteravond met mijn collega's gaan kienen (bingo) en ik heb een friteuse gewonnen...haha....die blijft fijn in de doos, want van Sonja Bakker mag dat niet, hihi....
@ Luukske en peertje: Wow, wat zijn jullie goed bezig met het afvallen zeg, echt superknap! @ Jucade: Heftig zeg, onder narcose en mri, sterkte voor jullie kleine meisje. En D weer koorts?! Lijkt inderdaad wel of dat bij hem nooit ophoudt, zielig hoor. Efteling: Wij gaan in mei weer. Heb er al zin in. Schoonouders gaan mee, leuk, maar ook handig, kunnen mijn man en ik ook een beetje in de grotemensenattracties terwijl zij bij de kids blijven. Al ben ik niet zo'n held, hahaha...
ik wil ook naar de efteling!!!! ben er 1 keer geweest en fungeerde toen als pakezel...was zwanger van denise en kon dus niet mee in de leukste dingen.... zijkant van het bedje heb ik er niet uit, en gaat er eerst ook niet uit (sterker nog hij kan er volgens mij niet eens uit haha). Vind het nog wel prima zo en Lianne heeft er ook nog geen hinder van. Zodra ze halsbrekende toeren gaat uithalen om eruit te komen dan word het een ander verhaal
wij kunnen niet het bedje splitsen, hebben nog een juniorbedje van Luka. Luka was 18 maanden toen hij erin ging, maar Mika is er nog lang niet aan toe....laat hem ook zo lang mogelijk in het ledikantje!!
heeeyyy wat leuk!!!! ik hoop dat snel mag lukken om zwanger te worden van een gezond brusje!!! (veel plezier met het maken! )
Spannend voor een brusje gaan, en wat wendy zegt, veel plezier met t maken ervan ;p vandaag naar de pré operatie (weet niet hoe je het noemt) geweest met C. Morgen mag ze tot kwart voor 11 niets eten, alleen tot kwart voor 9 nog drinken. Zo sneu, vooral omdat D en J natuurlijk wel gewoon eten.
jucade das de anesthesist maar wat sneu zeg dat ze dan niks mag eten.. iig heel veel sterkte alvast!!
vanochtend voor het eerst weer eens gaan hardlopen! wat fijn zeg! het ging best goed eigenlijk, dus ik mag niet mopperen. heb nu al weer zin in de volgende keer.. hihihi ook nog naar prenatal gweest, vorige week fotoshoot van de kids laten doen daar en vandaag mochten we de resultaten gaan bekijken.. maar jeetje wat zijn die foto's duur zeg! maar we hebben er wel een paar genomen. niet allemaal want op de meesten stond Yinthe niet op d'r best op, ze keek op veel foto's heel raar.. maar Rhody stond er juist HEEL goed op dus we wilden er wel aan aantal hebben en dus hebben we van allebei de kids de vergelijkbare soort foto mee genomen en van hun samen ook nog een ook nog zwarte verf gehaad voor ludwi z'n haar en baard want die is rood/bruin/grijs en dat moet toch wel echt zwart zijn he.. morgen ga ik hem verven en zaterdag scheren.. hahaha ben zo benieuwd naar het resultaat.. vandaag had hij zijn kleding en kettingen aan en dat zag er al erg gaaf uit hihihi en natuurlijk ook nog schminken en zo ga ik nog ff knutselen voor zwaar gespierde bovenarmen.. pfff hoe weet ik nog niet maar ja.
Ben ik ook weer eens. Heb niet zoveel bijgelezen. Ik zag wel iets over voeding klaar maken voor de hele dag. In het ziekenhuis doen ze dat dus wel gewoon voor de hele dag (in twee verschillende ziekenhuizen heb ik het meegemaakt) dus voor mijn gevoel kan het geen kwaad. Ik deed het thuis ook en had een fles gesteriliseerd water bij de apotheek gehaald van een liter en daar maakte ik het in klaar en dan meteen in de koelkast. Hier gaat het met ups en downs met Luuk. De ene dag gaat het goed, de andere dag weer niet. Hij zou vandaag zijn BMR prik krijgen, maar het is wéér uitgesteld, omdat hij niet fit genoeg is. Hij is nu in een periode van veel spugen. Heel vervelend, maar weinig aan te doen. Maandag een geprek van een uur met de revalidatiearts. Ben erg benieuwd. Luuk ligt nog steeds op de hoogste stand in zijn bedje en kan nog steeds niet zitten helaas...
@Wendy: Hoe duur zijn de foto's bij Prenatal? Je hoort inderdaad vaak dat ze erg duur zijn bij dat soort zaken en in supermarkten.
phoe dat verscheelt van een kleine foto van 19 euro tot de collage's en grotere die zitten rond de 35 geloof ik en 30x30 geloof ik 45 euro... ik heb geen idee wat de gemiddelde prijzen bij fotograven zijn maar ik vond het zelf nogal duur voor wat ik er nu aan uit wil geven en kan missen
Dat is inderdaad erg duur Wendy. Als je er een paar wilt hebben ben je echt een hoop geld kwijt, jammer is dat he. Wij hebben 2 weken geleden foto's laten maken bij de supermakt. Foto's zijn nog niet klaar maar ben ook benieuwd. Vorige keer toen ik daar de complete set had viel het me alles mee...
@Wendy: Dat is dan inderdaad heel duur... Een kleine foto kost bij mij 2,50, die van 13x18 3,50, 20x30 7,50, 30x40 16,50 en allemaal bij een professioneel vaklab afgedrukt dus echt goede kwaliteit.
@grietje, wat leuk zeg....geniet van het oefenen, en hopelijk kom je ons snel melden dat je een posi test hebt!! Margootje is volgens mij ook opnieuw zwanger, meende ik te hebben gezien op FB! @wendy, ben echt benieuwd wat je met hubbie gaat doen...spannend allemaal, en ben echt benieuwd haar de foto's. mbt gespierde armen, als je iets met lange mouwen doet, kun je een panty opvullen, en dan met elastiekjes "spierballen" maken!!, dit kan ook met korte mouw, met een dikke/donkere panty. en idd dure foto's....heb ooit bij portrait place (V&D) een foto van Luka gekocht, en die was ook loei duur, maar gezien het de eerste foto was van Luka nadat hij uit het ziekenhuis kwam, wilde ik die persé hebben. @Marleen, vervelend zeg van Luuk...hopelijk knapt hij snel een beetje op. Ben benieuw hoe het bij de revalidatiearts gaat. heb je al bericht over de aangepaste spullen voor Luuk? balen dat je zo ver weg woont, anders was ik allang eens langs gekomen voor een reportage, want je maakt leuke/mooie foto's, en heb op je site gekeken, en je hebt echt leuke prijzen!! @jucade, succes met Carmen!! @all, heb 4 daagjes vrij, morgen een dagje Leuven(shoppen) en maandag naar de efteling. vanmiddag even de boodschapjes doen, en dan samen met hubbie voor tuinstoelen kijken, en als we leuke vinden, nemen we die ook mee natuurlijk!!